Tačiau nepamirškite – norint užtikrinti darbo efektyvumą, reikia atsigręžti ir į save. Prieš imantis veiksmų, išsiaiškinkite, ar ne Jūs esate pagrindinis stabdys verslo plėtrai, tai padaryti padės šie 3 klausimai:

1. Ar visas užduotis atliekate pats?

Būti savo versle perfekcionistu turi savų privalumų ir trūkumų. Dažniausiai tokio tipo žmonės yra labai aiškiai nusibrėžę, kaip viskas turi atrodyti. Tačiau ar perfekcionizmas nėra verslo stabdys.
Mėgstate save įtraukti į visas veiklas, kurios egzistuoja įmonėje?

Kiekviena smulkmena atrodo gyvybiškai svarbi? Tai yra viena priežasčių, kodėl verslas stovi vietoje. Neskirkite tiek daug laiko paprastiems dalykams, geriau panaudokite jį klientų pritraukimui. Geriausias būdas augti – gebėti atsirinkti aspektus, kurie yra išties svarbūs ir koncentruotis į juos.

2. Ar pasisamdote darbuotojus netinkamoms pozicijoms?

Dauguma verslininkų pasisamdo darbuotoją atsižvelgdami į jo patirtį, bet ar tikrai šių žmonių geriausios savybės atsiskleidė buvusioje darbo pozicijoje?

Kuomet konkrečioms pareigoms ieškoma žmogaus, svarbu aiškiai žinoti savybes, kurių šiam darbui reikia. Pavyzdžiui, jei ieškote pardavimų vadybininko, Jums neturėtų būti svarbiausia tai, ar jis geba atsiliepti telefonu, ar turi patirties su programine įranga. Esminis dalykas – kaip jie bendrauja su nepažįstamais žmonėmis, ar moka palaikyti pokalbį bei išsisukti iš keblių klausimų.

3. Ar investuojate į savo įmonę?

Įmonei rodant pozityvius rezultatus ir augant pelnui, jaučiamas didelis pasitenkinimas. Štai čia yra tas momentas, kai ir Jūs pagalvojate, jog norite gyventi geriau.

Skiriate šiuos pinigus drabužiams bei gyvenimo sąlygų gerinimui. Tai nėra blogai, tačiau nepamirškite ir savo verslo. Galbūt vietoj naujo automobilio ar vilos prie jūros, daugiau investuokite į savo įmonę ir pasisamdykite naujų darbuotojų, taip padidindami veiklos tempus.

„Norite plėstis – investuokite į tai. Įmonė be investicijų, kaip gėlė be vandens, greitai nustosite augti. Nesitikėkite staigių rezultatų, tačiau jei išanalizuosite save – sulauksite gerų ir pelningų permainų“ – teigia pardavimų ir rinkodaros sistemų kūrėjas, „63 Wire Marketing“ direktorius Romualdas Mačiulis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)