aA
Tikriausiai tie, kurie šaipėsi, kad „Volkswagen“ niekaip nesugeba pagaminti iš pilkos masės išsiskiriančio automobilio, dabar pakeis savo nuomonę. Pristatęs naująjį „Volkswagen Arteon“ – beveik penkių metrų ilgio ketverių durelių „Gran Tourismo“ klasės automobilį – gamintojas įrodė, kad efektingai atrodančios mašinos galimos ir su „W“ raide grotelėse. O pridėjus praktiškas savybes, kuriomis pasižymi naujasis „Arteon“, galima sakyti, kad tai – bene racionaliausias išskirtinis automobilis.
"Volkswagen Arteon"
"Volkswagen Arteon"
© Gamintojo archyvas

Jo išvaizda išties įspūdinga – ypatingai jei tai „R-Line“ versija su agresyviai atrodančiomis oro paėmimo angomis ir efektinga kėbulo apdaila.

Žemas siluetas su trumpa (bet praktiška) galine dalimi, platus ir ilgas variklio gaubtas, itin plačios radiatorių ir variklio skyrių dengiančios grotelės, jau bazinėje komplektacijoje esantys LED žibintai priekyje ir gale, aštrios kėbulo linijos ir plačios galinės arkos – nors „Arteon“ pagamintas naudojant modulinės MQB platformos elementus, kuriuos turi ir „Golf“ su „Passat“, modelis išsiskiria tik jam būdinga išvaizda.

Žinoma, akivaizdesnis ryšys su „Passat“ atsiveria pravėrus dureles be stiklų rėmų – taip, interjeras nors ir pagamintas naudojant kokybiškiausias vokiečių gamintojo gamoje medžiagas, visgi mažiau skiriasi nuo įprasto sedano nei eksterjeras.

Tačiau apskritai šio gamintojo salono kokybė, kuris viena koja stovi „Premium“ segmente, tikrai nėra prasta – prisikabinti galima tik prie ambicijų apie aukštesnį segmentą nederančių pigių temperatūros reguliavimo rankenėlių ir vėdinimo grotelių valdiklių.

Be to, čia tikrai daug vietos sėdintiems gale – atsisėdus pačiam už savęs, daugiau nei pakankamai – nieko keisto, kadangi 2841 mm ratų bazė yra didesnė nei „Passat“, tad ant galinės 4862 mm ilgio automobilio sėdynės erdvu lyg aukščiausios klasės prestižiniame automobilyje. O dar daugiau praktiškumo suteikia ir kartu su galiniu stiklu atsidarantis bagažinės dangtis – čia telpa šiai klasei itin daug – net 563 l, o nulenkus galines sėdynes tilps net 1557 litrai bagažo.

Šiame modelyje montuojami šeši skirtingi benzininiai ir dyzeliniai varikliai (nuo 150 iki 280 AG), su galingiausiais varikliais komplektuojami visi varantys ratai ir DSG pavarų dėžė (galima su visais varikliais), itin daug modernių vairuotojo pagalbininkų (greičio kontrolės sistema ne tik stabdo prieš kliūtį, bet ir palaiko greitį, įvertindama greičio apribojimus, kelio vingius ar kai artėjama prie žiedinės sankryžos) bei elektroninių saugumo sistemų, galima multimedijos sistema „Discover Pro“ su 9,2 colio stikliniu ekranu, valdymu gestais ir dar daug kitų gėrybių.

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Arteon“, įspūdžius prie vairo, degalų sąnaudas ir kainas, sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Atnaujinto „Jaguar F-Pace“ testas: solidi alternatyva iš Britanijos (13)

Jei vidutinio dydžio „Premium“ SUV iš Vokietijos, Japonijos ar Švedijos jums ne prie...

Naujo „Subaru Outback“ testas: gali nepatikti tik vienas dalykas (69)

Prieš naujo „ Subaru Outback “ testą perskaičiau ką 2015 metais rašiau apie ankstesnį...

Naujo „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ testas: aistros kaina – 100 000 eurų (40)

Gerai pamenu kai prieš kelis metus turėjau dilemą – kurį tos pačios klasės automobilį rinkti...

Elektromobilio „Mercedes-Benz EQA“ testas: logiškas pasirinkimas miestui (87)

„ Daimler AG “ gamintojas yra įsipareigojęs, kad iki 2022 metų pabaigos visi „ Mercedes-Benz...

Naujo „Opel Mokka“ testas: vokiški prieskoniai prancūziškame automobilyje (20)

Žvelgiant į naujos kartos „ Opel Mokka “ net sunku patikėti kas yra šio automobilio donoras...

Top naujienos

Palangoje poilsiaujanti kauniečių šeimynėlė: savaitgaliui atsidėjome 500 eurų, bet jau matome, kad neužteks (210)

Dar vienas savaitgalis, kai vasaros sostine vadinamas kurortas Palanga banguoja nuo žmonių minios:...

Užkalnis valgo: „kovojau už tokią Lietuvą, kur užsieniečiai kuo geriau pasijustų“ (169)

Gyvenimas eina tik geryn – jei netikite, užeikite į naujausią turtingų hipsterių ir miesto...

Po pasaulį sukrėtusios Danijos dramos – atkovėpis, bet herojai neliks pamiršti (23)

Danijos rinktinės žvaigždė Christianas Eriksenas , dėl kurio gyvybės šeštadienio vakarą...

Po pandemijos lietuviai užplūdo psichoterapeutų kabinetus: vienas nusiskundimas – itin dažnas

Šalį sukausčius pandemijai, dažnas Lietuvos gyventojas ėmė jausti nerimą. „Spinter“ dusyk...

Karolis Kasperas | D+

Bet kokia kaina užkirsti priešams kelią: Lietuvos žvalgybos veikla prieš šimtmetį

Slaptųjų agentų darbas visuomet yra rizikingas ir kupinas pavojų. Daugelis žavisi kvapą...

EVA pareigūnas prakalbo apie „AstraZeneca“ vakcinos atsisakymą (147)

Vienas Europos vaistų agentūros (EVA) aukšto rango pareigūnas pareiškė, kad gali būti verta...

Ekonomistas, sakęs, kad infliacija mirusi, dabar mano, kad ji gyva (1)

Rogeris Bootle‘as, prieš ketvirtį amžiaus skelbęs apie infliacijos mirtį, dabar mato jos...

Euro 2020 sekmadienio desertas: Anglija – Kroatija (18)

Sekmadienio popietę legendiniame Londono „Wembley“ stadione žaidžiamos centrinės Europos...

Švenčionių rajone pareigūnai, iškviesti raminti prieš vaikus smurtaujančio tėvo, mamą rado taip pat neblaivią vaikams teko palikti namus (8)

Į konfliktą Švenčionių rajone iškviesti pareigūnai rado neblaivius tėvus. Pirminiais...

Kardiologus neramina naujausia statistika: jei taip bus ir toliau, širdies ligų tik daugės (18)

Lietuvos statistikos departamentui paskelbus apie alkoholio vartojimo augimą Lietuvoje, medikai skuba...