Dovilė Gudačiauskaitė šį kartą sakė norėjusi kuo mažiau kalbėti apie inspiracijas ar koncepcijas. Jai tiesiog buvo malonu pasinerti į kūrybinį procesą, liesti medžiagą, ją formuoti... O rezultatas - vaizdo reportaže ir nuotraukų albume.

Dizainerės Agnės Biskytės, dalyvavusios pirmojoje "Injekcijoje", nuo 2003 metų nagrinėjama tema tiek teorinėje, tiek praktinėje plotmėje - vyriškumo ir moteriškumo išraiška šiuolaikinėje madoje.

"Neseniai atsigręžiau į vyriškumo ir moteriškumo pačią pradžią, androginišką būvį. Ir šiaip metais pristatau kolekciją pavadinimu IU. Šis paprastas dviejų raidžių skambesys simbolizuoja: I - vyriškumo pradą, U - moteriškumo pradą; o kartu tai sudaro dievišką androginą.

Mano kolekcijoje atsispindi būtent ta androgininė legenda, bylojanti apie tai, kad Dievas kadaise sukūrė vieną būtybę - vyrą ir moterį, sulipusį nugaromis (androginą). Jie buvo vieniši, nes nematė vienas kito, tad Dievas juos atskyrė, kad jiedu galėtų susitikti akis į akį. Tad mano kolekcija - vyriškumo ir moteriškumo išraiškos madoje interpretacija", pasakojo dizainerė.

Marija Popadničenko, dalyvavusi „Injekcijoje“, pristatė kolekciją "Sutikau moterį, kuri nesensta", įkvėptą kino filmo „Orlando“, kuriame Tilda Swinton vaidino moterį, keliaujančią amžiais ir niekada nesenstančią: "Viskas, kas ją supa: žmonės, aplinka, net jos drabužiai ilgainiui pasensta, o ji išlieka tokia pati".

Giedrius Paulauskas pristatė vyriškų drabužių kolekciją „Nevertime“.

2011 metų „GP“ kolekcija keičia savo mėlyną emblemą į klasikinį džinso meistrams – natūralios odos spalvos.

Klasikinis kostiumas tai dvidešimto amžiaus džentelmeno vokas. Prieš tiek laiko sukurtas drabužis iki dabar nebaigia kisti išlaikydamas kelias pagrindines taisykles. Šioje kolekcijoje “GP“ interpretuoja kostiuminį švarką bei kostiumines kelnes su kantu.

Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės kolekcija atspindėjo 2012 metus gaubiančius mitus apie pasaulio pabaigą.

Sandra Straukaitė pristatė kolekciją XXL [iks:iks:el]: "Ispanijos-Amerikos karo laikotarpiu sukurti specialiai kareiviams, šiandien jie tarnauja visiems iš eilės: vyrams ir moterims. Didžiosios Depresijos metu paplito dar plačiau, JAV fermeriams atstojo lengvus darbinius rūbus.

Standartinė T forma unifikuoja armiją, bet kiekvienas gali sugalvoti, kaip ją originaliai transformuoti. Ta pati forma – vis kitoks, kontrastingas audinys. Drabužis – daiktas. Kaip išlankstytas popierius ar erdvinis karpinys. Vienas dydis visiems – XXL".

"Mados infekcijoje" žiūrovai taip pat išvydo Ispanijos dizainerės Meritxell Miras ("Txell Miras") trijų pastarųjų metų rudens žiemos kolekcijų mozaiką.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją