Populiariausias kompaktinis Europos „Premium“ klasės SUV automobilis yra ne vienas iš vokiškos gamintojų trijulės atstovų, o švediškas „Volvo XC60“, kurio gamyba šiemet peržengė 1 mln. ribą. Išbandėme šį pavasarį Ženevoje pristatytą naujos kartos „Volvo XC60“ modelį, su kuriuo gamintojas sieja itin dideles viltis. Ar jos pagrįstos?
"Volvo XC60"
© Gamintojo archyvas

Jo pirmtakas buvo tikras ilgaamžis – modelis debiutavo dar 2008 metais. Per tą laiką jis buvo kelis kartus atnaujintas, taip pat keitėsi variklių gama. Ir kad tai – itin vykęs švedų markės automobilis, iškalbingai byloja vien jau tas faktas, kad iki pat šių metų kasmet šių vidutinės klasės „Premium“ segmento SUV buvo parduodama vis daugiau, kol galiausiai gegužę gamyba peržengė milijono vienetų ribą.

Tad akivaizdu, kad su naujos kartos modeliu siejamos itin didelės viltys. Ir, išbandžius automobilį kelyje, galiu drąsiai pasakyti – jos tikrai pagrįstos.

Automobilio gamybai panaudoti tos pačios modulinės SPA platformos elementai, kaip ir labiausiai prestižinės 90-os serijos modeliuose. 4,69 m ilgio automobilis (26 cm trumpesnis, 12 cm žemesnis ir 3 cm siauresnis nei „XC90“, taip pat į jo bagažinę telpa nuo 505 iki 1432 l) tapo erdvesnis ir nepalyginamai vikresnis nei pirmtakas. Ir dar jis yra itin pažangus, kadangi čia sumontuoti šiuolaikiški turbovarikliai (galima rinktis ir hibridinę pavarą), kurių galia siekia nuo 190 iki net 407 AG, taip pat jis turi tas pačias naujausias technologijas, kaip ir didysis „XC90“.

Naujasis „Volvo“ šviesmečiais modernesnis už senąjį, tad konkurentams verta dar labiau sunerimti.

"Volvo XC60"
"Volvo XC60"
© Gamintojo archyvas

Mūsų rinkoje automobiliai siūlomi tik su visų varančiųjų ratų sistema ir komplektuojami su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Siūlomi du benzininiai 254 ir 320 AG ir du turbodyzeliniai 190 ir 235 AG varikliai, taip pat ir pati karščiausia hibridinė, iš tinklo įkraunama „Twin Engine“ versija, kurios bendra vidaus degimo ir elektros motoro galia siekia net 407 AG.

Tokiu automobiliu galima iki 45 km nuvažiuoti vien tik elektra, iki 100 km/val. greičio 2015 kilogramų sveriantis SUV (modeliai be hibridinės pavaros sveria nuo 1656 kilogramų) įsibėgėja vos per 5,3 sek., o gamintojo teigimu, pirmam šimtui kilometrų šiam hibridui, įskaičiavus elektra įveikiamą atstumą, turėtų užtekti 2,1 l benzino.

Gaila, bet pastarosios išbandyti neteko – mūsų bandymuose buvo galingiausios benzininės ir dyzelinės versijos, ir tik su papildomai užsakoma reguliuojama pneumatine pakaba. Žinoma, dėl to buvo ne ką mažiau smagu, ypatingai su benzinine 320 AG versija – azartiškas ir sūkius mėgstantis variklis, pasiekiantis 400 Nm ir iki 100 km/val. leidžiantis įsibėgėti vos per 6,6 sek., tiksliai, lengvai ir aiškiai veikianti vairo sistema ir visų ratų pavara – važiuoti šiuo „Volvo“ išties velniškai smagu!

Mažesnis už savo didesnius bendraplatformius, jis ne tik džiugino originalia išvaizda, moderniu ir elegantiškai lengvu, jaukiu, šviesiu salonu, bet ir ypatingai smagiomis važiavimo savybėmis, kurių nustatymus galima suderinti pagal poreikius kelionės režimų pasirinkimo ir reguliuojamos pneumatinės pakabos dėka.

Daugiau apie automobilį, važiavimo patirtį, sąnaudas ir kainas žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mitsubishi Eclipse Cross“ testas: užtemimas? Anaiptol (4)

Išvydus šį visiškai naujo „Mitsubishi“ kūrinio pavadinimą pirma į galvą šovusi mintis...

„Audi A7 Sportback” testas: neatsiejamas nuo trijų dalykų (21)

Penkerių durelių prabangus kupė automobilis – neatsiejama didžiosios vokiečių „premium“...

„Opel Insignia GSi“ testas: ar prisimenate šį vardą? specialiai „Motorams“ iš Marselio (27)

1984-ieji. Vakarų Europoje dominuoja hečbekai, o karščiausias jų – „Volkswagen Golf GTI“....

„SsangYong Rexton“ testas: visureigis be kabučių (20)

Jei seniai domėjotės naujo automobilio pirkimu, galite nemaloniai nustebti – gerai sukomplektuoto...

„Citroen C3 Aircross“ testas: žanro klasika, bet kitaip (11)

Prieš jūsų akis – dar vienas moderniausio žanro klasikos pavyzdys. Žanras – vienatūrių...

Top naujienos

„Žalgirį“ geresniu už CSKA pavadinęs Jasikevičius: šitie vyrai – daugiau nei fantastiški (93)

Kauno „Žalgiris“ išgyveno Maskvos CSKA šturmą ir pirmą kartą Eurolygos istorijoje iškovojo...

Planas sustabdyti Kremlių Baltijos šalyse: kuo gali praversti „Uber“ pavyzdys (398)

Staigaus Rusijos puolimo metu JAV ir sąjungininkų pajėgos Baltijos šalyse būtų greitai...

Ar „MG Baltic“ gali sustabdyti Seimo NSGK išvadų skelbimą? (4)

LRT TELEVIZIJOS laidoje „ Savaitė “ Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto ( NSGK )...

Ketvirtame kėlinyje žaisti nustojęs „Žalgiris“ išgyveno: patiesė CSKA ir finišavo trečias (1159)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai sekmadienio vakarą Belgrado „Štark“ arenoje įspūdingu...

Gydytoja papasakojo apie dažną ligą, kuri neretai ignoruojama: įspėja, kuo gali baigtis (3)

Pasaulyje kas ketvirtas žmogus skundžiasi širdies ritmo sutrikimais. Arterinės hipertenzijos...

Gyvai / Didysis Eurolygos finalas: „Real“ – „Fenerbahče“ (4)

Sekmadienio vakarą Belgrado „Štark“ arenoje vykstančiame didžiajame Eurolygos finale...

Baltos vestuvių ceremonijos varnos: parodė, kaip nereikėtų rengtis į karališką puotą (8)

Kvietimai į karališkas vestuves buvo išsiųsti dar kovo mėnesį, tačiau kai kurie svečiai vis...

Ulanovas: jeigu būtume šitaip pralaimėję, tai nebūtų žodžių specialiai Krepšinis.lt iš Belgrado (2)

Šį sezoną ne kartą dviženklius deficitus naikinęs Kauno „Žalgiris“ sekmadienį parodė, kad...

Vieno mikrorajono gauja šiurpino visą Europą (12)

„Danijos naujienų portale Ekstrabladet 2013 metų birželio 28 d. paskelbtas straipsnis...

Kalbininkas Smetona: tarmės yra mėšlas (146)

„Tarmės yra mėšlas“, – tokiu terminu jo klausančias auditorijas mėgsta šiurpinti...