aA
1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“. Bet „Opel“ nesnaudžia – „Opel Manta GSi“ ir „Kadet GSi“ yra Riuselsheimo inžinierių atsakas „tautos automobilių“ gamintojams.
"Opel Insignia GSi"
© Gamintojo archyvas

Persikeliame daugiau kaip trisdešimt metų, į dabartinius laikus. Jau kelintoje kartoje karščiausi „Opel“ modeliai krikštijami OPC – tai „Opel Performance Centre“ padalinyje sukurti automobiliai. Bet jie – ne tik pažangiausi, bet ir patys brangiausi gamoje, o ir ne vienam pirkėjui sportiškomis savybėmis per ekstremalūs važinėti kasdien (pirmos kartos „Opel Insignia OPC“ galia siekė 325 AG). Tad nuspręsta atgaivinti senąjį GSi vardą, kuris dabar žymi ne „karščiausias“, o „pašildytas“ modelių versijas – jei šeimininkai iš Prancūzijos (PSA koncernas) nepersigalvos, ateityje turėtume išvysti tiek „Corsa GSi“, tiek ir „Astra GSi“.

Akivaizdu, kad šis senas žymėjimas – dar vienas bandymas madingais retro jausmais padidinti pardavimus – SUV ir krosoverių klestėjimo laikais dėmesys klasikiniams D segmento sedanams ir universalams, švelniai tariant, išblėsęs. Ir nepanašu, kad ateityje kas keistųsi – štai, net vienas pasaulio autopramonės lyderių „Toyota“ nusprendė nutraukti „Avensis“ gamybą, didelis klausimas ir dėl „Ford Fusion/Mondeo“ likimo. O kaip gi „Opel“?

Na, bent jau kol kas gama tik plečiasi. „Insignia GSi“ – tai sportiškas modelis su visų ratų pavara, 10 mm žemesne pakaba ir keturių cilindrų dviejų litrų turbobenzininiu arba bi-turbodyzeliniu varikliu. Pasiekiami 260 arklio galių benzininėje ir 210 AG – dyzelinėje versijose antrojo XXI amžiaus dešimtmečio pabaigoje nebepriverčia tankiau plakti širdies nei tai buvo prieš 30 metų, bet „pašildytai“ versijai yra daugiau nei pakankamai.

Tuo labiau, kad naujos kartos „Insignia“, debiutavęs vos pernai, atrodo dailiai ir, palyginti su pirmtaku, numetęs gerokai svorio. Kaip visada patyrę „Opel“ sportinio padalinio inžinieriai pakabos darbą meistriškai suderino tarp sportiškumo ir komforto (o GSi modelis kaip bazinę įrangą turi reguliuojamo standumo „FlexRide“ pakabą), gerą sukibimą užtikrina taip pat bazinėje įrangoje esanti visų varančiųjų ratų pavara.

Dailiai atrodantis, kokybiškas ir erdvus salonas, ergonomiškas prietaisų valdymas, itin patogios medikų sertifikuotos AGR sėdynės – jokių priežasčių nemėgti šio automobilio, kuris galimas tiek sportiškoje penkerių durelių „Grand Sport“ versijoje, tiek ir kaip efektingas universalas „Sports Tourer“.

Tik rekomenduoju rinktis benzininę versiją – turbodyzelinėje labai siauras sūkių diapazonas su ribotuvu ties 4500 aps./min ir toks važiavimas nelabai tinka sportiškų ambicijų turinčiam automobiliui, kurio apsukų rodyklę norisi kuo dažniau matyti dešinėje skalės pusėje. O dar tas dirbtinis „išmetimo sistemos“ garsas, pasirinkus sportišką režimą – toks fonas benzininėje versijoje ir važiuojant aukštais sūkiais bent jau tinka labiau.

Daugiau apie „Opel Insignia GSi“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV (65)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (35)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Top naujienos

Istorinis balsavimas: „Brexit“ susitarimas atmestas, balsuos dėl nepasitikėjimo May atnaujinta 21.45 (549)

Antradienio vakarą, 19 valandą vietos (21 val. Lietuvos) laiku, po ilgų derybų ir premjerės...

Pozicijas Dakaro rikiuotėje praradęs Vanagas virto ant šono, gedo ir automobilis papildyta 23.59 val. (306)

Aštuntoji Dakaro diena turėtų būti ypatinga: laukia 360 km greičio ruože ir organizatorių...

Orai: laukia nauja atodrėkio banga (4)

Trečiadienį dieną malonesniais, ramesniais su pragiedruliais orais mėgausis Vidurio ir Rytų...

Britanijoje tvyrant politiniam chaosui dėl Brexit, lietuviai – pasimetę, įsitempę ir išsigandę (243)

Didžiojoje Britanijoje – lemtingas balsavimas dėl pasitraukimo iš Europos Sąjungos sutarties....

Vilnietė patikrino, ką galima rasti Lenkijos išparduotuvių miestelyje: užėjus į pirmą parduotuvę mane ištiko euforija (161)

Iš Italijos slidinėjimo kurorto į Lietuvą garmėjusi Agnė negalėjo praleisti progos aplankyti...

„Sodros“ atstovė: pensijos šį mėnesį dar gali vėluoti (257)

Šimtas tūkstančių pensininkų nuo šių metų pensijas gaus kiek kitaip – pensijas jiems...

Lygindamas trenerius Toupane'as griebėsi gamtos elementų: Jasikevičius – ugnis, Blattas – vanduo

Taip abu trenerius apibūdino prancūzas Axelis Toupane'as , praėjusį sezoną vilkėjęs Kauno...

Jasikevičius pasidžiaugė: po sunkaus laiko mums reikėjo tokių rungtynių (24)

Po triuškinamo laimėjimo Karaliaus Mindaugo taurės ketvirtfinalio dvikovoje Šiauliuose...

Kauno gatvėmis vaikštinėjęs peiliu ginkluotas jaunuolis puolė policininkus, teko panaudoti tarnybinį ginklą papildyta (30)

Antradienio vakarą, apie 21.54 val., policija gavo pranešimą, kad Kaune, H. ir O. Minkovskių g.,...

Keistos vietos, kuriose šeimininkai rado savo augintinius (1)

Žiūrėdami į nuotraukas kačių , sėdinčių ant stiklinių stalviršių, pasaulį pamatome iš...