Visi žino, kas yra socialiniai tinklai. Jie gali tapti pagalbininkais mezgant kontaktus, patogiai ir nemokamai bendraujant. Kasdien Feisbuke lankosi šimtai milijonų žmonių, kurie dalinasi savo emocijomis ir pergyvenimais, įkelia nuotraukas, reklamuoja savo publikacijas ar renginius.

Šiame straipsnyje panagrinėsime Feisbuką kaip labai patogų testą – žinių apie vartotoją šaltinį. Analizuojant asmeninį puslapį, galima sužinoti apie žmogaus charakterį ir asmenybės bruožus. Paskyra, kurios pagalba žmogus pateikia save pasauliui, atspindi jo individualumą ir suteikia informacijos apie jo psichologiją.

Žemiau pateikiame septynias išvadas apie internautą, kurias galima pasidaryti išanalizavus jo puslapį Feisbuke.

„Totalus draugas“ – žmogus, turintis daug draugų

Gali turėti žemą savivertę. Didelis skaičius draugų susijęs, kaip taisyklė, su priklausomybe nuo aplinkinių nuomonės. Populiarumas internete kompensuoja draugų stygių realiame gyvenime ir tampa savotišku socialinio aktyvumo pakaitalu.

„Ekstravertas“ – dažnai keičia nuotraukas ir aktualius statusus

Kadangi realiame gyvenime ekstravertai turi galingą poreikį dalintis įvairiausiomis nereikšmingomis smulkmenomis, susijusiomis su jų gyvenimu, virtualiame gyvenime informacija keičiama ir atnaujinama itin dažnai. Ekstravertai pasižymi polinkiu demonstruoti savo jausmus, nepriklausomai nuo to, ar susilaukia tokia informacija likusios internetinės bendruomenės atsako.

„Atsakingas internautas“ – stropiai rūšiuoja visas nuotraukas į atitinkamas galerijas

Darbštūs ir disciplinuoti žmonės. Nors, kaip taisyklė, praleidžia nedaug laiko tinkle, jų galerijos visgi labai tvarkingos, dėl ko naršymas po jas labai malonus ir patogus.

„Atlapaširdis internautas“ – įkelia visus duomenis ir visą kitą asmeninę informaciją viešam naudojimui

Pasižymi kūrybiškumu ir dideliu kūrybiniu aktyvumu. Sugeba naudotis dauguma tinklapio funkcijų, netingėdami detaliai užpildyti visas privačios informacijos sekcijas. Jie visiškai laisvai viešina telefonus ir adresus, linkę dažnai kelti viešą informaciją į draugų profilius.

„Narcizas“ – populiarizuoja ir reklamuoja pats save

Aukšta savivertė, jaučiasi pranašesni už kitus. Naudoja socialinius tinklus kad pritrauktų dėmesio savo personai, kad psichologiškai įsitvirtintų. Bet kokia kaina siekia aplinkinių dėmesio, dėl to jiems svarbu gauti maksimalų skaičių komentarų ir „patiktukų“. Pirmenybę teikia asmenukėms ir dalinasi tik tomis, kuriomis, jų nuomone, atrodo geriausiai likusių žmonių fone.

„Neurotikas“ – skelbia išimtinai nuotraukas

Pasižymi silpnais bendravimo įgūdžiais, lengvai pasiduoda stresams, daug nervinasi, pastoviai ieško pripažinimo. Nuotrauka jiems yra saviraiškos būdas. Neurotikai trokšta pateikti save pačiu geriausiu būdu, dėl to skelbia nuotraukas, kuriose yra laimingi ir nusiteikę draugiškam bendravimui.

Nors dauguma žmonių mano, kad gyvenimas socialiniame tinkle virtualus ir neturi nieko bendro su realybe, aktyvumas Feisbuke gali papasakoti gerokai daugiau nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.