aA
Dar prieš kelis mėnesius Europa atrodė saulėta ir graži, kai staiga viskas griuvo lyg kortų namelis: pasirodo, kad Frankfurto automobilių paroda, į kurią važiavome galingiausiu dyzeliniu „Tiguan“, buvo paskutinė, Ženevos paroda iš viso neįvyko, o ir pačios kelionės bent jau artimiausiu metu tapo neįmanomos.

O dyzeliams varikliams kryžiaus karas dėl kietųjų dalelių taršos paskelbtas jau seniai. Bet ar yra kokia alternatyva dyzelinu varomiems automobiliams, jei nori važiuoti ne tik greitai, bet ir taupiai?

Įsivaizduokime, kad sienos vėl atviros. Jei tenka dažnai važinėti užsienyje greitkeliais – pavyzdžiui, ne tik Vokietijoje, kur didesnėje atkarpų dalyje greitis yra neribojamas, bet ir Lenkijoje, kurioje nuo Varšuvos link Vokietijos besidriekiančiame greitkelyje maksimalus 140 km/h greitis, sprendžiant pagal kitus eismo dalyvius, atrodo labiau rekomendacinio pobūdžio, vargu ar būtų geresnis pasirinkimas.

Būtent tokiais keliais ir važiavome nuo Vilniaus iki Frankfurto ir atgal su galingiausiu „Volkswagen“ gamoje 240 AG turbodyzeliniu „Tiguan“ su „4 Motion“ visų ratų pavarą ir septynių greičių automatine DSG pavarų dėže ir geriausia „R-Line Black Style“ komplektacija.

Vokietijoje, kai tik baigdavosi dažniausiai ties išvažiavimais ir degalinėmis esantys greičio apribojimai, degalų netaupėme ir važiuodavome maždaug 170-180 km/val. greičiu. Lenkijoje judėjome su srautu, o tai, išskyrus greičio ribojimus gyvenvietėse, taip pat gerokai skiriasi nuo oficialių normų. Galiausiai po nuvažiuotų daugiau kaip 3000 kilometrų, iš kurių 2000 buvo greitkeliai, vidutinės degalų sąnaudos buvo 7,5 l – manau, puikus rezultatas automobiliui su 500 Nm sukimo momentą pasiekiančiu varikliu, „automatu“ ir visų ratų pavara.

Žinoma, šis modelis yra ir brangiausias „Tiguan“ gamos pasiūlymas, kainuojantis daugiau kaip 40 000 eurų. Todėl, jei dažnai neplanuojate važinėti dideliais greičiais, būtų prasminga pamąstyti ar verta mokėti daugiau, jei pasiūloje yra gerokai pigesni 150 ir 190 AG variantai. Ir šie modeliai kainuoja dar mažiau, jei rinktis ne pačią prabangiausią „R-Line Black Style“ komplektaciją. O mūsų būtent tokia ir buvo – su 20 colių lietais ratlankiais, reguliuojama pakaba, juodais išorės ir salono apdailos elementais, aliuminio intarpais ir pedalais, odiniais sėdynių apmušalais ir panoraminiu stoglangiu – nieko keisto, kad bandyto „juodulio“ kaina siekė net 48 000 eurų.

Ar verta? Jei neišnaudosite viso potencialo, tai gal ir ne – renkantis versijas su 150 arba 190 AG TDI varikliu, tokios pačios komplektacijos modelių skirtumas bus atitinkamai 5300 ir 3300 eurų mažesnis; o palyginti su „Comfortline Business“ komplektacija, jis sieks net 10 000 eurų. Bet jei norite automobilio beveik visiems gyvenimo atvejams – su patogesnį naudojimą mieste ir geresnį pravažumą užtikrinančia didesne prošvaisa, iki 100 km/val. įsibėgėjančio vos per 6,2 s, bet pakankamai taupaus ir tikrai praktiško (į bagažinę telpa iki 1655 l), turinčio reguliuojamą pakabą tiek komfortiškam, tiek ir sportiškam važiavimui, visų ratų pavarą didesniam stabilumui ir geresniam pravažumui nuvažiavus nuo asfalto, be to, su efektinga ir išskirtine apdaila, tai yra visai įdomus SUV pasirinkimas.

Daugiau apie „Volkswagen Tiguan R-Line Black Style“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(11 žmonių įvertino)
3.7273

„Yamaha Niken“ testas: tokio motociklo dar nebuvo (11)

Jei jau taip sutapo, kad mėgstate keliauti motociklu ir esate neabejingas mokslinei fantastikai,...

„Volkswagen Tiguan R-Line Black Style“ testas: sukurtas autobanams, bet patiks ir lietuviams specialiai „Motorams“ iš Frankfurto (31)

Dar prieš kelis mėnesius Europa atrodė saulėta ir graži, kai staiga viskas griuvo lyg kortų...

Naujo „BMW R 1250 R“ testas: beveik svajonių motociklas (5)

Pernai „ BMW Motorrad“ padalinys pristatė tris naujus modelius – „BMW R 1250 R“, „R 1250...

Naujo MAN TG pristatymas: alternatyvų dyzeliui nėra specialiai „Motorams“ iš Ispanijos (28)

Jeigu būčiau sunkvežimio vairuotojas, iš darbdavio reikalaučiau, kad mano transporto priemonė...

Pirmasis prisilietimas prie „Porsche Taycan“: įspūdingi skaičiai ir dėmesį patraukę sprendimai specialiai „Delfi“ iš Prahos (8)

Automobilių ir technikos pažangą ilgus metus daugelis siejo su degimo varikliais, kiek vėliau...

Top naujienos

Lukašenka atkirto Nausėdai: tegu užsiima savo virusu (37)

Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka ketvirtadienį pareiškė, kad jo šalies patirtis...

Mirčių nuo koronaviruso – jau 9 (217)

Mirusiųjų nuo koronaviruso skaičius - 9, iš jų 6 iš Ukmergės. Visi mirusieji ukmergiškiai...

Ieškoma būdų, kaip Lietuvai įsisavinti ECB kuriamus 750 mlrd. eurų (1)

Sprendžiant valstybei strategiškai svarbių įmonių finansines problemas, reikia įsteigti...

Veryga: turime ruoštis, kaip išeisime iš karantino 14 pacientų reanimacijoje (172)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga ketvirtadienį nuotolinėje spaudos konferencijoje...

Lukašenka: bijau, kad mūsų neperdalytų be karo (72)

Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka ketvirtadienį pareiškė, kad „koronaviruso...

Nuotolinio ugdymo iššūkiai tampa nepakeliami: prašo nutraukti mokslo metus (501)

Daugiau nei 18 tūkst. žmonių pasirašė peticiją, adresuotą Seimui. Prašoma atkreipti dėmesį...

Pademijos akivaizdoje Orbanas užsimojo valdyti vienas, Europa skambina pavojaus varpais įspėja apie „perversmą“ (3)

Trečiadienį 13 Europos Sąjungos (ES) valstybių narių paskelbė bendrą pareiškimą, kuriame...

JAV žvalgyba: Kinija sąmoningai klastojo koronaviruso susirgimų ir aukų skaičius (274)

Kinija nuslėpė koronaviruso protrūkio mastą savo šalyje, pranešdama ne apie visus susirgimo...

COVID-19: ką ir kodėl reikia daryti toliau? (1)

„Kovojame vidaus kare su priešu, kurio nematome“. Šią frazę girdėjome iš daugelio pasaulio...

|Maža didelių žinių kaina