Šiais metais tradicinėje pavasario parodoje „Pelenė“ dalyvavo 350 grožio industrijos įmonių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Kinijos, Lenkijos, Olandijos, Rusijos ir Vokietijos.

Daugiausia tarp parodos dalyvių buvo galima sutikti plaukų stilistų ir kirpėjų – net 42 procentus, kosmetologai ir kosmetikai sudarė 27 procentus, nagų meistrai - 21 procentą, makiažo meistrai – 6 procentus, o antakių ir blakstienų meistrai – 5 procentus dalyvių auditorijos.

Parodos statistika atskleidžia, kad daugiausia parodoje apsilankė moterų, kurių amžius svyruoja nuo 21-erių iki 40 metų. Jos parodoje ieškojo naujų kosmetikos produktų.

„Tai rodo, kad grožio paroda „Pelenė“ tarp lankytojų įsitvirtino kaip specializuota prekybos paroda“, - sakė parodos projekto vadovė Dovilė Vertelytė-Saldukienė, - tačiau džiaugiamės, kad net 50 procentų lankytojų parodą sieja su vieta, kurioje pristatomos naujovės ir tendencijos. Iš tiesų šiais metais paroda buvo labiau skirta profesionalams – ir dalyvių skaičiumi, ir renginiais. Daugelis parodos dalyvių savo stenduose turėjo svečių iš užsienio – ir kirpėjų, ir makiažo, manikiūro meistrų. Surengę viešus pasirodymus, jie pasidalijo savo žiniomis su parodos lankytojais“.

Parodos rengėjai pastebėjo, kad šiais metais moterys sau leido daugiau pirkinių, jos negailėjo gana nemažų sumų kokybiškai kosmetikai bei plaukų ir odos priežiūros priemonėms. Tik nedaugelis parodos lankytojų nurodė, kad į parodą atėjo pigiau arba su nuolaida nusipirkti patinkančių prekių.

Svarbiausias parodos profesionalumo vardiklis vis dėlto yra renginiai profesionalams. „Pelenėje“ pirmą kartą DIDIER LAB surengė tarptautinį „NAILPRO Lietuva“ čempionatą, kuriam teisėjavo tarptautinės klasės teisėjai ir kuris sulaukė didelio specialistų dėmesio.

Parodoje be tradicinio atviro Lietuvos grožio specialistų ir kirpėjų čempionato vyko mokymai ir seminarai makiažo meistrams, plaukų stilistams, antakių ir blakstienų meistrams. Parodoje surengti net 34 specializuoti renginiai.

„Mūsų tikslas yra auginti stiprų ir konkurencingą renginį profesionalams, - sako „Litexpo“ parodų grupės vadovė Jolanta Masiulienė. – Jame turėtų būti pristatomos naujienos, mezgami verslo kontaktai. Jau šiandien turime aiškią koncepciją, kuo „Pelenė“ bus ypatinga kitais metais. 2018-aisiais paroda dar labiau specializuosis, profesionalės ir bus organizuojama šešiose, aiškiai temomis atskirtose salėse. Stiprės ir plėsis renginių profesionalams programa“.

2018 metų parodos akcentas – kosmetologija ir SPA. Naujos parodos temai stiprinti bus pasitelktos visos pajėgos - tarptautinė partnerystė su kosmetologijos srities profesionalais, bendradarbiavimas su Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų asociacija. Kosmetologijos ir SPA temos bus pristatomos rekonstruotuose ir moderniuose centriniuose rūmuose. Temą papildys tarptautinė konferencija ir kongresas.

5-oje salėje bus pristatomos plaukų ir makiažo tendencijos, produktai bei paslaugos, 3-oje salėje įsikurs nagų priežiūros, blakstienų produktai ir paslaugos. 4-oje salėje liks lankytojų pamėgta autorinio dizaino ir juvelyrikos tema. Tarptautinė paroda PELENĖ 2018 vyks balandžio 6-8 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją