Kaip žinia, ši kelionė baigėsi tragedija. Naujutėlaitis laivas susidūrė su ledkalniu Atlanto vandenyne. Nepaisant įspėjimų apie ledus, laivas plaukė didžiuliu greičiu. Susidūrimo metu pažeista šešių vandeniui atsparių skyrių sistema, todėl laivas pradėjo skęsti. Sakoma, kad Titaniko tragediją lėmė ne viena priežastis – tai ir inžinerijos klaidos, ir nepakankamas gelbėjimosi valčių skaičius, ir įspėjimų apie ledus nepaisymas. Taip pat buvo teigiama, kad įgula pervertino laivo saugumą, o kapitono sprendimas plaukti tokiu greičiu pavojingoje zonoje buvo lemtingas. Iki balandžio 15 d. ankstyvo ryto Titanikas visiškai nugarmėjo į vandenyno gelmes. Iš 2200 keleivių ir įgulos gyvų liko tik apie 700.

Titaniko tragedija turėjo ilgalaikį poveikį jūrų saugumui. 1914 m. buvo įsteigta Tarptautinė jūrų saugumo konvencija (SOLAS), kad būtų užtikrintas laivuose gelbėjimosi valčių skaičius ir nuolatinių radijo ryšio operatorių buvimas laivuose. Tragedija taip pat tapo kultūros simboliu, įkvėpusi daugybę knygų, filmų ir dokumentinių kūrinių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)