aA
Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis nepaliks jokių galimybių varžovams prie šviesoforo ir lenktynių trasoje. O greitai pamiršite ir norą dar ką nors įrodinėti kitiems vairuotojams, bet ir kankinsitės, kai teks sėsti prie įprasto automobilio vairo. Tačiau svarbiausiai, kad šitas apelsino spalvos dinamitas ant ratų blogas emocijas prie vairo akimirksniu pakeičia euforija.

5,8 s iki 100 km/val. ir maksimalus 250 km/val. greitis – skamba labai įtikinančiai. Atrodytų, kad tokios dinaminės savybės gali praversti tik Vokietijos greitkelyje ar lenktynių trasoje, bet ne – dėl visų vairuojamų ratų sistemos „4Control“ sistemos, šiuo automobiliu neįtikėtinai malonu glostyti kiekvieną kelio posūkį net ir itin vingiuotame kelyje. Net ir neviršijant greičio – tikrai tikrai, pareigūne!

Dar džiugina, kad išmetimo sistema veikia subtiliai, bet visada primena prie kokio automobilio vairo sėdite – iš per vidurį esančio dvigubo duslintuvo išmetimo sistemos antgalio simfonijos galima klausytis be pertraukų. Todėl net nerekomenduoju čia užsisakinėti papildomos „Bose“ garso aparatūros, kuri šiaip jau tikrai gera – toks kokybiškas, subtiliai nuožmus, bet neįkyrus išmetimo sistemos garsas.

Degalų sąnaudos? 14 l važiuojant labai aktyviai, 12 l – azartiškai, apie 10 l – jei važiuoti sau įprastu tempu. Kaip 280 AG turinčiam karštajam hečbekui – visai neblogai. Įtariu, kad galima būtų važiuoti ir gerokai taupiau, bet net mokslo vardan to nepajėgiau padaryti – toks šis „turboapelsinas“ užvedantis.

Dar čia – „skani“ vairo sistema ir puikiai suderinta pakaba su visais vairuojamaisiais ratais – nepastebiu jokio nepakankamo pasukamo net pačiuose greičiausiuose posūkiuose. Žinoma, kalbu apie įprastus kelius, važiuojant leidžiamu greičiu – lenktynių trasoje tikrai praverstų kartu su „Cup“ važiuokle montuojamas „Torsen“ riboto slydimo diferencialas.

Po savaitgalio prie automobilio vairo taip ir neradau didesnių trūkumų. Jo prošvaisa pakankamai didelė privažiuoti prie bortelio nepažeidžiant priekinio ortakio, tad jis praktiškas važinėti kasdien. Tuo labiau, kad apsisukimo spindulys dėl visų vairuojamųjų ratų yra nedidelis, o kliūna nebent žema sėdėjimo padėtis – bet čia labiau dėl įpratimo sėdėti prie rinkoje dominuojančių SUV vairo.

Yra viena aplinkybė

Jei sąžiningai – sunkiai pamenu tokį skalpelio aštrumo automobilį, išskyrus nebent „Honda Type R“. Bet už pastarąjį jis žymiai komfortiškesnis.

Šis automobilis – neabejotinai vienas mano bandytų karštų hečbekų reitingo lyderis. Išskyrus vieną aplinkybę: tik jei kalbėtume apie modelius su priekiniais varančiaisiais ratais. Nes ant slidžios dangos kur kas pranašesnis „Ford Focus RS“ su visų ratų pavara – taip pat neįtikėtinai vikrus, galingas ir patogus automobilis.

Daugiau apie naująjį „Renault Megane RS“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (33)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Naujo „Honda CR-V“ testas: populiariausias pasaulyje, bet ne Lietuvoje specialiai „Motorams“ iš Austrijos (210)

Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUV „ Honda CR-V “ Lietuvoje yra retas...

Top naujienos

Egzotines keliones mėgstanti mokytoja Veronika atvira: gyventi tik iš atlyginimo būtų sunku (756)

Jau daugiau nei dvi savaites Švietimo ir mokslo ministerijoje ( ŠMM ) budinti mokytoja Veronika...

Naujausiuose prezidentiniuose reitinguose – nemaloni staigmena vienam iš lyderių (20)

Kelis mėnesius vis augęs konservatorių kandidatės į prezidentus Ingridos Šimonytės reitingas...

„Amerikietiškas“ Putino oligarchas po JAV sprendimo kraujuoja milijardais (168)

Netrukus po to, kai Michaelas Cohenas pasišalino nuo Donaldo Trumpo patvirtinto nekilnojamojo turto...

„Žalgiris“ sulaukė Westermanno, o kada sulauks Waltono?

Kauno „Žalgirio“ komanda Miunchene pirmą kartą šį sezoną vertėsi be pagrindinio savo...

Bilis ir Rapšys pateko į pusfinalį, Meilutytei ir Titeniui nepasisekė (6)

Į Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo čempionato trumpajame (25 m) baseine vyrų 100 m plaukimo...

Žaidimu nusivylęs Jasikevičius: Eurolyga negailestinga, o mes kažkodėl nesiginame specialiai Krepšinis.lt iš Miuncheno (51)

Pratęsti pergalių serijos iki trijų Lietuvos čempionams Eurolygoje nepavyko. Kauno „Žalgirio“...

Visiems gerai žinomas pratimas gali smarkiai sužaloti: kineziterapeutė paaiškino, kaip atlikti tinkamai

Tikriausiai visi bent kartą gyvenime esame atlikę pritūpimą . Tūpti žmogus pradeda vos...

Tokius Skvernelio reitingus mato pirmą kartą: taip blogai seniai nebuvo (203)

Dėl mokytojų streiko smuko ministro pirmininko Sauliaus Skvernelio populiarumas – palankiai...

Sabonis nesulaikė Embiido, bet pakartojęs rekordą padėjo „Pacers“ laimėti (1)

Joelis Embiidas surengė įspūdingą pasirodymą, tačiau jis Filadelfijoje nublanko prieš Indianos...

Žaidimai be taisyklių: 5 priežastys, kodėl juos būtina įtraukti į vaikų dienotvarkę (1)

Mažuosius gyvenime supa nemažai taisyklių – namuose, darželyje, svečiuose, viešoje vietoje. Ir...