aA
Išsiskirti mažų SUV arba krosoverių klasėje, kurioje kasmet debiutuoja po kelis atnaujintus ar visiški naujus modelius, švelniai tariant yra sunku. O ir gamintojai 9 iš 10 atvejų renkasi patikrintus sprendimus, garantuojančius sėkmę tarp madingo automobilio ieškančių pirkėjų. Tačiau „Peugeot 2008“ yra išskirtinis ir ne vien tik savo išvaizda.

Žinoma, išvaizdos taip pat neišeina nepaminėti – naujo dizaino „Peugeot“, pradedant „3008“ ir „5008“ modeliais, nauju „508“ ir nuo šiol – ir „2008“, yra išties ryškūs ir atkreipiantys į save dėmesį įdomiomis detalėmis. Bet kaip ir kitose srityse, dažniausiai tai – skonio reikalas, o „Peugeot 2008“ gali pasiūlyti kai ką žymiai daugiau.

Kalbu apie jo gamybai naudojamą platformą – „CMP“ transformuojama konstrukcija nuo pat pradžių buvo kuriama ne tik automobiliams su vidaus degimo varikliais, bet ir elektros pavara. Žinoma, šiandien elektromobiliais jau nieko nenustebinsi, bet visgi tą patį „Peugeot 2008“ – pirmąjį gamintojo vien tik elektra varomą SUV – galima rinktis tiek su tradiciniais motorais, tiek ir su elektros varikliu. Iš segmento konkurentų bent jau kol kas toks yra tik „Hyundai Kona“ modelis.

Todėl norint atskirti įprastą versiją nuo elektrinės, reikia žinoti į kur žiūrėti. Didžiausias skirtumas – ne papildomi žymėjimai ant kėbulo, skirtingo atspalvio logotipas, bet vientisos priekinės grotelės, nudažytos kėbulo spalva. Akivaizdu, kad priekinės grotelės elektromobiliui nereikalingos, o jei jau kalbame apie aušinimą, tai čia kur kas aktualiau akumuliatorių temperatūra – reikiamą lygį palaiko kondicionavimo sistema.

Pačių akumuliatorių talpa siekia 50 kWh, o su jais gamintojas žada didesnį kaip 300 km nuvažiuojamą atstumą – testo metu to patikrinti nepavyko, bet pagal energijos sąnaudas ir labai savęs nevaržant visai realu įveikti iki 250 kilometrų. Elektra varoma versija palaiko iki 100 kWh galios įkrovimą, naudojant buitinius įkroviklius įkrovimas užimtų nuo 5 iki 8 valandų.

Palyginti su įprastomis versijomis, važiuojant elektromobiliu juntamas papildomas 300 kilogramų akumuliatorių svoris, tačiau kaip ir kituose „Peugeot“ modeliuose smagiai suderinta vairo sistema ir pakaba, kartu su 100 kW elektros varikliu ir maksimaliu sukimo momentu visame diapazone, leidžia mėgautis vairavimo malonumu.

Žinoma, su sąlyga, kad kelias gana lygus, kadangi kaip ir su kitais naujais „Peugeot“, važiuojant per dideles duobes stiprūs smūgiai praneša apie pasiektas pakabos eigos ribas – pakaba neatleidžia didelių kelio nelygumų. Tačiau jei nesirinkti bekelės lenktynių greičio ruožų, automobilis, tuo labiau varomas elektra, džiugina komfortišku ir tyliu važiavimu.

Naujasis "Peugeot 2008"
Naujasis "Peugeot 2008"
© Gamintojo archyvas

Gaila tik, kad kol kas neskelbiama elektrinės versijos kaina. Žinoma, ji bus nemaža – bendraplatformis „e-208“ kainuoja nuo 28 900 eurų, tad SUV ji išaugs dar kokiais 3000 eurų.

