aA
„Volkswagen“ komerciniams automobiliams priskiriamas „Multivan“ ne vienam vairuotojui asocijuojasi ne su darbu, o su atostogomis. Ne vienas įsitikino, jog „Multivan“ gali praversti ne tik kasdieniame gyvenime, bet ir tada, kai reikia sutalpinti nemažą kiekį daiktų bei didesnį būrį keleivių. Šios minties vedini, „Volkswagen“ pasiūlė išbandyti atnaujintą „Multivan T6.1“.
"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Vos pamačius automobilį galima pastebėti, kad priekis pasikeitė: priekiniai žibintai susiaurėjo, o buferio viršuje atsirado grotelės, kurios susijungia su esančiomis tarp priekinių žibintų. Automobilio gale pasikeitė tik galiniai žibintai, kurie it tarp kitko primena, kad modelis yra atnaujintas.

Pakeitimų nedaug, bet pakankamai

Nors modelis tapo šiek tiek didesnis: ilgis – 4904 mm, aukštis – 1990 mm, plotis – 1904 mm be šoninių veidrodėlių, kardinalių pokyčių „Multivan T6.1“ išorėje nepamatysite. Iš tiesų, mažai pasikeitė ir šio modelio interjeras – ant vairo atsirado daugiau mygtukų, padidėjo multimedijos ekranas bei dar vienas ekranas atsirado prietaisų skydelyje, tiesa, šį galima pasirinkti, kaip papildomą įrangą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Vos įsėdę į automobilį įsijungiame muziką, patikriname multimedijos valdymą ir nusistatome navigaciją. Po kelių minučių, galime pasakyti, kad garsas sklindantis iš kolonėlių – malonus ir gana kokybiškas, o tai tik įrodo, kad automobilis sukurtas ne tik darbui, bet ir asmeninėms kelionėms. Multimedijos valdymas taip pat patogus ir lengvas, automobilio junglumui priekaištų taip pat neturėjome – susieti telefoną galima paprastai ir greitai. Navigacija irgi nenuvylė – veikė tiksliai ir „nesusimaišydavo“, kuriuo keliu važiuojame, jei šalia būdavo du lygiagretūs keliai ta pačia kryptimi.

Apie praktinį „Multivan“ panaudojimą, tikriausiai nė neverta kalbėti. Priklausomai nuo komplektacijos, „Multivan“ gali būti ne tik tinkamas pervežant didelių gabaritų krovinius, bet ir išvažiavus stovyklauti ar keliaujant. Jei pastaroji veikla – pagrindinė priežastis, kodėl domina „Multivan“, jį galima pasirinkti su staleliu bei sukamomis antros eilės sėdynėmis. Svarbu paminėti, kad tiek visos sėdynės, tiek staliukas turi bėgelius, todėl keleiviai gali susireguliuoti jų pozicijas, kaip patogu.

Patogus, stabilus, patikimas

Automobilio valdymas taip pat nustebino. Nors įsėdus kaip mat galima pajusti, kad „Multivan T6.1“ yra nemažas, jo valdymas ir elgesys ant kelio priminė lengvąjį automobilį. Dėl naujos vairo kolonėlės automobilis į vairo pasukimus reaguoja jautriau. Komforto T6.1 taip pat daugiau, pakaba gana minkšta, tačiau sukant posūkį, automobilis išlieka stabilus ir virsta nedaug.

Iš tiesų, gana nemažai atnaujinimų buvo įdiegta siekiant palengvinti vairuotojo darbą. „Multivan T6.1“ aprūpintas ne tik palaikymo tarp juostų ir ženklų atpažinimo sistemomis, bet ir tokiomis, kaip automobilio statymo padėjėju, kuris beveik be vairuotojo įsikišimo (žmogui tereikia perjungti pavaras ir stabdyti ar atleisti stabdį) gali pastatyti automobilį ne tik lygiagrečiai, bet ir į T formos stovėjimo vietą. Galima pasirinkti ir tai, priekiu ar galu, automobilis turėtų įvažiuoti į stovėjimo vietą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Dar viena vairuotojo pagalbos sistema – šoninio vėjo asistentas. Ši pagalbos sistema padeda automobilį išlaikyti stabiliai tarp juostų, kai valdymą apsunkina atsiradęs šoninis vėjas. Ne ką mažiau naudinga vairuotojo pagalbos sistema – įspėjimas apie šone esančius objektus. Dėl aukšto automobilio kėbulo, šonuose esančius objektus pastebėti yra sunku, todėl ši vairuotojo pagalbos sistema praneša, jei kyla grėsmė atsitrenkti į šone esančią kliūtį.

