Taigi, pats metas pakalbėti apie tai, koks virtualusis profilis galėtų palankiai nuteikti rimtos įmonės administraciją ir ką, naršydamas socialinius tinklus, apie kandidatą į darbo vietą gali sužinoti potencialus darbdavys.

Socialinių tinklų pasaulyje galioja atitinkamos taisyklės: tie, kurie į juos įsitraukia, yra stebimi 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę, t. y. nuolatos. Socialiniai tinklai – galingas manipuliavimo mechanizmas: juos pasitelkus galima kurti iliuzijas, juose per atsitiktinumą galima aptikti daug daugiau nei būtų galima tikėtis.

Kas gali pasirodyti svarbu darbdaviui

Tinkamumas iš pirmo žvilgsnio. Nuotraukos, kurioms žmogus pozuoja su ginklu, necenzūriniai žodžiai įrašuose, bet koks cenzūruotinas turinys ir kiti apie akivaizdų nukrypimą nuo normos bylojantys elementai gali tapti neginčijamu įrodymu, kad kandidatui į darbo vietą reikia pasakyti „Ne“. Atminkite, kad jūsų paskyros turinys gali akimirksniu išduoti net ir tai, koks jūs žmogus – kompanijos siela, intelektualas, narcizas ar kt.

Gebėjimas reikšti mintis rašant ir kalbant. Šį žmogaus bruožą kaipmat išduoda jo keliamos istorijos, vaizdo įrašai ir ilgesni komentarai. Kūrybiškai mąstančio arba dirbti aptarnavimo sferoje galinčio žmogaus ieškantis darbdavys tikrai gali atkreipti į juos dėmesį.

Asmeniniai ir profesiniai interesai. Potencialiam darbdaviui iškalbingos gali pasirodyti ir tam tikros rubrikos, kurioms kandidatas savo tinklaraštyje skiria ypač daug dėmesio. Joks racionaliai mąstantis darbdavys, žinoma, nereikalauja, kad visą laisvą laiką žmogus skirtų darbui – tai būtų netgi pavojinga, nes grėstų perdegimu. Idealiu atveju žmogus turėtų mokėti suderinti darbą ir laisvalaikį.

Socialiniai tinklai / fauxels nuotr.

Ar kandidatas ekstravertas, ar intravertas. Šitai išduoda įrašų reguliarumas, aktyvus arba pasyvus komentavimas, taip pat draugų skaičius.

Ką kandidatas laiko sektinais pavyzdžiais. Apie žmogaus garbinimo ir susižavėjimo objektus galima spręsti iš jo prenumeratų sąrašo.

Ar žmogus tvarkingas. Kad ir kaip primityviai beskambėtų, tačiau sutinkame visgi pagal drabužį. Taigi, išvaizdai tenka toli gražu ne paskutinis vaidmuo, ypač jei būsimos pareigos susijusios su paslaugų teikimu, aptarnavimu ar pan.

Ar žmogus – konfliktinė asmenybė. Polinkį veltis į konfliktus išduoda sušmėžuojanti kritika buvusio darbdavio adresu, neigiami atsiliepimai apie restoranus, parduotuves ar kt.

Kūrybiškas mąstymas ir nestandartinis požiūris. Jei darbas iš esmės kūrybinis, šitas aspektas labai svarbus, tačiau vien tik CV apie jį nedaug tepasako, na, o tinklaraštis – visai kas kita.

Gebėjimas neperžengti erotikos / meno ribos. Šiais laikais dėmesys žmogaus kūnui ypač suintensyvėjęs, bet jausti saiką – tiesiog būtina. Rimtai nusiteikęs darbdavys net ir balansavimą ant meno ir vulgarumo ribos gali įvertinti skeptiškai, ką jau kalbėti apie tos ribos peržengimą.

Pagaliau, neturite pamiršti apie nuotraukas, kuriose esate užfiksuoti su draugais. Tai tokios nuotraukos, kurių asmeniniame jūsų puslapyje nėra, tačiau draugų paskyrose – kiek nori. Tam tikrą būklę ir aplinkybes išduodantys vaizdai, žinoma, gali padaryti meškos paslaugą ieškant darbo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)