Nuramino pasimetusį vaiką

Kasininkė Lina padėjo mažajam pirkėjui, kai savitarnos kasoje vaikas nesulaukė grąžos.

„Jis – drovus. Buvo pasimetęs, nuėjęs ir prie informacijos skyriaus bijojo paklausti, ką tokiu atveju daryti. Kasininkė Lina pamatė vaiką, priėjo, paklausė kas nutiko ir nuramino. Už rankos nusivedė į savitarnos kasą, atidarė aparatą ir ten radusi užstrigusias monetas atidavė grąžą“, – apie įvykį pasakoja berniuko mama.

Namo grįžęs vaikas mamai džiaugėsi, kad kasininkė pažadėjo visuomet jam padėti, jeigu tik reikės pagalbos – lai visada prie jos prieina.

Nuoširdus noras pagelbėti
Lankytojams įstringa ne tik išskirtinės situacijos. Kartais tereikia sulaukti pagalbos rankos sprendžiant kasdienius klausimus, kad parduotuvė įsimintų kaip vieta, kurioje dirba geranoriški darbuotojai.

„Buvau nustebintas labai maloniu bei nuoširdžiu kasininkės darbu, – apie Visagino parduotuvės darbuotoją Mariną sako tujas pirkęs lankytojas. – Visu pirma, ji nubėgo bei patikrino, ar yra suteikiama nuolaida, vėliau padėjo susikrauti tujas į mašiną. Esu be galo patenkintas šios kasininkės geranorišku ir nuoširdžiu noru padėti kiekvienam pirkėjui.“
O štai su depozitinių butelių pridavimo problemomis susidūrusį vilnietį nudžiugino taromato operatoriumi-krovėju dirbantis Vladimiras. Lankytoją sužavėjo ramus Vladimiro bendravimas su šypsena ir jo nuoširdi pagalba negalią turinčiam vyrui.

Giria visi kaimynai

Balandį prekybos tinklo lankytojai itin vertino ir lietuviškojo prekybos tinklo darbuotojų pastabumą, kai šie gelbėjo apsiperkant net neprašomi – pavyzdžiui, padėjo sutaupyti laiko. Štai Šiauliuose kasininke-pardavėja dirbanti Enita tapo priežastimi, kodėl vienas lankytojas ėmė apsipirkinėti savitarnos kasose.

„Ji mane pasikvietė, kad nereikėtų laukti eilėje prie kasos, ir parodė, kaip elgtis“, – dėkojama darbuotojai. Pasak lankytojo, Enita visuomet padeda pirkėjams ir net pati prieina pastebėjus, kad jiems kyla klausimų.

Tuo tarpu klaipėdiečiui kasininkui-pardavėjui Aurimui žarstomos padėkos už kasdienį rūpestį. Šešerius metus parduotuvėje apsipirkinėjanti moteris sako, kad tokio malonaus darbuotojo niekur kitur nėra sutikusi.

„Niekada nepamiršta pasisveikinti, atsisveikinti, pasiteirauti apie turimą kortelę, o kas svarbiausia – vaikų kasoje jis mane su kelių mėnesių leliuku pakvietė į priekį“, – dėkoja Aurimui moteris ir priduria, kad ir jos kaimynai negaili kasininkui gerų žodžių.
„Jeigu tik yra kokia skatinimo programa ar priedai darbuotojams už darbą, šis vaikinas to nusipelnė visu 100 proc.“, – įsitikinusi ji.

Kiekvienas įvertinimas – svarbus

Ir Aurimas, ir kiti minėti darbuotojai balandį tapo prekybos tinklo herojais. Lietuviškojo prekybos tinklo komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, ši jau ne vienerius metus tęsiama padėkos darbuotojams iniciatyva išties pasiteisina.

„Kasdien matau, kaip mūsų komanda atsakingai rūpinasi, kad kiekvienas pirkėjų apsilankymas parduotuvėje būtų kuo sklandesnis. Už papildomas pastangas mes darbuotojams padėkojame ir finansiškai, o nuoširdi lankytojų padėka tampa pačiu didžiausiu įvertinimu bei motyvacija tobulėti“, – sako E. Dapkienė.

Pirkėjai savo atsiliepimus apie „Maximos“ darbuotojus kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Herojai renkami remiantis būtent šiais įvertinimais, tad kiekvienas jų yra be galo svarbus.

Kas mėnesį skelbiamiems herojams yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją