aA
Nesistebiu, kad naujos kartos „Renault Captur“ tapo vienu iš septynių geriausių 2021 Metų Lietuvos automobilių. Nes, kaip jau rašiau prieš metus (tuomet Lietuvoje šio modelio dar nebuvo), jis turi visus pernai geriausiu Lietuvos automobiliu tapusio „Clio“ privalumus, tik yra... dar geresnis. Ir štai kodėl.

Nors pagamintas naudojant tą pačią platformą ir turi tuos pačius variklius ir transmisijas, SUV už hečbeką yra didesnis ir 20 centimetrų ilgesnis. O tai reiškia, kad jo salonas yra erdvesnis, o bagažinė talpesnė ir į ją telpa ne 1069 l, o 1275 l.

Ir dar labai praverčia didesnė automobilio prošvaisa – tai ne tik mados reikalas, nedaug ką bendro turintis su bekele (visi modeliai turi tik priekinių ratų pavarą), tačiau dėl aukštesnės sėdėjimo padėties į automobilį lengviau įsėsti ir išlipti, įsodinti ir iškelti vaiką iš jo saugos kėdutės. Dar kitiems tiesiog patinka sėdėti aukščiau – tiek dėl geresnio matomumo, tiek psichologiškai jaučiantis saugiau.

O dar čia, skirtingai nuo „Clio“, sumontuota elektroninė pavarų perjungimo svirtis – tai ne tik techninis, bet ir vizualinis skirtumas – toje vietoje, kur hečbeke yra tradicinė pavarų perjungimo svirtis, „Captur“ turi elegantišką pavarų režimų perjungimo rankenėlę, esančią virš ore sklendžiančios centrinės konsolės. Toks sprendimas priduoda dar daugiau šarmo mažajam SUV, kuriam ir šiaip žavesio netrūksta. Ir kuris, palyginti su ankstesne karta, kaip ir „Clio“ pasižymi žymiai kokybiškesnėmis, ne tik stilingomis, bet ir maloniomis liesti minkštomis apdailos medžiagomis.

Bet apie tai jau rašiau pirmosios pažinties su automobiliu metu. O šiais „sėdėk namuose“ metais mes visgi radome galimybę saugiai pakeliauti automobiliu po kaimynines šalis – vasaros pradžioje su „Clio“ nuvažiavome iki Arkties rato, o besibaigiant vasarai su „Captur“ aplankėme Estijos Saremos salą.

Automobilis, kuriuo keliavome, buvo su benzininiu 1,3 l 140 AG varikliu ir EDC dviejų sankabų transmisija – kelionės pabaigoje kompiuteris rodė 5,7 l/100 km degalų sąnaudas. Keliaujant į Suomiją bendraplatformio „Clio“ sąnaudos buvo 0,6 l mažesnės, o jei būtume daugiau važiavę greitkeliais ar kalnais kaip kad prieš metus Rumunijoje su didesniu „Renault Kadjar“, jos neabejotinai būtų maždaug puslitriu didesnės. Tad benzino sąnaudos buvo tikrai priimtinos, įvertinant, kad variklis yra pakankamai galingas, ir, atitinkamai, užtikrina gerą šios klasės automobiliui dinamiką (0-100 km/val. per 9,2 s.).

Bet čia turiu ir priekaištą – įjungus degimą, kiekvieną kartą reikia iš naujo aktyvuoti „Eco“ režimą, padedantį sutaupyti degalų – jei būtų išsaugomas anksčiau pasirinktas režimas, nereikėtų kiekvieną kartą spaudyti tam skirtą važiavimo režimų mygtuką, pasirenkant skirtingus nustatymus.

Automobilio pakaba suderinta komfortiškai, garso izoliacijai priekaištų nėra – tai išbandyta tiek toli gražu neidealios kokybės Latvijos keliuose, tiek ir važinėjant žvyrkeliais, kurių mūsų maršrute buvo nemažai. Ir, vertinant važiavimo blogais keliais savybes ir palyginti su klasės konkurentu „Peugeot 2008“, „Renault“ pakaba veikia tyliau, o vairo sistemos nustatymai labiau patiks vertinantiems ramų, o ne „aštrų“ važiavimą.

