aA
„Volkswagen“ komerciniams automobiliams priskiriamas „Multivan“ ne vienam vairuotojui asocijuojasi ne su darbu, o su atostogomis. Ne vienas įsitikino, jog „Multivan“ gali praversti ne tik kasdieniame gyvenime, bet ir tada, kai reikia sutalpinti nemažą kiekį daiktų bei didesnį būrį keleivių. Šios minties vedini, „Volkswagen“ pasiūlė išbandyti atnaujintą „Multivan T6.1“.
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Vos pamačius automobilį galima pastebėti, kad priekis pasikeitė: priekiniai žibintai susiaurėjo, o buferio viršuje atsirado grotelės, kurios susijungia su esančiomis tarp priekinių žibintų. Automobilio gale pasikeitė tik galiniai žibintai, kurie it tarp kitko primena, kad modelis yra atnaujintas.

Pakeitimų nedaug, bet pakankamai

Nors modelis tapo šiek tiek didesnis: ilgis – 4904 mm, aukštis – 1990 mm, plotis – 1904 mm be šoninių veidrodėlių, kardinalių pokyčių „Multivan T6.1“ išorėje nepamatysite. Iš tiesų, mažai pasikeitė ir šio modelio interjeras – ant vairo atsirado daugiau mygtukų, padidėjo multimedijos ekranas bei dar vienas ekranas atsirado prietaisų skydelyje, tiesa, šį galima pasirinkti, kaip papildomą įrangą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Vos įsėdę į automobilį įsijungiame muziką, patikriname multimedijos valdymą ir nusistatome navigaciją. Po kelių minučių, galime pasakyti, kad garsas sklindantis iš kolonėlių – malonus ir gana kokybiškas, o tai tik įrodo, kad automobilis sukurtas ne tik darbui, bet ir asmeninėms kelionėms. Multimedijos valdymas taip pat patogus ir lengvas, automobilio junglumui priekaištų taip pat neturėjome – susieti telefoną galima paprastai ir greitai. Navigacija irgi nenuvylė – veikė tiksliai ir „nesusimaišydavo“, kuriuo keliu važiuojame, jei šalia būdavo du lygiagretūs keliai ta pačia kryptimi.

Apie praktinį „Multivan“ panaudojimą, tikriausiai nė neverta kalbėti. Priklausomai nuo komplektacijos, „Multivan“ gali būti ne tik tinkamas pervežant didelių gabaritų krovinius, bet ir išvažiavus stovyklauti ar keliaujant. Jei pastaroji veikla – pagrindinė priežastis, kodėl domina „Multivan“, jį galima pasirinkti su staleliu bei sukamomis antros eilės sėdynėmis. Svarbu paminėti, kad tiek visos sėdynės, tiek staliukas turi bėgelius, todėl keleiviai gali susireguliuoti jų pozicijas, kaip patogu.

Patogus, stabilus, patikimas

Automobilio valdymas taip pat nustebino. Nors įsėdus kaip mat galima pajusti, kad „Multivan T6.1“ yra nemažas, jo valdymas ir elgesys ant kelio priminė lengvąjį automobilį. Dėl naujos vairo kolonėlės automobilis į vairo pasukimus reaguoja jautriau. Komforto T6.1 taip pat daugiau, pakaba gana minkšta, tačiau sukant posūkį, automobilis išlieka stabilus ir virsta nedaug.

Iš tiesų, gana nemažai atnaujinimų buvo įdiegta siekiant palengvinti vairuotojo darbą. „Multivan T6.1“ aprūpintas ne tik palaikymo tarp juostų ir ženklų atpažinimo sistemomis, bet ir tokiomis, kaip automobilio statymo padėjėju, kuris beveik be vairuotojo įsikišimo (žmogui tereikia perjungti pavaras ir stabdyti ar atleisti stabdį) gali pastatyti automobilį ne tik lygiagrečiai, bet ir į T formos stovėjimo vietą. Galima pasirinkti ir tai, priekiu ar galu, automobilis turėtų įvažiuoti į stovėjimo vietą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Dar viena vairuotojo pagalbos sistema – šoninio vėjo asistentas. Ši pagalbos sistema padeda automobilį išlaikyti stabiliai tarp juostų, kai valdymą apsunkina atsiradęs šoninis vėjas. Ne ką mažiau naudinga vairuotojo pagalbos sistema – įspėjimas apie šone esančius objektus. Dėl aukšto automobilio kėbulo, šonuose esančius objektus pastebėti yra sunku, todėl ši vairuotojo pagalbos sistema praneša, jei kyla grėsmė atsitrenkti į šone esančią kliūtį.

Bene didžiausią įspūdį paliko pagalbos sistema padedanti judėti atgal, kai yra prikabinta priekaba. Jei priekabą galu reikia atstumti į siaurą vietą, vairuotojui dėl to vargintis beveik nereikia, tereikia nustatyti važiavimo kryptį ir automobilis pats priekabą nustums į vietą.

