1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“. Bet „Opel“ nesnaudžia – „Opel Manta GSi“ ir „Kadet GSi“ yra Riuselsheimo inžinierių atsakas „tautos automobilių“ gamintojams.
"Opel Insignia GSi"
© Gamintojo archyvas

Persikeliame daugiau kaip trisdešimt metų, į dabartinius laikus. Jau kelintoje kartoje karščiausi „Opel“ modeliai krikštijami OPC – tai „Opel Performance Centre“ padalinyje sukurti automobiliai. Bet jie – ne tik pažangiausi, bet ir patys brangiausi gamoje, o ir ne vienam pirkėjui sportiškomis savybėmis per ekstremalūs važinėti kasdien (pirmos kartos „Opel Insignia OPC“ galia siekė 325 AG). Tad nuspręsta atgaivinti senąjį GSi vardą, kuris dabar žymi ne „karščiausias“, o „pašildytas“ modelių versijas – jei šeimininkai iš Prancūzijos (PSA koncernas) nepersigalvos, ateityje turėtume išvysti tiek „Corsa GSi“, tiek ir „Astra GSi“.

Akivaizdu, kad šis senas žymėjimas – dar vienas bandymas madingais retro jausmais padidinti pardavimus – SUV ir krosoverių klestėjimo laikais dėmesys klasikiniams D segmento sedanams ir universalams, švelniai tariant, išblėsęs. Ir nepanašu, kad ateityje kas keistųsi – štai, net vienas pasaulio autopramonės lyderių „Toyota“ nusprendė nutraukti „Avensis“ gamybą, didelis klausimas ir dėl „Ford Fusion/Mondeo“ likimo. O kaip gi „Opel“?

Na, bent jau kol kas gama tik plečiasi. „Insignia GSi“ – tai sportiškas modelis su visų ratų pavara, 10 mm žemesne pakaba ir keturių cilindrų dviejų litrų turbobenzininiu arba bi-turbodyzeliniu varikliu. Pasiekiami 260 arklio galių benzininėje ir 210 AG – dyzelinėje versijose antrojo XXI amžiaus dešimtmečio pabaigoje nebepriverčia tankiau plakti širdies nei tai buvo prieš 30 metų, bet „pašildytai“ versijai yra daugiau nei pakankamai.

Tuo labiau, kad naujos kartos „Insignia“, debiutavęs vos pernai, atrodo dailiai ir, palyginti su pirmtaku, numetęs gerokai svorio. Kaip visada patyrę „Opel“ sportinio padalinio inžinieriai pakabos darbą meistriškai suderino tarp sportiškumo ir komforto (o GSi modelis kaip bazinę įrangą turi reguliuojamo standumo „FlexRide“ pakabą), gerą sukibimą užtikrina taip pat bazinėje įrangoje esanti visų varančiųjų ratų pavara.

Dailiai atrodantis, kokybiškas ir erdvus salonas, ergonomiškas prietaisų valdymas, itin patogios medikų sertifikuotos AGR sėdynės – jokių priežasčių nemėgti šio automobilio, kuris galimas tiek sportiškoje penkerių durelių „Grand Sport“ versijoje, tiek ir kaip efektingas universalas „Sports Tourer“.

Tik rekomenduoju rinktis benzininę versiją – turbodyzelinėje labai siauras sūkių diapazonas su ribotuvu ties 4500 aps./min ir toks važiavimas nelabai tinka sportiškų ambicijų turinčiam automobiliui, kurio apsukų rodyklę norisi kuo dažniau matyti dešinėje skalės pusėje. O dar tas dirbtinis „išmetimo sistemos“ garsas, pasirinkus sportišką režimą – toks fonas benzininėje versijoje ir važiuojant aukštais sūkiais bent jau tinka labiau.

Daugiau apie „Opel Insignia GSi“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mitsubishi Eclipse Cross“ testas: užtemimas? Anaiptol (4)

Išvydus šį visiškai naujo „Mitsubishi“ kūrinio pavadinimą pirma į galvą šovusi mintis...

„Audi A7 Sportback” testas: neatsiejamas nuo trijų dalykų (21)

Penkerių durelių prabangus kupė automobilis – neatsiejama didžiosios vokiečių „premium“...

„Opel Insignia GSi“ testas: ar prisimenate šį vardą? specialiai „Motorams“ iš Marselio (27)

1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“....

„SsangYong Rexton“ testas: visureigis be kabučių (20)

Jei seniai domėjotės naujo automobilio pirkimu, galite nemaloniai nustebti – gerai sukomplektuoto...

„Citroen C3 Aircross“ testas: žanro klasika, bet kitaip (11)

Prieš jūsų akis – dar vienas moderniausio žanro klasikos pavyzdys. Žanras – vienatūrių...

Top naujienos

Politinės korupcijos tyrimo išvados pavojuje: „valstiečiai“ turi savo planą (50)

Artėjant Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) tyrimo dėl neskaidrių politikos ir...

Kuršių nerijoje vėl griaunama, gyventojai su siaubu laukia buldozerių (16)

Mažai kas beprisimena, kaip prasidėjo vadinamoji nelegalių statybų Kuršių nerijoje istorija....

Orai: paskutinis gegužės savaitgalis bus pasakiškas (12)

Gegužė jau į pabaigą, o vasariška šiluma vis neatslūgsta. Artimiausiomis dienomis situacija...

Kas penktas suaugęs susiduria su dažnai nepastebima problema: įprastas sutrikimas – daugybės ligų priežastis (42)

Remiantis Pasaulinės sveikatos organizacijos ( PSO ) duomenimis, bent 1 iš 5 suaugusiųjų vargina...

DELFI Agro eksperimentas: ar įmanoma provincijoje susirasti darbą daugiau nei už minimumą (286)

Vasaros sezonu norintys užsidirbti moksleiviai ar studentai dažnai traukia į užsienio šalis,...

7 dalykai, kurių nepastebėjote karališkųjų vestuvių nuotraukose: slaptos detalės, įdomūs faktai ir duoklė Dianai (2)

Nuo karališkųjų princo Harry ir Meghan Markle vestuvių jau praėjo beveik savaitė, tačiau...

Audringos abiturientų naktys: išnuomoti viešbučiai, pribloškiančios suknelės ir alkoholio paieškų maršrutai (207)

Vieni paskutines mokyklines šventes švenčia pompastiškai, kiti – kukliai, o treti traukia į...

Bičiuliui siųstas šakotis sugrįžo virtęs trupiniais (55)

Vilnietis Artūras susidūrė su kuriozine situacija – dar kovo mėnesį draugui išsiųstas...

Geriausios Lietuvos gimnazijos abiturientai pademonstravo paskutinio skambučio įvaizdžius (145)

Ketvirtadienio popietę paskutinio skambučio šventė vyko ir geriausia Lietuvos mokykla šįmet vėl...

Žinomų žmonių automobiliai turi vardus ir atspindi jų gyvenimo įpročius (31)

Ketvirtadienio vakarą žinomus žmones buvo galima sutikti ir automobilių švaros centro „Ainava"...