aA
1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“. Bet „Opel“ nesnaudžia – „Opel Manta GSi“ ir „Kadet GSi“ yra Riuselsheimo inžinierių atsakas „tautos automobilių“ gamintojams.
"Opel Insignia GSi"
"Opel Insignia GSi"
© Gamintojo archyvas

Persikeliame daugiau kaip trisdešimt metų, į dabartinius laikus. Jau kelintoje kartoje karščiausi „Opel“ modeliai krikštijami OPC – tai „Opel Performance Centre“ padalinyje sukurti automobiliai. Bet jie – ne tik pažangiausi, bet ir patys brangiausi gamoje, o ir ne vienam pirkėjui sportiškomis savybėmis per ekstremalūs važinėti kasdien (pirmos kartos „Opel Insignia OPC“ galia siekė 325 AG). Tad nuspręsta atgaivinti senąjį GSi vardą, kuris dabar žymi ne „karščiausias“, o „pašildytas“ modelių versijas – jei šeimininkai iš Prancūzijos (PSA koncernas) nepersigalvos, ateityje turėtume išvysti tiek „Corsa GSi“, tiek ir „Astra GSi“.

Akivaizdu, kad šis senas žymėjimas – dar vienas bandymas madingais retro jausmais padidinti pardavimus – SUV ir krosoverių klestėjimo laikais dėmesys klasikiniams D segmento sedanams ir universalams, švelniai tariant, išblėsęs. Ir nepanašu, kad ateityje kas keistųsi – štai, net vienas pasaulio autopramonės lyderių „Toyota“ nusprendė nutraukti „Avensis“ gamybą, didelis klausimas ir dėl „Ford Fusion/Mondeo“ likimo. O kaip gi „Opel“?

Na, bent jau kol kas gama tik plečiasi. „Insignia GSi“ – tai sportiškas modelis su visų ratų pavara, 10 mm žemesne pakaba ir keturių cilindrų dviejų litrų turbobenzininiu arba bi-turbodyzeliniu varikliu. Pasiekiami 260 arklio galių benzininėje ir 210 AG – dyzelinėje versijose antrojo XXI amžiaus dešimtmečio pabaigoje nebepriverčia tankiau plakti širdies nei tai buvo prieš 30 metų, bet „pašildytai“ versijai yra daugiau nei pakankamai.

Tuo labiau, kad naujos kartos „Insignia“, debiutavęs vos pernai, atrodo dailiai ir, palyginti su pirmtaku, numetęs gerokai svorio. Kaip visada patyrę „Opel“ sportinio padalinio inžinieriai pakabos darbą meistriškai suderino tarp sportiškumo ir komforto (o GSi modelis kaip bazinę įrangą turi reguliuojamo standumo „FlexRide“ pakabą), gerą sukibimą užtikrina taip pat bazinėje įrangoje esanti visų varančiųjų ratų pavara.

Dailiai atrodantis, kokybiškas ir erdvus salonas, ergonomiškas prietaisų valdymas, itin patogios medikų sertifikuotos AGR sėdynės – jokių priežasčių nemėgti šio automobilio, kuris galimas tiek sportiškoje penkerių durelių „Grand Sport“ versijoje, tiek ir kaip efektingas universalas „Sports Tourer“.

Tik rekomenduoju rinktis benzininę versiją – turbodyzelinėje labai siauras sūkių diapazonas su ribotuvu ties 4500 aps./min ir toks važiavimas nelabai tinka sportiškų ambicijų turinčiam automobiliui, kurio apsukų rodyklę norisi kuo dažniau matyti dešinėje skalės pusėje. O dar tas dirbtinis „išmetimo sistemos“ garsas, pasirinkus sportišką režimą – toks fonas benzininėje versijoje ir važiuojant aukštais sūkiais bent jau tinka labiau.

Daugiau apie „Opel Insignia GSi“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Naujo „Audi e-tron GT quattro“ elektromobilio testas: pašėlusi dinamika, bet itin mažos energijos sąnaudos (galima nuvažiuoti 500 km) (19)

Jei jums vis dar kyla klausimų kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų , tikriausiai „ Audi...

Naujo „Renault Arkana“ testas: konkurentai nesiūlo nieko panašaus specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (76)

Iki šio modelio debiuto madingais SUV -kupė stiliaus automobiliais galėjo džiaugtis tik...

Naujos C klasės testas: pavažinėjus tapo aišku, kodėl ją lygina su prabangiausiais „Mercedes-Benz“ (85)

„Mažoji „S klasė“ – taip patyliukais atsiliepiama apie naujausią Vokietijos „premium“...

Naujo „Jeep Wrangler 4XE“ testas: kam miške elektra? (56)

Visureigių gerbėjai tikriausiai sušuks – kur ritasi pasaulis?! Ir dar pridurs, kad pasaulyje...

Elektromobilio „BMW iX3“ testas: elektrinis BMW žada smagią ateitį (62)

Nors BMW su elektromobiliais pradėjo flirtuoti dar 1972 metais Miuncheno olimpiadoje pristačiusi...

Top naujienos

Eskedar Maštavičienė: jei didžioji dalis nelegalių migrantų liktų Lietuvoje – jie taptų legaliais gyventojais (423)

14 metų Lietuvoje gyvenanti ir Lietuvos pilietybę turinti pabėgėlė iš Etiopijos Eskedar...

Kenčia nuo apleistų sklypų: nesusitvarkiusiems gresia didesni mokesčiai ir baudos (4)

Kaip ir kasmet naujai sudariusi preliminarų nenaudojamų žemės sklypų Aukštaitijos sostinėje...

Pareigūnai vandeniu iš žarnos ir ašarinėmis dujomis „vėsino“ Rūdninkų poligone kilusias aistras (1063)

Rūdninkų poligone, kur yra apgyvendinti keli šimtai neteisėtų migrantų, neramumai nesibaigia....

Už Vyriausybės durų strateguojami slapti sprendimai dėl migrantų: parlamentarus įspėja būti pasirengus papildyta (321)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė po neformalaus ministrų posėdžio sakė,...

Turistų dar neatrastas Europos miestas, kuriame vaizdai pasakiški, o kainos – nesikandžioja (4)

Nenuvalkiota gražuolė – taip vienas vietinis man apibūdino Valensiją. Trečią pagal dydį...

Naujosios Šimašiaus sutuoktinės įmonę lydi didžiulė sėkmė: laimėtas ne vienas savivaldybės konkursas (491)

Vilniaus mieste architektūros įmonę UAB „DO Architects" jau kurį laiką lydi ypatinga sėkmė....

JAV gydytojai jau praranda kantrybę: matysim dar daug mirčių (1)

Prieš metus JAV sveikatos priežiūros specialistai pasijuto bejėgiai. Koronavirusas buvo...

Armonaitė: galimybių pasas galios du mėnesius (89)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad galimybių paso galiojimo laikas...

Liutauras Elkimavičius | D+

Nauji socialiniai tinklai, kurie patiks pavargusiems nuo feisbuko ar instagramo

Feisbukas – senukams, o instagramas – pamaivoms? „Pinterest“ – tetulėms, o tviteris –...

Gydytojas pasidalijo iliustracija, kaip skiepai apsaugo nuo COVID-19: viliasi išsklaidyti abejones (222)

Apie pusė Lietuvos gyventojų vis dar nėra pilnai paskiepyti nuo koronaviruso , nes abejoja...