aA
Prieš naujo „Subaru Outback“ testą perskaičiau ką 2015 metais rašiau apie ankstesnį penktos kartos modelį. Apie didžiausią Europos rinkoje „Subaru“ atsiliepiau teigiamai, o labiausiai išskyriau žymiai pagerintą apdailos kokybę.

Tad šeštos kartos „Outback“ pagrįstai nenuvylė salono medžiagomis ir surinkimu, taip pat buvo dar labiau pagerinta garso izoliacija, kadangi visi modeliai komplektuojami su garsą izoliuojančiais stiklais. Ir jei nei vienas ankstesnės kartos „Subaru“ nepasižymėjo ypatingai pažangia multimedijos sistema, nuo šiol nebeturiu priekaištų ir jai – centriniame net 11,6 colių įstrižainės multimedijos ekrane patogiai išdėstyta visa informacija, įskaitant ir „X-Mode“ važiavimo bekele režimų pasirinkimą, kurie visada yra matomoje vietoje ir netenka gaišti laiko, norint aktyvuoti specialią purvo ar sniego parinktį.

Iš fizinių valdiklių – tik temperatūros nustatymas (galimas ir ekrane), taip pat garso reguliavimas, kurį valdyti galima ir klavišais ant vairo arba tiesiog balsu pasakius „I‘m cold“ arba atvirkščiai.

Vairuotojo prietaisų skydelyje – spalvotas informacinis ekranas ir klasikiniai spidometro ir tachometro rodmenys. Gal jie ir neatrodo taip moderniai kaip vientisas skaitmeninis ekranas, bet tikrai neprastai, todėl to tikrai nelaikyčiau trūkumu. Tuo labiau didelis klausimas kiek tai svarbu tiems, kurie renkasi pratišką „Outback“.

Pradėkime nuo automobilio dydžio – be 13 centimetrų penkių metrų padidinto pravažumo universalas su didesne kaip 21 centimetro prošvaisa, laiko patikrinta nuolatine visų ratų pavara ir net iki 1872 litrų talpinančia bagažine – manau, kad tai yra vienas geriausių erdvaus šeimyninio automobilio pavyzdžių.

Su kruopščiai apgalvotomis salono detalėmis – susisukančiu bagažinės uždangalu, kuriam yra numatyta vieta po bagažinės dugnu, atlenkiamais kabliukais pirkiniams, papildomais tvirtinimais bagažinės pertvaroms, rankenėlėmis nulenkiamais galinių sėdynių atlošais, kurie suformuoja visiškai lygų dugną – išvykoje galima apsieiti be palapinės. Ir visa tai – standartinė įranga.

O dar bandytoje „Field“ versijoje – specialiu į odą panašiu „StarTex“ audiniu aptrauktos sėdynės, kurios nereikalauja tiek priežiūros kaip odinės „Nappa“ sėdynės „Touring“ versijoje. Be to, į jas neįsigeria drėgmė, jos yra lengvai išvalomos ir yra ne tik patogios (įvertins mėgstantys sėdėti minkščiau), bet ir leidžia kvėpuoti kūnui, kas buvo patikrinta važiuojant link pajūrio ir atgal – tikrai ne visos net ir odinės sėdynės pasižymi geru oro pralaidumu.

Naujas „Outback“ pagamintas pirmą kartą jam panaudojus modulinę ir dar didesnį standumą užtikrinančią „Subaru Global Platform“ konstrukciją. Tad kaip ir ankstesniame modelyje, jokių priekaištų vairo sistemai ir pakabai – pastaroji sureguliuota komfortiškai, o žemu svorio centru pasižymintis horizontalus keturių cilindrų „Boxer“ variklis ir gerai suderinta vairo sistema leidžia tiksliai ir smagiai brėžti posūkius. Na, arba leidžia tiek kiek 1664 kilogramų svorio automobiliui leidžia 169 AG variklis, suporuotas su kintamo perdavimo „Lineartronic“ transmisija.

Tik 252 Nm pasiekiantis 2,5 l atmosferinis motoras tikrai nėra tas, kurį būtų galima vadinti dinamišku. Tą patvirtina ir oficialūs gamintojo duomenys – iki 100 km/val. „Outback“ įsibėgėja tik per 10,2 s. Vangi dinamika atsiliepia ir degalų sąnaudoms, kurios, važinėjant mieste, svyravo apie 12-13 litrų. Ir tik po ilgesnės kelionės užmiestyje, iš kurių 300 kilometrų buvo greitkelyje, jos nusistovėjo ties 9,1 l/100 km.

Žinoma, didžiausioje „Subaru“ rinkoje JAV siūlomas ir 2,4 l turbomotoras, pasiekiantis net 260 AG, bet tokio Europoje tikėtis nerealu. Tad būtų šaunu, kad gamoje kaip „Forester“ ir „XV“ modeliuose greičiau atsirastų hibridinė „e-Boxer“ pavara su papildomu elektros varikliu, tiek mažinančiu degalų sąnaudas, tiek ir pagerinančiu dinamiką.

