aA
Ne paslaptis, jog šiandien Facebook‘as yra milžiniškas bendravimo, saviraiškos galimybes teikiantis įrankis. Plačios perspektyvos čia atsiveria ir bet kokiam verslui. Tačiau, esant tokiam didžiuliam informacijos kiekiui, iškyla natūralus klausimas – kaip tinkamai panaudoti Facebook‘ą nuosavame versle ir padidinti pardavimus?
10 patarimų, kaip efektyviai panaudoti Facebook‘ą versle
© Shutterstock

Ilgamete patirtimi, kaip įdarbinti socialinį tinklą savo vystomoje veikloje bei gauti realius klientus, pranešime spaudai dalijasi socialinių tinklų ekspertė, interneto rinkodaros paslaugų agentūros „Berklis“ bei mokymų agentūros „SEO Akademija“ įkūrėja ir lektorė Evelina Tamulaitienė.

1 patarimas – pirmieji žingsniai

Prieš pradedant atlikti bet kokius veiksmus socialiniame tinkle, svarbiausia nusistatyti bendrą tvarką – veikimo planą. Čia kalbama ne tik apie pardavimų didinimą, tačiau ir uždavinius. „Pirmas būdas, kaip panaudoti Facebook‘ą versle – atsakyti sau į šiuos klausimus: kaip atrodys jūsų pranešimai? Kaip dažnai juos skelbsite? Kaip bendrausite su savo sekėjais? Kas administruos bei analizuos puslapį?“, – sako pašnekovė.

2 patarimas – pusiausvyra tarp komercinio ir informacinio turinio

Skleidžiama žinutė turi atspindėti jūsų sritį. Vadinasi, privalote rasti pusiausvyrą tarp komercinio ir informacinio turinio. „Žmones domina ne tik akcijos, pigūs pasiūlymai, bet ir šviežiausios naujienos, susijusios su jūsų veikla“, – teigia E. Tamulaitienė. Taigi, sėkmingas verslas Facebook‘e – dalykiškas, bet nenuobodus.

3 patarimas – draugiška aplinka

Kadangi socialinis tinklas yra interaktyvi terpė, čia ypatingai svarbus bendravimas. „Patariu nebijoti užmegzti dialogą su savo puslapio fanais: draugiškas komentarų atsakinėjimas, reakcija tiek į teigiamus, tiek į neigiamus komentarus neabejotinai kuria jūsų verslo teigiamą įspūdį ir garantuoja vartotojo pasitikėjimą“, - pataria specialistė.

4 patarimas – vizualizacija

Siekiant pritraukti kuo didesnį fanų dėmesį, būtina apsvarstyti galimus įrašo apipavidalinimo variantus. „Šioje informacijos ir komunikacijos technologijų eroje įvairių reklaminių medžiagų maketavimas neturėtų tapti didžiausiu verslininkų galvos skausmu.

Interneto platybėse gausu nemokamų įrankių, leidžiančių originaliai, greitai ir nesunkiai pateikti bet kokią vizualią informaciją. Netgi „SEO Akademijos“ tinklalapis siūlo atsisiųsti dvi nemokamas knygas su išanalizuotais nuotraukų kūrimo įrankiais vizualiniui marketingui“, – teigia interneto rinkodaros specialistė, Evelina Tamulaitienė.

5 patarimas – tiesioginės transliacijos

Pašnekovės įsitikinimu, tiesioginė transliacija yra puiki priemonė, siekiant sustiprinti jūsų ir kliento ryšius ar pristatant aktualias naujienas. „Profesinių klausimų–atsakymų video, interviu su žymiais jūsų specializacijos asmenimis, įtraukiant vartotojų pateiktus klausimus, renginių akimirkos – tai tik keletas scenarijų live video panaudojimui“, – sako Evelina.

6 patarimas – žodžių žymėjimas grotelėmis

„Hashtag‘ų esmė – temų kategorizavimas, tokiu būdu įvairaus pobūdžio turinys yra suskirstytas į bendrą erdvę, kur jūsų įrašas tampa matomu didesniam žmonių skaičiui“ – dalinasi „SEO akademija“ įkūrėja. Ta
iau pašnekovė pabrėžia, kad hashtag‘ų naudojimas turi būti prasmingas bei saikingas: žymėti žodžius grotelėmis patartina gana bendriems dalykams, tam tikrų akcijų ar kampanijų metu.

7 patarimas – bendruomenės

Facebook‘as suteikia verslui nemokamą ar palyginus gana pigų reklamos kanalų pasirinkimą. Savo verslą sėkmingai plėtojanti marketingo agentūros „Berklis“ vadovė, Evelina Tamulaitienė, neabejoja, kad socialinio tinklo grupės, skirtos skelbimams, ir turgeliai yra dar viena nuostabi erdvė pardavimams didinti, naujų klientų paieškai ir savo veiklos plėtrai.

