Statusas
Olandijoje atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, vilkintys garsių prekės ženklų drabužius, pavyzdžiui, „Lacoste“ arba „Tommy Hilfiger“, iš pažiūros atrodo aukštesnio statuso nei žmonės, kurie yra apsirengę paprastais, ne dizainerių kurtais drabužiais.
Ar verta pasitikėti
Tai, ar mumis verta pasitikėti, žmonės nusprendžia per dešimtadalį sekundės. Tyrimai parodė, kad moteriškų, vaikiškų bruožų, laimingi veidai laikomi labiau vertais pasitikėjimo. Jei norite, kad jumis labiau pasitikėtų, stenkitės daugiau šypsotis, kalbėdamiesi palinkite į priekį, žiūrėkite pašnekovui (-ei) tiesiai į akis ir mėgdžiokite jo (jos) kūno kalbą.
Seksualinė orientacija
Apie vyro seksualinę orientaciją žmonės nusprendžia per dvidešimtąją dalį sekundės. Staigus ir tikslus vyrų seksualinės orientacijos nustatymas gali būti vienas iš greito ir veiksmingo kognityvinio mechanizmo, padedančio mums suvokti kitų žmonių bruožus, simptomų.
Protas
2007 m. tyrimo metu mokslininkai išsiaiškino, kad žmones, kurie kalbėdami su jais žiūri jiems tiesiai į akis, pašnekovai vertina kaip protingus. Taip pat protingumo įspūdį sudaro akiniai storais stiklais ir ekspresyvus kalbėjimas.
Lengvabūdiškumas
Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas parodė, kad moterys, turinčios tatuiruočių matomose vietose, vertinamos kaip mažiau patrauklios, linkusios daugiau išgerti ir esančios labiau palaido elgesio nei moterys be tatuiruočių. Tai parodo, kad visuomenėje vis dar gajūs stereotipai apie tatuiruotas moteris.
Polinkis dominuoti
Pensilvanijos universitete atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad vyrai plikai skustomis galvomis laikomi labiau linkusiais dominuoti nei vyrai su plaukais. Taip pat vyrai, kurių nuotraukos buvo skaitmeniniu būdu pakeistos – jiems buvo „pašalinti“ plaukai – buvo vertinami kaip labiau dominuojantys, aukštesni ir stipresni nei jie yra realybėje.
Sėkmingumas
Jei norite atrodyti taip, lyg jums gyvenime labai sekasi, užsisakykite, kad jums pasiūtų kostiumą. Didžiosios Britanijos ir Turkijos mokslininkų tyrimo dalyviai turėjo per penkias sekundes įvertinti nuotraukas, kuriuose buvo pavaizduoti vyrai, apsirengę kostiumus. Vieni jų vilkėjo pagal užsakymą siūtus kostiumus, kiti – pirktus parduotuvėje. Vyrai, vilkėję pagal užsakymą pasiūtus kostiumus, buvo įvertinti kaip sėkmingesni.
Karjeros perspektyvos
Kalbama ne tik apie statusą, bet ir apie uždarbio potencialą. 2011 m. Kanadoje buvo atliktas tyrimas, kurio metu studentams buvo parodytos nuotraukos modelių vyrų, apsirengusių dalykiniais arba laisvalaikio drabužiais. Dalyviai turėjo atsakyti į klausimus apie tai, kaip, jų manymu, nuotraukose pavaizduotiems vyrams seksis viename ar kitame darbe. Rezultatai vienareikšmiški: visi dalyviai nurodė, kad dalykiniais kostiumais apsirengę vyrai ne tik uždirbs daugiau pinigų, bet ir bus greičiau paaukštinti.