Nors pagamintas naudojant tą pačią platformą ir turi tuos pačius variklius ir transmisijas, SUV už hečbeką yra didesnis ir 20 centimetrų ilgesnis. O tai reiškia, kad jo salonas yra erdvesnis, o bagažinė talpesnė ir į ją telpa ne 1069 l, o 1275 l.
Ir dar labai praverčia didesnė automobilio prošvaisa – tai ne tik mados reikalas, nedaug ką bendro turintis su bekele (visi modeliai turi tik priekinių ratų pavarą), tačiau dėl aukštesnės sėdėjimo padėties į automobilį lengviau įsėsti ir išlipti, įsodinti ir iškelti vaiką iš jo saugos kėdutės. Dar kitiems tiesiog patinka sėdėti aukščiau – tiek dėl geresnio matomumo, tiek psichologiškai jaučiantis saugiau.
O dar čia, skirtingai nuo „Clio“, sumontuota elektroninė pavarų perjungimo svirtis – tai ne tik techninis, bet ir vizualinis skirtumas – toje vietoje, kur hečbeke yra tradicinė pavarų perjungimo svirtis, „Captur“ turi elegantišką pavarų režimų perjungimo rankenėlę, esančią virš ore sklendžiančios centrinės konsolės. Toks sprendimas priduoda dar daugiau šarmo mažajam SUV, kuriam ir šiaip žavesio netrūksta. Ir kuris, palyginti su ankstesne karta, kaip ir „Clio“ pasižymi žymiai kokybiškesnėmis, ne tik stilingomis, bet ir maloniomis liesti minkštomis apdailos medžiagomis.
Bet apie tai jau rašiau pirmosios pažinties su automobiliu metu. O šiais „sėdėk namuose“ metais mes visgi radome galimybę saugiai pakeliauti automobiliu po kaimynines šalis – vasaros pradžioje su „Clio“ nuvažiavome iki Arkties rato, o besibaigiant vasarai su „Captur“ aplankėme Estijos Saremos salą.
Automobilis, kuriuo keliavome, buvo su benzininiu 1,3 l 140 AG varikliu ir EDC dviejų sankabų transmisija – kelionės pabaigoje kompiuteris rodė 5,7 l/100 km degalų sąnaudas. Keliaujant į Suomiją bendraplatformio „Clio“ sąnaudos buvo 0,6 l mažesnės, o jei būtume daugiau važiavę greitkeliais ar kalnais kaip kad prieš metus Rumunijoje su didesniu „Renault Kadjar“, jos neabejotinai būtų maždaug puslitriu didesnės. Tad benzino sąnaudos buvo tikrai priimtinos, įvertinant, kad variklis yra pakankamai galingas, ir, atitinkamai, užtikrina gerą šios klasės automobiliui dinamiką (0-100 km/val. per 9,2 s.).
Bet čia turiu ir priekaištą – įjungus degimą, kiekvieną kartą reikia iš naujo aktyvuoti „Eco“ režimą, padedantį sutaupyti degalų – jei būtų išsaugomas anksčiau pasirinktas režimas, nereikėtų kiekvieną kartą spaudyti tam skirtą važiavimo režimų mygtuką, pasirenkant skirtingus nustatymus.
Automobilio pakaba suderinta komfortiškai, garso izoliacijai priekaištų nėra – tai išbandyta tiek toli gražu neidealios kokybės Latvijos keliuose, tiek ir važinėjant žvyrkeliais, kurių mūsų maršrute buvo nemažai. Ir, vertinant važiavimo blogais keliais savybes ir palyginti su klasės konkurentu „Peugeot 2008“, „Renault“ pakaba veikia tyliau, o vairo sistemos nustatymai labiau patiks vertinantiems ramų, o ne „aštrų“ važiavimą.
Tad, kaip ir kalbant apie išvaizdą, šie du prancūziški SUV skiriasi savo charakteriu – „liūtas“ yra ryškesnis ir sportiškesnis, „Captur“ – labiau klasikinis ir komfortiškas automobilis. Jei tęsti šių dviejų modelių palyginimą, tai dar atkreipčiau dėmesį, kad „Peugeot“ gali būti varomas vien tik elektra, o „Renault“ siūlomas su iš tinklo įkraunama hibridine pavara ir vien tik elektra nuvažiuoti pavyks maždaug 40 kilometrų. Aišku, hibridinio modelio kaina mažesnė (atitinkamai 29 560 ir 33 300 eurų), o įprastos „Captur“ versijos kainos prasideda nuo 16 323 eurų.
