aA
Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai, o dauguma rinkdamiesi ekonomiškesnius ir mažiau taršius automobilius dairosi į hibridinius modelius, gamintojai jau įrodė, kad visiškai elektrinių automobilių „bijoti“ nereikia, mat net ir mažesni modeliai gali „pasipuikuoti“ kelis šimtus kilometrų įveikiamu atstumu. Ne išimtis ir naujasis „Peugeot e-208“.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Vos pasirodžius pirmiesiems atnaujinto dizaino „Peugeot“ modeliams neabejojau, kad kėbulo formos, liūto iltis primenantys žibintai priekyje bei su nagų įbrėžimais asocijuojami žibintai gale neliks nepastebėti, o ne vienam taps ir viena pagrindinių priežasčių, kodėl vieną ar kitą modelį reikėtų išbandyti.

Kitoks, bet atpažįstamas

Pamačius naująjį „e-208“ nekyla abejonių, kad tai – naujasis „Peugeot“ šeimos pagrandukas turintis aiškiai atpažįstamas prancūzų gamintojo modeliams būdingas linijas bei interjero detales. Tiesa, vos įsėdus į automobilio vidų didelių skirtumų pastebėti gal ir nepavyks, tačiau naujovėmis šis mažylis tikrai gali pasigirti.

Pirmiausia, vos įjungus automobilio variklį galima pastebėti naują 3D prietaisų skydelį, su plačiomis individualizavimo galimybėmis. Kiekvienas vairuotojas, atsižvelgdamas į savo poreikius, keisdamas nustatymus gali pasirinkti, kiek informacijos nori matyti skydelyje, o taip ją maksimizuoti arba visai minimizuoti ir matyti tik važiavimo greitį.

Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Lyginant su kitais „Peugeot“ modeliais, „e-208“ išsiskiria ir lietimui jautriais valdikliais multimedijos ekrano apačioje, kur galima rasti ir įprastus mygtukus, kuriais galima greitai ir patogiai pasiekti pagrindinius nustatymus.

Galima atsipalaiduoti

Žinoma, vos įsėdus į elektromobilį dažniausiai kyla pagrindinis klausimas: kaip toli su juos galima nuvažiuoti viena įkrova? Prisipažinsiu, nors ir gamintojo atstovai patikino, kad šis hečbekas važiuojant vidutiniu tempu be vargo gali įveikti iki 300 kilometrų, patikėti iš karto buvo sunku. Neilgai trukus po to, kai išsukau iš „Auto vici“ kiemo, supratau, jog kiekvieno sustojimo prie šviesoforo metu stebiu, kaip pasikeitė nuvažiuojamą atstumą žymintys skaičiai.

Vis tik neilgai trukus supratau, kad toks dėmesys šiems skaičiams buvo perdėtas, mat tiek važiuojant Vilniaus gatvėmis, tiek įsukus į greitkelį ir patraukus Elektrėnų link tapo aišku, kad drastiški pokyčiai nevyksta net ir važiuojant greičiau, todėl rūpintis suvartojamos elektros sąnaudomis tikrai nereikia.

Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.
Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Gamintojas deklaruoja, kad „e-208“ suvartoja 13,3 kWh/100 km, tačiau įjungus oro kondicionierių, klausantis muzikos ir važiuojant mišriomis sąlygomis – tiek mieste, tiek greitkelyje, šis mažylis elektros „suvalgo“ kiek daugiau. Tiesa, prireikus sustoti, bateriją galima įkrauti tiek 100 kW, tiek 11kW galios įkrovikliais. Pirmuoju atveju bateriją pakrauti iki 80 proc. užtruks vos 30 min., o kraunant namuose „e-208“ baterijos įkrovimas iki 100 proc. truks 5 valandas.

Smagus ir patogus

„Peugeot“ inžinieriai šį „e-208“ aprūpino 50 kW talpos baterija ir elektriniu varikliu, kuris išvysto 100 kW (136 AG) galią bei 260 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis B segmento hečbekas įsibėgėja per 8,1 sek.

Inžinieriai taip pat pasistengė, kad vairuotojas ir jo keleiviai jaustųsi pakankamai komfortiškai ir patogiai, mat net ir su sumontuotais 17 colių ratlankiais automobilis riedėjo maloniai ir „minkštai“. Negana to, vos įsėdusi į automobilį atkreipiau dėmesį į tai, kaip sėdynė tiek vairuotoją, tiek keleivį priekyje prilaiko iš šonų, o tai įveikiant staigesnius posūkius iš tiesų suteikia daugiau komforto.

