Praėjusią savaitę automobilių temomis rašantiems Lietuvos žurnalistams buvo pristatyta naujosios kartos „Opel Insignia“. Vokietijos gamintojas jau pademonstravo atnaujintą modelį tiek penkiadurio hečbeko, tiek universalo kėbulais, anonsavo ir didesnio pravažumo modifikaciją. Mūsų krašte kol kas pažintis pradėta nuo hečbeko „Insignia Grand Sport“.
Lietuvos žurnalistams pristatyta naujos kartos "Opel Insignia Grand Sport"
© Gamintojo atstovų archyvas

Iš karto turiu perspėti nekantriausius skaitytojus, kad išsamesnio testo dar teks palaukti iki birželio pabaigos, kai Lietuvos atstovybes pasieks pirmieji pardavimams skirti modeliai, o šįkart žurnalistams buvo suteikta galimybė nepilną dieną praleisti su skirtingais bandomaisiais automobiliais.

Į akis krenta gerokai sportiškesnis hečbeko siluetas (ne veltui ir pavadinime „Grand Sport“ priedas), o priklausomai nuo versijos naujos kartos „Insignia“ dar ir tapo apie 175 kg lengvesnė – tai yra „numetė“ daugiau nei dešimtadalį svorio.

Šį modelį „Opel“ sukūrė ant visiškai naujos platformos. Ratų bazė tapo 92 mm ilgesnė, tad ir salonas erdvesnis: gale sėdintiems 32 mm daugiau erdvės kojoms, 25 mm – pečių aukštyje ir 8 mm – galvų aukštyje, o priekinės sėdynės sumontuotos kiek žemiau, siekiant sustiprinti sportiškesnio vairavimo įspūdį. Be to, ir pats automobilis yra žemesnis ir ilgesnis už pirmtaką, o oro pasipriešinimo koeficientas – tik 0,26.

Įsėdus į automobilį salonas palieka gerą įspūdį: išties erdvu, prietaisų architektūra dabar pakreipta į vairuotojo pusę, ergonomika – gera, viskas po ranka, atsirado daugiau aukštesnės kokybės medžiagų, multimedija lengvai skaitoma ir intuityviai valdoma.

Automobilio komforto įrangos sąrašas ir anksčiau nebūdavo trumpas, o dabar tapo dar ilgesnis. Nauja „Insignia“ perėmė iš mažesnės „Astra“ adaptyvių LED matricos žibintų sistemą (už papildomą mokestį), kuri gali apšviesti net iki 400 metrų.

Toliau sąraše: išvažiavimo iš savo eismo juostos įspėjimo sistema su vairo pasukimo funkcija, naujas informacijos pateikimo ant priekinio stiklo „head-up“ ekranas ir 360° vaizdą rodančios kameros, kartu su komfortiškomis AGR sertifikuotomis aukštos kokybės sėdynėmis, šildomomis ir priekyje ir gale, bei šildomas priekinis stiklas.

Automobilyje įdiegta informacijos ir pramogų sistema „IntelliLink“, asmeninė „Opel OnStar“ ryšio sistema, naudojantis kuria galima užsakyti viešbutį ar restoraną, o nutikus nelaimei operatorius iškvies pagalbą. „OnStar“ sistemos 4G LTE internetas su „Wi-Fi“ funkcija suteikia galimybę visiems keleiviams automobilyje prisijungti prie tinklo.

Naujosios platformos sprendimai kartu su varančiųjų ratų traukos paskirstymo sistema, kaip tikisi „Opel“, turėtų užtikrinti geresnes vairavimo savybes. Bandomieji modeliai išties neblogai elgėsi posūkiuose, tik duobės, kelio nelygumai ar staigesni manevrai vairu (ar dar blogiau – viskas kartu) nesmagiai išsiūbuodavo kėbulą ir versdavo nepersistengti. Tačiau bandomieji modeliai yra bandomieji – neskubėkime su išvadomis ir palaukime produkcinių versijų.

Versijose su adaptyvia pakaba sistema pritaiko amortizatorių, vairo ir transmisijos (automatinės) darbą prie važiavimo režimo („Standard“, „Sport“ ir „Tour“), kurį pasirenka pats vairuotojas. Renkantis „Sport“ režimą nereikalingi siūbavimai prislopsta.