"Volkswagen Multivan T6.1"
"Volkswagen Multivan T6.1"
© Gamintojo archyvas

Daugiau pasirinkimo

Žinoma, atnaujinto modelio reikėjo ir norint pasiūlyti didesnę „Euro 6“ ekologijos reikalavimus atitinkančią variklių galią. Gamintojas siūlo 2 l darbinio tūrio dyzelinius variklius su turbokompresoriumi turinčius 66 kW, 81 kW, 110 kW ir 146 kW galią bei poruojamus su 5 ir 6 laipsnių mechanine bei 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže. 6 laipsnių mechaninė ir 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėžė montuojama ir visais ratais varomose modelio versijose.

Tiesa, dar viena naujovė – „Multivan T6.1“ su elektros varikliu. Nors tokio pačiupinėti negalėjome, gamintojas pažadėjo, kad bus galima „Multivan“ versija su elektros varikliu turinčiu 82 kW ir 37,4 kWh bateriją.

Bandytas modelis turėjo 2 l turbodyzelinį variklį su 110 kW ir nors pats automobilis sveria daugiau nei 2 tonas, vidutinės degalų sąnaudos buvo 7,9 l/100 km. Tenka pripažinti, kad po pasivažinėjimo gana siauromis Amsterdamo gatvelėmis, tokie skaičiai maloniai nustebino.

Atnaujintas „Multivan“ Lietuvą pasieks šių metų pabaigoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.6667

Motociklų „Royal Enfield“ bandymas: Indijoje brandinta Anglijos klasika (4)

Šią vasarą Lietuvoje debiutavo du nauji „ Royal Enfield “ motociklai „Interceptor“ ir „...

Naujos kartos „Toyota Yaris“ sieks tapti didmiesčio gyventojų numylėtiniu (29)

„ Toyota Yaris “, ko gero, yra vienas labiausiai mylimų bendrovės modelių Europoje....

Elektromobilio „Audi e-tron“ testas: kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų? (50)

Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį...

Hibridinio „Toyota Corolla“ sedano testas: kas nutiko su populiariausiu pasaulyje automobiliu (45)

Šiemet debiutavo nauja, jau dvylikta „ Toyota Corolla “ modelio karta – kokių atnaujinimų...

Atnaujinto „Iveco Daily“ testas: segmento sunkiasvoris žengia paskui tendencijas

Praėjusiais metais vienas populiariausių furgonų Europoje „ Iveco Daily “ atšventė garbingą...

Top naujienos

Vladimiras Pozneris: kodėl Stalino Vakarai tik bijojo, o Putino – nekenčia paskelbė diagnozę ir žiniasklaidai, ir politikai (96)

„Vakaruose požiūris į Staliną (šis, mano supratimu, už Putiną daug baisesnis politikas) buvo...

Paguglino ir pakraupo: keliais žingsniais – lengvai pasiekiamos asmeninės nuotraukos ir dokumentai (89)

Noras dalytis su kitais savo įspūdžiais internete atsiliepimų forma gali jums padaryti meškos...

Nauji mokesčiai nepraėjo: prabilo apie biudžeto išlaidų karpymą

Antradienį Seimas atmetė naujus transporto priemonių taršos ir finansų rinkos dalyvių...

Alytaus meras: atsibudusios tarnybėlės puolė persekioti nemokamai vežusius ugniagesiams maistą paramos fonde jau 40 tūkst. eurų (60)

Alytaus meras Nerijaus Cesiulis savo feisbuko paskyroj parašė, kad, nors gaisras dar rusena,...

Turkijos ir Rusijos pavyzdžiai siunčia pavojingą žinią – teritorijų grobimas duoda vaisių (35)

Turkijos prezidento Recepo Tayyipo Erdogano teritorijų užgrobimas Sirijoje, visai kaip ir jo kolegos...

Įvertino gaisro Alytuje likvidavimo darbus: gesinimas negalėjo būti greitesnis (69)

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento ( PAGD ) direktoriaus pavaduotojas Mindaugas...

Grybauskaitė Seime svarstomą biudžetą prilygino bolševizmo laikams: didinti mokesčius yra klaida

Prezidentė Dalia Grybauskaitė Seime svarstomą biudžetą ir mokestinius siūlymus prilygino...

Nepasitikėjimo egzaminą išlaikęs Pranckietis: spaudimas ten visada būdavo (249)

Nepasitikėjimo egzaminą Seime išlaikęs parlamento vadovas Viktoras Pranckietis sako, kad, jeigu...

Pirėjuje liejosi kraujas: užpulti „Bayern“ sirgaliai, futbolininkai davė originalų atsaką (1)

Mažiausiai penkiems Miuncheno „Bayern“ ekipos aistruoliams prireikė medikų pagalbos po to,...

Gaisro metu Alytuje kritęs zuikis atiduotas tyrimams: pirmos žinios iš veterinarų baugina meras: jei tai bus patvirtina, liūdna ne tas žodis (545)

Spalio 18 dieną, t. y. trečiąją milžiniško padangų perdirbimo gamyklos gaisro dieną, Alytaus...