„Tai buvo viską aukštyn kojom apvertęs tandeminis šuolis parašiutu, kurį pasidovanojau sau gimtadienio proga. Kaip dažnai sakau, ant žemės tuomet nusileidau, bet širdis pasiliko kabėti kažkur tarp debesų. Dangų pamilau visa savo širdimi“, – pranešime sako R. Tručionytė, kuri praėjus savaitei po nepamirštamo šuolio pradėjo dirbti aerodrome.
„Nuo mažų dienų buvau aktyvi ir smalsi. Trokšdavau išbandyti daugelį veiklų, pajausti naujų potyrių, susipažinti su skirtingais žmonėmis, tad ir suaugus geriausiai jaučiuosi tokioje vietoje, kurioje turiu galimybę toliau pildyti potyrių ir žinių bagažą“, – sako ji.
Pasak R. Tručionytės, aviacijoje kiekviena diena kupina dinamikos, naujų įspūdžių ir galimybių.
„Kiekvieną kartą atėjus į darbą nežinai, kokie iššūkiai tądien tavęs laukia, ar kokius žmones sutiksi aptarnaujamame lėktuve“, – teigia ji ir priduria, kad rampos agento darbas apima labai daug įgūdžių.
„Kiekvienąkart pasirengti skrydžiui turime labai nedaug laiko. Jo turi pakakti aibei darbų, kuriuos privalome atlikti. Įgūdžių čia taip pat reikia labai įvairių, todėl nuolat tobulėji ir net pranoksti save. Be to, kad turime žinoti aviacinio saugumo reikalavimus, rampos darbuotojas taip pat privalo gebėti susikalbėti su keleviais anglų kalba, girdėti informaciją per raciją, greitai reaguoti į iškilusias problemas. Ir nors kai kurie dalykai nepriklauso mums daryti, turime išlikti žmogiški ir esant reikalui padėti keleiviams“, – atskleidžia mergina ir papildo, kad kartais jai tenka nuraminti besijaudinantį prieš skrydį keleivį, surasti lėktuve paliktą daiktą, palaikyti iš vežimėlio išimtą kūdikį ar, atsitikus nelaimei, suteikti pirmąją pagalbą.
„Keičiantis stereotipiniam mąstymui, matau vis daugiau moterų aviacijoje – tiek tarp piločių, tiek tarp lėktuvų inžinierių ar kitų pareigybių. Nors esu vienintelė mergina Kauno antžeminio orlaivių aptarnavimo skyriuje, niekada nejaučiau, kad esu mažiau pripažįstama darbuotoja nei kolegos vyrai. Puikiai sutariu su kolektyvu, o prireikus pagalbos, visada galiu jos sulaukti“, – dvejones, kad rampos agento darbą gali dirbti tik vyrai, išsklaido R. Tručionytė.
Nors darbas aviacijoje yra labai dinamiškas, R. Tručionytės teigimu, jis suderinamas su asmeniniu gyvenimu. Tiesa, pilotams ir lėktuvų įgulų nariams tai padaryti yra sunkiau nei rampos agentams. Vis dėlto mergina įsitikinusi – jei tik yra noro, visada yra išeitis.
„Nors darbo grafikas yra labai kintantis, man nereikia išskristi į kitą šalį darbo reikalais – kasdien galiu grįžti į tuos pačius namus. Dėl to pačio besikeičiančio ir reikalui esant nesunkiai derinamo darbo grafiko į planus galima įtraukti ir kitas veiklas, pramogas, išvykas ar mokslus“, – mintimis apie darbo suderinamumą su kitomis veiklomis dalijasi R. Tručionytė.