aA
Dažno lietuvio ausyse „Impreza“ vardas vis dar skamba aštriai lyg peilis. Nieko keisto – šiuos praktiškus japoniškus automobilius mylinčioje tautoje „Subaru“ rinkos dalis vis dar yra viena didžiausių pasaulyje, o karščiausi jausmai visada buvo siejami su „Impreza“ vardu.
"Subaru Impreza"
© Gamintojo archyvas

Žinoma, tai seniai pasikeitė, kadangi greičiausi gamintojo modeliai buvo pakrikštyti WRX vardu, išskirti į atskirą klasę ir gaminami sedano kėbulu. O Europoje „Impreza“ jau nuo praeitos kartos yra tradicinis hečbekas, iš daugybės kompaktinės klasės atstovų išsiskiriantis nuolatine visų varančiųjų ratų pavara. Gaila tik, kad mažiausias modelis, nors ir žymiai tobulesnis už ankstesnį, siūlo vis mažiau karštų emocijų.

Bet pirmiausiai – apie gerus dalykus ir apie tai, ką reikia žinoti apie penktąją „Impreza“ kartą. Automobilis yra pagamintas naudojant visiškai naują „Subaru Global Platform“ konstrukciją, bet, nežiūrint į tai, yra mums gana gerai pažįstamas. Kaip taip gali būti? O gi todėl, kad tai – beveik identiška mašina naujajam XV krosoveriui, kurį jau esame išbandę. Skiriasi tik jų prošvaisa, kai kurie išorės elementai ir priekinės pakabos nustatymai.

Salone taip pat vargu ar pastebėsite daug skirtumų. Toks pats erdvus interjeras, žymiai kokybiškesnės nei ankstesnės kartos „Impreza“/ XV modeliuose apdailos medžiagos, šiuolaikiškesnė multimedijos sistema, dar daugiau vairuotojo pagalbinių sistemų.

Ypač džiugina padidėjęs akustinis komfortas – dabar važiuojant nebetrikdo išorės triukšmas. Išliko ir puikus valdymas – dėl opozicinio variklio su horizontaliai išdėstytais cilindrais pasiekiamas itin žemas svorio centras, o nuolatinė visų varančiųjų ratų sistema leidžia labiau užtikrintai bėgėtis ir manevruoti slidžiame kelyje.

Be to, „Subaru“ gamintojai pelnytai gali pasigirti itin dideliu automobilio saugumu – bandymuose visame pasaulyje jie vertinami aukščiausiais balais, nes jau bazinėse komplektacijose yra itin daug saugumo įrangos. Tad „Subaru“, kaip ir „Volvo“ gamintojo automobilius, pagrįstai galima laikyti vienais saugiausių automobilių pasaulyje.

Bet, deja, yra ir trūkumų, su kuriais teks taikytis. Pirma – gamoje nebeliko dyzelinių variklių ir siūlomi tik du benzininiai motorai – 1,6 l 114 AG ir 2,0 l 156 AG galios. Pastarojo galia atrodo visai nemaža (nors net ir šio atmosferinio motoro sukimo momentas nesiekia 200 Nm), abu varikliai komplektuojami tik su kintamo perdavimo pavarų dėže „Lineartronic“ su fiksuotomis septyniomis pavaromis.

Prie vairo su kolega pradžioje net nesupratome, su kokiu motoru mūsų bandomas modelis. Pasirodo, su galingesniu, 156 AG, kuris pagal gamintojo pateiktus duomenis iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,8 sek., o realybėje atrodo, kad tai trunka pusantro karto ilgiau. Važiuojant miesto ir ramiu užmiesčio tempu jam priekaištų nėra, tačiau norintiems važiuoti „karščiau“ teks dairytis kitur.

Ir dar – jau bazinė komplektacija turi daug įrangos, visų ratų pavarą, automatinę pavarų dėžę, bet jos kaina prasideda nuo 19 900 eurų. Taip, tai 3000 eurų mažiau nei analogiškas automobilis tik su didesne prošvaisa XV, bet visgi kitų C segmento hečbekų ir krosoverių kainos yra žymiai mažesnės.

Daugiau apie naująjį „Subaru Impreza“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Renault“ prieš „Volkswagen“: kas gamina geresnius sportiškus hečbekus? (62)

„Pilkas dyzelis“ – skambi frazė, apibūdinanti daugelio vairuojamus automobilius. Tai paprasta,...

Naujo „Audi A6“ testas: ar tai – lietuvio svajonių automobilis? (71)

Na, pasakykite man, koks žmogus nenorėtų išbandyti naujausio „ Audi A6 “? Jau aštuntą kartą...

„Opel Grandland X“ testas: ar nenukentėjo vokiškų automobilių kokybė? (24)

„ Opel Grandland X “ turi tą pačią platformą kaip ir „ Peugeot 3008 “, o „Opel“ markė...

Naujos „Toyota Supra“ testas: legenda grįžo, nesvarbu, kad su BMW širdimi specialiai DELFI iš Madrido (51)

„Tikriausiai tai paskutinis kartas, kai „Toyota“ gali sau leisti pagaminti sportinį automobilį...

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (19)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Top naujienos

Intymaus viršininko pasiūlymo atsisakiusi moteris darbe turėjo iškęsti pažeminimus ir patyčias (2)

Tiesiog paskambino į mano viešbučio kambarį ir pakvietė kartu praleisti naktį, apie viršininko...

Bankai atsisako kodų kortelių: ką reikia žinoti (5)

Senas kodų korteles turintys „ Swedbank “ klientai nuo kitų metų rugsėjo 1 dienos nebegalės...

Švedijoje – nerimas dėl grynųjų: aprūpinti kupiūromis yra valstybės ar bankų atsakomybė? (3)

Švedijos bankomatų tiekėja „Bankomat“, tvarkanti didžiąją dalį grynųjų pinigų šalies...

Ekonomistai mala į miltus naują pensijų reformą: tokios sistemos nerastume niekur į Vakarus nuo Berlyno sienos (251)

Nuo kitų metų startuoja pensijų kaupimo pertvarka. Kam ji naudinga? „Delfi Dėmesio centre“...

Vaiko teisių tarnybos vadovė: kauniečių šeimos berniukas buvo mušamas rykštele (499)

Du vienos kauniečių šeimos vaikai perkelti į laikinąją globą po to, kai mama per...

Čempionų lyga: „Juventus“ laimėjo Mančesteryje, Romoje – incidentas metro, sužeistieji ir CSKA fiasko (20)

Trečiadienio vakaras UEFA Čempionų lygoje buvo karštas. Sužaistos aštuonerios trečio grupių...

Širinskienės klausimas konservatorei: kurioje vietoje čia yra visuomenės teisė žinoti? (364)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) partijos atstovei Radvilei...

Orai: talžys vėjai, būkite atsargūs! (8)

Šiąnakt pradės stiprėti šiaurės vakarų vėjas: vakariniuose rajonuose gūsiai sieks 15–20...

Kaip atrodo pigiausiai parduodami būstai Lietuvos didmiesčiuose (56)

Didmiesčiuose šiuo metu tikrai nestinga būstų pasiūlos, tačiau jiems įsigyti kartais...

Paaiškino, kodėl kauniečių šeima tarnyboms sukėlė įtarimų: rimtų klaidų padarė abi pusės (1159)

Socialinės apsaugos ir darbo viceministrė Vilma Augienė atskleidė daugiau aplinkybių apie...