aA
Populiariausias kompaktinis Europos „Premium“ klasės SUV automobilis yra ne vienas iš vokiškos gamintojų trijulės atstovų, o švediškas „Volvo XC60“, kurio gamyba šiemet peržengė 1 mln. ribą. Išbandėme šį pavasarį Ženevoje pristatytą naujos kartos „Volvo XC60“ modelį, su kuriuo gamintojas sieja itin dideles viltis. Ar jos pagrįstos?
"Volvo XC60"
© Gamintojo archyvas

Jo pirmtakas buvo tikras ilgaamžis – modelis debiutavo dar 2008 metais. Per tą laiką jis buvo kelis kartus atnaujintas, taip pat keitėsi variklių gama. Ir kad tai – itin vykęs švedų markės automobilis, iškalbingai byloja vien jau tas faktas, kad iki pat šių metų kasmet šių vidutinės klasės „Premium“ segmento SUV buvo parduodama vis daugiau, kol galiausiai gegužę gamyba peržengė milijono vienetų ribą.

Tad akivaizdu, kad su naujos kartos modeliu siejamos itin didelės viltys. Ir, išbandžius automobilį kelyje, galiu drąsiai pasakyti – jos tikrai pagrįstos.

Automobilio gamybai panaudoti tos pačios modulinės SPA platformos elementai, kaip ir labiausiai prestižinės 90-os serijos modeliuose. 4,69 m ilgio automobilis (26 cm trumpesnis, 12 cm žemesnis ir 3 cm siauresnis nei „XC90“, taip pat į jo bagažinę telpa nuo 505 iki 1432 l) tapo erdvesnis ir nepalyginamai vikresnis nei pirmtakas. Ir dar jis yra itin pažangus, kadangi čia sumontuoti šiuolaikiški turbovarikliai (galima rinktis ir hibridinę pavarą), kurių galia siekia nuo 190 iki net 407 AG, taip pat jis turi tas pačias naujausias technologijas, kaip ir didysis „XC90“.

Naujasis „Volvo“ šviesmečiais modernesnis už senąjį, tad konkurentams verta dar labiau sunerimti.

"Volvo XC60"
"Volvo XC60"
© Gamintojo archyvas

Mūsų rinkoje automobiliai siūlomi tik su visų varančiųjų ratų sistema ir komplektuojami su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Siūlomi du benzininiai 254 ir 320 AG ir du turbodyzeliniai 190 ir 235 AG varikliai, taip pat ir pati karščiausia hibridinė, iš tinklo įkraunama „Twin Engine“ versija, kurios bendra vidaus degimo ir elektros motoro galia siekia net 407 AG.

Tokiu automobiliu galima iki 45 km nuvažiuoti vien tik elektra, iki 100 km/val. greičio 2015 kilogramų sveriantis SUV (modeliai be hibridinės pavaros sveria nuo 1656 kilogramų) įsibėgėja vos per 5,3 sek., o gamintojo teigimu, pirmam šimtui kilometrų šiam hibridui, įskaičiavus elektra įveikiamą atstumą, turėtų užtekti 2,1 l benzino.

Gaila, bet pastarosios išbandyti neteko – mūsų bandymuose buvo galingiausios benzininės ir dyzelinės versijos, ir tik su papildomai užsakoma reguliuojama pneumatine pakaba. Žinoma, dėl to buvo ne ką mažiau smagu, ypatingai su benzinine 320 AG versija – azartiškas ir sūkius mėgstantis variklis, pasiekiantis 400 Nm ir iki 100 km/val. leidžiantis įsibėgėti vos per 6,6 sek., tiksliai, lengvai ir aiškiai veikianti vairo sistema ir visų ratų pavara – važiuoti šiuo „Volvo“ išties velniškai smagu!

Mažesnis už savo didesnius bendraplatformius, jis ne tik džiugino originalia išvaizda, moderniu ir elegantiškai lengvu, jaukiu, šviesiu salonu, bet ir ypatingai smagiomis važiavimo savybėmis, kurių nustatymus galima suderinti pagal poreikius kelionės režimų pasirinkimo ir reguliuojamos pneumatinės pakabos dėka.

Daugiau apie automobilį, važiavimo patirtį, sąnaudas ir kainas žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Elektromobilio „Audi e-tron“ testas: kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų? (48)

Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį...

Hibridinio „Toyota Corolla“ sedano testas: kas nutiko su populiariausiu pasaulyje automobiliu (44)

Šiemet debiutavo nauja, jau dvylikta „ Toyota Corolla “ modelio karta – kokių atnaujinimų...

Atnaujinto „Iveco Daily“ testas: segmento sunkiasvoris žengia paskui tendencijas

Praėjusiais metais vienas populiariausių furgonų Europoje „ Iveco Daily “ atšventė garbingą...

„Volkswagen Multivan T6.1“ testas: sukurtas darbui, tačiau pasiruošęs kelionių iššūkiams (4)

„Volkswagen“ komerciniams automobiliams priskiriamas „Multivan“ ne vienam vairuotojui...

„Toyota Supra“ testas: garbės trokštanti miesto pikčiurna (2)

Viešai naudojami keliai, lenktynių trasos, filmų scenos, automobilių kultūros renginiai ir...

Top naujienos

Valstiečiai bando griauti posėdį: masiškai atsiiminėja parašus (81)

DELFI šaltinių teigimu, planas šiandien balsuoti dėl Seimo pirmininko Viktoro Pranckiečio gerokai...

Nuotraukose iš prabangių vestuvių galutinai demaskuotas Skripalių nuodytojas (45)

Nuotakos tėvas, vesdamas dukrą prie altoriaus, išdidžiai šypsojosi. Šios vestuvės vyko 2017...

Naujas Kauno valdžios žingsnis – apmokestinti „svetimų“ vaikų tėvus (57)

Nors Vyriausybės atstovas Kauno bei Marijampolės apskritims Andrius Cechanavičius antradienį Kauno...

„Newsweek“: JAV Rusijai perleido šiaurinį Sirijos miestą (20)

Jungtinės Valstijos Rusijai „perleido“ šiaurinį Sirijos Manbidžo miestą, skelbia...

Ažiotažą sukėlusios „Zero Live Show" reklamos kūrėjai išgirdo teismo nuosprendį (32)

Antradienį Šalčininkų teisme ir vėl atversta skandalu bei nemalonumais su teisėsauga...

Įvertino Nausėdos pradžią: daug teisingų žingsnių ir daug neatsakytų klausimų (12)

Šią savaitę sueina lygiai šimtas dienų, kai Gitanas Nausėda užėmė prezidento pareigas....

Nusprendė: dėl Pranckiečio bus balsuojama dar šį vakarą nuolat pildoma (288)

53 parlamentarų pasirašytą pareiškimą dėl Seimo pirmininko Viktoro Pranckiečio atšaukimo...

Natūralios kosmetikos kūrėja – apie „nekaltą“ ingredientą, dėl kurio sensite greičiau (1)

Rasveratrolis, skvalenas, filagrinas, kolagenas, vetiverija, simondsija – tai tik dalis...

Karbauskis bankams išsiuntė laišką: ar „grasinimas“ kelti palūkanas buvo suderintas? (117)

Į valdžios planus apmokestinti komercinių bankų aktyvus sureagavus Lietuvos banko asociacijos...

Buvę Profsąjungų rūmai Vilniuje intensyviai griaunami: jau neliko didelės pastato dalies (56)

Praėjusią savaitę prasidėję buvusių Profsąjungų rūmų griovimo darbai įsibėgėja. Iš...