aA
„Corolla“ yra pats populiariausias visų laikų „Toyotos“ modelis, pasirodęs prieš daugiau nei 4 dešimtmečius. Žengdamas koja kojon su laiku, automobilis keitėsi prisitaikydamas prie įvairiausių laikotarpių technologijų ir dizaino madų bei tapo tuo, ką matome šiandien.
Toyota Corolla
© Gamintojo nuotr.

Nuo 1966 m., kai buvo pradėti gaminti „Corolla“ automobiliai, parduota jau daugiau nei 30 mln. šio modelio vienetų visame pasaulyje. 2007 m. pasirodė dešimtos „Corolla“ kartos atstovas, kurio dizainas perėmė „Camry“ modelio akcentus. Nuo tada europiečiams „Corolla“ siūloma tik sedano kėbulu, o anksčiau šiuo pavadinimu pardavinėtas hečbekas pervadintas į „Auris“.

Anksčiau „Corolla“ buvo kompaktinės klasės etalonas, į kurį lygiuodavosi konkurentai. Tačiau laikai pasikeitė ir dabar šis modelis eina iš paskos populiaresniais tapusiems varžovams (išskyrus JAV, kur šis modelis išlaiko lyderio pozicijas tarp kompaktinės klasės sedanų). Gamintojų teigimu, 2009 m. Europoje buvo parduota 62 tūkst. „Corolla“ vienetų, o „Toyota“ tikisi, kad šis automobilis išliks svarbiausiu kompanijos modeliu Rytų Europoje.

Minimalūs dizaino pokyčiai

Atrodytų, kad norint išlaikyti ar pagerinti esamas pozicijas dabar būtų pats laikas „Corollai“ rasti drąsesnę dizaino kryptį. Vis dėlto įvairių gamintojų praktika rodo, kad labai vargintis nebūtina – net mažai pakeistus modelius galima pristatyti kaip „naujos kartos“, o jie bus parduodami kaip šviežiai iškeptos bandelės. Žvelgiant į atnaujintą „Corollą“, panašu, kad taip pat mąsto ir „Toyotos“ strategai.

Lyginant su pirmtaku, atnaujinta versija vizualiai pasikeitė tiek, kiek ir jūsų atvaizdas veidrodyje nuo vakar. Priekinėje automobilio dalyje buvo atnaujintas buferis, radiatoriaus grotelės ir apatinės grotelės, taip pat montuojami nauji priekiniai žibintai. Galinėje dalyje pasikeitė numerio lentelės apdaila, žibintai, buferis ir žemesnio montuojami reflektoriai. Lyginant su pirmtaku, 2010 metų „Corolla“ modeliui išskirtinumo suteikia ir nauji elektra valdomi užlenkiami galinio vaizdo veidrodėliai su integruotais posūkio signalais, nauji sportiškesni 16 colių ratlankių gaubtai ir naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai. Kėbulo spalvų gamą papildė nauji raudoni ir mėlyni „metallic“ atspalviai. Reikia sutikti, kad automobilis atrodo gana solidžiai, tačiau jam trūksta gyvybės ir emocingumo.

Šiokių tokių pokyčių matyti ir pilkame automobilio salone. Gamintojų teigimu, „Corollos“ viduje panaudos kokybiškesnės medžiagos, o lyginant su „broliu“ hečbeku „Auris“, čia ir maloniau jautiesi. Gelsvą matuoklių ir indikatorių bloko spalvą pakeitė balta, o prietaisų skydelis ir durelių rankenėlės dabar papuošti sidabrinės spalvos danga. Pastebėjome, kad vairaratis, kaip ir būdinga visiems šios markės automobiliams, tapo taip pat patogesnis. Įvairių prietaisų valdymo mygtukų mažai, tik tiek, kiek jų reikia. Salone ergonomika gerai apgalvota, čia nemažai nišų daiktams ir smulkmenoms susidėti.

Bagažinė, kurios talpa siekia 450 l, yra pakankamai erdvi. Ir nors nuo šiol automobilyje įdiegta bagažinės atidarymo nuotoliniu būdu funkcija, tačiau panašu, kad konstruktoriai pamiršo prikabinti bent kokią rankenėlę, kuri reikalinga norint uždaryti bagažinės dangtį.

Nevargina pašaliniai garsai salone

2010 metų modelio „Corolla“ automobilius galima užsisakyti su vienu iš dviejų benzininių 1.33 l „Dual VVT-i“ (kuris pakeitė ankstesnį 1.4 l) arba 1.6 l „Valvematic“ variklių bei 1.4 l arba 2.0 l „D-4D“ dyzeliniu jėgos agregatu. Visuose atnaujintos „Corollos“ varikliuose įdiegta „Toyota Optimal Drive“ technologija, kuri, „Toyotos“ teigimu, užtikrina mažesnes kuro sąnaudas, be to, visi varikliai atitinka „Euro 5“ reikalavimus.

Išbandėme galingiausią iš benzininių variklių – 1.6 l su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. Jėgos agregatas pasiekia 132 AG (esant 6400 aps./min.) ir maksimalų 160 Nm sukimo momentą (esant 4400 aps./min.). Nors techninės charakteristikos neatrodo įspūdingai, automobilis yra gana žvalus ir važiavimas mieste yra smagus. Tiesa, pakaba kietoka, tad duobėtose gatvėse geriau prilėtinti. O užmiesčio kelyje pagreitėjimas (važiuojant 5 arba 6 pavara) yra labai lėtas, tad lenkimo manevrai turi būti itin atsargūs.

