Paspirtukais keliaujami atstumai dažnai yra labai trumpi ir juos galima įveikti pėsčiomis, autobusu, metro ar dviračiu“, – sakė UBA vadovė Maria Krautzberger.

Palyginti su dviračiu, elektriniai paspirtukai yra „gerokai žalingesni aplinkai“, tvirtino M. Krautzberger.

Paspirtukų dalijimosi įmonės turėtų juos pristatyti į priemiesčius, o ne miestų centrus.

„Būtų prasmingiau šiuos ilgesnius atstumus iki autobuso ar traukinio greitai įveikti elektriniu paspirtuku, o ne automobiliu“, – tikino UBA vadovė.

Vis dėlto, M. Krautzberger teigimu, lengvieji automobiliai miestuose vis dar yra „kur kas didesnė problema aplinkai, tiek teršalų, tiek ir triukšmo atžvilgiu“.

Aplinkosaugininkė taip pat paragino miestų savivaldybes sumažinti automobilių stovėjimo aikštelių skaičių, vietoj jų įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus.

Anksčiau Vokietijos susisiekimo ministras Andreasas Scheueris pasisakė už elektrinius paspirtukus, skirtus įveikti trumpiems atstumams miestuose. Visgi ministro ketinimai leisti paspirtukininkams važiuoti autobusų juosta sukėlė didžiulį tiek viešojo transporto bendrovių, tiek ir policijos pasipiktinimą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)