Tiesa, važiuodama greitkelyje atkreipiau dėmesį, kad pasiekus didesnį greitį norisi labiau pasigarsinti muziką, tačiau keliaujant mieste garso izoliacija visiškai pateisino lūkesčius. Garso įranga šiame automobilyje taip pat nenuvylė, mat net ir klausantis garsiau, per kolonėles sklindantys garsai išlieka kokybiški.

Nuvažiavusi iki Elektrėnų, pasidairiusi po miesto apylinkes ir grįžusi į Vilnių supratau, kad „e-208“ tikriausiai yra būtent toks automobilis, į kokius daugelis persės jau visai netolimoje ateityje. Kompaktiškas, judrus, netaršus, ekonomiškas ir komfortiškas – idealus kasdienėms kelionėms mieste.

Naujojo „Peugeot e-208“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 29800 eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
4.0000

„Volkswagen T-Roc R“ testas: nepraktiškas pasirinkimas (23)

Nuo 44 000 kainuojantis kompaktinis SUV gali būti kas tik nori, bet tikrai ne praktiškas...

Elektrinio „Mini Cooper SE“ testas: mini atstumas, maksi malonumas (17)

Kas bendro tarp naujo elektrinio „ Mini Cooper SE “ ir dar 2013 metais debiutavusio, mūsų...

„CF Moto 650MT“ testas: naujas motociklas už naudoto kainą (5)

5900 eurų už naują kelioninį motociklą, kai klasės konkurentai kainuoja mažiausiai 2000 eurų...

Išbandėme geidžiamiausią pasaulio elektromobilį: naujo „Volkswagen ID.3“ testas Specialiai Delfi iš Vokietijos (93)

„Volkswagen“ , pasiryžusi atitaisyti praeities nuodėmes ir pasukti kardinaliai skirtingu keliu...

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (32)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Top naujienos

Azerbaidžane skelbiama karo padėtis: žūva žmonės, „nulaužiamos“ interneto svetainės, NATO susirūpinusi atnaujinta 21:09 (901)

Azerbaidžano ginkluotosios pajėgos prarado apie 200 karių per sekmadienį įsiplieskusias...

Skirmantas Malinauskas įvertino Seimo rinkimus: žmonės labai atsargiai reaguoja į tuos, kurie yra protingesni už juos (57)

Į Seimą veržiasi beveik 2000 įvairiausių piliečių. Kas akylai stebi debatus, gali pastebėti,...

Savickas dvejoja, ar sulaukęs įtarimų greitųjų testų byloje, atsisakytų Seimo nario mandato (41)

Greitųjų COVID-19 testų skandalo epicentre atsidūręs Vyriausybės vicekancleris Lukas Savickas...

Vietoje buto – į namą: kodėl senų namų nuperkama tiek pat kiek naujų? (6)

Karantino pamokos paspartino ryškią pastarųjų metų tendenciją – rinktis ne kuklų butą netoli...

Kapitalizmo pamatus Lietuvoje klojęs Navickas apie keistus sutapimus, bemieges naktis ir trigalvį slibiną (7)

Penkiskart – ekonomikos, ministras, ministro pavaduotojas, Seimo narys – tokį valdžios kelią...

Baltarusija tebuvo pradžia: JAV ir Kremlius šalia Lietuvos atverčia kortas – kas sumirksės pirmas (464)

Nenorime, kad kiltų karas. Tokią retoriką pastarosiomis savaitėmis pasirinkęs Baltarusijos...

Rezultatyvus A lygos sugrįžimas: „Sūduva“ mušė 7 įvarčius, „Žalgiriai“ šventė sunkias pergales

Sekmadienį po kiek daugiau nei mėnesio pertraukos buvo atnaujintos Lietuvos futbolo A lygos...

Restoranų konsultantė Urtė Mikelevičiūtė paaiškino, kas laukia kavinių ir restoranų ateinantį sezoną (24)

Juokaujama, kad 2020 metus prodiusavo siaubo romanų autorius Stephen'as King'as, o režisavo –...

Lina Širvinskienė | D+ nariams

Palmira Galkontaitė – apie darbą ir santuoką: gyvenimas jokių garantijų nedalija (8)

Palmira Galkontaitė televizijoje dirbo daugiau nei trisdešimt metų, tačiau prieš metus jos...

Gydytoja įspėjo: padidėjęs kūno plaukuotumas gali būti ligos požymis (3)

Padidėjęs kūno plaukuotumas ne tik gadina bendrą estetinį vaizdą, bet ir gali signalizuoti apie...

|Maža didelių žinių kaina