aA
Tikriausiai tie, kurie šaipėsi, kad „Volkswagen“ niekaip nesugeba pagaminti iš pilkos masės išsiskiriančio automobilio, dabar pakeis savo nuomonę. Pristatęs naująjį „Volkswagen Arteon“ – beveik penkių metrų ilgio ketverių durelių „Gran Tourismo“ klasės automobilį – gamintojas įrodė, kad efektingai atrodančios mašinos galimos ir su „W“ raide grotelėse. O pridėjus praktiškas savybes, kuriomis pasižymi naujasis „Arteon“, galima sakyti, kad tai – bene racionaliausias išskirtinis automobilis.
"Volkswagen Arteon"
© Gamintojo archyvas

Jo išvaizda išties įspūdinga – ypatingai jei tai „R-Line“ versija su agresyviai atrodančiomis oro paėmimo angomis ir efektinga kėbulo apdaila.

Žemas siluetas su trumpa (bet praktiška) galine dalimi, platus ir ilgas variklio gaubtas, itin plačios radiatorių ir variklio skyrių dengiančios grotelės, jau bazinėje komplektacijoje esantys LED žibintai priekyje ir gale, aštrios kėbulo linijos ir plačios galinės arkos – nors „Arteon“ pagamintas naudojant modulinės MQB platformos elementus, kuriuos turi ir „Golf“ su „Passat“, modelis išsiskiria tik jam būdinga išvaizda.

Žinoma, akivaizdesnis ryšys su „Passat“ atsiveria pravėrus dureles be stiklų rėmų – taip, interjeras nors ir pagamintas naudojant kokybiškiausias vokiečių gamintojo gamoje medžiagas, visgi mažiau skiriasi nuo įprasto sedano nei eksterjeras.

Tačiau apskritai šio gamintojo salono kokybė, kuris viena koja stovi „Premium“ segmente, tikrai nėra prasta – prisikabinti galima tik prie ambicijų apie aukštesnį segmentą nederančių pigių temperatūros reguliavimo rankenėlių ir vėdinimo grotelių valdiklių.

Be to, čia tikrai daug vietos sėdintiems gale – atsisėdus pačiam už savęs, daugiau nei pakankamai – nieko keisto, kadangi 2841 mm ratų bazė yra didesnė nei „Passat“, tad ant galinės 4862 mm ilgio automobilio sėdynės erdvu lyg aukščiausios klasės prestižiniame automobilyje. O dar daugiau praktiškumo suteikia ir kartu su galiniu stiklu atsidarantis bagažinės dangtis – čia telpa šiai klasei itin daug – net 563 l, o nulenkus galines sėdynes tilps net 1557 litrai bagažo.

Šiame modelyje montuojami šeši skirtingi benzininiai ir dyzeliniai varikliai (nuo 150 iki 280 AG), su galingiausiais varikliais komplektuojami visi varantys ratai ir DSG pavarų dėžė (galima su visais varikliais), itin daug modernių vairuotojo pagalbininkų (greičio kontrolės sistema ne tik stabdo prieš kliūtį, bet ir palaiko greitį, įvertindama greičio apribojimus, kelio vingius ar kai artėjama prie žiedinės sankryžos) bei elektroninių saugumo sistemų, galima multimedijos sistema „Discover Pro“ su 9,2 colio stikliniu ekranu, valdymu gestais ir dar daug kitų gėrybių.

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Arteon“, įspūdžius prie vairo, degalų sąnaudas ir kainas, sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (83)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Naujo „Honda CR-V“ testas: populiariausias pasaulyje, bet ne Lietuvoje specialiai „Motorams“ iš Austrijos (211)

Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUV „ Honda CR-V “ Lietuvoje yra retas...

Naujo „Bentley Continental GT“ testas: kai gali rinktis, automobilis – ar butas Vilniuje (54)

Už naujausią „B“ raidę ant variklio gaubto ir vairo turintį „Bentley“ modelį...

Elektrinio „Hyundai Kona“ testas: galimybės – kaip „Tesla“, bet kaina – kur kas mažesnė specialiai „Motorams“ iš Oslo (84)

Žinoma, pirmiausiai reikia apibrėžti sąvoką „mažesnė kaina“. Nes įprastas „Kona“ –...

„Renault“ prieš „Volkswagen“: kas gamina geresnius sportiškus hečbekus? (61)

„Pilkas dyzelis“ – skambi frazė, apibūdinanti daugelio vairuojamus automobilius. Tai paprasta,...

Top naujienos

Užkalnis. Apie asocialus, čigonus, pašalpinius ir kitus blogus žodžius (136)

Sužinojau, kad žodžio „asocialas“ mūsų vis dar laisvoje, bet sparčiai nelaisvėjančioje...

Po nesėkmės suirzusi Rusija trimituoja: Lietuvą sukaustė baimė (151)

Kremlius trečiadienį pasmerkė „smarkų spaudimą“ dėl Rusijos kandidato į Interpolo...

Eimunto Nekrošiaus bičiulis apie režisierių ištikusias sveikatos problemas: kalba ėjo apie operaciją (25)

Kartu su visa šalimi mylimo ir talentingo režisieriaus gedintys aktorius bei režisierius Adolfas...

Lietuvių kavos gėrimo įpročiai šiurpina italą: mane purto tas užpylimas (25)

Kava – vienas populiariausių žmonijos gėrimų, be kurios neapsieina daugelio žmonių rytas. O...

Petras Čimbaras: ilgiau nei 5 minutes loja tik nesveiki arba sulaukėję gyvūnai (1)

Spalis naminių gyvūnų turėtojams prasidėjo neramiai. Pirmą mėnesio savaitę seimo narys Petras...

(Ne)Grįžtu. Į Airiją išvyko jau sulaukusi 50-ies: geriau nei čia savo pensijos net neįsivaizduoju į šalį plūsta vyresni lietuviai (78)

„Gerai, išgersime kavos“, – pasigirsta žodžiai už nugaros Monaghano, miestelio Airijoje,...

Vyriausybė galutinai apsisprendė, kaip kovos su kainomis: „vaučeriais“ naudosis ne visi papildyta 15.05 val.  (516)

Vyriausybės pasitarime pristatytos paruoštos ministerijų priemonės, kaip kovoti su augančiomis...

Greiti pinigai ir Trumpo draugai Laikykitės ten su Andriumi Tapinu (24)

„ Laikykitės ten su Andriumi Tapinu “ aptaria savaitės aktualijas, Kėdainių aktualijas ir...

Fausta Marija Leščiauskaitė. O jeigu nedaužė, bet santykiai nebuvo laimingi? (137)

„Mes gimėme laikais, kai sulūžusius daiktus buvo įprasta taisyti, o ne išmesti“ – tokios ir...

Kokios pensijos galime tikėtis: ką daryti, kad netektų skursti? (16)

Savaitgalis Druskininkų sanatorijoje, atostogos saulėtoje Ispanijoje, popietės su anūkais vandens...