Puiki triukšmo izoliacija „Corolloje“ yra tai, už ką tikrai galima pagirti „Toyotą“. Itin tyliai dirbantis variklis vidutiniškai miesto sąlygomis sudegino 9 l/100 km, o užmiesčio kelyje jo „apetitas“ buvo apie 2 l/100 km mažesnis.

Atnaujintos „Corollos“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 58,2 tūkst. Lt. Standartinė versija komplektuojama su 1.33 l varikliu ir gana gausia „Linea Terra“ įranga, kurioje rasite šildomas priekines sėdynes, radiją su CD grotuvu ir USB jungtimi, oro kondicionierių, elektra valdomus priekinius langus, 7 oro saugos pagalves ir kt.

Iš esmės, atnaujinta „Corolla“ pasikeitė tik keliais bruožais, tačiau kiek šiuolaikiškesnis dizainas, geresnė triukšmo izoliacija bei ekonomiškesni varikliai turėtų padėti šiam modeliui ir toliau žengti koja kojon su laiku. Tai pakankamai solidžiai atrodantis ir kokybiškai surinktas automobilis, kuris turėtų patikti vyresniems pirkėjams.

„Toyota Corolla“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 1598 cm3
Degalai: benzinas
Galia: 97 kW/132 AG/6400 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 160 Nm/4400 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 4545 mm
Plotis: 1760 mm
Aukštis: 1470 mm
Važiuoklės bazė: 2600 mm
Svoris: 1305 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 10 sek.
Maksimalus greitis: 200 km/val.
Vidutinės degalų sąnaudos: 6,5 l/100 km
CO2 emisija: 150 g/km
Bagažinės tūris: 450 l
Kaina: nuo 68 930 Lt (bazinė versija – nuo 58 200 Lt)

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Žieminių padangų bandymai: ar dygliai dar turi ateitį? specialiai „Motorams“ iš Švedijos (18)

Dygliuotos padangos miestų gyventojams skamba kaip prisiminimas iš senų laikų. Taip ir...

Naujojo „Rolls-Royce Phantom“ testas: flagmanas be konkurencijos specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (8)

2 automobiliai. 24 cilindrai ir 13,5 litro darbinio tūrio. 1142 AG ir 1720 Nm. 1 000 000 eurų be...

Pirmieji kilometrai su atnaujintu „Hyundai Ioniq Electric“: skaičius, atrodęs neįmanomu (37)

Praeitą savaitę „ Hyundai “ pristatė didelę naujieną Baltijos šalių elektromobilių...

Motociklų „Royal Enfield“ bandymas: Indijoje brandinta Anglijos klasika (4)

Šią vasarą Lietuvoje debiutavo du nauji „ Royal Enfield “ motociklai „Interceptor“ ir „...

Naujos kartos „Toyota Yaris“ sieks tapti didmiesčio gyventojų numylėtiniu (31)

„ Toyota Yaris “, ko gero, yra vienas labiausiai mylimų bendrovės modelių Europoje....

Top naujienos

Jasikevičius „nuleido galvą“, bet savo sistemos keisti nesiruošia: dėl jos nepralaimėjome nė karto (157)

„Nauji žaidėjai dar apstulbę nuo Eurolygos, veteranai dar džiaugiasi finalo ketvertu ir...

Lietuviai Sankt Peterburge gali jaustis turtuoliais: paskaičiavo, kiek kainuoja prabangus savaitgalis dviem (307)

Neigiamus ir baisius dalykus Rusijoje būtų galima vardinti ilgai, bet DELFI Kelionių ambasadorius...

Po naujo meniu pristatymo vyno bei maisto žinovė kirto „Stikliams“: nusileiskite ant žemės (156)

Maisto žinovai ir kritikai apniukusį lapkričio trečiadienį susirinko į šviesų restorano...

Žiema ateina: oro temperatūra artės prie nulio (12)

Naktį stiprokas pietryčių vėjas plėšė debesų skraistę, o pragiedrėjus paryčiui oras...

Prekybos tinklai apsisprendė dėl darbo per Kalėdas – nedirbs nė vienas (101)

Didieji prekybos tinklai Lietuvoje jau nusprendė, kaip dirbs didžiųjų švenčių metu. Kaip ir...

Kissingeris piešia labai niūrų scenarijų: rezultatas gali būti net blogesnis nei Europoje (171)

Vienas žymiausių JAV valstybės sekretorių Henry Kissingeris įspėjo, kad tarp Jungtinių...

Kurtinaitis su „Chimki“ iš Ispanijos grįžta tuščiomis – nusileido ir „Žalgirį“ pralenkusiai Valensijos ekipai (2)

Rimo Kurtinaičio treniruojama Maskvos srities „Chimki“ (6/4) kariauna Eurolygoje per dvigubą...

Pro šalį vėl šaudęs „Žalgiris“ Eurolygoje pralaimėjo ketvirtą kartą paeiliui (624)

Kauno „Žalgirio“ (3/7) komanda Eurolygoje patyrė jau ketvirtą pralaimėjimą paeiliui. Namuose...

Degutienė: dabar medicinos studentai neištvermingi – mokytis 14 val. per parą yra norma (176)

Medikų bendruomenę pastaruoju metu krečia labai skaudūs įvykiai. Vakar pranešta apie medicinos...

Ar daugiau sekso atneš daugiau laimės: mokslininkai turi atsakymą (21)

Visą gyvenimą vaikomės meilę, pinigus ir laimę. Pinigus teks uždirbti, o ar laimę galima...