aA
Dar prieš kelis mėnesius Europa atrodė saulėta ir graži, kai staiga viskas griuvo lyg kortų namelis: pasirodo, kad Frankfurto automobilių paroda, į kurią važiavome galingiausiu dyzeliniu „Tiguan“, buvo paskutinė, Ženevos paroda iš viso neįvyko, o ir pačios kelionės bent jau artimiausiu metu tapo neįmanomos.

O dyzeliams varikliams kryžiaus karas dėl kietųjų dalelių taršos paskelbtas jau seniai. Bet ar yra kokia alternatyva dyzelinu varomiems automobiliams, jei nori važiuoti ne tik greitai, bet ir taupiai?

Įsivaizduokime, kad sienos vėl atviros. Jei tenka dažnai važinėti užsienyje greitkeliais – pavyzdžiui, ne tik Vokietijoje, kur didesnėje atkarpų dalyje greitis yra neribojamas, bet ir Lenkijoje, kurioje nuo Varšuvos link Vokietijos besidriekiančiame greitkelyje maksimalus 140 km/h greitis, sprendžiant pagal kitus eismo dalyvius, atrodo labiau rekomendacinio pobūdžio, vargu ar būtų geresnis pasirinkimas.

Būtent tokiais keliais ir važiavome nuo Vilniaus iki Frankfurto ir atgal su galingiausiu „Volkswagen“ gamoje 240 AG turbodyzeliniu „Tiguan“ su „4 Motion“ visų ratų pavarą ir septynių greičių automatine DSG pavarų dėže ir geriausia „R-Line Black Style“ komplektacija.

Vokietijoje, kai tik baigdavosi dažniausiai ties išvažiavimais ir degalinėmis esantys greičio apribojimai, degalų netaupėme ir važiuodavome maždaug 170-180 km/val. greičiu. Lenkijoje judėjome su srautu, o tai, išskyrus greičio ribojimus gyvenvietėse, taip pat gerokai skiriasi nuo oficialių normų. Galiausiai po nuvažiuotų daugiau kaip 3000 kilometrų, iš kurių 2000 buvo greitkeliai, vidutinės degalų sąnaudos buvo 7,5 l – manau, puikus rezultatas automobiliui su 500 Nm sukimo momentą pasiekiančiu varikliu, „automatu“ ir visų ratų pavara.

Žinoma, šis modelis yra ir brangiausias „Tiguan“ gamos pasiūlymas, kainuojantis daugiau kaip 40 000 eurų. Todėl, jei dažnai neplanuojate važinėti dideliais greičiais, būtų prasminga pamąstyti ar verta mokėti daugiau, jei pasiūloje yra gerokai pigesni 150 ir 190 AG variantai. Ir šie modeliai kainuoja dar mažiau, jei rinktis ne pačią prabangiausią „R-Line Black Style“ komplektaciją. O mūsų būtent tokia ir buvo – su 20 colių lietais ratlankiais, reguliuojama pakaba, juodais išorės ir salono apdailos elementais, aliuminio intarpais ir pedalais, odiniais sėdynių apmušalais ir panoraminiu stoglangiu – nieko keisto, kad bandyto „juodulio“ kaina siekė net 48 000 eurų.

Ar verta? Jei neišnaudosite viso potencialo, tai gal ir ne – renkantis versijas su 150 arba 190 AG TDI varikliu, tokios pačios komplektacijos modelių skirtumas bus atitinkamai 5300 ir 3300 eurų mažesnis; o palyginti su „Comfortline Business“ komplektacija, jis sieks net 10 000 eurų. Bet jei norite automobilio beveik visiems gyvenimo atvejams – su patogesnį naudojimą mieste ir geresnį pravažumą užtikrinančia didesne prošvaisa, iki 100 km/val. įsibėgėjančio vos per 6,2 s, bet pakankamai taupaus ir tikrai praktiško (į bagažinę telpa iki 1655 l), turinčio reguliuojamą pakabą tiek komfortiškam, tiek ir sportiškam važiavimui, visų ratų pavarą didesniam stabilumui ir geresniam pravažumui nuvažiavus nuo asfalto, be to, su efektinga ir išskirtine apdaila, tai yra visai įdomus SUV pasirinkimas.

Daugiau apie „Volkswagen Tiguan R-Line Black Style“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(11 žmonių įvertino)
3.7273

Atnaujinto „Jaguar F-Pace“ testas: solidi alternatyva iš Britanijos (35)

Jei vidutinio dydžio „Premium“ SUV iš Vokietijos, Japonijos ar Švedijos jums ne prie...

Naujo „Subaru Outback“ testas: gali nepatikti tik vienas dalykas (69)

Prieš naujo „ Subaru Outback “ testą perskaičiau ką 2015 metais rašiau apie ankstesnį...

Naujo „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ testas: aistros kaina – 100 000 eurų (40)

Gerai pamenu kai prieš kelis metus turėjau dilemą – kurį tos pačios klasės automobilį rinkti...

Elektromobilio „Mercedes-Benz EQA“ testas: logiškas pasirinkimas miestui (87)

„ Daimler AG “ gamintojas yra įsipareigojęs, kad iki 2022 metų pabaigos visi „ Mercedes-Benz...

Naujo „Opel Mokka“ testas: vokiški prieskoniai prancūziškame automobilyje (20)

Žvelgiant į naujos kartos „ Opel Mokka “ net sunku patikėti kas yra šio automobilio donoras...

Top naujienos

Grėsmingos mutacijos akivaizdoje – neįprasta situacija Lietuvoje: tenka išpilti kur kas daugiau vakcinų žada imtis skubių veiksmų (108)

Praėjusią savaitę gerokai sulėtėjo vakcinacijos tempai, o nepanaudotų ir išpilamų vakcinų...

Ištyrė ministrų populiarumą: staigmena – dėl Landsbergio, o du ministrai žmonėms lieka mįslė (437)

Daugiausiai teigiamų ir neigiamų vertinimų sulaukia matomiausi ministrai. O du ministrų kabineto...

Kūno kalbos ekspertai: Bideno ir Putino elgesys iškalbingesnis už tūkstančius žodžių (2)

Kai JAV prezidentas Joe Bidenas ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pozavo fotografams ir...

Maldeikis prašys nutraukti tyrimą dėl jo įžeidinėjimo: žinojau, kad bus visokių epitetų (1)

Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) frakcijos narys Matas Maldeikis...

Seime alkoholio kontrolės švelninimai susidūrė su aršiu opozicijos pasipriešinimu: vienas pateikimų sustabdytas (5)

Seime liberalų pasiūlyti alkoholio kontrolės švelninimai susidūrė su pirmu pasipriešinimu jau...

Sofijos Sapegos tėvas kreipėsi į Lukašenką papildyta (94)

Baltarusijoje sulaikytos rusės Sofijos Sapegos tėvas Andrejus Sapega kreipėsi į Vakarų...

Giedrius Petkevičius/Sausuolis | D+

Kiek laiko galime priešintis Rusijos karinei agresijai?

Rašant ar diskutuojant karine tematika, klausimas „tai kiek gi laiko atsilaikysime prieš Rusijos...

Ekspertė pataria: kaip tinkamai laikyti maisto produktus per karščius

Atėjus karščiams labai svarbu tinkamai laikyti maisto produktus . Juk kartu su vasariška šiluma...