Tad, kaip ir kalbant apie išvaizdą, šie du prancūziški SUV skiriasi savo charakteriu – „liūtas“ yra ryškesnis ir sportiškesnis, „Captur“ – labiau klasikinis ir komfortiškas automobilis. Jei tęsti šių dviejų modelių palyginimą, tai dar atkreipčiau dėmesį, kad „Peugeot“ gali būti varomas vien tik elektra, o „Renault“ siūlomas su iš tinklo įkraunama hibridine pavara ir vien tik elektra nuvažiuoti pavyks maždaug 40 kilometrų. Aišku, hibridinio modelio kaina mažesnė (atitinkamai 29 560 ir 33 300 eurų), o įprastos „Captur“ versijos kainos prasideda nuo 16 323 eurų.

Daugiau apie kelionę su nauju „Renault Captur“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
2.3333

„Bentley Bentayga“ testas: racionali prabanga (2)

Jei prieš penkis metus debiutavęs „Bentley Bentayga“ tuomet buvo vienintelis toks SUV...

„Tesla Model 3“ testas: Dieve, laimink Ameriką! (137)

JAV, kur XX a. pradžioje pasirodė pirmieji konvejeriniu būdu gaminami ir kur kas įperkamesni nei...

Naujo „Renault Captur“ testas: komfortiškas net ir blogame kelyje specialiai „Motorams“ iš Estijos (23)

Nesistebiu, kad naujos kartos „ Renault Captur “ tapo vienu iš septynių geriausių 2021 Metų...

Naujo „Toyota Yaris“ testas: jokių nuobodžių automobilių! (69)

„Toyota“ koncerno vadovas Akio Toyoda laikosi žodžio – „Toyota“ pristatė ne tik tokius...

Naujo elektrinio autobuso „Scania Citywide“ testas: miesto transporto perspektyva (24)

Jei labai norima, miesto autobusus galima palyginti su lengvaisiais automobiliais. Tik jais...

Top naujienos

Mačiulis koreguoja ekonomines prognozes: atsigavimas vėluos, didės kainos (87)

„2020-ųjų krizė buvo neįprasta daugeliu aspektų – įmonių ir gyventojų indėliai augo...

Politikų išvaizda karantino metu kelia rimtų klausimų: vieni apšepę, kiti – įtartinai žavūs (38)

Kirpyklos uždarytos jau daugiau nei mėnesį ir nepriekaištingai turintiems atrodyti politikams...

Po atviro Palucko laiško Sakalas pripažįsta: partijos laukia nelengvas sprendimas audringą laišką parašė ir Andriukaitis (545)

Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) garbės pirmininkas Aloyzas Sakalas partijos pirmininko...

Praėjusią parą Lietuvoje nustatyti 1232 nauji koronaviruso atvejai, mirė 16 žmonių mirė 50–99 metų žmonės (258)

Per praėjusią parą Lietuvoje nustatyti 1232 nauji COVID-19 ligos atvejai, mirė 16 žmonių,...

The Economist | D+

Pateikė scenarijų, kas bus, jei aviacija po pandemijos nebeatsigaus: ar laukia pigių skrydžių pabaiga?

Kaip pandemija pakeitė kelionių pramonę. Štai įsivaizduojamas scenarijus 2022 m. gegužei.

Vašingtono centre – distopiški vaizdai: pilna karių ir barikadų (7)

Vašingtono centras prieš išrinktojo prezidento Joe Bideno inauguraciją įgijo distopišką...

Stringa Guogos mandato naikinimo procedūra: parlamentaras išvyko į užsienį (84)

Seimo nario mandato atsisakantis „darbietis“ Antanas Guoga informavo parlamento vadovybę apie...

Vyriausybė svarstys siūlymus švelninti karantiną: kas keistųsi? palaikymo burbulo nariams būtų leidžiama judėti tarp savivaldybių (416)

Vyriausybė trečiadienį spręs, ar leisti į mokyklas grįžti moksleiviams, patiriantiems...

Reda Barkauskaitė | D+

Humoristė Hana Šumilaitė – apie dingimą iš viešumos, gyvenimą su dviem vyrais ir jaunąją komikų kartą: jų humore trūksta intelekto

Žinoma režisierė, aktorė ir humoristė Hana Šumilaitė jau kurį laiką nebešmėžuoja...