aA
„Volkswagen“ komerciniams automobiliams priskiriamas „Multivan“ ne vienam vairuotojui asocijuojasi ne su darbu, o su atostogomis. Ne vienas įsitikino, jog „Multivan“ gali praversti ne tik kasdieniame gyvenime, bet ir tada, kai reikia sutalpinti nemažą kiekį daiktų bei didesnį būrį keleivių. Šios minties vedini, „Volkswagen“ pasiūlė išbandyti atnaujintą „Multivan T6.1“.
"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Vos pamačius automobilį galima pastebėti, kad priekis pasikeitė: priekiniai žibintai susiaurėjo, o buferio viršuje atsirado grotelės, kurios susijungia su esančiomis tarp priekinių žibintų. Automobilio gale pasikeitė tik galiniai žibintai, kurie it tarp kitko primena, kad modelis yra atnaujintas.

Pakeitimų nedaug, bet pakankamai

Nors modelis tapo šiek tiek didesnis: ilgis – 4904 mm, aukštis – 1990 mm, plotis – 1904 mm be šoninių veidrodėlių, kardinalių pokyčių „Multivan T6.1“ išorėje nepamatysite. Iš tiesų, mažai pasikeitė ir šio modelio interjeras – ant vairo atsirado daugiau mygtukų, padidėjo multimedijos ekranas bei dar vienas ekranas atsirado prietaisų skydelyje, tiesa, šį galima pasirinkti, kaip papildomą įrangą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Vos įsėdę į automobilį įsijungiame muziką, patikriname multimedijos valdymą ir nusistatome navigaciją. Po kelių minučių, galime pasakyti, kad garsas sklindantis iš kolonėlių – malonus ir gana kokybiškas, o tai tik įrodo, kad automobilis sukurtas ne tik darbui, bet ir asmeninėms kelionėms. Multimedijos valdymas taip pat patogus ir lengvas, automobilio junglumui priekaištų taip pat neturėjome – susieti telefoną galima paprastai ir greitai. Navigacija irgi nenuvylė – veikė tiksliai ir „nesusimaišydavo“, kuriuo keliu važiuojame, jei šalia būdavo du lygiagretūs keliai ta pačia kryptimi.

Apie praktinį „Multivan“ panaudojimą, tikriausiai nė neverta kalbėti. Priklausomai nuo komplektacijos, „Multivan“ gali būti ne tik tinkamas pervežant didelių gabaritų krovinius, bet ir išvažiavus stovyklauti ar keliaujant. Jei pastaroji veikla – pagrindinė priežastis, kodėl domina „Multivan“, jį galima pasirinkti su staleliu bei sukamomis antros eilės sėdynėmis. Svarbu paminėti, kad tiek visos sėdynės, tiek staliukas turi bėgelius, todėl keleiviai gali susireguliuoti jų pozicijas, kaip patogu.

Patogus, stabilus, patikimas

Automobilio valdymas taip pat nustebino. Nors įsėdus kaip mat galima pajusti, kad „Multivan T6.1“ yra nemažas, jo valdymas ir elgesys ant kelio priminė lengvąjį automobilį. Dėl naujos vairo kolonėlės automobilis į vairo pasukimus reaguoja jautriau. Komforto T6.1 taip pat daugiau, pakaba gana minkšta, tačiau sukant posūkį, automobilis išlieka stabilus ir virsta nedaug.

Iš tiesų, gana nemažai atnaujinimų buvo įdiegta siekiant palengvinti vairuotojo darbą. „Multivan T6.1“ aprūpintas ne tik palaikymo tarp juostų ir ženklų atpažinimo sistemomis, bet ir tokiomis, kaip automobilio statymo padėjėju, kuris beveik be vairuotojo įsikišimo (žmogui tereikia perjungti pavaras ir stabdyti ar atleisti stabdį) gali pastatyti automobilį ne tik lygiagrečiai, bet ir į T formos stovėjimo vietą. Galima pasirinkti ir tai, priekiu ar galu, automobilis turėtų įvažiuoti į stovėjimo vietą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Dar viena vairuotojo pagalbos sistema – šoninio vėjo asistentas. Ši pagalbos sistema padeda automobilį išlaikyti stabiliai tarp juostų, kai valdymą apsunkina atsiradęs šoninis vėjas. Ne ką mažiau naudinga vairuotojo pagalbos sistema – įspėjimas apie šone esančius objektus. Dėl aukšto automobilio kėbulo, šonuose esančius objektus pastebėti yra sunku, todėl ši vairuotojo pagalbos sistema praneša, jei kyla grėsmė atsitrenkti į šone esančią kliūtį.

