aA
Debiutavęs dar 1990 metais B segmento atstovas „Renault Clio“ per tą laiką tapo tiek pačiu populiariausiu „Renault“ gamos modeliu, tiek ir geriausiai parduodamu šios klasės automobiliu Europoje. O naujos kartos „Clio“ turi tokias technologijas, apie kurias vos prieš kelis metus net nebūtum svajojęs.

Taigi, naujas, penktos kartos „Clio“ stilistiškai atkartoja ankstesniojo modelio išvaizdą – pirkėjai ja buvo patenkinti. Tačiau neapsirinkite – jis pagamintas naudojant visiškai naują modulinę „CMF-B“ platformą, turinčią 85 proc. naujų dalių, ir kuri yra pritaikyta elektromobiliams ir hibridinėms technologijoms.

Mažylio kėbulas tapo dar lengvesnis (-50 kg), trumpesnis (-12 mm, 4050 mm), bet salonas – erdvesnis, taip pat padidėjo ir bagažinė (391-1069 l). Nuo šiol visi modeliai net ir bazinėje komplektacijoje turi pagrindinius artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintus su LED technologija. Sportiškesnę išvaizdą užtikrina žemesnis automobilio kėbulas.

Dar daugiau naujovių salone. Vėlgi, visi be išimties modeliai turi skaitmeninį prietaisų skydelį – ekraną. Bazinėje versijoje jo įstrižainė yra 7 coliai, geresnėje – visi 10. Lygiai taip pat už pagrindinius nustatymus ir multimedijos funkcijas atsakingas liečiamasis ekranas, kurio dydis gali būti 7 arba 9,3 colio – šiandien tai yra didžiausias visų „Renault“ modelių ekranas.

Laimei, kad ne viskas suskaitmeninta – palikti fiziniai klimato kontrolės valdikliai su ekranėliais, taip pat sėdynių šildymo, vaizdo kameros įjungimo ir „Multi-Sense“ važiavimo režimų pasirinkimo mygtukai – visos šios dažnai naudojamos funkcijos yra pasiekiamos vienu paspaudimu, taip pat dažniausias parinktis galima sugrupuoti pagrindiniame ekrane.

Maloniai pradžiugino prietaisų skydelio apdaila – ji ne tik spalvinga ir efektingai atrodanti, bet ir džiugina minkštais paviršiais – pavyzdžiui, tokių nerasite nei tiesioginiame konkurente „Volkswagen Polo“, nei didesniame „T-Roc“ (ką jau kalbėti apie „Polo“ bendraplatformį „T-Cross“). Ir jei minkšti paviršiai, suteikiantys salonui didesnį kokybės pojūtį, ne visiems atrodo labai svarbūs, tai funkcionalumas dar labiau padidėjo – atsirado daugiau dėtuvių (iš viso 26 l), taip pat yra vieta belaidžiam telefono įkrovimui.

Gamintojas rašo, kad iki 2 dB pagerinta garso izoliacija – išties, variklio beveik nebesigirdi (buvo papildomai izoliuotas variklio skyrius, taip pat visos automobilių versijos turi priekinį stiklą su garsą izoliuojančia plėvele), bet atsirado triukšmas, sklindantis nuo ratų arkų. Tačiau tai netrukdo, jei mėgstate važiuoti sportiškai – naujas „Clio“ turi standžiai „sukaltą“ važiuoklę ir energingus benzininius variklius, derinamus tiek su mechanine, tiek ir su automatine dviejų sankabų EDC pavarų dėže.

"Renault Clio"
"Renault Clio"
© Jurgis Paplaitis

O automobilis važiuoti sportiškai tikrai gundo – mano manymu, inžinieriai, norėdami suteikti azartiškų savybių, šiek tiek persistengė – nelygiame kelyje automobilį su 17 colių ratlankiais pradeda gerokai purtyti. Man toks važiavimas patinka, bet mėgstantiems komfortą vertėtų pamąstyti apie mažesnio diametro ratus.

Arba apie šį rudenį debiutuosiantį naują SUV „Captur“, kuris turės tą pačią platformą. Bet kokiu atveju, nors B segmentas vis dar išlieka populiariausias Europoje (Lietuvoje du akivaizdūs šio segmento lyderiai yra „Renault Clio“ ir „Toyota Yaris“, trečiasis – „Volkswagen Polo“), vis daugiau privačių pirkėjų atsigręžia į madingus SUV.

