Gyvūnų įtaigą reklamoje patyręs „Golfo“ šeimininkas: galėjau parduoti dešimt golfų

 (25)
ransporto skelbimų portale Autoplius.lt pasirodęs šmaikštus pranešimas apie parduodamą antros kartos „Volkswagen Golf“ automobilį, sukėlė didžiulį susidomėjimą.
© GRYNAS.lt nuotr.

Gegužės pabaigoje pasirodęs šmaikštus pranešimas apie parduodamą antros kartos „Volkswagen Golf“ automobilį, sukėlė didžiulį susidomėjimą. Skelbimo nuotraukose buvo galima pamatyti automobilio bagažinėje sėdinčią ožką. Automobilio šeimininkas teigia, kad automobilis jau rezervuotas ir antradienį sulauks savo naujojo šeimininko.

Vos neiškeliavo į metalo laužą

Automobilio šeimininkas Mindaugas teigė, kad tokio didelio susidomėjimo nesitikėjo.

„Tai buvo pirmasis toks skelbimas. Turėjau du automobilius, tai vieną nutariau parduoti. Pradžioje įdėjau paprastą skelbimą, tačiau per savaitę juo niekas nesusidomėjo“, – apie norą parduoti automobilį kalbėjo Mindaugas.

Vaikino tėvai sakė, kad jei niekas neperka automobilio, tai pats metas būtų jį atiduoti į metalo laužą.

„Tačiau aš pasakiau, kad įrodysiu, jog galiu parduoti šį automobilį. Perrašiau skelbimą, kadangi maniau, jog automobilį parduosiu tik tada, kai apie jį žinos kuo daugiau žmonių. Automobilis ne stebuklas, retai kam tokio reikia“, – teigė Mindaugas.

Dėkojo už šmaikštų skelbimą

Automobilio šeimininkas teigė, kad rimtų skambučių sulaukė tik po dviejų dienų, kai buvo įdėtas skelbimas.

„Per pirmas dvi dienas sulaukdavau apie 30 žinučių. Kai skelbimas išplito ir jį pamatė didesnė dalis žmonių, tuomet prasidėjo... Nespėdavau atrašyti, telefonas nuo žinučių ir skambučių tiesiog kaisdavo ir jau dienos viduryje išsikraudavo. Susidomėjimas buvo milžiniškas“, – stebėjosi jaunuolis.

Mindaugas teigė, kad buvo ir tokių, kurie skambindavo ne pirkti automobilį, o pasveikinti.

„Skambino ir sakė, kad turiu gerą plunksną rašymui. Labiausiai pradžiugino vienas skambutis, kai paskambino įmonės atstovai ir padėkojo už kolektyvui pakeltą nuotaiką. Skambučių apie ožką buvo daugiausia. Galėjau parduoti kokias dešimt ožkų, dešimt golfų. Ožka buvo skelbimo vinis“, – pabrėžė automobilio šeimininkas.

Skambučių apie ožką buvo daugiausia. Galėjau parduoti kokias dešimt ožkų, dešimt golfų. Ožka buvo skelbimo vinis.
„Golfo“ šeimininkas

Legenda nemirs

Mindaugas patvirtino, kad buvo 5-6 rimti pirkėjai, kurie susidomėjo jo automobiliu.
 
„Pasitaikė ir tokių, kurie skambino ir norėjo pirkti automobilį, kaip reklamos produktą. Tačiau galiu nuliūdinti visus, automobilis jau rezervuotas. Antradienį automobiliu džiaugsis naujasis šeimininkas. Jis sakė, kad neleis legendai numirti ir jį prižiūrės“, – apie naują automobilio savininką kalbėjo vaikinas.

Mindaugas susitarė su naujuoju šeimininku, kad pagal galimybes sutvarkys automobilį. Mindaugas nori, kad naujasis savininkas susidurtų su kiek galima mažiau problemų.

„Gyvūnai padeda, jei yra laiku ir vietoje“

Reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“ direktoriaus Viktoro Bachmetjevo nuomone, reklamos su gyvūnais neužima didelės reklamų dalies.
 
„Nepasakyčiau, kad gyvūnai dominuotų ar užimtų didelį procentą reklamose. Aišku, viskas priklauso nuo reklamos siekių“, – kalbėjo V. Bachmetjevas.

Direktorius patikino, kad tokių reklamų agentūra yra sukūrusi.

„Esame naudoję gyvūnus reklamose ir nemažai. Kiekvieną sykį pažiūrime ar gyvūnas šioje vietoje tiktų, ar ne. Jie pasitelkiami emociniam fonui sukurti ar kitiems tikslams pasiekti. Gyvūnai padeda, jei yra laiku ir vietoje“, – teigė reklamos direktorius V. Bachmetjevas.

Paklaustas ar žino apie didžiulio dėmesio susilaukusį golfo skelbimą, V. Bachmetjevas patikino, kad tokio skelbimo nematė. Tačiau pridūrė, jog neeilinis požiūris visada padeda atkreipti didesnį žmonių dėmesį ir parduoti prekę, kaip atsitiko ir šiuo atveju.

GRYNAS.lt siūlo prisiminti vaizdo reklamas, kuriose naudojami gyvūnai:

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

SKAITOMUMO INDIKATORIUS

157417893

Tiek kartu perskaityti* visi grynas.lt straipsniai

* Indikatoriuje skaiciuojama, kiek skaitytojai iš viso perskaite publikaciju nuo GRYNAS.lt starto (2010 gruodis)