aA
Dažno lietuvio ausyse „Impreza“ vardas vis dar skamba aštriai lyg peilis. Nieko keisto – šiuos praktiškus japoniškus automobilius mylinčioje tautoje „Subaru“ rinkos dalis vis dar yra viena didžiausių pasaulyje, o karščiausi jausmai visada buvo siejami su „Impreza“ vardu.
"Subaru Impreza"
© Gamintojo archyvas

Žinoma, tai seniai pasikeitė, kadangi greičiausi gamintojo modeliai buvo pakrikštyti WRX vardu, išskirti į atskirą klasę ir gaminami sedano kėbulu. O Europoje „Impreza“ jau nuo praeitos kartos yra tradicinis hečbekas, iš daugybės kompaktinės klasės atstovų išsiskiriantis nuolatine visų varančiųjų ratų pavara. Gaila tik, kad mažiausias modelis, nors ir žymiai tobulesnis už ankstesnį, siūlo vis mažiau karštų emocijų.

Bet pirmiausiai – apie gerus dalykus ir apie tai, ką reikia žinoti apie penktąją „Impreza“ kartą. Automobilis yra pagamintas naudojant visiškai naują „Subaru Global Platform“ konstrukciją, bet, nežiūrint į tai, yra mums gana gerai pažįstamas. Kaip taip gali būti? O gi todėl, kad tai – beveik identiška mašina naujajam XV krosoveriui, kurį jau esame išbandę. Skiriasi tik jų prošvaisa, kai kurie išorės elementai ir priekinės pakabos nustatymai.

Salone taip pat vargu ar pastebėsite daug skirtumų. Toks pats erdvus interjeras, žymiai kokybiškesnės nei ankstesnės kartos „Impreza“/ XV modeliuose apdailos medžiagos, šiuolaikiškesnė multimedijos sistema, dar daugiau vairuotojo pagalbinių sistemų.

Ypač džiugina padidėjęs akustinis komfortas – dabar važiuojant nebetrikdo išorės triukšmas. Išliko ir puikus valdymas – dėl opozicinio variklio su horizontaliai išdėstytais cilindrais pasiekiamas itin žemas svorio centras, o nuolatinė visų varančiųjų ratų sistema leidžia labiau užtikrintai bėgėtis ir manevruoti slidžiame kelyje.

Be to, „Subaru“ gamintojai pelnytai gali pasigirti itin dideliu automobilio saugumu – bandymuose visame pasaulyje jie vertinami aukščiausiais balais, nes jau bazinėse komplektacijose yra itin daug saugumo įrangos. Tad „Subaru“, kaip ir „Volvo“ gamintojo automobilius, pagrįstai galima laikyti vienais saugiausių automobilių pasaulyje.

Bet, deja, yra ir trūkumų, su kuriais teks taikytis. Pirma – gamoje nebeliko dyzelinių variklių ir siūlomi tik du benzininiai motorai – 1,6 l 114 AG ir 2,0 l 156 AG galios. Pastarojo galia atrodo visai nemaža (nors net ir šio atmosferinio motoro sukimo momentas nesiekia 200 Nm), abu varikliai komplektuojami tik su kintamo perdavimo pavarų dėže „Lineartronic“ su fiksuotomis septyniomis pavaromis.

Prie vairo su kolega pradžioje net nesupratome, su kokiu motoru mūsų bandomas modelis. Pasirodo, su galingesniu, 156 AG, kuris pagal gamintojo pateiktus duomenis iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,8 sek., o realybėje atrodo, kad tai trunka pusantro karto ilgiau. Važiuojant miesto ir ramiu užmiesčio tempu jam priekaištų nėra, tačiau norintiems važiuoti „karščiau“ teks dairytis kitur.

Ir dar – jau bazinė komplektacija turi daug įrangos, visų ratų pavarą, automatinę pavarų dėžę, bet jos kaina prasideda nuo 19 900 eurų. Taip, tai 3000 eurų mažiau nei analogiškas automobilis tik su didesne prošvaisa XV, bet visgi kitų C segmento hečbekų ir krosoverių kainos yra žymiai mažesnės.

Daugiau apie naująjį „Subaru Impreza“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (54)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Naujo „Honda CR-V“ testas: populiariausias pasaulyje, bet ne Lietuvoje specialiai „Motorams“ iš Austrijos (210)

Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUV „ Honda CR-V “ Lietuvoje yra retas...

Naujo „Bentley Continental GT“ testas: kai gali rinktis, automobilis – ar butas Vilniuje (53)

Už naujausią „B“ raidę ant variklio gaubto ir vairo turintį „Bentley“ modelį...

Top naujienos

DELFI Dėmesio centre: ar tikrai gyvenimas Lietuvoje sustotų, jei 2019 m. valstybės biudžetas bent kol kas nebūtų priimtas? (22)

DELFI Dėmesio centre - pokalbis su finansų ministru Viliumi Šapoka ir Seimo biudžeto ir finansų...

Andrius Tapinas. Spjausit mokytojams į akis? Nesistebėkit, jei bus atsakymas (826)

„Išėjo ne tiek ir daug žmonių “ – viešai sako premjeras Saulius Skvernelis .

Aplinkos ministerija gali atitekti Kirkilo socialdarbiečiams (199)

Skiriant naujuosius ministrus, neatmetama, kad Aplinkos ministerijos kuravimas bus perleistas Lietuvos...

LKL teisėjų galva – apie peštynes Kaune ir Šaro veiksmus jose, skandalą Pasvalyje bei galimas sankcijas laida „Krepšinio zona“ (3)

Pastarosios dienos Lietuvos krepšinyje buvo tokios karštos ir aistringos, kad suvaldyti aikštėse...

Sinoptikai žada tikrą žiemą: Lietuvą užgrius sniegas ir šaltis (55)

Antradienio dieną bus debesuota su pragiedruliais. Kritulių nedaug ir tik vietomis, didžiausia...

Statkevičiui nepatiko Julijos Janus kritika, tad šis rėžė atgal: stora esi, bulvės veidu ir kugelio smegenim (55)

Prieš keletą dienų dizainerė Julija Janus išreiškė savo nuomonę apie Juozo Statkevičiaus...

Lietuvė išdavė priežastį, kodėl tautiečiai taip pamėgo Turkiją: atostogos tik priedanga (118)

Kelionės po Turkiją keičia savo veidą. Anksčiau poilsiauti Antalijos ar Kemero viešbučiuose su...

Po metų darbo Tokijuje lietuvis suprato: japonai pažengę ne visose srityse (7)

„Mane labiausiai sužavėjo japonų mentalitetas. Jie visada galvoja apie žmones aplinkui. Japonai...

Lietuvos miestų eglių kova: išrinkite gražiausią žaliaskarę! (92)

Eglučių įžiebimo maratonas jau pasibaigė – tikriausiai Lietuvoje neliko nė vienos miestelio...

Tėvas vėl verčia raudonuoti Meghan Markle: patvirtino skandalingą bičiulio pasakojimą apie dukros tikrąjį veidą (12)

Meghan Markle tėvas jaučiasi įskaudintas dukters dėmesio stokos ir viešai jai primena, kad net...