aA
Apsirūpinkite geriausia sportine amunicija ir įsivaizduokite, kad jau galite lengvai nubėgti maratono distanciją. Nusipirkite „Opel Corsa OPC Line“ ir įsivaizduokite, kad turite sportinį automobilį.
Opel Corsa OPC Line
Opel Corsa OPC Line
© DELFI (T.Markevičiaus nuotr.)

Abiem atvejais puikiai atrodysite prieš veidrodį, tačiau savęs vis tiek neapgausite: jei reguliariai nesitreniravote, 42 km bėgimo finišas gali atrodyti tolimas kaip Mėnulis, o jeigu jūsų automobilio sportiškumas išreikštas dviem kėbulą puošiančiom juostelėm, į lenktynes galite važiuoti tik kaip žiūrovas.

„Opel Corsa OPC Line“ – apsimetėlis sportininkas, išdidžiai „aprengtas“ sportiniu kostiumu, kurį žymi OPC prekės ženklas. Tai trijų raidžių derinys, kuriame užšifruotas „Opel Performance Centre“ pavadinimas. Šis padalinys kuria galingiausias „Opel“ markės modelių versijas. Vis dėlto „OPC Line“ – tik puošybos elementais padabinta įprasta „Corsa“.

Jeigu nesidomėtumėte, kas slypi po variklio gaubtu, automobilis atrodytų pasakiškai. Lenktynių dvasią perteikiančios juodos kėbulo juostelės, galinis oro aptakas, 17 colių juodi ratlankiai, atrodo, kad iš kurios pusės bežiūrėtum, „Corsa OPC Line“ dizaino akcentai tikrai padeda išsiskirti gatvėje iš minios.

Šis mažylis tiesiog kviečia lėkti su vėjeliu, taigi prieš sėsdamas į šį sportiškos išvaizdos automobilį tikiesi mažų mažiausia smagaus pasivažinėjimo. Vis dėlto tokiems lūkesčiams nelemta išsipildyti. „Opel Corsa OPC Line“ sumontuotas niekuo neišsiskiriantis benzininis 1.4 l agregatas. 100 AG tikrai įspūdžio nedaro, kaip ir įsibėgėjimo iki 100 km/val. galimybės. Su šia užduotimi „Corsa OPC Line“ susidoroja per 11,9 sek.

Važiavimas „Corsa OPC Line“ būdingas mažiems automobiliams. Duobėtuose keliuose kratymas nėra malonus, 17 colių ratai atrodo puikiai, bet sukelia papildomą triukšmą salone, o greitkelyje automobilis gerokai vargsta. „Šimtas arkliukų“ sunkiai traukia šį mažylį perkopus 100 km/val. greitį. Tuomet variklio sūkiai jau būna perkopę 3 tūkst. ribą, o artėjant prie maksimalaus mūsų keliuose leidžiamo greičio apsukų rodyklė perkopia 4 tūkst. žymą. Suprantama, kad tokiam mažyliui šis važiavimo tempas nėra nei smagus, nei taupus.

Ekonomiškumu „Corsa OPC Line“ taip pat nežavi. Per savaitgalį įvairiais keliais įveikus 500 km, degalų sąnaudų vidurkis buvo 6,8 l/100 km.

Automobilio salono erdvė – vienas iš nedaugelio dalykų, kurie nenuvilia. Kelionėje iš Vilniaus į Kauną ant galinės sėdynės surizikavęs sėdėti maždaug 1,85 m ūgio bičiulis juokavo, kad vietoj jo būtų galima pasodinti ir Sabonį. Salonas dailus, sėdynių, vairaračio apsiuvimai pagyvinti ryškiaspalvėmis siūlėmis, medžiagos tvarkingai surinktos, niekas nebarška.

Tad kas gali norėti pirkti „Corsa OPC Line“ modelį? Pirmiausia tie, kas nori turėti „kietai“ atrodantį automobilį. „Opel“ teigimu, Vakarų Europoje apie 20 proc. „Corsa“ pirkėjų renkasi specialias versijas, tarp kurių yra ir „OPC Line“. Tokiems pirkėjams svarbiausia automobilio išvaizda, o jo techninės charakteristikos – antraeilis dalykas.

„Corsos“ benzininė 1.4 Ecotec versija su „Cosmo“ įranga kainuoja nuo 52 454 Lt. Norintiems sportiškos išvaizdos modelio siūlomi dviejų lygių puošybiniai „OPC Line“ paketai. Už pirmąjį, į kurį įtrauktas priekinio ir galinio buferių pratęsimas, kėbulo spalvos slenksčio apdaila, antgalis išmetamųjų dujų vamzdžiui gale, aptakas gale, „OPC Line“ ženklas, prašoma 4249 Lt. Antrasis kainuoja 6904 Lt, ir šis paketas pirmąjį papildo tokiais akcentais: 3 stipinų, sportiškas, oda aptrauktas vairaratis, oda aptrauktas pavarų svirties antgalis, stilizuota centrinė konsolė, sportiniai priekinis ir galinis buferiai ir kt. Dar pridėjus keletą kitų patobulinimų, mūsų išbandyto „Corsa OPC Line“ kaina perkopė 60 tūkst. Lt.

