Dauguma mūsų ne tik susipažinusios su įvairiausiais dietų planais, bet ir įgijusios tokį žinių ir asmeninės patirties bagažą, kad gali be vargo numesti tiek kilogramų, kiek reikia. Bet net „beveik profesionalės“ žino, kaip sunku patobulinti savo problemines zonas, kai dieta veiksminga ir svoris krenta, bet tik ne ten, kur reikia... Būtent ši aplinkybė verčia ieškoti vis naujų savęs tobulinimo būdų.

Niujorkietiškos dietos autorius – žymus treneris Davidas Kirschas, kurio paslaugomis naudojasi daug Holivudo žvaigždžių, rašo passsion.ru. Jo programa vadinasi „Ultimatumas nuosavam kūnui“, o smulkiai apie tai parašyta jo knygoje „The Ultimate New York Diet“.

Tie, kurie savo kailiu išbandė šį metodą, vadina jį „programa stipriems ir užsispyrusiems“. Išties jei nemėgstate judėti, ramiai apsieinate be sporto ir svajojate sulieknėti gulėdamos ant sofos ir vien tik laikydamosi dietos – ši programa jums kategoriškai netinka, nes joje yra numatytos fizinės apkrovos.

Pirmąja žvaigžde, pademonstravusia visus niujorkietiškos dietos pliusus, tapo Heidi Klum. Milijonai žmonių jos kūną laiko idealiu, tačiau kelias link tobulumo buvo sudėtingas.

„Mano sūnus gimė rugsėjo dvyliktąją, o lapkričio devintąją jau turėjau dalyvauti „Victoria‘s Secret“ madų demonstravimuose, - pasakojo supermodelis. – Kaip topmodelis turėjau padaryti viską, kad atrodyčiau kaip už milijoną dolerių!“

Reikia pripažinti, kad jai tai pavyko. Nuo tų dienų prabėgo daug laiko, Heidi vėl tapo mama (trečią kartą), bet jos kūnas liko nepakitęs ir itin gundantis: ūgis - 177 cm, svoris - 54 kg, krūtinė - 94 cm, talija - 65 cm, klubai - 98 cm.

„Ultimatumas nuosavam kūnui“ žada:

• Per keturiolika dienų neteksite 6,5 kg • Užauginsite raumenų masę • Deginsite riebalus probleminėse zonose

1. Fitneso treniruotės - 1,5 valandos per dieną

Programos pagrindu D. Kirschas vadina pratimų kompleksą, kuriame kaitaliojama aerobinė ir jėgos apkrova. Šis kompleksas atliekamas dienos bėgyje kaitaliojant su pratimais kojoms ir sėdmenims. Tokia programa padeda stiprinti dubens raumenis ir atsisveikinti su nereikalingais kilogramais ant klubų – dažniausiai būtent ši zona moterų laikoma problemiška.

Keli pratimai riebalams deginti

Tempimas su kamuoliu

Delnais atsispirkite į kamuolį. Kojas įremkite rankų plotyje, kūno pusiausvyra išlaikoma tik pėdų pagalba. Kuo arčiau viena kitos bus kojos, tuo sunkiau bus išlaikyti pusiausvyrą. Įtempkite presą, ištiesinkite nugarą. Stebėkite, kad visas kūnas būtų įtemptas nuo galvos iki kojų. Likite tokioje padėtyje 20-30 sekundžių.

Bėgimas su kamuoliu

Paimkite kamuolį į abi rankas ir sudėkite jas krūtinės lygyje. 30 sekundžių bėkite ristele taip, kad kamuolys liktų krūtinės lygyje. Kitas 30 sekundžių sukite kūną į kairę, dar kitas – į dešinę. Nekoncentruokite kūno svorio ant pėdų ir kojų pirštų.

2. Maisto apribojimai

Teks atsisakyti alkoholio, duonos, saldainių, angliavandenių (bulvių, miltinių, cukraus, ryžių), taip pat kai kurių vaisių – vynuogių ir melionų (Kiršo nuomone, juose per daug cukraus).

3. Dietoje leidžiama

Daržovės, žuvis, neriebi paukštiena, grybai, sriubos, kiaušinienė iš kiaušinio baltymų, baltymų kokteilis, marmeladas, natūralus medus. Dėmesys baltymams aiškinamas tuo, kad šios medžiagos skatina raumenų audinio augimą, o angliavandenių ribojimas ir pratimai padeda deginti riebalus.

Preliminarus dienos meniu:

Pusryčiai: kiaušinienė iš baltymų, pakepta su cukinija, žalioji arbata.

Pietūs: virta kalakutiena ir daržovių ragu.

Vakarienė: trinta morkų sriuba.

Dienos metu galima suvalgyti šiek tiek migdolų arba nekeptų saulėgrąžų.

