aA
Papildomos pajamos kasdienėms veikloms, malonumą teikiantis bendravimas su keleiviais ir ilgametės vairavimo patirties įgalinimas, nepaisant pandemijos sukeltų pasekmių. Tokiais privalumais dalijasi pusmetį pavežėjo veikla Vilniuje užsiimantis Artūras Žekonis.
Artūras Žekonis
Artūras Žekonis
© Asmeninins albumas

Sumažėjus darbo, 38 metų asmeninis vairuotojas nedvejodamas ėmėsi vežti keleivius su „Bolt“ platforma ir džiaugiasi, kad maloni laisvalaikio veikla piniginę papildo kone vidutinio atlyginimo dydžio pajamomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Išbandyti pavėžėjimą paskatino pandemija

Vilnietis Artūras Žekonis jau 15 metų dirba asmeniniu vairuotoju. Prasidėjus antrajam karantinui A. Žekonio klientui vairuotojo paslaugų prireikdavo retai, todėl sumažėjus darbo krūviui, vyras nusprendė savarankiškai pradėti vežti keleivius ir prisijungė prie vairuotojų platformos.

„Užsiregistruoti pavyko greitai ir sklandžiai. Žinoma, reikėjo susirinkti tam tikrus dokumentus, juos patikslinti, bet viskas buvo aiškiai, juodu ant balto pateikta. Netrukus pradėjau veiklą“, – pasakoja A. Žekonis. Nors kasdienis vairavimas vyrui nėra svetimas, jis pažymi, jog pavėžėjimas suteikia laisvės ir leidžia pasimėgauti vadovo sau statusu.

„Būdamas pavežėju esu pats sau režisierius – galiu rinktis, kiek valandų dirbsiu, į kokias vietas važiuosiu. Dirbant asmeniniu vairuotoju viskas yra suplanuota kliento – aišku, kada vadovą turi nuvežti į darbą, kada jo vaikus paimti iš mokyklos ir panašiai“, – apie skirtumus tarp pavėžėjimo ir asmeninio vairuotojo darbo pasakoja vyras.

Kol A. Žekonio darbas grįš į įprastas vėžes, vyras pavėžėjimo veiklą derina prie asmeninio gyvenimo ritmo bei pomėgių. „Ryte nuvežu dukrą į darželį ir apie pusę devynių įsijungiu programėlę. Vakare, apsilankęs sporto klube, dar padirbu kelias valandas“, – užsimena pavežėjas.

Artūras Žekonis
Artūras Žekonis
© Asmeninins albumas


Pavežėjo veiklos subtilybės

Keleivius su pavėžėjimo platforma vežantis vyras į šią veiklą žiūri tarsi į žaidimą: vieną savaitę gali gauti mažiau pajamų, o kitą – itin solidžiai. Vilniečiams po ilgo karantino grįžus į aktyvų socialinį gyvenimą vidutinės A. Žekonio pajamos, vairuojant laisvu metu, per savaitę siekia apie 350 eurų. Tad per mėnesį iš šios papildomos veiklos gali susikaupti ir arti vidutinio užmokesčio, neatskaičius mokesčių valstybei, komisinio platformos mokesčio ir kitų sąnaudų.

„Net jei per dieną keleivius vežu pusantros valandos ir mažiau uždirbu, vis tiek gerai jaučiuosi. Nors dabar vasara, žmonės važiuoja dažnai ir tikrai jaučiasi, kad galima daugiau uždirbti. Man patinka, kad mėgstamoms veikloms ir kasdienėms išlaidoms išleidžiami pinigai vėl greitai sugrįžta. O jeigu dar papildomos pajamos viršija asmenines išlaidas, iš viso puiku“, – pasakoja A. Žekonis.

Siekdamas didesnių pajamų vairuotojas jau perprato sostinės gyventojų įpročius ir žino, kur ir kada būti, kad pirmas atsirastų šalia klientų. „Programėlėje stebiu, kur yra daugiausiai kitų pavežėjų. Pavyzdžiui, pamatęs, jog prie prekybos centro rikiuojasi aštuonios mašinos, pasuku vairą link miesto rajono, kur jų yra vos kelios“, – apie savo veiklos strategiją pasakoja A. Žekonis.

Rūpestis dėl keleivių grįžta padėkomis

Klientus vežantys asmenys dažnai tampa keleivių išklausytojais ir tai bendrauti mėgstančiam pavežėjui yra viena iš pavėžėjimo veiklos privalumų.

„Tenka vežti daug skirtingų profesijų žmonių ir jie mėgsta pasipasakoti. Aš kalbą randu su visais – medikai pasakoja daug įdomių dalykų, keliaujant su močiute pakalbam apie jos anūkus, o su ja kartu važiuojančiu vaiku, pavyzdžiui, apie futbolo treniruotes“, – dalijasi pavežėjas.

