aA
„Renault Fluence“ oficialiai pristatomas kaip visiškai naujas modelis, tačiau automobilio kūrėjai neslepia, kad jis pakeis „Megane“ sedaną. Besivystančioms Rytų ir Vidurio Europos rinkoms skirtas tarptautinėmis prancūzų, japonų, korėjiečių ir turkų pastangomis sukurtas sedanas neseniai pasiekė ir Lietuvą.
Renault Fluence
© DELFI (T.Markevičiaus nuotr.)

Lyginant su pirmtako rezultatais, „Fluence“ laukia nemenkas išbandymas. „Renault Megane II“ sedanas buvo itin populiarus, ypač tokiose šalyse kaip Turkija (parduota 140 tūkst. vnt.), Rusija (parduota 60 tūkst. vnt.) ir Rumunija (parduota 35 tūkst. vnt.).

Gausus bazinės įrangos sąrašas

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 52 tūkst. Lt. „Renault“ atstovai teigia, „Fluence“ pirkėjai už tokią sumą gauna „prestižą ir komfortą“.

„Fluence” įrangos sąrašas yra išties neprastas kaip kompaktinės klasės automobiliui. Pigiausia versija „Expression” turi oro kondicionierių, CD ir MP3 grotuvus, vairuotojo ir keleivio saugos pagalves bei 2 šonines oro pagalves, 2 oro pagalves-užuolaidas, ESP, ABS ir traukos kontrolės (ASR) sistemas bei kt.

Mūsų išbandytas „Fluence“ turėjo aukštesnio lygio komplektaciją „Privilege”, kuri bazinės įrangos sąrašą papildo parkavimo pagalbos sistema, automatiniu dviejų zonų oro kondicionieriumi, berakte užvedimo sistema ir užuolaidėlėmis nuo saulės. Tokio automobilio su 1,5 l dyzeliniu dCi varikliu įprasta kaina – 69,9 tūkst. Lt, tačiau „Renault“ atstovai šiuo metu taiko specialią kainą, kuri siekia 60,8 tūkst. Lt.

Lietuvos rinkai „Renault Fluence“ automobiliai siūlomi su 3 varikliais: benzininiu 1.6 l, 110 AG bei dviem dyzeliniais varikliais – 1.5 l, 85 AG ir 1.5 l, 105 AG. Verta paminėti tai, kad nesvarbu, su kokiu varikliu nuspręsite pirkti „Fluence“, „Renault“ jums nepasiūlys automatinės pavarų dėžės, tik 5 arba 6 laipsnių mechaninę.

Dėl didesnių nei įprasta kompaktinei klasei matmenų, Turkijoje gaminamas „Renault Fluence“ viena koja žengia į aukštesnės klasės automobilių segmentą. Keturių durų „Renault“ sedanas yra 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio. Automobilio važiuoklės bazė (2,702 m) prilygsta tokiems modeliams kaip „Volkswagen Passat“, todėl „Fluence“ kūrėjai galėjo laisvai disponuoti vidaus erdve.

Ant užpakalinių sėdynių vietos daugiau nei įprastame hečbeke, vis dėlto pagal šį kriterijų „Fluence“ išlieka kompaktinės klasės atstovu, nes didesnių gabaritų keleiviams čia ne itin patogu.

„Fluence“ kūrėjus galima pagirti už gilios bagažinės erdvę, kuri yra net 530 l (be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes). Tiesa, atrodo, kad prancūzai pamiršo bagažinės dangčiui prikabinti bent kokią rankenėlę, tad uždarant bagažinę, neišvengiamai teks susitepti pirštus.

Salone prabangos nerasta

Žvelgiant į užpakalinę automobilio dalį ir žibintus, nesunku rasti aliuzijų į „Renault Laguna“ modelio dizaino bruožus. Ir nors iš išorės automobilis atrodo dailiai, o prieš fotosesiją priverstinai apsilankęs plovykloje jis sukūrė galbūt net prabangų įspūdį, tačiau įsėdus į mašinos vidų, tenka realybei pažiūrėti į akis. Kad ir kaip to norėtų „Renault“, bet „prabanga bei prestižu“ čia nekvepia.

Interjeras – beveik kaip „Megane“, tik prietaisų skydelis kiek kitoks. Salone dominuoja šviesios spalvos, kai kurios detalės yra su odos dekoracijomis, minkštas detales malonu liesti, tačiau jos neatrodo itin kokybiškos ir patvarios, tad vertinant bendrai – vaizdas kaip ekonominės klasės automobilyje.

Automobilio galinė dalis aukštai pakelta, o užpakalinis automobilio stiklas nėra toks didelis, kad užtikrintų gerą matomumą. Be to, nustebino ir tai, kad pastovaus greičio kontrolės įjungimo mygtukas įtaisytas ne ant vairaračio, ne po juo ar kitoje matomoje vietoje, bet porankyje, tarp sėdynių. Šis sprendimas eismo saugumui ir vairuotojų dėmesingumui tikrai nepasitarnaus.

