Pradžiai anekdotas. Pagyvenęs vyras skundžiasi gydytojui sunkumais meilės fronte. „Na, jūsų amžiuje tai nenuostabu“, – skėsčioja rankomis gydytojas. „Bet kaip gi, štai mano kaimynas pasakoja, kad vos ne keturis kartus per savaitę, o juk mes bendraamžiai!“ – niekaip nesupranta pacientas. „Tai ir jūs galite pasakoti!“ – atšauna gydytojas.

Turint omenyje šį anekdotą, bet kokie mūsų seksualumo tyrimai pasižymi tuo, kad pasitikėti jų dalyvių atsakymais šimtu procentų, deja, neįmanoma.

Prezervatyvai kaip sąžiningumo testas

Štai, pavyzdžiui, kartą per dvejus metus JAV atliekamo demografinio tyrimo „General Social Survey“ duomenys rodo, kad vyresnis nei aštuoniolikos heteroseksualus vyras per metus vidutiniškai turi 63 lytinius aktus. 23 procentais visų atvejų yra naudojamas prezervatyvas, o tai reiškia apie pusantro milijardo panaudotų prezervatyvų. Tuo pat metu heteroseksualios moterys vidutiniškai kalba apie 55 lytinius aktus, tačiau prezervatyvai naudojami tik 16 procentų visų atvejų. Taigi, išeitų 1,1 milijardo prezervatyvų.

Vadinasi, kažkas sako netiesą. Norite žinoti, kas? Ir vieni, ir kiti. Statistikos ir informacijos apdorojimo kompanijos „Nielsen“ duomenimis, kasmet JAV parduodama ne daugiau kaip 600 milijonų prezervatyvų. Ir tokių pavyzdžių daugybė. Norėdamas prisikasti iki tiesos, Harvardo universiteto absolventas ir buvęs korporacijos „Google“ analitikas Sethas Stephensas-Davidowitzas nusprendė panagrinėti su seksu susijusių paieškų „Google“ sistemoje duomenis.

Mes perdedame lytinių aktų dažnį

Aukščiau pateiktame pavyzdyje slypi pirmoji išvada. Mes, švelniai tariant, esame linkę sutirštinti spalvas, kai kalbame apie mylėjimosi dažnį. Vedę vyrai iki 65 metų sociologus tikina, kad seksu užsiima ne rečiau kaip du kartus per savaitę. Ištekėjusios moterys įvardija kiek mažesnį skaičių, tačiau jis labai panašus.

O štai „Google“ statistika rodo štai ką. Neigiamose (tose, kur išsakomi nusiskundimai ir pretenzijos) paieškos užklausose žodis „santuoka“ (angl. marriage) dažniausiai renkamas su žodžiu „be sekso“ (angl. sexless) – tokių užklausų „Google“ kas mėnesį sulaukia ne mažiau kaip 20 tūkstančių.

Be to, į pirmąjį pačių populiariausių su santuoka susijusių užklausų penketuką dar patenka „sekso stokojanti santuoka“ (angl. „sex starved“) ir „santuoka be sekso“ (angl. „no sex marriage“). Tai taip pat byloja apie sekso trūkumą arba visišką jo nebuvimą. Sakote, kartą per savaitę?

Beje, įdomu, kad tradicinis suvokimas apie tai, kad partnerės dažniau vengia sekso nei partneriai, panašu, keičiasi. Jeigu kalbėtume apie santuokoje gyvenančias poras, tai vyrai iš tiesų dažniau klausinėja „Google“ apie savo karčią dalią – kiekvieną mėnesį klausimą „Kodėl mano žmona su manimi nesimyli?“ paieškos sistemoje užduoda vidutiniškai 1048 stipriosios lyties atstovai.

Tačiau žmonų, kurias domina klausimas, kodėl jų vyrai vengia fizinio artumo su jomis, yra gerokai mažiau – vidutiniškai 972 per mėnesį. O štai oficialiai neįteisintuose santykiuose vaizdas visiškai kitoks. Klausimas „Kodėl mano mergina su manimi nesimyli?“ „Google“ užduodamas vidutiniškai 413 kartų per mėnesį. Analogiška užklausa apie vaikiną – beveik du kartus dažniau, 805 kartus.

Vyrus neramina varpos ilgis ir lytinio akto trukmė

Kame slypi didžiausia vyrų problema? S. Stephensas-Davidowitzas spėja, kad stipriosios lyties atstovams stinga pasitikėjimo savimi ir šį savo teiginį iliustruoja pakankamai iškalbinga „Google“ statistika. Jeigu vyras klausia paieškoje apie kokią nors savo kūno dalį, spėkite, apie kurią dažniausiai? Taip, nėra čia net ką spėti.

