aA
Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis nepaliks jokių galimybių varžovams prie šviesoforo ir lenktynių trasoje. O greitai pamiršite ir norą dar ką nors įrodinėti kitiems vairuotojams, bet ir kankinsitės, kai teks sėsti prie įprasto automobilio vairo. Tačiau svarbiausiai, kad šitas apelsino spalvos dinamitas ant ratų blogas emocijas prie vairo akimirksniu pakeičia euforija.

5,8 s iki 100 km/val. ir maksimalus 250 km/val. greitis – skamba labai įtikinančiai. Atrodytų, kad tokios dinaminės savybės gali praversti tik Vokietijos greitkelyje ar lenktynių trasoje, bet ne – dėl visų vairuojamų ratų sistemos „4Control“ sistemos, šiuo automobiliu neįtikėtinai malonu glostyti kiekvieną kelio posūkį net ir itin vingiuotame kelyje. Net ir neviršijant greičio – tikrai tikrai, pareigūne!

Dar džiugina, kad išmetimo sistema veikia subtiliai, bet visada primena prie kokio automobilio vairo sėdite – iš per vidurį esančio dvigubo duslintuvo išmetimo sistemos antgalio simfonijos galima klausytis be pertraukų. Todėl net nerekomenduoju čia užsisakinėti papildomos „Bose“ garso aparatūros, kuri šiaip jau tikrai gera – toks kokybiškas, subtiliai nuožmus, bet neįkyrus išmetimo sistemos garsas.

Degalų sąnaudos? 14 l važiuojant labai aktyviai, 12 l – azartiškai, apie 10 l – jei važiuoti sau įprastu tempu. Kaip 280 AG turinčiam karštajam hečbekui – visai neblogai. Įtariu, kad galima būtų važiuoti ir gerokai taupiau, bet net mokslo vardan to nepajėgiau padaryti – toks šis „turboapelsinas“ užvedantis.

Dar čia – „skani“ vairo sistema ir puikiai suderinta pakaba su visais vairuojamaisiais ratais – nepastebiu jokio nepakankamo pasukamo net pačiuose greičiausiuose posūkiuose. Žinoma, kalbu apie įprastus kelius, važiuojant leidžiamu greičiu – lenktynių trasoje tikrai praverstų kartu su „Cup“ važiuokle montuojamas „Torsen“ riboto slydimo diferencialas.

Po savaitgalio prie automobilio vairo taip ir neradau didesnių trūkumų. Jo prošvaisa pakankamai didelė privažiuoti prie bortelio nepažeidžiant priekinio ortakio, tad jis praktiškas važinėti kasdien. Tuo labiau, kad apsisukimo spindulys dėl visų vairuojamųjų ratų yra nedidelis, o kliūna nebent žema sėdėjimo padėtis – bet čia labiau dėl įpratimo sėdėti prie rinkoje dominuojančių SUV vairo.

Yra viena aplinkybė

Jei sąžiningai – sunkiai pamenu tokį skalpelio aštrumo automobilį, išskyrus nebent „Honda Type R“. Bet už pastarąjį jis žymiai komfortiškesnis.

Šis automobilis – neabejotinai vienas mano bandytų karštų hečbekų reitingo lyderis. Išskyrus vieną aplinkybę: tik jei kalbėtume apie modelius su priekiniais varančiaisiais ratais. Nes ant slidžios dangos kur kas pranašesnis „Ford Focus RS“ su visų ratų pavara – taip pat neįtikėtinai vikrus, galingas ir patogus automobilis.

Daugiau apie naująjį „Renault Megane RS“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujos „Toyota Supra“ testas: legenda grįžo, nesvarbu, kad su BMW širdimi specialiai DELFI iš Madrido (51)

„Tikriausiai tai paskutinis kartas, kai „Toyota“ gali sau leisti pagaminti sportinį automobilį...

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (18)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Naujo „Renault Megane R.S.“ testas: garantuotas emocijų užtaisas su vienu „bet“ (14)

Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis...

„Volkswagen Polo GTI“ testas: iš gatvės – į lenktynių trasą (22)

Prieš metus bandytas naujasis „Volkswagen Polo“ stebino gerokai brandesnio ir klase ar net...

Naujo „Jeep Wrangler“ testas: ką gali tikras džipas? specialiai „Motorams“ iš Austrijos (18)

Pirmyn, atgal, dar šiek tiek atgal. Pirmyn pirmyn, atgal, stok! Panašu, kad „atvažiavome“ –...

Top naujienos

Indrė Makaraitytė. Kiek tau skauda, kad Lietuvoje išžudyti žydai? (216)

Popiežius Lietuvoje viešėjo ir tą dieną, kai buvo minimas Vilniaus geto likvidavimo 75-metis....

Kreivus žvilgsnius į lietuvį pasaulio vicečempionų šalyje keičia septynženkliai pasiūlymai specialiai DELFI iš Zagrebo (3)

Užėjęs į kavinę išgerti puodelio espresso , Mindaugas Nikoličius gali nekrapštyti iš...

Draudikai perspėja: sukčių taikiniu tapo vairuotojai žiedinėse sankryžose – įkliūti gali kiekvienas (36)

Tyčia sukelti eismo įvykiai siekiant pasipelnyti – neretas sukčiavimo būdas užsienyje, tačiau...

Siurprizas Guogai: „valstietis“ yra pasirengęs įrodyti, kad jis geresnis (34)

Valstietis – žaliasis parlamentaras Tomas Tomilinas yra pasiruošęs įrodyti bendrapartiečiams,...

Gyventojų skaičiumi susirūpinusi Vyriausybė galvoja apie naują mokesčio lengvatą (46)

Demografijos, migracijos ir integracijos politikos strategijos įgyvendinimo planą rengiančioje...

Reformos pasekmės: mokytojai masiškai išeina iš darbo, dalis nežino, ar gaus atlyginimą (837)

Iki rugsėjo pabaigos liko vos kelios dienos, tačiau vis dar yra tokių mokyklų, kuriose mokytojai...

Siaubas Molėtuose: medikai konstatavo dešimtmetės mirtį (21)

Molėtuose mirė 10 metų mergaitė, jos mirties priežastis tiriama.

Kol rinktinei vadovaus Adomaitis, Motiejūnas nebus į ją kviečiamas? (158)

Donatas Motiejūnas nusprendė nutraukti tylą ir atvirai prakalbo apie konfliktą su Lietuvos...

Westermannas: dėl žaidimo „Žalgiryje“ apsisprendžiau per vieną valandą (1)

Į Kauno „Žalgirio“ klubą po sezono pertraukos grįžta 26 m. 198 cm ūgio prancūzas Leo...

Oficiali statistika: kaip ir kodėl didėjo kainos po euro įvedimo (484)

Statistikos departamento renkami duomenys rodo, kad kainos nuo 2015 metų, kuomet buvo įvestas...