Automobilio pavadinime atsirado dvi raidės GT, tačiau ne GTi, kaip kad įpratę prisiekę „Peugeot“ gerbėjai. Šios markės gamoje yra „208 GTi“ versija, bet šiam naujajam 308-am vienos raidės pagailėta. Nepaisant šio trūkumo, abu modeliai dalijasi tuo pačiu varikliu. Tai yra 1.6 l turbininis motoras, kuris išvysto net 205 AG. Jis derinamas su tiksliai veikiančia 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Tačiau „Peugeot“ bando sužavėti ne tik techninėmis charakteristikomis. Pagal geriausias prancūziškų sportiškų automobilių tradicijas „Peugeot 308 GT“ nudažytas mėlyna spalva, gale jį puošia chromuoti išmetimo vamzdžiai, 18 colių ratlankiai atrodo stilingai, o salone akį traukia azartiškai šviečiantys raudonos spalvos prietaisų skydo rodmenys.

„Peugeot“ specialiai „308 GT” versijai pažemino važiuoklę 1 cm gale, ir 0,7 cm priekyje, be to, ji sureguliuota kietesniam važiavimui, vairo mechanizmas pakeistas taip, kad automobilis būtų tiksliau valdomas, taip pat montuojami pagerinti ventiliuojami stabdžiai.

Esminiai salono akcentai – „Alcantara“ ir odos sėdynės, daugybė raudonų siūlių ir labai mažo diametro vairas. Visi šie dalykai sukuria jausmą, kad sėdi prestižinės klasės automobilyje. Centrinė konsolė – minimalistinė, čia nėra daug mygtukų ir daugumos prietaisų valdymas perkeltas į lietimui jautrų ekraną, o tai nėra patogu vairuojant – norint reguliuoti kai kurias funkcijas (net ir oro kondicionierių), tenka pereiti per keletą meniu punktų.

Su pipirais, bet dar ne „karštas“ hečbekas

Tik pradėjus važiuoti supranti, kad šis automobilis savo galimybėmis tarsi provokuoja vairuoti agresyviai. Jau nuo žemų variklio sūkių galima pajusti gerą trauką – maksimalus 285 Nm sukimo momentas plūsteli jau esant 1750 aps./min.

Sport“ mygtukas dar labiau pagyviną šį sportišką hečbeką. Prietaisų skydas nusidažo raudonai, čia atsiranda informacija apie variklio galios rezervus, sūkiai kyla sparčiau, o ausis pasiekia stipresnis variklio gausmas. Tiesa, toks garsas tėra per garsiakalbius transliuojama iliuzija, sužadinanti azartiškesnio važiavimo troškimą. Išbandžius sportiškąjį režimą, grįžti prie įprasto nebesinori.

Ar važiavimas žadina emocijas? Be abejonės, tačiau ne per daug. Pakabos darbas džiugina, posūkiuose automobilio kėbulas praktiškai nesvyra ir „308 GT” išlieka stabilus net ir staigiuose manevruose. Tai išties nėra lėtas automobilis, tačiau ir ne itin greitas, o ko gero labiausiai jam tinkantis apibūdinimas – „smarkus“. Iki 100 km/val. – per 7,5 sek., tai pagarbos vertas, tačiau tikrai ne stebuklingas rodiklis.

Suprantama, kad „Peugeot“ šią „308 GT“ versiją kūrė ne kaip „grynakraujį sportininką“, o tiesiog kaip tarpinį variantą tiems, kam reikia praktiško automobilio su pipirais. Todėl šis modelis neblogai tarnautų ir kaip kasdienė mašina. Erdvė salone išliko tokia pat kaip įprastame 308, bagažinės tūris yra 470 litrų, o jei kam reikia daugiau praktiškumo – siūloma ir universalo „308 GT SW“ versija. Be to, ir vizitai į degalines nebus tokie skausmingi, turint omeny 205 AG variklio pajėgumą – vidutinės degalų sąnaudos bandymų metu siekė apie 8-9 l/100 km. O norintiems dar daugiau ekonomiškumo „Peugeot 308 GT“ taip pat siūlomas su 2.0 l, 180 AG dyzeliniu varikliu.

Automobilio kaina, kuri prasideda nuo 24 603 eurų, išties nemaža. Kaip ir galima tikėtis, už tokią kainą siūlomo „Peugeot 308 GT” standartinės įrangos sąrašas išties gausus. Čia galima rasti tokius dalykus kaip spalvotą 9,7 colių jutiklinį ekraną, LED žibintus, dalinę „Alcantara“ apdailą, sportinio tipo sėdynes su raudonom siūlėm, GT stiliaus vairą, 18 colių lietus ratlankius, „Driver Sport Pack“ paketą, dviejų zonų automatinį oro kondicionierių ir kt.

Nors „Peugeot 308 GT” atrodo pavykęs modelis, jam netrūksta stiprių ir savo privalumų turinčių konkurentų – „Seat Leon FR“, „Renault Megane GT“ ar „Ford Focus ST“, taip pat – ir gerokai pigesnis, tačiau ne toks praktiškas „Kia pro_cee'd GT“.

Tad galima reziumuoti, kad tai – dar ne tikras „karštas“ hečbekas. Labai tikėtina, kad būtent toks bus iš „RCZ R“ pasiskolinęs 270 AG variklį „308 R”, kurio debiuto laukiama vėliau šiais metais. O kai bus „308 R” versija, tuomet ir bus galima pakalbėti apie „Peugeot” konkurenciją su „Volkswagen Golf GTI“, „Opel Astra OPC“ ar „Leon Cupra“, kurių galia viršija 260 AG.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)