Kai už naują automobilį moki daugiau kaip 50 000 eurų, pagrįstai tikiesi daugiau mažiau (ironizuoju) priimtinų savybių. Tad iškart pasakysiu – naujo „Volvo C40 Recharge“ atveju neišbaigta programinė įranga be galimybės naudotis „Android Auto“ ar prijungimo laidu reikalaujančios „Apple CarPlay“ sąsajos tokios kainos automobilyje tiesiog glumina, tačiau...

Tačiau čia – net 408 AG, 660 Nm, vis varantys ratai ir spurtas iki 100 km/val. vos per 4,7 sekundes. Ir dar originali išvaizda, ko stokojo mano anksčiau bandytas „Volvo XC40 Recharge“ elektromobilis. O būti išskirtiniu šiandien yra viena svarbiausių savybių.

Tad šiuo atveju kupė-krosoveris turi akivaizdų pranašumą prieš anksčiau debiutavusį giminaitį. Ir, skirtingai nuo pastarojo, kuris turi versijas ir su vidaus degimo motorais, ir kurį pirmą kartą išbandžiau dar 2017 metais, „C40 Recharge“ yra galimas tik kaip elektromobilis.

Volvo C40 Recharge

Kaip visada, pirmas klausimas apie elektromobilius – tai kiek gi jis nuvažiuoja? Ir čia yra dar vienas kompromisas. Gamintojas nėra numatęs taupaus važiavimo režimo (galima pasirinkti nebent bekelės režimą), tad po jūsų koja visada yra daugiau nei 400 AG. Tiesa, dar yra „vieno pedalo“ režimas, kuris, atrodo, sumažina galią, bet esmės tai nekeičia, nes šiuo režimu nesinaudosite užmiestyje.

Iš vienos pusės benzingalvio, atsiprašau, elektrofilo negali nedžiuginti toks didelis galios potencialas, bet klausimas ar tiek jo visada reikia. Ir jei būtų galimybė aktyvuoti mažesnę galią, elektromobilis būtų gerokai universalesnis kasdieniame gyvenime, kur kur kas nei dinamika svarbiau yra nuvažiuojamas atstumas.

Volvo C40 Recharge

Taigi, gamintojo nurodomi 448 kilometrai bus tik svajonė, nebent akceleratorių glostysite šilkine šlepete. Man bandant elektromobilį esant maždaug 10 laipsnių šilumos, energijos sąnaudos buvo 22 kWh/100 km – su 75 kWh naudojamos talpos akumuliatoriumi tai būtų leidę nuvažiuoti 340 kilometrų. O ką jau kalbėti apie šaltąjį metų laiką – tuomet mano bandyto „XC40 Recharge“ sąnaudos siekė net 27,7 kWh/100 km ir tai buvo daugiau nei tokiu pačiu oru ir keliu naudojo testuotas didysis „BMW iX“ elektromobilis.

Bet jei jus žavi originalus šio Belgijoje surinkto elektromobilio eksterjeras ir jaukia skandinaviška atmosfera dvelkiantis interjeras (tiesa, tam reikalinga papildomai užsakoma salono įranga), jums labiau nei nuvažiuojamas atstumas imponuoja sportiniams automobiliams prilygstanti galia ir dinamika, vertinate geras valdymo savybes, nepurkštaujate dėl pernelyg standžiai suderintos pakabos, tai nematau priežasčių kodėl neišbandyti šio naujo švediško elektromobilio.

Tuo labiau, kad vertinant šiuolaikiniais masteliais, jo kaina yra visai priimtina – versijos su priekinių ratų pavara kaina prasideda nuo 49 700 eurų, modelis su dviem elektros varikliais, visais varančiaisiais ratais ir 408 AG galia kainuoja nuo 57 400 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina mėnesiui yra nuo 762 eurų.

Daugiau apie naują „Volvo C40 Recharge“ elektromobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją