Jaspersui Morrisonui ir Naoto Fukosawai premiją įteikčiau už tai, kad paprastumą dizaine kiekvienas savaip pavertė nepaprastu.
Ši stilistika geriausiai atpažįstama per dekoratyvius paviršius, gana dinamišką spalvinį kontrastą, o svarbiausia - pasižymi lengva ironija, kuri ir nepaverčia šio dizainerio kūrybos banaliu kiču. Ir nors M. Wandersas dažniausiai nesulaukia aplodismentų iš minimalistinio, skandinaviško dizaino šalininkų, tačiau visame pasaulyje turi labai daug gerbėjų, vertinančių tokį teatrališką stilių.
Susidaro įspūdis, jog užsakovas ne tik iš anksto žinojo, ko gali tikėtis iš M. Wanderso, bet ir pilnai juo pasitikėjo suteikdamas visišką kūrybinę laisvę. Galutinis rezultatas – vienas charakteringiausių M. Wanderso sukurtų privačių interjerų jo dizainografijoje, iš kurio galima nemažai suprasti ir apie jo kūrybą.
Dekoratyvūs raštai interjere dominuoja praktiškai visose namų zonose ir įmanomose plokštumose. Tik darbo kambarys demonstratyviai atiduotas baltai spalvai taip netiesiogiai primenant, jog dizaineris spalviškumui taip pat skiria ypatingą dėmesį.
Apskritai interjerui stilistinio užbaigtumo suteikia daiktai, kurių autorius yra pats M. Wandersas. Vien tik jais apstatyti būstą nebūtų sudėtinga - dizaineris garsiausiomis pasaulio kompanijomis yra sukūręs nuo baldų, šviestuvų, santechnikos, tapetų iki interjero aksesuarų, stalo įrankių ir net garso aparatūros. Savam stiliui M.Wandersas liko ištikimas netgi projektuodamas sieninį laikrodį „Big Ben“ – skiriamuoju dekoratyviu akcentu tapo šio laikrodžio valandinė rodyklė.
Išvertus iš olandų kalbos žodis „mooi“ reiškia „nuostabu“, „nepakartojama“. O trečioji raidė „o“ pavadinime panaudota šiam susižavėjimui sustiprinti. Oficialios M. Wanderso pareigos - kūrybos direktorius, bet jis nepiknaudžiauja savo padėtimi, netgi atvirkščiai.
„Moooi“ yra atradusi nemažai jaunų talentingų dizainerių, pavyzdžiui, Maarteną Baasą, kurio apdegintų ir specialia tecnologija padengtų baldų kolekcija „Smoke“ prieš dešimtmetį tapo tikru „Moooi“ hitu. Kompanija bendradarbiauja ir su žinomais dizaineriais bei studijomis, kaip tarkim, „Studio Job”. Vienintelis kūrybinis kriterijus, pagal kurį ir formuojamas „Moooi“ asortimentas -kad daiktai būtų... „moooi“ – išskirtiniai ir nuostabūs.
Interjere yra dar vienas svarbus M. Wanderso kūrybinis įkaltis – tai klouno motyvas, aptinkamas ant spintelės raktų bei durų dekoro. Tik toks dizaineris kaip M.Wandersas, prieš daugiau kaip dešimtmetį gavęs užsakymą sukurti originalų juvelyrinį aksesuarą, sugalvojo pasiūlyti klientui paauksuotą klouno nosį.
Vėliau šis aksesuaras tapo savotiška dizainerio atpažinimo ženklu, atskleidžiančia kūrėjo ironišką požiūrį ne tik į dizainą, bet ir supantį pasaulį bei savo santykį su juo. Ir jei atvirai, būtent šis interjere panaudotas klouno motyvas (kartu su visais anksčiau paminėtais šio dizainerio kūrybiniais įkalčiais) tik sustiprina įtarimą, jog šio interjero užsakovas galėtų būti... pats M. Wandersas. Iš talentingo dizainerio ir mistifikatoriaus to tikrai būtų galima tikėtis...