Du trečdaliai pasisakiusių nenorėjo, kad pastačius tiltą būtų uždaryta naujoji perkėla iš Klaipėdos į Smiltynę. Balandžio mėnesį surengtoje apklausoje dalyvavo 3080 gyventojų,

Visuotinė gyventojų apklausa uostamiestyje vyko nuo balandžio 4 iki 25 dienos. Klaipėdiečių buvo klausiama, ar jie pritartų siūlymui statyti mokamą tiltą per Kuršių marias prie Tarptautinės jūrų perkėlos ir uždaryti Naująją perkėlą į Smiltynę.

Neringos savivaldybės taryba šiemet sausį pritarė tilto į Kuršių neriją statybos idėjai. Miesto politikų nuomone, tiltas būtų daug ekologiškesnė susisiekimo priemonė nei keltas, kuris per metus atlieka 23 tūkst. reisų ir sudegina šimtus tonų dyzelinio kuro, į aplinką išmesdamas teršalus.

Vėliau įvairių institucijų atstovai ir tvarios plėtros ekspertai pateikė savo argumentus už ir prieš. GRYNAS.lt paskelbtoje apklausoje už tiltą balsavo 39 proc. skaitytojų, o prieš - 47 proc. Taigi, balsai maždaug atitiko ir Klaipėdos gyventojų nuomonę.

Anot tarybos narių, nėra ko baimintis, kad dėl tilto padaugės transporto priemonių Kuršių nerijoje - tai galima reguliuoti.

98 kilometrų ilgio Kuršių nerijos pusiasalis nusidriekęs Lietuvos ir Rusijos teritorijose. Nuo 2000-ųjų metų Kuršių nerija yra įtraukta į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)