aA
Perkant naują automobilį visada darome didesnius ar mažesnius kompromisus, o naujojo „Volvo C40 Recharge“ elektromobilio atveju jie būtų tikrai nemaži. Ir kalbu ne tik apie diskusijas keliančius elektrą naudojančių automobilių privalumus ir trūkumus, bet apskritai apie gamintojo siūlomą įrangą, o tiksliau – jos trūkumus. Bet galiausiai imi svarstyti – o ar tai jau taip svarbu?
Volvo C40 Recharge
Volvo C40 Recharge
© Jurgis Paplaitis

Kai už naują automobilį moki daugiau kaip 50 000 eurų, pagrįstai tikiesi daugiau mažiau (ironizuoju) priimtinų savybių. Tad iškart pasakysiu – naujo „Volvo C40 Recharge“ atveju neišbaigta programinė įranga be galimybės naudotis „Android Auto“ ar prijungimo laidu reikalaujančios „Apple CarPlay“ sąsajos tokios kainos automobilyje tiesiog glumina, tačiau...

Tačiau čia – net 408 AG, 660 Nm, vis varantys ratai ir spurtas iki 100 km/val. vos per 4,7 sekundes. Ir dar originali išvaizda, ko stokojo mano anksčiau bandytas „Volvo XC40 Recharge“ elektromobilis. O būti išskirtiniu šiandien yra viena svarbiausių savybių.

Tad šiuo atveju kupė-krosoveris turi akivaizdų pranašumą prieš anksčiau debiutavusį giminaitį. Ir, skirtingai nuo pastarojo, kuris turi versijas ir su vidaus degimo motorais, ir kurį pirmą kartą išbandžiau dar 2017 metais, „C40 Recharge“ yra galimas tik kaip elektromobilis.

Volvo C40 Recharge
Volvo C40 Recharge
© Jurgis Paplaitis

Kaip visada, pirmas klausimas apie elektromobilius – tai kiek gi jis nuvažiuoja? Ir čia yra dar vienas kompromisas. Gamintojas nėra numatęs taupaus važiavimo režimo (galima pasirinkti nebent bekelės režimą), tad po jūsų koja visada yra daugiau nei 400 AG. Tiesa, dar yra „vieno pedalo“ režimas, kuris, atrodo, sumažina galią, bet esmės tai nekeičia, nes šiuo režimu nesinaudosite užmiestyje.

Iš vienos pusės benzingalvio, atsiprašau, elektrofilo negali nedžiuginti toks didelis galios potencialas, bet klausimas ar tiek jo visada reikia. Ir jei būtų galimybė aktyvuoti mažesnę galią, elektromobilis būtų gerokai universalesnis kasdieniame gyvenime, kur kur kas nei dinamika svarbiau yra nuvažiuojamas atstumas.

Volvo C40 Recharge
Volvo C40 Recharge
© Jurgis Paplaitis

Taigi, gamintojo nurodomi 448 kilometrai bus tik svajonė, nebent akceleratorių glostysite šilkine šlepete. Man bandant elektromobilį esant maždaug 10 laipsnių šilumos, energijos sąnaudos buvo 22 kWh/100 km – su 75 kWh naudojamos talpos akumuliatoriumi tai būtų leidę nuvažiuoti 340 kilometrų. O ką jau kalbėti apie šaltąjį metų laiką – tuomet mano bandyto „XC40 Recharge“ sąnaudos siekė net 27,7 kWh/100 km ir tai buvo daugiau nei tokiu pačiu oru ir keliu naudojo testuotas didysis „BMW iX“ elektromobilis.

Bet jei jus žavi originalus šio Belgijoje surinkto elektromobilio eksterjeras ir jaukia skandinaviška atmosfera dvelkiantis interjeras (tiesa, tam reikalinga papildomai užsakoma salono įranga), jums labiau nei nuvažiuojamas atstumas imponuoja sportiniams automobiliams prilygstanti galia ir dinamika, vertinate geras valdymo savybes, nepurkštaujate dėl pernelyg standžiai suderintos pakabos, tai nematau priežasčių kodėl neišbandyti šio naujo švediško elektromobilio.