Nors tuo pačiu nemanau, kad dinamika yra tas kritinis dalykas, ypatingai jei pirmiausiai vertinate praktiškas automobilio savybes. Ir, reikia pasakyti, už tikrai patrauklią kainą, kadangi kainų diapazonas su visa įranga svyruoja nuo 34 990 iki 40 490 eurų – už tiek pavyks susikomplektuoti ne kiekvieną kompaktinį SUV.

Visi modeliai jau bazinėje įrangoje turi reguliuojamo šviesos pluošto „LED“ žibintus, daug „EyeSight“ saugumo įrangos, elektra reguliuojamas sėdynes, kurios (kartu su vairu) šildomos tiek priekyje, tiek ir gale, infraraudonųjų spindulių kamerą, stebinčia ar žiūrite į kelią, taip pat automatiškai atpažįstančia kelis skirtingus vairuotojus ir parenkančia jų anksčiau nustatytą temperatūrą, sėdynių ir veidrodėlių padėtį (šios dvi funkcijos – „Touring“ versijoje), elektra su atstumo jutikliu valdomas bagažinės dureles (nesiūlomos „Adventure“), stogo laikiklius – žodžiu, labai daug bazinės įrangos už šiais laikais labai adekvačią kainą.

Daugiau apie naują „Subaru Outback“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(20 žmonių įvertino)
3.7000

Naujo „Kia Niro“ testas: mano Metų automobilio favoritas (1)

Kai šiemet bus renkamas Lietuvos Metų automobilis , manau, kad jau turėsiu favoritą. Tai –...

Naudoto „Volvo V90 “ testas: švediška alternatyva vokiškai trijulei (1)

Nuo 2016 metų gaminamas „ Volvo V90 “ neturėjo pirmtako, kadangi tai buvo pirmasis gamintojo iš...

Naujo „Range Rover“ testas: kuo gali neįtikti angliškas flagmanas

Neseniai Lietuvoje debiutavo penktos kartos „ Land Rover “ gamintojo „ Range Rover “...

Naudoto „Toyota Auris“ testas: kodėl jis – geriausias pasirinkimas klasėje

Ką daryti jei norite važiuoti taupiai, tačiau nenorite atrodyti kaip taksistas prie „Prius“...

Naujo „Audi Q4 Sportback e-tron” testas: pranašumas prieš konkurentus akivaizdus (1)

Šio testo net neplanavau, kadangi esu bandęs įprastą „ Audi Q4 e-tron ” versiją. Tačiau...

Top naujienos

Delfi Pliusparengė Nerijus Povilaitis

Rusijos karių artimųjų skundai pribloškia: armijoje šauktinių laukia nesuvokiamas košmaras (3)

Situacija karą Ukrainoje pradėjusios Rusijos kariuomenėje – apgailėtina. Šauktiniai apgaule...

Gyventojai skaičiuoja skirtumus tarp „biržinės“ ir garantinio tiekimo kainos: sako, kad pasirinkę tiekėją pralošė tiekėjai: nelogiška (3)

Dalis elektros vartotojų, pasirinkusių su biržos kaina susietą nepriklausomo tiekėjo planą,...

Magiškas Jocytės pasirodymas nukalė Lietuvos rinktinei Europos čempionato auksą lietuvė tapo turnyro MVP (10)

Sekmadienio vakarą Heraklione, Graikijoje, vykusiame Europos jaunių merginų (iki 18 metų)...

Geros žinios atostogaujantiems – artimiausiu metu karščiai nesitrauks: galime sulaukti škvalo ir krūšos (5)

Pirmadienio dieną orus lems žemo slėgio lauko šiaurės rytinis pakraštys. Vyraus nepastoviai...

Delfi PliusDailius Dargis

Po ilgos tylos – Rusijoje kalinčio Zamolskio interviu: garsiausias samdomas žudikas nebijo keršto ir įspėjo laukti rudens (3)

Ilgiausiai Lietuvos teisėsaugos istorijoje – net 13 metų ieškotas siaubingais nusikaltimais...

Angliją šokiravęs žudikas atvežtas į Lietuvą: nebereikės kalėti iki gyvos galvos (4)

Visą Jungtinę Karalystę dėl įvykdyto itin žiauraus savo draugės nužudymo šokiravęs ir tokiu...

Keistas Ukrainos generolo optimizmas dėl karo eigos: kodėl nesibaimina net rusų branduolinio šantažo (5)

Kada Ukraina šalies pietuose pradės savo kontrpuolimą, o gal jau pradėjo? Tokie svarstymai kurį...

Žiniasklaida: niekas rusų neruošė tokio masto nesėkmėms, Putinui – didžiulė gėda (3)

Rugpjūčio 9 d. Kremliaus okupuotame Krymo pusiasalyje esančioje svarbioje rusų aviacijos bazėje...

Sunkumų neatlaikė: užsidarius vienintelei kaimo parduotuvei, gyventojai duonos pirkti važiuos į miestą

Mažosioms kaimų, gyvenviečių, miestelių parduotuvėms – sunkus laikotarpis. Vienos jų...

Kardiologė nurodė klaidą, kurią daro dažnas: tai gali smarkiai pakenkti sveikatai

Mirtingumas nuo širdies ir kraujagyslių ligų Lietuvoje išlieka pirmoje vietoje, tačiau pastebima,...