Mados namų „Givenchy“ dizainerio Riccardo Tisci atrastas modelis Lea T – transseksualė, tačiau mados pasaulyje ji žaibiškai išgarsėjo. 2010 m. Lea tapo „Givenchy“ veidu, o vėliau pristatinėjo daugybę ne tik šių, bet ir kitų mados namų kolekcijų. Praėjusiais metais Lea tapo plaukų priežiūros priemonių gamintojo „Redken“ reklaminiu veidu.

Lea T, Vida Press nuotr.

Denise Bidot – pirmoji plius dydžio manekenė pasirodžiusi šių metų Niujorko mados savaitėje. Ji fotografavosi „Target“, „Forever 21“, „Macy's“, „Nordstrom“ ir kitiems gerai žinomiems mados ir grožio industrijoms prekiniams ženklams. Denise džiaugiasi būdama išraiškingų kūno linijų ir neketina keisti savo figūros: „Svarbiausia savo kūne jaustis gerai, esu moteris ir tuo didžiuojuosi.“

Denise Bidot, Vida Press nuotr.

Androginiškos išvaizdos manekenė Rain Dove pripažįsta, kad į pastabas apie išvaizdą tiek vaikystėje, tiek šiandien reaguoja gana skaudžiai. Vis dėlto androginiškumas jai leidžia demonstruoti ne tik moteriškas, bet ir vyriškas kolekcijas. Pasak Rain, riba tarp moteriškos ir vyriškos mados turėtų būti ištrinta, nes drabužiai yra skirti žmonėms, o žmonės gali vilkėti tai, ką nori, jų pasirinkimas neturėtų priklausyti nuo lyties. Manekenė neslepia esanti lezbietė ir labiau pabrėžianti savo vyrišką įvaizdį.

Rain Dove, Vida Press nuotr.

19 m. modelis Winnie Harlow serga baltme, jos kūnas lopinėliais yra praradęs pigmentaciją, tad afroamerikietė išsiskiria marga oda. Nuo vaikystės Winnie kentė patyčias, tačiau prieš keletą metų nusprendė visam pasauliui „Youtube“ platformoje papasakoti apie šią ligą. Netrukus mergina buvo pastebėta ir pakviesta dalyvauti modelių realybės šou „America's Next Top Model“. Po pasirodymo televizijoje manekenę atrado daugybę mados kūrėjų, tarp jų ir „Desigual“ bei „Diesel“.

Winnie Harlow, Vida Press nuotr.

Jillian Mercado turi raumenų distrofiją, todėl mergina yra priversta naudotis invalido vežimėliu. Tačiau jos grožį ir potraukį madai pastebėjo „Diesel“ bei drabužiais, aksesuarais ir kosmetika prekiaujantis tinklas „Nordstrom“. J. Mercado teigia, kad didžiausia jos klaida buvo save lyginti su aplink esančiais žmonėmis: „Turėtume liautis ieškoję gairių, kaip būti gražiems. Patys galime tapti tais kompasais.“

Jillian Mercado , Vida Press nuotr.