Bazinė „Insignia Grand Sport“ siūloma su visiškai nauju „Opel“ 1.5 litro darbinio tūrio turbobenzininiu 140 AG varikliu, kuris pasirodė pakankamai smagus tiek mieste, tiek užmiestyje ir saikingo apetito. Norintiems „karštos“ versijos - 2 litrų 260 AG turbomotoras, komplektuojamas su nauja 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir visų ratų pavara. Akceleruojant šis variklis skleidžia ausį glostančius šniokštimus ir urzgesius, o „Insignia“ tiesiog veržiasi iš savo važiuoklės.

Dyzelinių variklių pasiūloje: 1,6 l 110 AG ir 136 AG jėgainės, taip pat mūsų išmėgintas 2 litrų 170 AG motoras, kuris važiuojant maksimaliu leidžiamu greičiu autostradoje telpa į 7 litrus dyzelino šimtui kilometrų, ir galingiausia 2 litrų 210 AG versija.

Be minėtos naujosios automatinės pavarų dėžės siūloma ir 6 laipsnių mechaninė bei senasis 6 laipsnių „automatas“.

Naujos kartos automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 19 tūkst. 360 eurų už bazinę versiją su 1.5 varikliu ir mechanine pavarų dėže. Dyzelinės versijos startuoja nuo 21 tūkst. 175 eurų.

Tad pirmieji įspūdžiai – smagūs, o mums belieka sulaukti išsamaus testo.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujasis „BMW X2“: pirmas žvilgsnis į sportiškąjį bavarų SUV (27)

Vos prieš kelias dienas užatlantės Detroito automobilių parodoje debiutavęs naujasis „ BMW X2...

Elektrinis „Renault Zoe“: misija įmanoma* (*yra papildomų sąlygų) (31)

„ Renault Zoe “ yra pirmas Lietuvoje parduodamas elektromobilis, kurio akumuliatoriaus talpa...

„Lexus LC 500“ testas: iš kosmoso ant žemės (28)

Nes kitaip ir nepasakysi – tiek skaitant informaciją apie naująjį „Lexus LC“, tiek...

„Peugeot 308 GTi“ testas: užantspauduoti ir neliesti! (18)

Apie pirmuosius modernizuoto „Peugeot 308“ įspūdžius rašėme vasaros pradžioje , po bandymų...

„Opel Insignia Grand Sport“ testas: išryškėję įspūdžiai (23)

Pirmoji pažintis su naujosios kartos „ Opel Insignia “ Lietuvos žurnalistams prasidėjo dar...

Top naujienos

Žvalgybos informaciją paviešinęs vokietis: Rusijos reakcija nustebino (305)

Melas, išsigalvojimai, siekis apšmeižti Rusiją. Tokių vertinimų praėjusį gruodį sulaukė...

Didžiausi žemvaldžiai: kas dalinasi Lietuvą (316)

Lietuvos plotas yra 65,3 tūkst. kv. km. (arba 6,53 mln. ha). Daugiau kaip pusė mūsų šalies...

Pranckietis abejoja Karbauskio spaudos konferencijos būtinumu (130)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis sako, kad Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS)...

Rusijos valdžia surado naują auką: tikina niekada gyvenime nematę „tokio šlykštaus dalyko“ (101)

Nauja Rusijos Federacijos Kultūros ministerijos Visuomeninės tarybos, kuriai vadovauja Jurijus...

Neįprastas eismo įvykis: kam draudimo bendrovė atlygins žalą? (33)

Įsivaizduokite, kad pasistatėte ir palikote automobilį įkalnėje, tačiau sugedo jūsų...

Sukrečiantis motinos skausmas: dukra, nepaisant medikų pastangų, mirė nuo gripo komplikacijų (29)

Viena britė pasidalijo savo skausmu, kurį sukėlė aštuoniolikmetės dukters mirtis nuo vienos...

Išpuolis prieš policiją Mažeikiuose – padegtas patrulio automobilis (21)

Sausio 23 d., tarp 19.10 val. ir 20 val., Mažeikiuose, Juodpelkio g., prie daugiabučio namo...

Atsisakė nuosavo automobilio ir jau apskaičiavo, kiek galima sutaupyti (89)

Šiandien dažnas neįsivaizduoja savo gyvenimo be automobilio, o tarša, kurią sukelia automobilių...

Pigi naminė priemonė, kuri padės nuvalyti riebalus nuo orkaitės durelių (13)

Kiekviena šeimininkė žino, kad su laiku orkaitės stiklas apsineša išdavikišku riebalų ir...

Šiemet yra kas ūkininkus gąsdina labiau nei būsimi mokesčiai (40)

Prasidėjus naujiems metams, ūkininkai rengiasi ateinančiam sezonui, tačiau jau dabar aišku, kad...