4. Dietos metu reikia daug gerti, be to, ne tik vandenį, bet ir žaliąją arbatą. Joje yra tiek kofeino, kiek ir kavoje, vadinasi, ji suteikia žvalumo. Bet, skirtingai nei kava, žalioji arbata aktyvizuoja medžiagų apykaitą ir spartina virškinimo procesą.

Ką mėgsta Heidi Klum?

„Tarp mano mėgstamiausių – sriubos. Raugintų kopūstų, pupų ar špinatų. Tai patiekalai, kuriuos meistriškai gamina mano mama, - prisipažįsta modelis. – O desertui pasirinkčiau ledus su riešutais!“

5. Draudžiama valgyti po septintos vakaro

Atkreipkite dėmesį: ne po šeštos, kaip rekomenduoja dauguma dietologų, o po septintos. Jei jūsų gyvenimo būdas aktyvus, vargu ar einate miegoti devintą vakaro. Veikiausiai atsigulate apie pusiaunaktį, todėl ir galite pavakarieniauti septintą vakaro.

6. Reikia griežtai laikytis dienos režimo

Reikia laiku gulti miegoti, nevakarieniauti prieš miegą ir būtinai pusryčiauti, net jei anksčiau nepusryčiaudavote. Rekomenduojami pusryčiai – kiaušinienė iš baltymų ir žalioji arbata. Po to galima sportuoti.

7. Užkandžiaukite

Dienos metu leidžiama užkąsti – pavyzdžiui, saujelę riešutų. Jie gerai malšina alkį ir turi kalcio, itin naudingo organizmui aktyvaus lieknėjimo metu.

8. Svarbiausias principas – visuomet judėti

Jei turite laisvo laiko – neįsitaisykite priešais televizorių, o vaikščiokite pėsčiomis, eikite po parduotuves, lankykitės parkuose ar kitose įdomiose jūsų miesto vietose. Mėgaukitės savo kūno judesiais, oru, įspūdžiais. Tai padės išvengti blogos nuotaikos ir minčių apie maistą.

Jaunos mamos turi puikią galimybę suderinti bendravimą su kūdikiu ir pasivaikščiojimus: keliaukite su savo mažyliu pasivaikščioti – tai milžiniška nauda.

Keli patarimai dirbančioms sėdimą darbą

Pasinaudokite pertrauka. Net labiausiai užimtas žmogus gali skirti 5-10 minučių per dieną tiesiog prasivaikščioti gatve šalia biuro. Šios minutės ne tik padės jums deginti kalorijas, bet ir „pravalys“ galvą.

Visi pastebime, kad dienai bėgant būna periodų, kai mūsų protiniai sugebėjimai susilpnėja, patinka mums tai ar ne. Aktyvus ėjimas padės aktyvizuoti protą. Pakvieskite pasivaikščioti kolegas. Šį laiką galite praleisti kolektyviai svarstydami darbo ar bet kokius kitus reikalus. Ne tik pramankštinsite kūną, bet ir atsipalaiduosite.

Sudarykite sau „nepatogumų“. Jei pietaujate ne biure, rinkitės kavinę, esančią 10-15 minučių atstumu nuo darbo. Statykite automobilį bent penkių minučių atstumu.

Nepraleiskite nė vienos galimybės prasivaikščioti ir pajudėti.

9. Turėkite aiškią motyvaciją

Reikia labai stipriai norėti, kad ko nors pasiektumėte.

„Pirmiausia turite norėti pakeisti savo gyvenimą, - pataria D. Kirschas. – Jūsų organizmas už tai jus apdovanos: jausitės visiškai kitaip ir pamatysite savo atjaunėjusį kūną. Padidės jūsų darbingumas, pagerės nuotaika.“

10. Nusifotografuokite visu ūgiu iki ir po

Tai bus parama jums tomis sudėtingomis akimirkomis, kurių pasitaiko visiems.

„Jūsų nauja išvaizda bus geras stimulas tolimesniam darbui su savimi, - teigia programos autorius. – Taip daro kone visos žvaigždės. Jūs taip pat galite sekti jų pavyzdžiu!“

Niujorkietiškos dietos pliusai ir minusai:

+ Fizinis aktyvumas ir baltymai padeda žymiai sustiprinti raumenis

+ Pastebimas nuotaikos pagerėjimas

+ Programa gerai disciplinuoja

+ Didelis leidžiamų vartoti produktų pasirinkimas

- Tai gan sunkus kelias lieknėti, atimantis 1,5-2 valandas kasdien

- Reikia didžiulės koncentracijos: sekti programos taisykles labai sunku keliaujant ar atostogaujant

- Absoliučiai netinka toms, kurios blogai jaučiasi arba tiesiog stokoja savidisciplinos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt