aA
Kai pasivažinėjau su „Subaru XV“, kuris šiemet debiutavo su nauja hibridine 150 AG „2.0 e-Boxer“ pavara, praktiškai įsitikinau, kad tai būtų vienas tų automobilių, kurį tikrai rinkčiausi jei žinočiau, kad mano kelyje bus didesnė ar mažesnė bekelė.

Kai Aukštaitijos nacionalinio parko miško keliuke, išvažinėtame miškovežių, gilios provėžos staiga pasisuko ir iš už medžių atsivėrė stati įkalnė, mąstyti nebeliko kada – arba dabar, arba strigsime. Tad tiesiog nuspaudžiau akceleratorių ir atsidaviau „Subaru“ visų varančiųjų ratų pavaros malonei.

Kuri nuo šiol, kaip ir anksčiau bandytame „Subaru Forester“ (https://www.delfi.lt/auto/testai/naujas-subaru-forester-ar-mylesi-dar-mane-lietuvi.d?id=83248805), naudojasi ir papildomo 12 kW elektros variklio galia. Kuris ne tik mažina degalų sąnaudas ir gerina dinamiką, bet ir nuo mažiausių sūkių užtikrina papildomą sukimo momentą, padedantį tiek pajudėti be ratų praslydimo, tiek ir labiau užtikrintai važiuoti bekele.

Tad neplanuotas eksperimentas viduryje miško baigėsi laimingai, „Subaru“ užtikrintai įvažiavo į statų ir smėlėtą kalną, o aš dar kartą įsitikinau, kad geriau gal ir ne toks modernus, bet patikimas automobilis. Ir itin saugus – „Subaru“ gali ne tik pasigirti itin didele saugumo įranga, bet ir yra labai gerai įvertintas daugybėje saugumo bandymų.

Kitas klausimas ar norėčiau kasdien važinėti šiuo automobiliu? Jei vertinti jo įrangos ir multimedijos sistemos valdymą, tai atsakymas būtų ne – daugybė mygtukų, kuriais nustatomos, išjungiamos ir įjungiamos vienos ar kitos funkcijos, rodoma viena ar kita informacija, sudaro įspūdį, kad automobilis buvo kurtas prieš mažiausiai 10 metų. Kitaip tariant, tarp konkurentų šis japoniškas krosoveris tikrai neatrodo šiuolaikiškai.

Mane dar stabdytų atkakliai gamintojo naudojama „CVT“ bepakopė transmisija – net ir su hibridine pavara mieste mažesnių kaip 10 l/100 km degalų sąnaudų nemačiau, o po daugiau kaip pusės tūkstančio daugiausiai užmiesčio keliais nuvažiuotų kilometrų jos buvo 7,5 l/100 km – nors tai netgi mažiau nei gamintojo pagal WLTP deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos (7,9 l/100 km), visgi norėtųsi, kad užmiestyje jos būtų bent litru mažesnės (įvertinant, kad čia yra visų ratų pavara).

O tikriausiai didžiausias pasirinkimo iššūkis būtų kaina. Ir net ne lyginant su konkurentais – dauguma pigesnių kitų gamintojų modelių siūlomi tik su priekinių varančiųjų ratų pavara, kurios šiaip jau gyvenantiems mieste daugiau nei pakanka. Tačiau su šiemet debiutavusia hibridine „2.0 e-Boxer“ pavara „XV“ kainuoja net nuo 29 900 eurų (pigesnio modelio su 1,6 l motoru rinktis nerekomenduoju dėl itin prastos dinamikos ir, atitinkamai, didelių degalų sąnaudų) – didesnis tokios pačios „Active“ komplektacijos „Forester“ kainuoja vos 1000 eurų, „Outback“ (su 2,5 l varikliu) – tik 2000 eurų brangiau. Būtų apie ką susimąstyti net ir ištikimiausiems „Subaru“ gerbėjams.

Daugiau apie „Subaru XV e-Boxer“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
5.0000

Naujo „Renault Arkana“ testas: konkurentai nesiūlo nieko panašaus specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (55)

Iki šio modelio debiuto madingais SUV -kupė stiliaus automobiliais galėjo džiaugtis tik...

Naujos C klasės testas: pavažinėjus tapo aišku, kodėl ją lygina su prabangiausiais „Mercedes-Benz“ (84)

„Mažoji „S klasė“ – taip patyliukais atsiliepiama apie naujausią Vokietijos „premium“...

Naujo „Jeep Wrangler 4XE“ testas: kam miške elektra? (56)

Visureigių gerbėjai tikriausiai sušuks – kur ritasi pasaulis?! Ir dar pridurs, kad pasaulyje...

Elektromobilio „BMW iX3“ testas: elektrinis BMW žada smagią ateitį (61)

Nors BMW su elektromobiliais pradėjo flirtuoti dar 1972 metais Miuncheno olimpiadoje pristačiusi...

Įkraunamo „Audi A6 Avant“ testas: stulbinantis hibrido efektyvumas – elektra nuvažiuoja daugiau nei 70 km (65)

Šiandien iš tinklo įkraunamu hibridiniu automobiliu nieko nenustebinsi, tačiau tiek kiek vien tik...

Top naujienos

Prabilo apie grėsmes laukiant dar daugiau emigrantų: nereikia meluoti žmonėms, kad tai saugu (102)

Į Lietuvą per pasienį su Baltarusija patenkantiems nelegalių migrantų skaičiams ir toliau...

Iš klaidų greitai besimokantis Rapšys nepasidavė emocijoms, debiutantė Teterevkova plaukė lyg paskutinį kartą specialiai Delfi iš Tokijo (15)

„Po vakar tokios dienos, pagal tai, kaip plaukiau, buvo didelė apgalvojimų naktis, kaip kas turi...

Putinas per sekmadieninį paradą žodžių nerinko: grasino „mirtinais" smūgiais (4)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas sekmadienį per karo laivų paradą Sankt Peterburge...

Nausėdos ir valdančiųjų kare Skvernelis stojo į Šimonytės pusę: puikiai žinau, ką ji dabar jaučia (695)

Po to, kai prezidentas Gitanas Nausėda apibendrindamas antruosius savo kadencijos metus pažėrė...

Gentvilas apie pokyčius vairuotojams: tikslas – išprašyti dyzelinius automobilius iš mūsų autoparko (516)

Aplinkos ministerijai ruošia daugybę pokyčių automobilių turėtojams – svarstomi ne tik nauji...

Atsitiesęs Danas Rapšys atplaukė į pusfinalį Tokijuje, kitame etape – ir Teterevkova (25)

Po nesėkmingo starto Tokijo olimpinių žaidynių 400 m plaukimo laisvuoju stiliumi rungtyje, perpus...

Latvių žvaigždėms žaidynės baigėsi per vieną dieną

Tokijo olimpinės žaidynės itin nesėkmingai susiklostė dviem kaimyninės Latvijos sporto...

Karbauskis: akivaizdu, kad migrantų krizei spręsti mums jau reikia pagalbos (176)

Šešėlinė Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) vyriausybė nusprendė kreiptis...

Pirmą kartą istorijoje Vatikanas paviešino savo turtus

Likus kelioms dienoms iki didelio atgarsio sulaukusio teismo proceso dėl investicijos Londone...

SAM inicijuojant naują vakcinavimo kampaniją ekspertai kategoriški: nelaikykite žmonių kvailiais (574)

Atskiriems politikams vis pasisakant apie vakcinavimo politiką ir skiepų atsisakančią visuomenęs...