Kelionė į Italiją buvo suplanuota dar vasarą ir atėjus gruodžio 16 dienai mes su seserimi išvykome į Apeninų pusiasalį. Ten aplankėme mano drauges, kelioms dienoms patraukėme į miestą ant septynių kalvų. Tačiau bėdos prasidėjo, kai prireikė grįžti į Milaną skristi namo Kalėdoms.

Nusipirkome vakarinio traukinio bilietus. Atvažiavusios į Milaną, būtumėme turėjusios laukti dar devynias nakties valandas iki savo skrydžio, tačiau iš patirties žinojom, jog dėl šalčio ir sniego Italijos traukiniai vėluodavo net po porą valandų, tad apsidrausti reikėjo.

Nusiteikusios buvome puikiai, juk grįžti turėjome prieš pat Kūčias – gruodžio 23 dieną. Nekantravau, nes namie pas tėvus buvo paliktas mano sūnelis Adomėlis. Tai turėjo būti jo pirmosios Kalėdos šiame pasaulyje, jau ir dovanomis pasirūpinusi buvau.

Likus kokiai šimtui kilometrų iki Milano, traukinys staiga... Sustojo. Mes net apsidžiaugėme – vis mažiau, ne devynias valandas reikės praleisti oro uoste.

Tačiau kažkur dykynėje įstrigęs traukinys vis nejudėjo. Galiausiai traukinyje buvo išjungtos šviesos, su mumis kartu keliavę italai įspėjo, kad šilčiau susisuptume – bus išjungtas ir šildymas. Supratau, kad taip greitai iš čia neišsikapstysime. Kažkoks diegliukas nusmelkė – Kalėdas praleisim ne namie. Bet vijau šalin pesimistines mintis ir pasinaudojau patarimu – susisupau į striukę ir nejučia užmigau.

Kai pabudau ir sužinojau, kad jau šešios ryto, kone apsiverkiau – mes nebespėsim į lėktuvą. Italai atsikėlė pikti, vienas tiesiog išlipo iš traukinio ir patraukė namo pėsčiomis. Mes taip negalėjom – juk neperlipsiu Alpių, o širdį vis labiau draskė nuojauta, kad negalėsiu praleisti sūnaus pirmųjų Kalėdų kartu.

Galiausiai apie septintą ryto mums pranešė, jog traukinys važiuos iki artimiausios stoties, o keleiviai į Milaną bus nugabenti stotyje laukiančiu autobusu. Tačiau stotyje nebuvo jokio autobuso. Mes kurį laiką laukėme to žadėto transporto, tačiau po gero pusvalandžio supratome, kad niekas mūsų tikrai nenuveš. Tuomet pavargusios ir išsekusios, kiaurai sušlapusios nuo tirpstančio sniego, pačios nusipirkome bilietą ir išvažiavome į Milaną. Vis kursčiau viltį – orai prasti, daug skrydžių gali būti atidėta.

Visiškai pribaigė informaciją teikusio žmogaus abejingas veidas: šis lėktuvas jau išskrido. O kai su viltimi paklausėme, kada artimiausias lėktuvas, gavome atsakymą, jog vargu ar gausime artimiausią – beveik visi skrydžiai atšaukti arba atidėti dėl oro.

Norėjosi verkti. Viskas, kas galėjo nutikti blogiausia – nutiko. Traukinys vėlavo, iš visų lėktuvų tik mūsų pakilo punktualiai. Perspektyvoje matėsi Kalėdos svetimoje žemėje be brangiausio gyvenime žmogaus.

Kai galiausiai tikrai apsižliumbiau, paskambino mano draugė, pas kurią svečiavausi. Išliejau jai visą nusivylimą (emocionalų ir skubotą) Italija ir jų traukiniais. Tada ji sušuko, kad ji kaip tik svečiuojasi Milane ir džiaugsis galėdama priimti mus Kalėdoms. Tai buvo kaip Dievo dovana. Kol važiavome ir keikėme Italiją, draugė paklausė, ar nebandėme bilietų ieškotis internetu. Kadangi nė viena neturėjome kompiuterio, o iš keleivių, turėjusių kompiuterius, niekas neturėjo interneto, šitos minties oro uoste teko atsisakyti. Bet tik atvažiavome į italės namus tuoj sėdom prie interneto.

