Į DELFI redakciją kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja Ingrida, kuri pastėbėjo NT projekto „Senamiesčio arka“ reklamą. Vilnietė iškėlė klausimą – į kokius pirkėjus ji orientuota?

„Naršydama skelbimų portaluose, o vėliau ir lauke pamačiau štai tokį skelbimą, kuris kviečia įsigyti naujus apartamentus. O koks iškalbingas vaizdelis – patys matot! Pusnuogė moteris virš vyro galvos. Ne tik, kad nesuprantu tokio marketinginio sprendimo, bet norėčiau ir paaiškinimo iš pardavėjų, ką norėjo tuo pasakyti. Čia parduodami butai naktinėms plaštakėms? Ar vyrams, kur galėtų atsivesti savo meilužes? Na, išties labai patogu po naktinių pasisiautėjimų senamiesčio baruose, juk ir apartamentai pačiame miesto centre...

O kur galioja etikos normos? Tokių nebėra. Kitą kartą siūlyčiau įvardinti konkrečiai ir be jokių užuolankų išdėstyti, kam šie butai yra skirti. Kad visiems ir visam laikui būtų aišku“, – pasipiktinimą DELFI išdėstė reklamą pamačiusi Ingrida.

Daugiau išgirdo teigiamų atsiliepimų

NT įmonės „Andrum“, kuri ir vysto projektą, rinkodaros ir komunikacijos specialistė Monika Drungilaitė DELFI sakė, kad reklamos idėja kažkokios legendos neturi – įmonė ją sukūrė taip, kad atrodė geriausia.

„Mes reklamą vertiname teigiamai. Gal žmonėms atrodo šiek tiek drąsoka, gal ekstravagantiška, bet mes patys nemanome, kad reikėtų kažkaip demonizuoti gražių žmonių santykius. Žiūrim į reklamą labai gerai, su meile, nes daug kūrybos į tai idėjome. Siekėme, kad būtume pastebėti ir šį savo tikslą pasiekėme. Skambina mums žmonės, kurie sako, kad pastebėjo mūsų reklamą, yra tokių, kurie susižavėjo, o yra ir tų, kuriems ta reklama atrodo kraupi ir idiotiška“, – komentavo pašnekovė.

Ką tik viešėjus šalyje popiežiui, natūraliai iškilo ir klausimas, ar tokia reklama verta būti taip demonstruojama pačiame sostinės centre. Įmonės atstovė atsako, kad kuriant reklamą apie tai nebuvo galvojama.

„Dabar tik pagalvojau, kad gal žmonėms, kurie galvoja, kaip čia pasirodysim, gali kilti kažkokių dviprasmiškų minčių. Na bet ką darysi, gyvenimas yra įvairus, skirtingas, įdomus. Bet aš manau, kad mes neturėjome nieko įžeisti ar užgauti, tikrai gavome atsiliepimų palankesnių ir aš tikrai nemanau, kad tai yra kažkas smerktino“, – kalbėjo pašnekovė.

Reklama ne tokia, prie kurios esame įpratę

„Not Perfect | Y&R“ reklamos agentūrų steigėjas ir partneris Paulius Senūta sako, kad savaitgalį pastebėjęs reklamą smagiai pasijuokė su drauge, tačiau netegia, kad reklama yra bloga.

„ Manau, kad ši reklama nei labai drąsi, nei labai gudri, tiesiog ji išsiskiria iš NT reklamos konkteksto, kuris susideda iš pastato „porno“ (pastato primygtinio rodymo) arba geriausiu atveju šeimyninių vertybių propogavimu (pvz., dviejų tėvų, dviejų vaikų ir labradoro vaizdinio eksploatavimo). Tad ne šeimyninių vertybių įterpimas į NT reklamą skamba šviežiai ir, turint omeny, kad šiuolaikiškam ir išprususiam žmogui turi būti šiek tiek bloga nuo to konteksto, bet kas kitaip yra sveikintina. Ar ši reklama labai sumani, įžvalgi? Ne. Ar nepadori? Irgi ne, jei nelaikysime paties fakto, kad seksas egzistuoja Lietuvoje, pripažinimo vulgariu. Tiesiog ji ne tokia, prie kurios mes įpratę. O šiuolaikiški jauni žmonės, tikėtina, tai įvertins“, – savo įžvalgomis apie reklamą dalinasi P. Senūta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (180)