30 moterų pasidalino įspūdžiais apie seksą keisčiausiose vietose.

1. Jis vairavo greitkelyje.

2. Alame. Dalyvavau kariniuose mokymuose. Buvau jauna ir kvaila. Išėjome pasivaikščioti ir pagalvojome: „Kodėl gi ne.“ Jei mus būtų pamatę, būtume turėję daug nemalonumų. Tiesą sakant, nesigailiu.

3. Parodoje garsiame muziejuje. Vaikščiojome po parodą, pasiklydome ir radome tuščią patalpą.

4. Mauzoliejuje Ohajuje.

5. Paplūdimyje. Daugiau niekada to nedarysiu. Smėlio pribyrėjo į tokias vietas, kur tikrai neturėtų būti.

6. Didelės parduotuvės persirengimo kabinoje. Protingai kainuojantys aksesuarai ir malonios smulkmenos mane įkaitina. Fantastiškai jaučiausi. Tiesa, iš kaltės jausmo paskui nusipirkau keturis šalikus.

7. Parduotuvės automobilių stovėjimo aikštelėje, galinėje automobilio sėdynėje. Mes su vyrų buvome jauni ir baisiausiai norėjome pasimylėti. Dabar to nedaryčiau, bet tada buvo smagu.

8.Greitojo maisto restorano žaidimų aikštelėje (kai restoranas dar nedirbo visą parą).

9. Automobilių prekybos salono poilsio kambaryje (žinoma, po darbo).

10. Ant automobilio gaubto kukurūzų lauke.

11. Netoli aktyvaus ugnikalnio. Ak, medaus mėnuo...

12. Oregone, tarp medžių, ne itin tankiai suaugusių. Ir biotualete – jis buvo naujas, nenaudotas, o mes buvo labai įkaitę.

13. Man buvo 21-eri. Mylėjomės su tuometiniu vaikinu galiniame suole bažnyčioje.

14. Daugiabučio automobilių stovėjimo aikštelėje ir miške per iškylą. Pašėlę paaugliai.

15. Restorane prie galinio staliuko. Sėdėjau jam ant kelių, kelius buvau užsidengusi paltu. Tada buvau paauglė. Reikėjo paskubėti.

16. Kapinėse.

17. Važiuojant greitkeliu iš Čikagos. Tada buvome jauni ir kvaili, dabar tikrai to nedarytume.

18. Maisto parduotuvės automobilių stovėjimo aikštelėje 10 val. ryto.

19. Ligoninės garaže.

20. Ant plausto už 6 metrų nuo kranto. Ant kranto žvejojo du vyrai, tikrai mus stebėjo.

21. Kartais mylimės savo galiniame kieme. Gyvename priemiestyje. Mūsų kaimynai tikrai mus matytų, jei būtų savo kieme.

22. Ant boso stalo. Mes su vyru likome vieni biure ir įsijautėme...

23. Vidury lauko, ne taip toli nuo pagrindinio kelio, vidury dienos.

24. Daugybę kartų galinėje automobilio sėdynėje ar ant automobilio gaubto.

25. Ant šaldytuvo restorane, kuriame abu dirbome.

26. Beisbolo aikštelėje naktį, šviečiant žibintams, netoli greitkelio.

27. Visose įmanomose vietose lauke.

28. Kai vyras gulėjo ligoninėje, patenkinau jį oraliniu būdu. Pasiilgau jo, norėjau pradžiuginti. Jo palata buvo šalia slaugės stalo, bet mes tiesiog užtraukėme užuolaidas. Paskui jaučiausi tikra pasileidėlė. Jam buvo prijungtas širdies monitorius, kažin, ar slaugės jame ką nors matė ir nujautė, kas vyksta.

29. Parke, ant stalo. Ši mintis abiem aptiko, bet ten nuvažiavus pradėjo lyti. Paauglystėje mes su vyru dar eidavome po senu tiltu per užtvanką, į amfiteatrą lauke. Buome tikri keistuoliai.

30. Mes TAI darėme svetainėje, o tėvai tuo metu buvo namuose. Jei būtų atidarę duris, būtų pamatę.