Daugiau apie kelionę su nauju „Renault Captur“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
Atnaujinto „Ford Focus Active“ testas: nustebinęs senbuvis
Šiandien 30 000 eurų už naują automobilį yra toli gražu nebe pasakiški pinigai – už tiek...
Naudoto „Nissan Leaf“ elektromobilio testas: kaip nenusipirkti katės maiše
Šioje apžvalgoje ir vaizdo medžiagoje rasite pagrindinę informaciją, kuri bus aktuali...
Naujo „Lexus NX“ testas: pirmas toks markės hibridas (vien elektra – beveik 100 kilometrų)
Antros kartos „ Lexus NX “ yra pagamintas naudojant naują „GA-K“ platformą ir siūlomas su...
Naudotas „Volkswagen Tiguan“: sunku rasti trūkumų (kas bendro tarp „Volkswagen Beetle“, „Golf“ ir „Tiguan“)
2016 metais debiutavęs antros kartos „ Volkswagen Tiguan “ buvo pagamintas naudojant naują...
Naujo elektromobilio „Mercedes-Benz EQB“ testas: ne išvaizda svarbiausia Išsiskiria unikaliomis savybėmis (1)
Kai šiandien matau elektromobilių kainas, ypač markių, kurios nuo seno gamino masinius...
Top naujienos
JAV karo istorikas: galiu trumpai atsakyti, kodėl Putinas priėmė sprendimą pulti (10)
„Sakoma: iš ko suprasite, kad politikas meluoja? Iš to, kad jo burna juda. Žinoma, jie melavo....
Nepasirinkus elektros tiekėjo – rizika mokėti daugiau: kiek kainuotų garantinis tiekimas (1)
Likus mėnesiui iki elektros tiekėjo pasirinkimo, šimtams tūkstančių elektros vartotojų...
Mokslininkai su siaubu praneša: kas 300 metų fiksuotas pragariškas orų reiškinys gali kartotis kone kasmet
Dėl žmonių veiklos sukeltos klimato kaitos dažnėja ir intensyvėja ekstremalūs reiškiniai....
Ar išgelbės pabėgėliai: tokių skaičių Lietuva nematė jau 60 metų
Lietuvoje gimstamumas mažiausias per 60 metų, o mirtingumo skaičiai – rekordiniai, skelbia...
Karas Ukrainoje. Rusija nusitaikė į strateginį greitkelį Rytų Ukrainoje
Rusijos pajėgos toliau puola Lysyčansko ir Severodonecko miestus Ukrainos rytiniame Luhansko...
Ekspertas ragina neapsigauti dėl Rusijos karininko žodžių: tokie išsišokimai gyvame eteryje nėra atsitiktiniai
Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto (VU TSPMI) dėstytojas,...
Milijono dolerių verta vieta, kurioje amerikiečiai skandino karinę techniką: pajutę britų klastą pasirūpino, kad jiems nieko neliktų
Prie Espirito Santo salos, priklausančios pietinei Ramiojo vandenyno Vanuatu valstybei, po...
Rusų neįsileisiančiam Vimbldonui – skaudus dūris į nugarą
Karą Ukrainoje pradėjusios Rusijos ir jai talkinančios Baltarusijos tenisininkų nepriimsiantys...
Senoje geroje „Humanoje“ vargiai rasite drabžių už porą eurų: pirkėjos fiksuoja ženkliai padidėjusias kainas, turi pastabų dėl rūbų kokybės
Nors niekas neabejoja, kad dėvėtų drabužių parduotuvės užtikrina tvarų vartojimą, vis tik...
Vienas karščiausių taškų namuose, kur ypač sunku palaikyti tvarką: kaip susitvarkyti koridorių kartą ir visiems laikams?
Įdomu, ar ir jūsų nuotaika būna nulemta jus pasitinkančio koridoriaus vaizdelio? Išspardyti...