Naujoji „Lidl“ marketingo departamento vadovė E. Šilovaitė yra sukaupusi vertingos profesinės patirties, dirbant su žinomais vietos ir tarptautiniais prekių ženklais. Nuo 2010 metų ji vadovavo „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros skyriui, per tą laiką „Vilkyškių“ prekės ženklas net du kartus – 2013 ir 2015 metais – pelnė Lietuvos metų prekės ženklo titulą.

2001-2010 metais E. Šilovaitė dirbo „Swedbank“ grupėje, ten iki 2008 metų vadovavo „Hanza lizingo“ rinkodaros komandai, o vėliau tapo „Swedbank“ rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktore. E. Šilovaitė taip pat yra viena iš Lietuvos marketingo asociacijos įkūrėjų.

„Tikiuosi, kad mano patirtis rinkodaros srityje padės sparčiai augti vienam populiariausių ir mėgstamiausių Lietuvoje prekės ženklų. Kompanijos ambicijos atneša daug teigiamų pokyčių ir naujų patirčių Lietuvos vartotojams, todėl labai džiaugiuosi, turėdama galimybę prisijungti prie „Lidl“ komandos“, – sako E. Šilovaitė.

„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovo Wojciech Grohn teigimu, naujosios marketingo departamento vadovės prisijungimas prie „Lidl“ komandos suteiks papildomą impulsą aktyviai įmonės komunikacijai.

Greta šių pasikeitimų, „Lidl“ skelbia ir pastaruosius mėnesius vykusio žiniasklaidos planavimo agentūrų konkurso pabaigą. Detaliai apsvarsčius ir įvertinus visų konkurso dalyvių pasiūlymus nuspręsta, jog įmonės žinasklaidos planavimo agentūra ir toliau išliks dabartiniai partneriai „Media House“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją