aA
Dažno lietuvio ausyse „Impreza“ vardas vis dar skamba aštriai lyg peilis. Nieko keisto – šiuos praktiškus japoniškus automobilius mylinčioje tautoje „Subaru“ rinkos dalis vis dar yra viena didžiausių pasaulyje, o karščiausi jausmai visada buvo siejami su „Impreza“ vardu.
"Subaru Impreza"
"Subaru Impreza"
© Gamintojo archyvas

Žinoma, tai seniai pasikeitė, kadangi greičiausi gamintojo modeliai buvo pakrikštyti WRX vardu, išskirti į atskirą klasę ir gaminami sedano kėbulu. O Europoje „Impreza“ jau nuo praeitos kartos yra tradicinis hečbekas, iš daugybės kompaktinės klasės atstovų išsiskiriantis nuolatine visų varančiųjų ratų pavara. Gaila tik, kad mažiausias modelis, nors ir žymiai tobulesnis už ankstesnį, siūlo vis mažiau karštų emocijų.

Bet pirmiausiai – apie gerus dalykus ir apie tai, ką reikia žinoti apie penktąją „Impreza“ kartą. Automobilis yra pagamintas naudojant visiškai naują „Subaru Global Platform“ konstrukciją, bet, nežiūrint į tai, yra mums gana gerai pažįstamas. Kaip taip gali būti? O gi todėl, kad tai – beveik identiška mašina naujajam XV krosoveriui, kurį jau esame išbandę. Skiriasi tik jų prošvaisa, kai kurie išorės elementai ir priekinės pakabos nustatymai.

Salone taip pat vargu ar pastebėsite daug skirtumų. Toks pats erdvus interjeras, žymiai kokybiškesnės nei ankstesnės kartos „Impreza“/ XV modeliuose apdailos medžiagos, šiuolaikiškesnė multimedijos sistema, dar daugiau vairuotojo pagalbinių sistemų.

Ypač džiugina padidėjęs akustinis komfortas – dabar važiuojant nebetrikdo išorės triukšmas. Išliko ir puikus valdymas – dėl opozicinio variklio su horizontaliai išdėstytais cilindrais pasiekiamas itin žemas svorio centras, o nuolatinė visų varančiųjų ratų sistema leidžia labiau užtikrintai bėgėtis ir manevruoti slidžiame kelyje.

Be to, „Subaru“ gamintojai pelnytai gali pasigirti itin dideliu automobilio saugumu – bandymuose visame pasaulyje jie vertinami aukščiausiais balais, nes jau bazinėse komplektacijose yra itin daug saugumo įrangos. Tad „Subaru“, kaip ir „Volvo“ gamintojo automobilius, pagrįstai galima laikyti vienais saugiausių automobilių pasaulyje.

Bet, deja, yra ir trūkumų, su kuriais teks taikytis. Pirma – gamoje nebeliko dyzelinių variklių ir siūlomi tik du benzininiai motorai – 1,6 l 114 AG ir 2,0 l 156 AG galios. Pastarojo galia atrodo visai nemaža (nors net ir šio atmosferinio motoro sukimo momentas nesiekia 200 Nm), abu varikliai komplektuojami tik su kintamo perdavimo pavarų dėže „Lineartronic“ su fiksuotomis septyniomis pavaromis.

Prie vairo su kolega pradžioje net nesupratome, su kokiu motoru mūsų bandomas modelis. Pasirodo, su galingesniu, 156 AG, kuris pagal gamintojo pateiktus duomenis iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,8 sek., o realybėje atrodo, kad tai trunka pusantro karto ilgiau. Važiuojant miesto ir ramiu užmiesčio tempu jam priekaištų nėra, tačiau norintiems važiuoti „karščiau“ teks dairytis kitur.

Ir dar – jau bazinė komplektacija turi daug įrangos, visų ratų pavarą, automatinę pavarų dėžę, bet jos kaina prasideda nuo 19 900 eurų. Taip, tai 3000 eurų mažiau nei analogiškas automobilis tik su didesne prošvaisa XV, bet visgi kitų C segmento hečbekų ir krosoverių kainos yra žymiai mažesnės.

Daugiau apie naująjį „Subaru Impreza“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (35)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (260)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (72)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (82)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Top naujienos

Iš Baltarusijos į Lietuvą atėjo neįprastas nelegalas su lagaminu: bijojau, kad būsiu sumuštas (285)

Lietuvos pasieniečiams akylai saugant valstybės sieną su Baltarusija , vienas nelegalų teigia,...

Anykštėnas koronavirusu susirgo net tris kartus: medikai paaiškino, kaip tai įmanoma (380)

Praėjusią savaitę portalas anyksta.lt išplatino žinutę, jog Anykščių rajono vicemeras,...

Kalbino Vytautas Bruveris, parengė Laura Tarandaitė | D+

Vokietijoje ryškėja tik du scenarijai: prabilo apie polinkį į kompromisus su Rusija (5)

Paskutinė rugsėjo savaitė Vokietijoje prasidėjo su intriga: bandoma nuspėti, kas sudarys...

15 įmonių išmokėjo daugiau nei 10 tūkst. eurų: didžiausi atlyginimai siekia beveik 23 tūkst. eurų (203)

Daugiau nei 10 tūkst. eurų siekiančius vidutinius atlyginimu s rugpjūtį išmokėjo 15 Lietuvos...

Edmundas Jakilaitis | D+

Apie ginklus: nutrūktgalviškas Jakilaičio eksperimentas su šarvinėmis liemenėmis – kas po galingų šūvių lieka iš apsaugos

Jūs tikrai nenorėtumėte būti užsivilkęs šias šarvines liemenes – šįkart Edmundas...

Tai – mažiausias skraidantis prietaisas pasaulyje: neturi variklio, o nukritęs – suyra (20)

Northwestern universiteto Ilinojuje, JAV, inžinieriai pažvelgė į vėjo nešiojamas sėklas ir...

Mini sijonėlis atidengė išpuoselėtas kunigaikštienės Kate Middleton kojas: trijų vaikų mama nustebino fizine jėga (22)

Atvejai, kai Kate Middleton dėvi kažką, kas neatitinka jos įprasto karališkojo stiliaus...

Kieno didesni? Užstumk automobilį | 3 serija

Intrigų ir adrenalino čia netrūksta! Trečiojoje serijoje „UBR Team“ dalyviams įsteigė prizą...

Ekspertai pasakė, kaip dažnai turėtų mylėtis poros: kada per retai, o kada – jau per dažnai? (58)

Seksas – viena iš fizinio ir emocinio intymumo išraiškų tarp partnerių. Jis turi ir daugiau...

Stereotipus savo pavyzdžiu laužanti Monika: visos moterys čia yra labai laukiamos

Nors kiekvienas mūsų kasdien aplankome daugybę tinklalapių, retai kada susimąstome, kas iš...