Bene didžiausią įspūdį paliko pagalbos sistema padedanti judėti atgal, kai yra prikabinta priekaba. Jei priekabą galu reikia atstumti į siaurą vietą, vairuotojui dėl to vargintis beveik nereikia, tereikia nustatyti važiavimo kryptį ir automobilis pats priekabą nustums į vietą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Daugiau pasirinkimo

Žinoma, atnaujinto modelio reikėjo ir norint pasiūlyti didesnę „Euro 6“ ekologijos reikalavimus atitinkančią variklių galią. Gamintojas siūlo 2 l darbinio tūrio dyzelinius variklius su turbokompresoriumi turinčius 66 kW, 81 kW, 110 kW ir 146 kW galią bei poruojamus su 5 ir 6 laipsnių mechanine bei 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže. 6 laipsnių mechaninė ir 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėžė montuojama ir visais ratais varomose modelio versijose.

Tiesa, dar viena naujovė – „Multivan T6.1“ su elektros varikliu. Nors tokio pačiupinėti negalėjome, gamintojas pažadėjo, kad bus galima „Multivan“ versija su elektros varikliu turinčiu 82 kW ir 37,4 kWh bateriją.

Bandytas modelis turėjo 2 l turbodyzelinį variklį su 110 kW ir nors pats automobilis sveria daugiau nei 2 tonas, vidutinės degalų sąnaudos buvo 7,9 l/100 km. Tenka pripažinti, kad po pasivažinėjimo gana siauromis Amsterdamo gatvelėmis, tokie skaičiai maloniai nustebino.

Atnaujintas „Multivan“ Lietuvą pasieks šių metų pabaigoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.6667

Išbandėme geidžiamiausią pasaulio elektromobilį: naujo „Volkswagen ID.3“ testas Specialiai Delfi iš Vokietijos (92)

„Volkswagen“ , pasiryžusi atitaisyti praeities nuodėmes ir pasukti kardinaliai skirtingu keliu...

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (32)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Naujo „Škoda Octavia“ testas: praktiškas pasirinkimas (57)

Lietuvoje „ Škoda Octavia “ yra vienas segmento lyderių, šia vieta besidalijantis su „ Toyota...

„Indian FTR 1200 S“ testas: amerikietiška legenda (9)

Rašydamas „legenda“ galvoje turiu amerikietišką motociklų markę „Indian Motorcycles“,...

Naujo „Volkswagen Golf“ testas: kiti atrodo beviltiškai pasenę (140)

Pasivažinėjus naujuoju, aštuntos kartos „Volkswagen Golf “, kiti šio gamintojo modeliai,...

Top naujienos

Baltarusijos sulaikymo įstaigose – tikras pragaras: kraujo balose guli žmonės, iš už sienų girdėti gąsdinantys pokalbiai (27)

Po Baltarusijoje rugpjūčio 9 dieną vykusių prezidento rinkimų visoje šalyje nesiliauja protesto...

Savomis rankomis siuva rankines, kurios gali kainuoti ir tūkstančius – amato išmoko pats (1)

Kaišiadorietis Irmantas Kanaševičius – tikras auksarankis. Jis savo rankomis siuva odines...

Parodė, kaip atrodo už 15 eurų išnuomojamas kambarys Palangoje: mus priėmė kaip mylimus giminaičius (89)

Garsusis „Youtube“ apžvalgininkas Paul De Miko arba Paulius Mikolaitis dažniausiai atostogauja...

Baltarusija neįsileido europarlamentaro Auštrevičiaus, kolegą iš Lenkijos deportavo papildyta (489)

Europarlamentaras Petras Auštrevičius sako negalėjęs išvykti į Baltarusiją, o jo kolega...

UEFA Čempionų lygoje – net aštuoni „Bayern“ įvarčiai į „Barcelonos“ vartus (65)

Penktadienio vakarą Portugalijos sostinėje Lisabonoje vyko mažuoju finalu pramintas UEFA Čempionų...

Minske – taikus protestas prie Vyriausybės rūmų: minia ir kariai nusiteikę taikiai Lukašenka: nelįskite į gatves (768)

Minsko Nepriklausomybės aikštėje šalia Vyriausybės rūmų penktadienį susirinko keli...

Prieš akis pasakiškas savaitgalis – džiugins saulėti orai, kais iki +30 (2)

Aukšto slėgio laukas įsitvirtinęs virš mūsų šalies ir toliau dovanos saulėtus ir malonius orus.

Vėlų penktadienio vakarą Radviliškio rajone žuvo moteris (1)

Artėjant vidurnakčiui Radviliškio rajono įvyko tragiška avarija.

Vitalija Guobė

Švedams tai jau geriau nei seksas: tos vietos masažas kaip gydymo priemonė N-18 (10)

Perskaitėte pavadinimą? Gerai. Ne aš išgalvojau yoni heeling . Autorines teises turėtų...

Nerimą kelia naujas tyrimas: nepakankamai įvertinome Arkties tirpsmą (32)

Arkties ledynas tirpsta sparčiau, nei manyta. Dabartiniuose klimato modeliuose dar neįtraukiamas...

|Maža didelių žinių kaina