Štai čia ir įvyko mažutis stebuklas. Radome bilietą per pačias Kalėdas – langelis kompiuteryje žadėjo už didžiulius pinigus parskraidinti mus gruodžio 25 dieną namo. Tuojau pasiskolinome pinigų ir pranešėme namiškiams, jog grįžtam namo Kalėdoms.

Tai buvo stebuklas. Kūčias, žinoma, atšventėme Italijoje, tačiau ir jos neprailgo: italams pagaminome kisielių, o Kūčių vakarą praleidome mokydami italus stebuklingos nakties burtų ir pasakodami, kaip Kalėdų išvakarės švenčiamos Lietuvoje. O kitą rytą pasveikinę visus su Kalėdomis išvažiavome į oro uostą.

Grįžus į Lietuvą mano džiaugsmui nebuvo galo – po tiek patirtų vargų atrodė, jog iš tiesų pati perkopiau Alpes. Tačiau širdyje esu įsitikinusi, jog jei ne mažytis stebuklas po daugybės metų būtų tekę pasakoti Adomui, jog pikta lemtis ir nesėkmės sutrukdė mums būti kartu per pirmąsias Kalėdas.

Jūratė

Parašykite savo istoriją, koks stebuklas jus aplankė per Kalėdas. Pasidalinkite savo džiaugsmu - galbūt jis įkvėps ar padrąsins kitus nudžiuginti artimuosius.

Savo istorijas siųskite mums el.paštu: gyvenimas@delfi.lt iki gruodžio 27 dienos.
Gruodžio 30 d. paskelbsime nugalėtoją, kuriam įteiksime "Trollbeads" dovanų kuponą!

<font color="#6699cc"><strong>Mano stebuklinga kalėdinė istorija X </strong></font>
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Savaitgalio gaisras smogė milžiniškais nuostoliais didžiausiems Lazdijų rajono darbdaviams, įtariamieji nebus baudžiami (55)

Savaitgalį, šeštadienį, Lazdijuose kilusio gaisro metu supleškėjo vietos verslininkams...

„Washington Post“: kas galėtų pakišti koją JAV kariuomenei ginti Baltijos šalis (155)

JAV gynybos vadai nerimauja, kad prireikus atremti Rusijos puolimą, galingiausia pasaulio...

Erikos Vitulskienės kolekcija sulaukė kritikos: priminė vieną svarbią taisyklę (2)

Praėjusią savaitę pristatyta plius dydžio moterims skirta Erikos Vitulskienės drabužių...

Kelia sąmokslo teoriją: Rusijos rinktinė pralaimėjo tyčia? rusų treneris: o kur plojimai? (103)

Samaros „Kosmoso“ arenoje vykusiose paskutinėse pasaulio futbolo čempionato A grupės...

Siaubas Druskininkų r. miške: pareigūnai rado mįslingai dingusio vyro kūną papildyta 19.14 (146)

Druskininkų policija rado paslaptingai dingusio vyro kūną.

Paulius Motiejūnas – apie Jasikevičių ir „Žalgirio“ planus: gerai, kai kampų nereikia gludinti iš naujo (33)

„Hipotetiškai galvokime, kad Šarūnas Jasikevičius lieka ir mes dirbsime toliau“, –...

Šalutinis poveikis kankinti gali ne tik dėl vaistų: koją sau pakišti galima ir su vitaminu C

Neretai, ypač lėtinėmis ligomis sergantys ir senyvo amžiaus, žmonės tuo pat metu vartoja keletą...

Prakalbo apie raginimus Karbauskiui trauktis iš frakcijos seniūno posto pats politikas tai vadina kliedesiais (19)

„Valstiečių“ frakcijoje auga nepasitenkinimas jos lyderiu Ramūnu Karbauskiu. Esą daugiau nei...

Balsavimas: išrinkite unikalią Lietuvos vietą, kurioje jaučiatės tarsi kitoje šalyje (9)

Naujienų portale DELFI vyksta unikalus projektas: „ 100 žingsnių per Lietuvą “, kurio metu...

Jakeliūnas įspėja dėl tiksinčios bombos mokesčių reformoje (78)

Vyriausybės pasiūlymas neapmokestinamojo pajamų dydžio taikymą plėsti iki 2,5 vidutinių darbo...