Jis neslepia, kad visuomet malonu iš keleivių sulaukti pagyrimų bei arbatpinigių, todėl visuomet stengiasi jiems suteikti kuo geresnę kelionės patirtį.

„Svarbu jausti keleivių poreikius – kartais klientas pasako, kad pramiegojo, tai ieškai galimybių kuo greičiau jį pristatyti į vietą. O keliaujant su vyresnio amžiaus žmonėmis neskubu, nes žinau, kad dažniausiai jie mėgsta važiuoti lėčiau“, – tikina A. Žekonis.

Vairuotojui dėkingumą keleiviai išreiškia ne vien už saugią kelionę, bet ir švarų automobilį. „Beveik kasdien reguliariai nuplaunu automobilį, išvalau jo vidų. Galiu užtikrinti – cigarečių skleidžiamo kvapo mašinoje keleiviai tikrai neužuos, smėlio kalnų ant kilimėlių taip pat nepamatys”, – sako laisvalaikiu keleivius vežantis A. Žekonis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(66 žmonės įvertino)
3.3636

Ne vieną įspūdingą kolekciją sukūrusi Brusokienė: turiu vidinį pojūtį, kas žmogui tinka, o kas – ne

Sukūrusi ne vieną įsūdingą kolekciją , aprengusi ne vieną žymią Lietuvos moterį, 63-ejų...

Ieškodamas teigiamų emocijų telšiškis sugalvojo kurti animuotus portretus: tokio susidomėjimo tikrai nesitikėjau

Animuotų portretų kūrėją Tautvydą Zenauskį, kaip ir daugelį, slėgė dvejus metus trukusi...

Savo ateitį Lietuvoje matanti ukrainietė ragina tautiečius būti aktyviais: gal tada ir jums pavyks čia susikurti norimą gyvenimą (1)

Ukrainietė Viktorija Zakusylo (27 m.) dėstė vokiečių kalbą gimtos šalies Sumų valstybiniame...

Top naujienos

Nori, kad kaupimas II pakopos pensijų fonduose būtų išrautas su šaknimis: konservatoriai suka uodegą (12)

Viskas apsivertė aukštyn kojomis: tie, kurie siūlė pensijų kaupimo II pakopos fonduose pertvarką...

Kylant palūkanų normoms – gyventojams siūlo gelbėjimosi ratą: būtų galima skolintis „iš savęs“ (1)

Palūkanų normoms kylant į aukštumas, socialdemokratas Gintautas Paluckas siūlo Lietuvoje...

Ukrainos gynėjai apie Rusijos karių pasirinktą kelią: jie susitelkė į dvi taktikas

Į savaitgalį įvykusius sprogimus Irane sureagavo ir Ukrainos valdžia. Ginklus Rusijai tiekiantis...

Karas Ukrainoje. Karo analitikai įvardijo, kodėl Ukraina negali pradėti didelio masto puolimo  Rusijos raketa pataikė į gyvenamąjį namą Charkivo centre (1)

Vėlavimas aprūpinti Ukrainą daugkartinio paleidimo raketų sistemomis, oro gynyba ir tankais...

BBC: JK ministras prieš pat karą Maskvoje išgirdo bauginančius žodžius Johnsonas: Putinas grasino paleisti į mane raketą

BBC Rusijos tarnyba skelbia sužinojusi daugiau detalių apie paskutinį Jungtinės Karalystės...

Evelina Kiznė

Teisininkas atsako: darbdavys verčia išeiti iš darbo, ką daryti?

Nors darbdavys turi galimybę pasiūlyti darbuotojui nutraukti darbo sutartį šalių sutarimu arba...

Griauna įsitikinimus apie sportą: nustokite eiti į sales ir sportuoti tris kartus per savaitę (1)

Laidą pradėsime nuo patarimų tiems, kas nori tapti aktyvesni, į savo rutiną įtraukti daugiau...

Atviram interviu pasiryžęs Mantas Wizard – apie nepavykusius triukus, ko nemato žiūrovai ir klausimus apie homoseksualumą (2)

Mantas Wizard – garsus magas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Ką sako vien tik tas faktas,...

Delfi Mokslas

Prie turistų pamėgtos kurortinės salos – sukrečiantis radinys jūros dugne: mokslininkai įspėja apie tiksinčią laiko bombą

Pasitelkę seisminių bangų tyrinėjimo technologiją, tyrėjai aptiko, kas slypi po netoli...

SuTaupyk

Dažname daugiabutyje galima rasti tiksinčią bombą, apie kurią nesusimąstome – žala siekia tūkstančius eurų

Lietuvoje gausu daugiabučių namų, kurių vamzdynų sistemos – nekeistos nuo pastatymo dienos. Kai...