Bene didžiausią įspūdį paliko pagalbos sistema padedanti judėti atgal, kai yra prikabinta priekaba. Jei priekabą galu reikia atstumti į siaurą vietą, vairuotojui dėl to vargintis beveik nereikia, tereikia nustatyti važiavimo kryptį ir automobilis pats priekabą nustums į vietą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Daugiau pasirinkimo

Žinoma, atnaujinto modelio reikėjo ir norint pasiūlyti didesnę „Euro 6“ ekologijos reikalavimus atitinkančią variklių galią. Gamintojas siūlo 2 l darbinio tūrio dyzelinius variklius su turbokompresoriumi turinčius 66 kW, 81 kW, 110 kW ir 146 kW galią bei poruojamus su 5 ir 6 laipsnių mechanine bei 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže. 6 laipsnių mechaninė ir 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėžė montuojama ir visais ratais varomose modelio versijose.

Tiesa, dar viena naujovė – „Multivan T6.1“ su elektros varikliu. Nors tokio pačiupinėti negalėjome, gamintojas pažadėjo, kad bus galima „Multivan“ versija su elektros varikliu turinčiu 82 kW ir 37,4 kWh bateriją.

Bandytas modelis turėjo 2 l turbodyzelinį variklį su 110 kW ir nors pats automobilis sveria daugiau nei 2 tonas, vidutinės degalų sąnaudos buvo 7,9 l/100 km. Tenka pripažinti, kad po pasivažinėjimo gana siauromis Amsterdamo gatvelėmis, tokie skaičiai maloniai nustebino.

Atnaujintas „Multivan“ Lietuvą pasieks šių metų pabaigoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.6667

Naujo „Renault Arkana“ testas: konkurentai nesiūlo nieko panašaus specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (72)

Iki šio modelio debiuto madingais SUV -kupė stiliaus automobiliais galėjo džiaugtis tik...

Naujos C klasės testas: pavažinėjus tapo aišku, kodėl ją lygina su prabangiausiais „Mercedes-Benz“ (85)

„Mažoji „S klasė“ – taip patyliukais atsiliepiama apie naujausią Vokietijos „premium“...

Naujo „Jeep Wrangler 4XE“ testas: kam miške elektra? (56)

Visureigių gerbėjai tikriausiai sušuks – kur ritasi pasaulis?! Ir dar pridurs, kad pasaulyje...

Elektromobilio „BMW iX3“ testas: elektrinis BMW žada smagią ateitį (61)

Nors BMW su elektromobiliais pradėjo flirtuoti dar 1972 metais Miuncheno olimpiadoje pristačiusi...

Įkraunamo „Audi A6 Avant“ testas: stulbinantis hibrido efektyvumas – elektra nuvažiuoja daugiau nei 70 km (65)

Šiandien iš tinklo įkraunamu hibridiniu automobiliu nieko nenustebinsi, tačiau tiek kiek vien tik...

Top naujienos

Gerų ženklų nėra: Vilnius pateko į raudoną COVID–19 zoną, visa Lietuva – per žingsnį (65)

Lietuva toliau „raudonuoja“. Kasdien raudonų COVID-19 savivaldybių tik daugėja....

Aistė Žebrauskienė | D+

Vilnietis sužinojo įspūdingą savo buto vertės šuolį: pavyzdžiai, kaip per metus pakito kainos (8)

Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) kainoms išaugus bene labiausiai Europoje, prieš metus butus...

SAM viceministrė: gali keistis Galimybių paso veikimo terminas (61)

Vyriausybė trečiadienį nutarė sieti būsimus ribojimus su 300 užimtų COVID–19 pacientų...

Tomilinas meta pirštinę Karbauskiui: dalyvaus partijos pirmininko rinkimuose (67)

Su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderiu Ramūnu Karbauskiu konfliktavęs...

Mitalas: dabar yra migrantai, ateityje gali būti ir pavojingesni dalykai (324)

Laisvės partijos narys, Seimo vicepirmininkas Vytautas Mitalas sako, kad Lietuva, susidūrusi su...

Stebuklu Tokijuje pasidžiaugęs Valčiukaitės ir Karalienės treneris prakalbo ir apie miglotą galingo dueto ateitį specialiai Delfi iš Tokijo (3)

„O kaip jūs patys vertinate irkluotojų pasirodymą“, – klausimu į klausimą kitą dieną po...

Dončičius sutiko savęs vertą varžovą, tačiau vienas lauke – ne karys: slovėnai pasiekė tarpinį tikslą (17)

Olimpiniame krepšinio turnyre ketvirtadienį C grupės antrame ture šeimininkai japonai 81:116...

Transliacija / Delfi tema. Rugpjūtis sode – genime kaulavaisius ir kokia klaida pavasarį gali pražudyti krūmus

Su patyrusiu sodininku Tautvydu Gursku kalbamės apie antros vasaros pusės darbus sode. Kaip...

Delta atmainos simptomai kiek kitokie nei įprasto koronaviruso: įspėjo, į ką atkreipti dėmesį (1)

Lietuvoje vėl augant COVID-19 atvejų skaičiui, vis daugėja ir delta atmainos atvejų....

Už rekordinę sumą parduodamas Stasio Povilaičio namas Palangoje: jį įsigijusiems dirbti daugiau niekada nebereikės (161)

Vaikštinėjant Palangoje visai netoli Basanavičiaus gatvės, ne vienam poilsiautojui į akis krenta...