8 patarimas – prizai

Dovanos – dar vienas būdas, norint palaikyti šiltus bei artimus santykius su savo fanais. Gerai apgalvotas dovanų teikimas gali turėti didelę naudą ir pačiai įmonei. „Paprasčiausias variantas – skirti dovaną klientui ir/ar jo draugui, pasidalinusiam naujai išbandytos prekės/paslaugos įspūdžiais“ – dalinasi interneto rinkodaros specialistė. Tokio konkurso tipo pasirinkimas suteikia fanams unikalią galimybę susipažinti su jūsų pasiūla iš pirmų lūpų bei, žinoma, buriamas ištikimų klientų ratas.

9 patarimas – reklama

Mokamas, tačiau vis dar pigus bei efektyviausias reklamos kanalas. Šiandieninė Facebook‘o reklamos funkcija suteikia išskirtinę galimybę pasiekti milžiniškus tikslinės auditorijos skaičius. Čia svarbiausia – tikslinės auditorijos nustatymas. Ji gali būti pasirinkta įvairiausiais pjūviais: pagal vietovę, amžių, lytį, kalbą, išsilavinimą, karjerą ar net santykių būseną, pomėgius.

10 patarimas – nuosekli analizė

Paskutinis apibendrinantis būdas, kaip sėkmingai panaudoti Facebook‘ą versle – stebėti. Norint pakilti į aukštumas, būtina stebėti statistinius rodiklius, kurie visapusiškai atskleidžia jūsų auditoriją, jos įpročius. Tačiau šalia socialinio tinklo statistikos analizės, verta pažvelgti ir į kitų naudojamų kanalų rodiklius bei juos tarpusavyje palyginti.

„Galbūt paaiškės, kad tam tikra informacija, esanti jūsų verslo svetainėje, yra neaktuali puslapio lankytojams, o štai ta pati žinutė gali būti itin įdomi dideliam Facebook‘o fanų skaičiui“, – priduria E. Tamulaitienė. Tokiu būdu ne tik išvengsite perteklinės informacijos, bet ir sutaupysite daug laiko ar pinigų

Taigi, socialinis tinklas turi plačias galimybes tiek stambiam, tiek mažesniam verslui. Pašnekovė Evelina Tamulaitienė pabrėžia, kad „Facebook‘as bet kokioje veikloje bus efektyvus tik tuomet, kai pažinsime savo klientus, žinosime, kokia informacija jiems ne tik naudinga, bet ir įdomi.“

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Top naujienos

Galimybių pasas turėtų atsirasti netrukus: tikimasi, galios net po pirmos kai kurių vakcinų dozės (315)

Ekonomikos ir inovacijų ministrės Aušrinės Armonaitės teigimu, kad būtų įgyvendintas...

Prie „Achemos“ – darbuotojų protestas: duoti pažadai dėl atlyginimų didinimo neišsipildė įmonė: tai pavienių asmenų chuliganiškas elgesys (130)

Antradienio rytą prie „Achemos“ darbuotojai prie įmonės administracinio pastato Jonavoje...

Po Maskvos „rekomendacijų“ JAV ambasadorius palieka Rusiją šalys lieka be diplomatinių misijų vadovų (36)

JAV ambasadorius Rusijoje Johnas Sullivanas šią savaitę sugrįš į Vašingtoną...

Dalis dvyliktokų sukilo prieš sprendimą grąžinti juos į mokyklas: nenorime rizikuoti (174)

Balandžio 15 d. Vyriausybė nusprendė, kad abiturientai nuo gegužės 3-iosios galės grįžti į...

„Real“ bosas gina Superlygą: norime išgelbėti futbolą, nes 2024 metais jau būsime mirę (20)

Madrido „Real“ prezidentas ir naujosios futbolo Superlygos vadovas Florentino Perezas gina...

Povilas ir Asta vestuves šventė karantino įkarštyje: pasidalijo patarimais, kurie pravers planuojantiems šventę (3)

Jau antrus metus pradėjęs karantinas ne vienai porai jaukia didžiosios gyvenimo šventės planus....

Buvęs Estijos prezidentas siūlo uždrausti rusams įvažiuoti į ES: gana (399)

Buvęs Estijos prezidentas Tomas Hendrikas Ilvesas įsitikinęs, kad Rusijos elgesys nepalieka Europos...

Įspėja automobilių perpardavinėtojus: taip, kaip buvo, nebebus (790)

Nuo gegužės 1 dienos visi Lietuvoje parduodami automobiliai privalės turėti savininko deklaravimo...

Eugenijaus Ostapenko skrodimo išvadas gavusi jo mama – apie dainininko sveikatos bėdas: vaistus gėrė maišais, turėjo invalidumą (32)

Praėjusią savaitę Lietuvą pasiekė liūdna žinia – mirė atlikėjas, dainų kūrėjas,...

Chemikė paaiškino, ar pagrįstai baiminamės šio prieštaringiausiai vertinamo ingrediento, naudojamo plaukų priežiūros produktuose

Silikonai yra labai populiarūs, bet neabejotinai vieni prieštaringiausiai vertinamų ingredientų,...