Pandemijos metu įkūrė dovanų namus
Jubiliejus, vestuvių metinės, vaikelio gimimas, Velykos, Kalėdos ir kitos šventės, nebūnant fiziškai kartu, arba tris kartus perkelta vestuvių data. Daugelis jau esame susidūrę su šiomis situacijomis, kai negalime būti šalia, tačiau ieškome būdų parodyti dėmesį bei išreikšti meilę.
Stipriai auga lūkesčiai
Pandemijos metu įsikūrę dovanų namai šioje nepalankioje situacijoje pamatė galimybę ir greitai suprato pakitusius lietuvių poreikius. Nepaisant to, kad fiziškai nebuvo galima švęsti, bet poreikis rodyti dėmesį, džiuginti ir dovanoti nesumažėjo. Įkūrėjos Rasa ir Vaida pastebėjo, kad lietuviai renkasi labiau apgalvotas, subtilesnes ir dažniau šiek tiek brangesnes dovanas.
Populiarėjo dovanų rinkiniai ir konsjeržo paslauga
Mama ir dukra sujungė savo asmeninę patirtį, žinias ir pasiūlė lietuviams ne pavienes dovanas, bet dovanų rinkinius moterims, vyrams ir vaikams. Produktai sugrupuoti ir supakuoti prabangioje magnetinėje dėžėje, pagamintoje užsienyje pagal užsakymą, nes kokybė – pagrindinis verslo aspektas. Pridedamas asmeninis sveikinimas ir kitos detalės suteikia jaukumo ir šilumos. Dovanos pakuojamos rankomis, skiriant tam ypatingą dėmesį.
„Žmonės buvo išskirti atstumo, todėl norėjome sukurti dovanas, kurios perteiktų emociją ir nuoširdžią šilumą jas atidarant. Kūrėme keletos žingsnių išvyniojimo patirtį, perteikdamos prabangos ir jaukumo iliuziją”, – verslo koncepciją pasakoja įkūrėja Rasa Žiedė.
Populiariausi pasirinkimai – praktiška, asmeniška ir prabangu
Ekspertės pastebėjo, kad dovanų kuponus ar pinigus pakeitė praktiškos dovanos, sukuriančios jaukumą namuose. Namų kvapai, šlepetės, puodeliai ir odos priežiūros priemonės buvo itin populiarūs pasirinkimai pandemijos metu.
„Lietuviai praleido namuose daug laiko, todėl dovanos, skaidrinančios rutiną ir įnešančios prabangos į kasdienybę, tapo ypač vertinamos. Baigėsi laikai, kai dovanojame tai, kas dulka lentynose, nes žmonės ieško praktiškų, tačiau aukštos kokybės produktų“, – dalijasi Vaida McNeill.
„Manau, kad lietuviai pamatė, jog galima dovanoti išskirtines dovanas, nesistumdant prekybos centruose. Be to, žmonės prašo nematytų produktų ar prekių ženklų, kurių Lietuvoje dar nėra. Mūsų receptas – supaprastinome dovanų ieškojimą ir pasiūlėme daugiau nei produktą dėžutėje, todėl pelnėme pasitikėjimą ir nuolatinius klientus“, – reziumuoja Rasa.