Tuo labiau, kad vertinant šiuolaikiniais masteliais, jo kaina yra visai priimtina – versijos su priekinių ratų pavara kaina prasideda nuo 49 700 eurų, modelis su dviem elektros varikliais, visais varančiaisiais ratais ir 408 AG galia kainuoja nuo 57 400 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina mėnesiui yra nuo 762 eurų.

Daugiau apie naują „Volvo C40 Recharge“ elektromobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(8 žmonės įvertino)
2.8750

Naudoto „Volvo XC40“ testas: ar patikimas geriausiu pripažintas automobilis

Po naujų 90-os ir 60-os „ Volvo “ serijos automobilių atėjo laikas ir mažesniems gamintojo iš...

Naujo „Mazda CX-60“ testas: šešių cilindrų motorai ir „Premium“ pretenzijos

Naujas 3 litrų benzininis, 3,3 l turbodyzelinis variklis skamba mažiausiai lyg dvidešimties metų...

Naujo „Volvo C40 Recharge“ elektromobilio testas: netobulas, bet ar tai svarbu

Perkant naują automobilį visada darome didesnius ar mažesnius kompromisus, o naujojo „ Volvo C40...

Naudoto „Hyundai Tucson“ testas: kodėl tai vienas geriausių SUV pasirinkimų

Trečios kartos „ Hyundai Tucson“ buvo kuriamas Vokietijoje, gaminamas Čekijoje ir ne be...

Naujo „Nissan Ariya“ elektromobilio testas: kodėl turėčiau rinktis būtent jį ir kuo jis yra išskirtinis (4)

Neseniai į Lietuvą atvyko naujasis „ Nissan Ariya “ elektromobilis – nors dėl pasaulinių...

Top naujienos

Žiniasklaida: Putinas 2021-aisiais ruošėsi pulti kitą šalį (14)

Rusija 2021-ųjų vasarą rengėsi užpulti Japoniją, bet vėliau Maskva persigalvojo ir surengė...

Karybos ekspertas neabejoja: Baltarusijos užsienio reikalų ministras likviduotas Kremliaus nurodymu analitikai: reali pasikėsinimo į Lukašenką grėsmė (4)

Netikėtai miręs Baltarusijos užsienio reikalų ministras Vladimiras Makėjus buvo vienintelė...

Po skandalo suskaičiavo, kaip dėl Ukrainos balsuoja Uspaskichas: savo požiūrio net neslepia (46)

Rusijos teroristine valstybe nenorėjo pripažinti du Lietuvos europarlamentarai – Stasys...

Lobodos koncertai įvyks: URM teko pripažinti, kad neįsileisti dainininkės negalime (1)

Praėjusią savaitę Užsienio reikalų ministerija ( URM ) pranešė planuojanti į nepageidaujamų...

Perspėjimas: tokio ginklų naudojimo nebuvo nuo II pasaulinio, 20 iš 30 NATO valstybių išnaudojo savo resursus (2)

Dėl nuolatinių Rusijos apšaudymų iš Chersono bėga gyventojai. Jie sako negalintys gyventi šiame...

Leidykla „Kitos knygos“

Prieš šimtmetį meno pasaulį sudrebinusi „Monos Lizos“ vagystė: paveikslas dvejus metus pragulėjo vagies virtuvėje

Vienas dailininkas 1911 m. rugpjūčio 21-osios, antradienio, rytą užsuko į Luvrą nusipiešti...

Karas Ukrainoje. Zaporižios AE – rusų pasirengimo trauktis ženklai: tai būtų didelis mūšio lauko pokytis

Rusijos kariuomenė supranta, kad Ukrainos kariai gali kirsti Dnieprą ir pradėti kontrpuolimą...

Žiauri avarija Kauno r.: susidūrė vilkikas, mikroautobusas ir evakuatorius, žuvo žmogus, 3 sužaloti eismas ribojamas; papildyta

Pirmadienį Kauno rajone įvyko kraupi avarija. Teigiama, kad žuvo vienas žmogus, dar 3 sužaloti.

Roma Macijauskaitė

Vaida Kurpienė komentuoja, kaip pasikeis organizmas, jei visą mėnesį kasdien suvalgysite bent šiek tiek imbiero (1)

Kad vaisiai ir daržovės – žmogui sveiki produktai, kartojama be galo, todėl mažai tikėtina,...