aA
1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“. Bet „Opel“ nesnaudžia – „Opel Manta GSi“ ir „Kadet GSi“ yra Riuselsheimo inžinierių atsakas „tautos automobilių“ gamintojams.
"Opel Insignia GSi"
© Gamintojo archyvas

Persikeliame daugiau kaip trisdešimt metų, į dabartinius laikus. Jau kelintoje kartoje karščiausi „Opel“ modeliai krikštijami OPC – tai „Opel Performance Centre“ padalinyje sukurti automobiliai. Bet jie – ne tik pažangiausi, bet ir patys brangiausi gamoje, o ir ne vienam pirkėjui sportiškomis savybėmis per ekstremalūs važinėti kasdien (pirmos kartos „Opel Insignia OPC“ galia siekė 325 AG). Tad nuspręsta atgaivinti senąjį GSi vardą, kuris dabar žymi ne „karščiausias“, o „pašildytas“ modelių versijas – jei šeimininkai iš Prancūzijos (PSA koncernas) nepersigalvos, ateityje turėtume išvysti tiek „Corsa GSi“, tiek ir „Astra GSi“.

Akivaizdu, kad šis senas žymėjimas – dar vienas bandymas madingais retro jausmais padidinti pardavimus – SUV ir krosoverių klestėjimo laikais dėmesys klasikiniams D segmento sedanams ir universalams, švelniai tariant, išblėsęs. Ir nepanašu, kad ateityje kas keistųsi – štai, net vienas pasaulio autopramonės lyderių „Toyota“ nusprendė nutraukti „Avensis“ gamybą, didelis klausimas ir dėl „Ford Fusion/Mondeo“ likimo. O kaip gi „Opel“?

Na, bent jau kol kas gama tik plečiasi. „Insignia GSi“ – tai sportiškas modelis su visų ratų pavara, 10 mm žemesne pakaba ir keturių cilindrų dviejų litrų turbobenzininiu arba bi-turbodyzeliniu varikliu. Pasiekiami 260 arklio galių benzininėje ir 210 AG – dyzelinėje versijose antrojo XXI amžiaus dešimtmečio pabaigoje nebepriverčia tankiau plakti širdies nei tai buvo prieš 30 metų, bet „pašildytai“ versijai yra daugiau nei pakankamai.

Tuo labiau, kad naujos kartos „Insignia“, debiutavęs vos pernai, atrodo dailiai ir, palyginti su pirmtaku, numetęs gerokai svorio. Kaip visada patyrę „Opel“ sportinio padalinio inžinieriai pakabos darbą meistriškai suderino tarp sportiškumo ir komforto (o GSi modelis kaip bazinę įrangą turi reguliuojamo standumo „FlexRide“ pakabą), gerą sukibimą užtikrina taip pat bazinėje įrangoje esanti visų varančiųjų ratų pavara.

Dailiai atrodantis, kokybiškas ir erdvus salonas, ergonomiškas prietaisų valdymas, itin patogios medikų sertifikuotos AGR sėdynės – jokių priežasčių nemėgti šio automobilio, kuris galimas tiek sportiškoje penkerių durelių „Grand Sport“ versijoje, tiek ir kaip efektingas universalas „Sports Tourer“.

Tik rekomenduoju rinktis benzininę versiją – turbodyzelinėje labai siauras sūkių diapazonas su ribotuvu ties 4500 aps./min ir toks važiavimas nelabai tinka sportiškų ambicijų turinčiam automobiliui, kurio apsukų rodyklę norisi kuo dažniau matyti dešinėje skalės pusėje. O dar tas dirbtinis „išmetimo sistemos“ garsas, pasirinkus sportišką režimą – toks fonas benzininėje versijoje ir važiuojant aukštais sūkiais bent jau tinka labiau.

Daugiau apie „Opel Insignia GSi“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Audi A6“ testas: ar tai – lietuvio svajonių automobilis? (69)

Na, pasakykite man, koks žmogus nenorėtų išbandyti naujausio „ Audi A6 “? Jau aštuntą kartą...

„Opel Grandland X“ testas: ar nenukentėjo vokiškų automobilių kokybė? (23)

„ Opel Grandland X “ turi tą pačią platformą kaip ir „ Peugeot 3008 “, o „Opel“ markė...

Naujos „Toyota Supra“ testas: legenda grįžo, nesvarbu, kad su BMW širdimi specialiai DELFI iš Madrido (51)

„Tikriausiai tai paskutinis kartas, kai „Toyota“ gali sau leisti pagaminti sportinį automobilį...

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (19)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Naujo „Renault Megane R.S.“ testas: garantuotas emocijų užtaisas su vienu „bet“ (14)

Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis...

Top naujienos

Trys naujos rizikos grupės: nuo skurdo spąstų neapsaugoti net ir dirbantieji (56)

Socialinės apsaugos išmokos neužtikrina „naujų“ socialinės rizikos grupių apsaugos nuo...

Sąmyšis mokyklose nesibaigia: šįkart į kampą spaudžiami ne mokytojai, o abiturientai (43)

Mokslo metai mokyklose prasidėjo sumaišties kupinomis emocijomis. Ir nors garsiausiai buvo kalbama...

Išvaizdą keičiantis Vilniaus „Akropolis“ durų neuždarys

Šešiolika metų Vilniuje veikiančiame prekybos centre „Akropolis“ nuo pavasario prasidėjo...

Gražulis pažeidė etiką kalbėdamas apie savo vaiko motiną (4)

Seimo etikos sargai neetišku pripažino parlamentaro Petro Gražulio elgesį su jo vaiko motina.

Už uždarų durų Širinskienės komisijoje bus nagrinėjama įslaptinta medžiaga: nustatyti pirmieji taikiniai (141)

Seime trečiadienį į antrąjį posėdį rinkosi nauja parlamentinio tyrimo komisija, kuri pradėjo...

Kolegijos Kryme direktorė apie kruviną išpuolį: žudė visus iš eilės išpuolis perkvalifikuotas: tai – ne teroro aktas (603)

Rusijos okupuotame Kryme , Kerčės politechnikos kolegijoje nugriaudėjo sprogimas, žuvo...

Teisybės teisme ieškojęs kriptomilijonierius Paulius Aršauskas išgirdo nepalankų nuosprendį (8)

Į teisėsaugos akiratį pakliūvantis kriptovaliutų verslininkas Paulius Aršauskas trečiadienį...

„Ryanair“: kietasis „Brexit“ galėtų sustabdyti skrydžius JK trims savaitėms (5)

„ Brexit “ be prekybos susitarimo pasirašymo galėtų sustabdyti „ Ryanair “ skrydžius...

Metų seklys: kuo mažesnis miestelis, tuo sunkiau sekti – nusikaltėliai itin atsargūs nepaisant atsargumo neteko milijonų (7)

DELFI, bendradarbiaudamas su Lietuvos policija, tęsia kasmetinį pasakojimų ciklą „ Metų seklys...

Vienur – aukso amžius, kitur – padėtis be išeities (37)

Augant Lietuvos ekonomikai, didėjant darbo užmokesčiui ir paslaugų kainoms, regionai – vis dar...