Šimtui paieškos užklausų su žodžiais „mano penis“ tenka penki su žodžiais „mano smegenys“. Ir originalumu šios užklausos tikrai nepasižymi. „Mūsų skaitmeninės epochos kvintesencija“ S. Stephensas-Davidowitzas vadina užklausą „Ar didelis mano penis?“ ir ironiškai pažymi, kad ieškant atsakymo į šį klausimą būtų protingiau ne lysti į internetą, o pasiimti liniuotę.

Beje, labiausiai tikėtina, kad bet koks atsakymas vistiek netenkins. Vyrai nepaliauja klausinėti „Google“, kaip jiems padidinti savo pasididžiavimą. Šis klausimas užduodamas daug kartų dažniau nei klausimas, kaip sureguliuoti gitarą, iškepti kiaušinienę ar pakeisti pradurtą padangą. O dabar palyginkite.

170 vyrų užduotų klausimų apie jų varpos dydį tenka vos vienas moterų užduotas klausimas apie jų partnerių penio ilgį. Ir tai dar ne viskas. Net kai moteris klausia „Google“, ar galima pakeisti jos partnerio varpos dydį, tai dažniausiai ją domina ne padidinimas, o kaip tik sumažinimas – dėl skausmo ir diskomforto lytinio akto metu.

Antras pagal populiarumą vyrų nerimo šaltinis – lytinio akto trukmė. Patarimo kaip jį pratęsti vyrai klausia „Google“ beveik taip pat dažnai, kaip ir patarimo kaip pailginti penį. Ir vėlgi, veltui. Moterys savo paieškos užklausose beveik vienodai dažnai domisi tuo, kaip atitolinti partnerio orgazmą ir tuo, kaip jį priartinti. O labiausiai jas neramina situacija, kai partneris apskritai nepatiria orgazmo. Šis klausimas yra pats dažniausias.

Moteris domina sveikata, tik paskui vagina ir krūtinė

Tačiau ir pačios moterys kenčia dėl nepasitikėjimo savimi nei kiek ne mažiau. Jos taip pat mielai kvočia „Google“ apie savo lyties organus.

Tiesa, 70 procentų visų atvejų užklausos susijusios su sveikatos būkle, užtat likę 30 procentų tenka klausimams apie tai, kokią intymią šukuoseną derėtų rinktis, kaip pagražinti vaginą, kaip ją paplatinti, kaip pagerinti skonį ir kvapą. Reiktų žinoti, kad vyrai „Google“ klausinėja apie savo damų lyties organą taip pat dažnai, kaip moterys apie savo partnerio varpos ilgį.

Žinoma, toliau eina krūtinė. Per metus „Google“ vien JAV sulaukia milijonų užklausų, susijusių su krūtų implantų paieška. Tokių operacijų, kaip rodo oficiali statistika, per metus šioje šalyje atliekama apie 300 tūkstančių. Ir, regis, ne veltui. Pavyzdžiui, kai vyras „Google“ ieško pornografijos, tai 12 procentų užklausų būtina sąlyga yra didelė aktorės krūtinė.

Užklausų pornografijai su mažą krūtinę turinčia aktore lygiai dvidešimt kartų mažiau. Tačiau pornografija – daugiau teorija. Praktikoje situacija kitokia. Kai vyras kreipiasi pagalbos į „Google“ ir paieškos laukelyje pamini ir krūtų implantus, ir partnerę, tai maždaug pusėje atvejų jis nori sužinoti, kaip įtikinti išrinktąją pasididinti krūtinę. Kita pusė tenka nesuprantantiems, kam šių implantų jai prireikė, todėl aiškinamasi, kaip ją atkalbėti nuo šios operacijos.

Absurdiškiausia užklausa

Ir pabaigai dar vienas skaitmeninio amžiaus požymis. Į paieškos sistemą įvedamas toks absurdiškas užklausimas, kad net graudu. Žinote, koks vienas dažniausių vyrų užklausimų, susijusių su partnerės krūtine? „Man patinka mano draugės krūtinė“. Net įdomu, kokio atsakymo jie tikisi iš paieškos sistemos – „man irgi“?

Pagrindinė S. Stephenso-Davidowitzo išvada labai paprasta. Mums norisi gerokai dažniau mėgautis seksu, tačiau mes pernelyg išgyvename dėl savo trūkumų, kurie gali tam trukdyti. Tad gal jau pakanka kankinti „Google“ klausimais, į kuriuos atsakymų nėra? Galbūt vertėtų save vertinti geriau, o seksą – paprasčiau? Pagaliau, leisti sau juo užsiimti dažniau? Na, bent jau taip dažnai, kaip pasakojame sociologams.

Tapk DELFI Gyvenimo draugu „Facebook“ ir sek naujienas ant savo sienos!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (129)