Nors naujos kartos elektromobilisNissan Leaf“ vis dar turi du pedalus, per visą testą stabdžių paminos taip ir nenuspaudžiau. Naujas modelis turi ir daugiau įdomybių.
"Nissan Leaf"
© Gamintojo archyvas

„ePedal“ arba elektroninis pedalas – taip vadinasi sistema, kurią aktyvavus galima nebesinaudoti stabdžio pedalu. Spaudžiant ir atleidžiant tik akceleratorių, galima tiek bėgėtis, tiek ir itin efektyviai sustoti ir stovėti net įkalnėje.

Anksčiau panaši sistema labiausiai patiko „BMW i3“ elektromobilyje. Bet visgi ir jame reikėdavo gana tiksliai ir iš anksto įvertinti, kada atleisti akceleratorių, kad automobilis sustotų numatytoje vietoje. Su elektroniniu pedalu kitaip – reikia įprasti jo neatleisti per daug anksti, neatleisti per daug greitai, kadangi automobilis iškart stoja ir pajuda tik vėl prilietus pedalą. Puiki sistema, dėl kurios taip nė karto viso testo metu (važiavome tiek užmiestyje, tiek ir pačioje Kopenhagoje su gana intensyviu eismu) nepasinaudojau stabdžių pedalu.

Kuris, iš esmės čia reikalingas tik ekstremaliam stabdymui – automobilio bėgėjimąsi ir stabdymą galima patikėti „ProPilot“ vairavimo sistemai, kuri atsakinga už greitį, taip pat atstumo palaikymą iki kito automobilio, važiavimą savo eismo juosta, stabdymą ir įsibėgėjimą net ir judant spūstyje.

Patikėti, bet ne pasitikėti. Rankas vis dar reikia laikyti ant vairo, pastovėjus ilgiau spūstyje sistemą reikia iš naujo aktyvuoti, intensyviame miesto eisme automobilis stabdo gerokai anksčiau ir pajuda gerokai vėliau nei norėtųsi – važiuojant tokiu režimu nesunervinsite nebent tik Estijos vairuotojų.

O dar atnaujintas modelis (jo gamybai naudojama senojo modelio platforma, todėl labiausiai erzino tik viena kryptimi reguliuojamas vairas) turi gerokai talpesnį, 40 kWh akumuliatorių – naujuoju, labiau realias eismo sąlygas atspindinčiu WLTP metodu pamatuotas atstumas vis dar yra gana sunkiai pasiekiami 270 kilometrų tam, kas neįpratęs važiuoti taupiai, bet vienu įkrovimu įveikti 200 kilometrų nesudarys problemų niekam.

O įkrauti iš buitinio 10 A tinklo jį galima per 21 valandą, įsirengus 7 kWh įkroviklį – per 7-8 valandas. Taip pat jis palaiko iki 50 kWh greitojo įkrovimo galimybę, kur akumuliatorių papildymas (iki 80 proc.) užtruks maždaug 40 min.

Dabar jis siūlomas su galingesniu, 110 kW galią siekiančiu elektros varikliu, pirmą kartą elektromobilį galimą ne tik įkrauti, bet ir prijungus prie tinklo parduoti sukauptą energiją. Žinoma, tam reikia turėti instaliuotą atitinkamą įrangą su jos valdymu ir apskritai turėti galimybę tiekti energiją elektros tinklams.

O dar maloniai džiugina, kad daugiau nuvažiuojantis, greitesnis, pažangesnis, labiau komfortiškas ir turintis geresnes apdailos medžiagas elektromobilis dabar siūlomas už mažesnę kainą nei pirmtakas – daugiau apie naujos kartos „Nissan Leaf“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujojo „Kia Ceed“ testas: euroautomobilis specialiai „Motorams“ iš Faro, Portugalijos (16)

Jei tikėti kiekvienu „Kia“ rinkodarininkų žodžiu, naujasis „Ceed“ yra labiausiai...

„Peugeot Rifter“ testas: naujasis partneris specialiai DELFI iš Monako (5)

Naujuoju partneriu ji vadinu neatsitiktinai – ankstesnės kartos šis automobilis mums pažįstamas...

„Ford EcoSport“ testas: aukščiau (ne)būtinai geriau (12)

Subkompaktiniai krosoveriai Europos rinkose ima dominuoti, tad nenuostabu, kad jų savo...

Naujojo „Peugeot 508“ testas: intriga paruošta specialiai DELFI iš Monako (26)

Dar visai neseniai vidutinio dydžio sedanai buvo vieni trokštamiausių automobilių. Kompanijų...

Naujojo „Volvo V60“ testas: alternatyva be kompromisų specialiai „Motorams“ iš Barselonos (29)

Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai...

Top naujienos

Egzamino įvertinimu nepatenkinta Simona teisybės ieško teisme: vienas skaičius sužlugdė visą gyvenimą (116)

Lietuvių kalbos ir literatūros egzamino įvertinimu nepatenkinta Simona pateikė apeliaciją,...

Paskelbtos teritorijos, kuriose jaunos šeimos galės gauti paramą būstui įsigyti (167)

Nuo rugsėjo 1 d. jaunos šeimos galės pretenduoti į valstybės subsidiją pirmam būstui...

Sostinės policija sulaikė išžaginimu įtariamą „alfą vyrą“ Airiną Arutiunianą paimti intymūs vaizdo įrašai; atnaujinta 15.22 (318)

Sostinės kriminalinės policijos pareigūnai sulaikė fotografu pasivadinusį asmenį, viliojusį...

Ekspertai: po skandalingų įvykių Helsinkyje – grėsmė visai Europai (215)

Kaip ir visi Jungtinių Valstijų ir Rusijos viršūnių susitikimai, Donaldo Trumpo ir Vladimiro...

DELFI TV Gyvai: Donatas Motiejūnas – apie karjerą NBA ir krepšinio aktualijas

DELFI TV Gyvai konferencijoje trečiadienį 17.00 valandą viešės Kinijoje antrą sezoną...

Jautri ekspedicija aplink pasaulį: išvykusiems lietuviams primins, kad jų pasiilgome

Antradienį 13 val. DELFI TV Gyvai tiesioginės transliacijos metu pristatyta ekspedicija aplink...

Valančiūnas išvengė stambių mainų tarp Toronto ir San Antonijaus (5)

Jonas Valančiūnas turėtų likti Toronto „Raptors“ klube, kuriame ir pradėjo savo karjerą...

Nemato, už ką teisti Pijų, bet pro akis praslydo kitas rimtas skandalas (239)

Kol visų dėmesys yra nukrypęs į teisiškai pasmerktą bandymą įrodyti, kad „ Naisių vasara...

Nebūkime tipiniai rytų europiečiai – Vilniuje ir Kaune ne viskas taip blogai (9)

Vasara už lango ir širdis džiaugiasi. Nesidžiaugia tik miestiečiai, kurie kartkartėmis papuola...

Dizainerė pataria, kaip įsirengti svajonių virtuvę (5)

Virtuvė neabejotinai viena svarbiausių erdvių namuose, todėl ši zona turi būti ne tik patogi,...