„Toyota“ – Japonijos automobilių karalienė, todėl ir parodose elgiasi atitinkamai. Pernai metais vykusioje parodoje jos stendą supo aukštos sienos, už kurių įsikūrė atskiras nedidelis pasaulis, realybę lenkiantis bent jau dešimčia metų, rašo „Avtoreviu“.
Toyota-RiN
© Corbis/Scanpix
Lankytojus pasitinka savaeigiuose krėsluose važinėjantys žmonės, kurie it meškos linguoja į šonus darydami posūkius. Tai – i-Real – „Toyota“ asmeninio miesto transporto idėjos realizacija.

Naujasis elektromobilis i-Real kompaktiškesnis nei ankstesni i-unit ir i-swing. i-Real turi tris ratus, o darant posūkį priekinis ratas gali „įsitraukti“. Miesto režime naujasis elektromobilis yra beveik vertikalioje pozicijoje – atstumas tarp ratų tėra pusė metro, o važiuojant didesniu greičių atstumas tarp jų padidėja ir „bazė“ padidėja dvigubai.

Elektromobilio valdymas – paprastas ir „intuityvus“ ir vykdomas jis dvejomis vairalazdėmis. Pasivažinėjam? Mielai prašom, tačiau eilėje gali tekti palaukti net porą valandų. Ir ne tik dėl to, kad tą padaryti nori labai daug parodos lankytojų, bet ir todėl, kad šie du savaeigiai turi būti pakankamai dažnai įkraunami. Kol kas i-Real - toli nuo realybės.

Tą patį galima būtų pasakyti ir apie koncepcinį automobilį „Toyota RiN“ – nors jame ir naudojami „Prius“ modelio agregatai, tačiau visa kita – futurizmas.

Aukštas, simetriškas ir beveik visas permatomas „RiN“ su savo didelėmis slenkančiomis durimis primena akvariumą ant ratų. Toks, anot japonų, turi būti idealus miesto automobilis – keturvietis, labai erdvus, tačiau kompaktiškas (tik trys su puse metro ilgio). Be to, šiame automobilyje nerasime nei vieno aštraus kampo – visi skydelio išlinkimai dailiai suapvalinti, o vidaus spalvų gama raminanti.

„Toyota Hi-CT“ – taip pat miesto automobilis, tačiau būdamas tokio paties dydžio, pastarasis panašesnis į nedidelį vilkiką.

Automobilio viduje įmontuotos sportinės sėdynės, o bagažinėje rasime du elektrinius mini-dviračius. Juk tai – jaunimo svajonė! „Toyota Hi-CT“ varomas vandeniliu, tačiau jį galima įkrauti (plug-in hybrid). Be to, šis automobilis gali ne tik įsikrauti nuo elektros tinklo, bet ir „dalintis“ savo energija - pavyzdžiui, rengiant nedidelę diskoteką.

O kam reikalingas pusnuogis karkasas be durų, sėdynių ir stogo? Tai – ypatingai lengvas „Toyota 1/X“ modelis, kurio išmatavimai tokie pat kaip „Prius“ modelio, tačiau sveria tik 420 kilogramų.

Pagrindinė šio automobilio idėja – kuo lengvesnis automobilis, tuo jis ekonomiškesnis ir efektyvesnis. Matyt, todėl automobilį sudaro anglies pluošto kėbulas, stogas iš linų ir dilgėlių pluošto bei bioplastiko, o sėdynės iš šono bos matomos. Po galinėmis sėdynėmis slepiasi įkraunamas hibridinis agregatas su 500cc varikliu. Siauri ir nedideli ratai kuro vartojimą daro dvigubai efektyvesnį nei „Prius“ modelyje. Genealu, tačiau kol kas nelabai praktiška ir labai brangu. Anot japonų, masinis anglies pluošto automobilių gaminimas prasidės ne anksčiau 2020-ųjų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Nušalusias kojas pastebėjo tik pavasarį: galūnės amputavosi pačios kokia odos spalva - pavojingiausia (17)

Šiemet į kai kurias Lietuvos gydymo įstaigas žmonės dėl nušalusių kūno dalių nesikreipė –...

Rusijos priglaustas perversmo Lietuvoje veikėjas nerimsta: žada sukilimą ir teismą Grybauskaitei (407)

Sausio 13-ąją savi šaudė į savus. Tankai žmonių netraiškė, tai tebuvo provokacija, kurią...

Nuolatiniai teismai atlyginti žalą dėl duobėtų kelių padiktavo sprendimą (21)

Panevėžio miesto savivaldybė patvirtino tvarką, pagal kurią gyventojams, juridiniams asmenims...

Kinijoje pramogavusi mergina atsidūrė tragikomiškoje situacijoje: galiu būti pirma lietuvė, kuriai taip nutiko (95)

Lietuvė Ieva Koncevičiūtė patyrė neeilinį nuotykį Kinijos regione Makao - tragikomiška...

Antrąkart įkliuvo Aurimas Didžbalis: šįkart teigiamas dopingo testas – pasaulio čempionato metu (241)

Tarptautinė Sunkiosios atletikos federacija pranešė, kad praėjusių metų pasaulio vicečempionas...

Įvertino situaciją Jasaičių šeimoje: problema gali būti kur kas didesnė (132)

Savaitgalį šalyje nuvilnijo Jasaičių šeimos drama. Nors Lygių galimybių plėtros centro...

Gyvai / Už „Vytauto“ vairo stojęs LaVaras vadovauja ekipai draugiškame mače su „Dzūkija“ tiesioginė vaizdo transliacija (20)

Nuo 21 val. Prienų-Birštono „Vytautas“ su broliais Ballais žaidžia penktąsias draugiškų...

Po skandalo Vokietijoje dėl chemikalų iš alaus – Lietuvos ūkininkų sprendimas (113)

Lietuvos ūkininkų sąjungai (LŪS) priklausantys grūdininkai po ilgų diskusijų sutiko prieš...

Nesaugūs maisto produktai, kurie vos nepasiekė Lietuvos parduotuvių lentynų (3)

Pernai Lietuvoje uždrausta prekiauti daugiau kaip 1 900 t nesaugių ar nekokybiškų maisto...

Vos 5 minučių darbas prieš miegą gali labai pagerinti jo kokybę (1)

Beiloro universiteto mokslininkai atskleidė, kad vos 5 minutes trunkantis darbas prieš miegą gali...