aA
Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai, o dauguma rinkdamiesi ekonomiškesnius ir mažiau taršius automobilius dairosi į hibridinius modelius, gamintojai jau įrodė, kad visiškai elektrinių automobilių „bijoti“ nereikia, mat net ir mažesni modeliai gali „pasipuikuoti“ kelis šimtus kilometrų įveikiamu atstumu. Ne išimtis ir naujasis „Peugeot e-208“.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Vos pasirodžius pirmiesiems atnaujinto dizaino „Peugeot“ modeliams neabejojau, kad kėbulo formos, liūto iltis primenantys žibintai priekyje bei su nagų įbrėžimais asocijuojami žibintai gale neliks nepastebėti, o ne vienam taps ir viena pagrindinių priežasčių, kodėl vieną ar kitą modelį reikėtų išbandyti.

Kitoks, bet atpažįstamas

Pamačius naująjį „e-208“ nekyla abejonių, kad tai – naujasis „Peugeot“ šeimos pagrandukas turintis aiškiai atpažįstamas prancūzų gamintojo modeliams būdingas linijas bei interjero detales. Tiesa, vos įsėdus į automobilio vidų didelių skirtumų pastebėti gal ir nepavyks, tačiau naujovėmis šis mažylis tikrai gali pasigirti.

Pirmiausia, vos įjungus automobilio variklį galima pastebėti naują 3D prietaisų skydelį, su plačiomis individualizavimo galimybėmis. Kiekvienas vairuotojas, atsižvelgdamas į savo poreikius, keisdamas nustatymus gali pasirinkti, kiek informacijos nori matyti skydelyje, o taip ją maksimizuoti arba visai minimizuoti ir matyti tik važiavimo greitį.

Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Lyginant su kitais „Peugeot“ modeliais, „e-208“ išsiskiria ir lietimui jautriais valdikliais multimedijos ekrano apačioje, kur galima rasti ir įprastus mygtukus, kuriais galima greitai ir patogiai pasiekti pagrindinius nustatymus.

Galima atsipalaiduoti

Žinoma, vos įsėdus į elektromobilį dažniausiai kyla pagrindinis klausimas: kaip toli su juos galima nuvažiuoti viena įkrova? Prisipažinsiu, nors ir gamintojo atstovai patikino, kad šis hečbekas važiuojant vidutiniu tempu be vargo gali įveikti iki 300 kilometrų, patikėti iš karto buvo sunku. Neilgai trukus po to, kai išsukau iš „Auto vici“ kiemo, supratau, jog kiekvieno sustojimo prie šviesoforo metu stebiu, kaip pasikeitė nuvažiuojamą atstumą žymintys skaičiai.

Vis tik neilgai trukus supratau, kad toks dėmesys šiems skaičiams buvo perdėtas, mat tiek važiuojant Vilniaus gatvėmis, tiek įsukus į greitkelį ir patraukus Elektrėnų link tapo aišku, kad drastiški pokyčiai nevyksta net ir važiuojant greičiau, todėl rūpintis suvartojamos elektros sąnaudomis tikrai nereikia.

Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Gamintojas deklaruoja, kad „e-208“ suvartoja 13,3 kWh/100 km, tačiau įjungus oro kondicionierių, klausantis muzikos ir važiuojant mišriomis sąlygomis – tiek mieste, tiek greitkelyje, šis mažylis elektros „suvalgo“ kiek daugiau. Tiesa, prireikus sustoti, bateriją galima įkrauti tiek 100 kW, tiek 11kW galios įkrovikliais. Pirmuoju atveju bateriją pakrauti iki 80 proc. užtruks vos 30 min., o kraunant namuose „e-208“ baterijos įkrovimas iki 100 proc. truks 5 valandas.

Smagus ir patogus

„Peugeot“ inžinieriai šį „e-208“ aprūpino 50 kW talpos baterija ir elektriniu varikliu, kuris išvysto 100 kW (136 AG) galią bei 260 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis B segmento hečbekas įsibėgėja per 8,1 sek.