Brangu, tad populiariausios versijos bus su benzininiais varikliais – visi jie yra trijų cilindrų 1199 cm3 darbinio tūrio, kurių galia siekia nuo 110 iki 155 AG (beje, galingiausias motoras „208“ hečbekui net nesiūlomas) – optimalus pasirinkimas būtų 130 AG versija, komplektuojama su mechanine arba, kas kur kas aktualiau važinėjant mieste, automatine aštuonių greičių pavarų dėže. Tiesa, visgi turiu pastebėti, kad konkurentų siūlomos dviejų sankabų transmisijos, palyginti su tradiciniu PSA koncerno hidrauliniu automatu, pavaras perjungia greičiau ir užtikrina netgi mažesnes degalų sąnaudas nei versijos su„mechanika“.

Daugiau apie naują „Peugeot 2008“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(12 žmonių įvertino)
4.3333

Naujo „Audi e-tron Sportback“ elektromobilio testas: padarykit įkrovimą mokamą! (62)

Apsilankykite populiarioje elektromobilių įkrovimo stotelių paieškos programoje „PlugShare“...

Naujo „Škoda Enyaq iV“ testas: kuo baigėsi prieš šimtmetį prasidėję eksperimentai su elektra? (9)

Čekijos „Škoda“ (nors, galbūt, reikėtų sakyti Vokietijos, kadangi „Volkswagen“ koncernui...

Naujo „Citroën ë-C4“ elektromobilio testas: ekonominės klasės „rolsroisas“ (76)

Aišku, įvardinti kompaktinį „ Citroën “ automobilių komforto etalono vardu yra daugiau nei...

Naujo elektrinio „Fiat 500“ testas: laimingi pinigų neskaičiuoja (60)

O praktiškesni kraipo galvas ir perklausia – kiek kiek kainuoja naujas šeimos pagrandukas...

Naujo „Range Rover Velar“ testas – princui Filipui jis būtų patikęs (15)

Ar žinojote, kad velionis Anglijos karalienės Elžbietos Antrosios vyras Edinburgo hercogas...

Top naujienos

Švedų epidemiologas parengė griežtas rekomendacijas vasarai bei įžvalgas dėl probleminių vakcinų laikosi kitokios strategijos dėl vaikų (19)

Švedų specialistai džiaugiasi, kad dėl pažengusios vakcinacijos šalyje sumažėjo užsikrėtimo...

Finansų rinką šokiravo ministerijos pasiūlymai: vadino absurdu, pačiu liūdniausiu posėdžiu (51)

Finansų ministerijos užmojis panaikinti GPM lengvatą investiciniam gyvybės draudimui ir III...

Naujausia situacijos apžvalga: atvejų skaičiaus augimas po 2 mėnesių pertraukos tapo neigiamas (8)

Gegužės 11 d. Lietuvoje imunitetą nuo COVID–19 jau turi beveik milijonas žmonių ir skiepijimo...

Lietuva ruošiasi branduolinei nelaimei: pratybos dar neprasidėjo, o didžiausia spraga jau bado akis (184)

Saulėto trečiadienio popietę Lietuvoje kauks sirenos – tai bus neeilinis gyventojų perspėjimo...

Vilniečiai sparčiai vejasi Talino gyventojus: po būtinų išlaidų vidutiniškai lieka 1580 eurų (191)

Per paskutiniuosius trejus metus disponuojamos vieno namų ūkio mėnesio pajamos Lietuvoje...

Navickienė sureagavo į tragišką medikės istoriją: Valstybinė darbo inspekcija turės naujų užduočių (23)

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė trečiadienį surengtoje spaudos...

„The Roop“ dar kartą lipo ant didžiosios „Eurovizijos“ scenos: nesklandumų nepavyko išvengti ir antrosios repeticijos metu (20)

Gegužės 7-ąją į Roterdamą išlydėta grupė „ The Roop “ praėjusį šeštadienį atsibudo...

Šaltiniai: Rusija tyčia nepristatė „Sputnik V“ vakcinos į šalį Europoje (55)

Europos pareigūnai mano, kad Rusija atidėjo „ Sputnik V “ vakcinos pristatymus į Šiaurės...

Nori lengvinti gyvenimą greičio viršytojams: siūlo, kad baudos pasiektų per 20 dienų, ne per 2 metus

Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius ketvirtadienį Seimui ketina pateikti...