Variklis pranoksta lūkesčius

Jeigu sėstum prie „Fluence“ vairo ir nežinotum šio modelio techninių charakteristikų, greičiausiai neįtartum, kad po variklio gaubtu slepiasi 1.5 l, 105 AG agregatas. Jis tikrai pranoksta bet kokius lūkesčius, yra užtektinai galingas ir pakankamai tylus. Be to, maksimalus 240 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau esant 2000 aps./min., tad „Fluence“ įsibėgėja gana smagiai.

Nors automobilio valdymas ne sportinis, tačiau išties patogus. „Lengvas“ vairaratis klusniai vykdo vairuotojo komandas, o pakaba tokia minkšta, kad rodos „Fluence“ gatvėmis tiesiog „plaukia“.

Gamintojų teigimu, vidutinės automobilio degalų sąnaudos turėtų siekti vos 4,5 l/100 km. Tačiau nuvažiavus apie 400 km, iš kurių maždaug pusė – užmiesčio kelyje, kuro sąnaudų matuoklis nerodė mažiau nei 5,9 l/100 km.

Nepaisant pastebėtų kelių trūkumų, elegantiško silueto „Fluance“ sedanas yra palyginti nebrangus, taupiai važiuojantis, erdvus ir lūkesčius pranokstantis automobilis.

„Renault Fluence“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 1461 cm3
Degalai: dyzelinas
Galia: 78 kW/105 AG/4000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 240 Nm/2000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 4618 mm
Plotis: 1809 mm
Aukštis: 1479 mm
Važiuoklės bazė: 2702 mm
Svoris: 1277 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 11,4 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 4,5 l/100 km
Bagažinės tūris: 530 l
Kaina: 69,9 tūkst. Lt (bazinė versija – nuo 52 tūkst. Lt)

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Naujojo „Rolls-Royce Phantom“ testas: flagmanas be konkurencijos specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (8)

2 automobiliai. 24 cilindrai ir 13,5 litro darbinio tūrio. 1142 AG ir 1720 Nm. 1 000 000 eurų be...

Pirmieji kilometrai su atnaujintu „Hyundai Ioniq Electric“: skaičius, atrodęs neįmanomu (37)

Praeitą savaitę „ Hyundai “ pristatė didelę naujieną Baltijos šalių elektromobilių...

Motociklų „Royal Enfield“ bandymas: Indijoje brandinta Anglijos klasika (4)

Šią vasarą Lietuvoje debiutavo du nauji „ Royal Enfield “ motociklai „Interceptor“ ir „...

Naujos kartos „Toyota Yaris“ sieks tapti didmiesčio gyventojų numylėtiniu (31)

„ Toyota Yaris “, ko gero, yra vienas labiausiai mylimų bendrovės modelių Europoje....

Elektromobilio „Audi e-tron“ testas: kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų? (50)

Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį...

Top naujienos

„Ekologistikos“ savininkas Cicėnas rėžė: nuimkite areštus nuo sąskaitų, nes atleisiu darbuotojus (204)

Alytaus įmonė „Ekologistika“, kurioje spalio 16-ąją kilo milžiniškas gaisras naudotų...

Naują automobilių mokestį Mačiulis sumalė į miltus: galės išvengti visi, kas tik norės (112)

„Klausimas, ar toks mokestis neprieštarauja Europos Sąjungos teisei, nes iš esmės tai prilygsta...

Didžiausios pasaulyje dykumos mįslės: radiniai iš kosmoso, dinozaurų kapinės ir banginių slėnis (2)

Sacharos smėlis per ilgus amžius pasiglemžė daugybę gyvūnų, žmonių ir net miestų. Tai...

Kardiologė perduoda svarbią žinią apie cholesterolio tyrimą: kam ir kada privalu nedelsiant atlikti? (2)

Visuomenės nuomonės tyrimo duomenimis, lietuviai skiria daug dėmesio cholesterolio kiekio kraujyje...

EP rezoliucija dėl Sausio 13-osios bylos teisėjų persekiojimo: pirmas žingsnis žengtas, bet finišas dar toli (21)

Pirmas rimtesnis postūmis link rezoliucijos, skirtos pasmerkti Rusijos vykdomą Sausio 13 -osios...

Paskelbė naujausią Lietuvos gyventojų sergamumo vėžiu statistiką: yra 3 pagrindinės onkologinės ligos (70)

Naujausia Nacionalinio Vėžio instituto (NVI) statistika rodo, kad sergamumas vėžiu auga – nuo...

Mokykla Biržuose neišsitenka tik su mokiniais: šviesti nusprendė ir tėvus (3)

Mokyklose vis daugiau dėmesio skiriant mokinių savijautai ir santykiams tarp mokyklos bendruomenės,...

Kalbėti apie pinigus – sveika: kaip tą daryti su savo antrąja puse?

Pinigai daugybei žmonių yra sudėtinga tema. Viena vertus, planai yra visada didesni už sumą...

Tragedija treniruotėje: nukritusi nuo lygiagrečių žuvo 20-metė gimnastė (6)

Tragiškai baigėsi gimnastikos treniruotė Pietų Konektikuto universitete (SCSU) – jos metu nuo...

Tragiškas įvykis Vilniaus pakraštyje – Minsko plente žuvo moteris (63)

Antradienio pavakarę, apie 17.09 val., sostinės policija ir greitoji pagalba gavo pranešimą, kad...