Inžinieriai taip pat pasistengė, kad vairuotojas ir jo keleiviai jaustųsi pakankamai komfortiškai ir patogiai, mat net ir su sumontuotais 17 colių ratlankiais automobilis riedėjo maloniai ir „minkštai“. Negana to, vos įsėdusi į automobilį atkreipiau dėmesį į tai, kaip sėdynė tiek vairuotoją, tiek keleivį priekyje prilaiko iš šonų, o tai įveikiant staigesnius posūkius iš tiesų suteikia daugiau komforto.

Tiesa, važiuodama greitkelyje atkreipiau dėmesį, kad pasiekus didesnį greitį norisi labiau pasigarsinti muziką, tačiau keliaujant mieste garso izoliacija visiškai pateisino lūkesčius. Garso įranga šiame automobilyje taip pat nenuvylė, mat net ir klausantis garsiau, per kolonėles sklindantys garsai išlieka kokybiški.

Nuvažiavusi iki Elektrėnų, pasidairiusi po miesto apylinkes ir grįžusi į Vilnių supratau, kad „e-208“ tikriausiai yra būtent toks automobilis, į kokius daugelis persės jau visai netolimoje ateityje. Kompaktiškas, judrus, netaršus, ekonomiškas ir komfortiškas – idealus kasdienėms kelionėms mieste.

Naujojo „Peugeot e-208“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 29800 eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
4.0000

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (18)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (260)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (72)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (82)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Top naujienos

COVID-19 pandemijos pabaigos prognozės: Lietuvos profesoriai pasakė, kada viskas turėtų baigtis (175)

Praėjusią savaitę vakcinos gamintojos „Moderna“ vadovas Stephanas Bancelis viešai pasisakė,...

Turkijoje prasidėjo „antra vasara“: pilni lėktuvai lietuvių atostogauja už juokingas kainas (11)

Nors kalendorinė vasara baigėsi – populiariuose Turkijos kurortuose atrodo, kad atostogų sezonas...

Duomenų mokslininkas: nenoriu gąsdinti dėl 4000 naujų atvejų, bet mes link to einame (254)

„Aš sakyčiau prastėjimo greitis yra panašus kaip ir praeitą savaitę, gal šiek tiek...

JK apėmę sunkumai – tuštėjančios lentynos, eilės degalinėse: valdžia švelnina taisykles gali pasitelkti kariuomenę (85)

Ministras pirmininkas Borisas Johnsonas svarsto galimybę pasitelkti kariuomenės vairuotojus, kad...

Sniego pilys | D+

Kremliaus vadų jubiliejai: ne visi mėgo triukšmingai švęsti, bet vienas nusilakė tiek, kad pasaulis parą tikėjo, jog jis mirė (2)

Jei būtų galima susodinti prie vieno stalo visus Sovietų Sąjungos vadus ir pasiūlyti išgerti...

Benediktą Vanagą apskundusi Vlada Musvydaitė sulaukė atsako: suprantu, kad norėtųsi būti vienintele planetos ėjimo renginių organizatore (84)

Po rugsėjo 25-ąją įvykusių Benedikto Vanago vadovaujamos įmonės UAB „Pitlane“ surengtų...

Vilniaus pakraštyje motociklas rėžėsi į „VW Passat“ šoną: motociklininkas ligoninėje

Pirmadienio vakarą, apie 19.15 val., Vilniaus pakraštyje, Galvės g., susidūrė motociklas...

Neeilinė naktis bendrabutyje Kaune: įkalintiems studentams išlaisvinimo liepė laukti iki ryto (28)

Praėjusią naktį Kauno technologijos universiteto ( KTU ) studentai prisimins dar ilgai....

Norite gyventi sveikiau? Specialistė rekomenduoja, kuo reikėtų pakeisti lietuvių taip mėgstamas bulves (2)

Turbūt kiekvienas galėtume išvardinti ne vieną būdą, kaip skaniai paruošti lietuvių taip...

Transliacija / Marketingas 360: nepamiršti skandalai, soc. tinklų reguliacija, pozicionavimo iššūkis

Laidoje „Marketingas 360“ agentūros „INK Agency“ vyr. partneris Kęstutis Gečas pokalbyje su...