Be to, tiek „Clio“, tiek ir „Captur“ nuo kitų metų bus siūlomas ir su hibridine pavara – akivaizdu, kad šis pasirinkimas gamoje bus brangiausias (nors gamintojas žada, kad technologija bus masinė ir prieinama), na, bet galimybė iki 40 proc. sutaupyti degalų, palyginti su įprastu vidaus degimo varikliu (kol kas nenurodomi tikslesni duomenys), gali būti įdomus pasiūlymas. Ypač ten, kur už alternatyvia energija varomoms transporto priemonėms siūloma materialinė kompensacija ir kitos lengvatos.

Tikėkime, kad kada nors tai įvyks ir Lietuvoje, o daugiau apie naują „Renault Clio“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
3.0000

„Peugeot 508 SW“ testas: charizmatiškas universalas, prikaustantis žvilgsnius (95)

Dar prieš „ Peugeot 508 “ modeliui tampant metų automobiliu, Prancūzijos automobilių...

Atnaujinto „Volkswagen Passat“ testas: ar atsiras alternatyva? specialiai „Motorams“ iš Vokietijos (48)

Nuo 2014 metų gaminamas paskutinės kartos „Passat“ savo antrąją gamybos ciklo dalį pasitinka...

„Renault Clio“ testas: naujas mažas hibridas specialiai „Motorams“ iš Portugalijos (5)

Debiutavęs dar 1990 metais B segmento atstovas „ Renault Clio “ per tą laiką tapo tiek pačiu...

Miškui sukurto „Subaru Forester“ testas: naujiena po kapotu ir nuodėmė važiuoti asfaltu (27)

„Subaru“ garsėja kaip didelį pravažumą turinčių automobilių gamintojas. Ne vienas bekelę...

Benzininio „Dacia Duster“ 7000 km testas: ar jis pranašesnis už „dyzelį“? specialiai „Motorams“ iš Korsikos ir Sardinijos (79)

Važiuojantys tolimus atstumus vairuotojai lyg aksiomą kartoja – tolimose kelionėse geriausias yra...

Top naujienos

Niūrus ir apleistas rajonas tapo prestižiniu: kiek dabar čia kainuoja būstas (57)

Užupis – neabejotinai išskirtinis sostinės rajonas, turintis savitą dvasią ir stilių. Šis...

Buvęs „Žalgirio“ ir „Ryto“ treneris patyrė insultą (3)

Praeityje Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Ryto“ klubus treniravęs Aleksandras Trifunovičius...

Nepasimaukite ant sukčių kabliuko: kaip jie sukelia avarijas ir kaltais palieka kitus (42)

Avarijas tyčia sukeliantys sukčiai aukų dažniausiai ieško didžiuosiuose miestuose ir turi...

Pogrebnojus: prieš dvidešimt metų pusė pagrindinių dizainerių klienčių buvo banditų žmonos (33)

Dizaineris Aleksandras Pogrebnojus – žodžių į gražų popierėlį nevyniojantis žmogus,...

Milijardierius, apie kurį naujoje Ukrainoje kalba visi (51)

Ukrainos rinkėjai sulaukia sparčių permainų, kokių jie reikalavo, kai šiais metais rimtai...

Prieš vėją nepapūsi: kodėl Lietuva nebediktuoja krepšinio madų? laida „Krepšinio zona“ (34)

Jonas Valančiūnas NBA lygoje yra patikimesnis snaiperis nei Marcas Gasolis (karjeros taiklumas...

Mokslų daktaras Sujeta: norite kardinalių sveikatos pokyčių – pradėti užtenka nuo dviejų dalykų (63)

Jei savo mitybos racione išbrauktumėte cukrų ir pusfabrikačius, neilgai trukus pasiektumėte...

Irūna Puzaraitė-Čeponienė susilaukė antrojo vaikelio: suteikė lotynišką vardą (139)

Atlikėja Irūna Puzaraitė -Čeponienė pirmadienį pasidalijo itin džiugia žinia. Žinomos moters...

Eleonora Sebrova pirmąkart atvirai papasakojo apie skyrybas su Selu: mano vietos niekas niekada neužėmė ir neužims (60)

Po dviejų metų buvusi Selo mylimoji Eleonora Sebrova ryžosi atvirai išpažinčiai. Šįkart LNK...