Prisiminus praėjusio rudens viešnagę Dudenhofene, kur testuojami „Opel“ automobiliai, „OPC Line“ versija dabar kelia šypseną. Tąkart Vokietijoje buvo galimybė išbandyti OPC serijos modelius, tarp jų – ir „Corsa OPC“. Tai galia pulsuojantis automobilis, turintis 1.6 l, 192 AG variklį, ir tikrai nepadarysiantis gėdos net ir lenktynių trasoje. Jis Lietuvoje siūlomas nuo 85 222 Lt, o turint tokį „žvėriuką“ tikrai neteks savęs ir kitų apgaudinėti, kad vairuojate sportišką automobilį. Tačiau ar verta taip išlaidauti dėl „raketinio“ miesto automobiliuko?

„Opel Corsa OPC Line“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 1398 cm3
Degalai: benzinas
Galia: 74 kW/100 AG/6000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 130 Nm/4000 aps./min.
Pavarų dėžė: 5 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 3999 mm
Plotis: 1713 mm
Aukštis: 1488 mm
Važiuoklės bazė: 2511 mm
Svoris: 1100 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 11,9 sek.
Maksimalus greitis: 180 km/val.
Vidutinės degalų sąnaudos: 5,5 l/100 km
CO2 emisija: 129 g/km
Bagažinės tūris: 285/1050 l
Kaina: 59 358 Lt

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Atnaujinto „Lexus RX” testas: kai nesinori BMW arba „Mercedes-Benz“ specialiai „Motorams“ iš Ispanijos (142)

Ieškote pačio greičiausio SUV ? Tada jums – ‚ Lamborghini Urus “. Kažko pigiau? Tada „...

Atnaujinto „Toyota C-HR“ testas: spjūvis į praktiškus automobilius specialiai „Motorams“ iš Portugalijos (148)

Kai 2016 metais debiutavo mažiausias „Toyota“ gamos SUV „C-HR“, praktiškų automobilių...

Naujas „Subaru Forester“: ar mylėsi dar mane, lietuvi? specialiai „Motorams“ iš Latvijos (81)

Gerai pamenu, kada prieš 15 metų Lietuvoje „ Subaru Forester “ buvo vienas populiariausių...

Naujo „Renault Captur“ testas: kaip Lietuvos metų automobilis, tik geresnis specialiai „Motorams“ iš Graikijos (81)

Neseniai naują „ Renault Clio “ Lietuvos autožurnalistų komisija išrinko Metų automobiliu...

Naujo „Peugeot 208“ testas: pamatysite – visi tokiais važinėsime specialiai DELFI iš Portugalijos (3)

Dažnai sportuodama pro sporto klubo langus stebiu stovėjimo aikštelę ir įvairias joje kylančias...

Top naujienos

Paulius Gritėnas. Giesmė apie nomenklatūrininko išvaizdą, žiaurumą ir medžioklę (7)

Sovietinės nomenklatūros laikus menanti reikalų tvarkymo medžioklėse ir po jų vykstančiose...

Daugiabučio gyventojus kaimynės elgesys varo iš proto: policijos vizitai tapo kasdienybe (64)

114 kartų – tiek per vienerius metus viename iš Klaipėdos daugiabučių gyvenanti moteris...

Pablo Escobaro našlė: buvau paralyžiuota iš baimės ir kaip moteris, ir kaip mama (79)

„Nesu tikra, ar Pablas mirdamas suvokė, kiek iš tikrųjų žalos padarė. Dabar paprašyčiau jo,...

Sinoptikai perspėja: savaitgalį siautės stiprus vėjas ir šlapdriba (7)

Po saulėtų ir šiltai pavasariškų orų savaitgalis sugrąžins į pereinamojo laikotarpio realybę...

„Bloomberg“: įtampa tarp JAV ir Europos pasiekė naują lygį, būgštaujama dėl pavojaus NATO (20)

Jungtinių Valstijų ir Europos nesutarimai dėl Kinijos technologijos grasinasi suardyti...

Ispanijos žiniasklaida: prabanga nepasinaudojusi ir „Žalgirio“ nubausta „Baskonia“ tolsta nuo atkrintamųjų „Žalgiris“ užuodžia aštuntuką

Ispanijos sporto žiniasklaida negailėjo kritikos Vitorijos „Baskonia“ ekipai, kuri...

Antra diena derybų dėl ES pinigų: nusivylimą keičia viltis (84)

Derybos dėl 2021-2027 m. ES biudžeto (daugiametės finansinės perspektyvos (DFP) – tarsi...

Kalnietis apie Romanovo užgrūdintą Maskoliūną: rinktinėje jam neturėtų būti labai sunku specialiai Krepšinis.lt iš Monso

Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė ketvirtadienio vakarą atvyko į Belgiją ir surengė pirmąją...

Pasikeitusios išmokos vaikams jau pasiekė šeimų sąskaitas: kiek ir kam priklauso (15)

Nuo šių metų padidėjo vaiko pinigai ir papildoma išmoka , mokama neįgaliems, gausių bei...

Populiarią pramogą Vilniuje pamėgo ne tik užsieniečiai: kaip gidai suvilioja lietuvius? (1)

Ne tik svečiai iš užsienio, bet ir lietuviai vis dažniau iš naujo atranda sostinę, todėl čia...

|Maža didelių žinių kaina