aA
Išsiskirti mažų SUV arba krosoverių klasėje, kurioje kasmet debiutuoja po kelis atnaujintus ar visiški naujus modelius, švelniai tariant yra sunku. O ir gamintojai 9 iš 10 atvejų renkasi patikrintus sprendimus, garantuojančius sėkmę tarp madingo automobilio ieškančių pirkėjų. Tačiau „Peugeot 2008“ yra išskirtinis ir ne vien tik savo išvaizda.

Žinoma, išvaizdos taip pat neišeina nepaminėti – naujo dizaino „Peugeot“, pradedant „3008“ ir „5008“ modeliais, nauju „508“ ir nuo šiol – ir „2008“, yra išties ryškūs ir atkreipiantys į save dėmesį įdomiomis detalėmis. Bet kaip ir kitose srityse, dažniausiai tai – skonio reikalas, o „Peugeot 2008“ gali pasiūlyti kai ką žymiai daugiau.

Kalbu apie jo gamybai naudojamą platformą – „CMP“ transformuojama konstrukcija nuo pat pradžių buvo kuriama ne tik automobiliams su vidaus degimo varikliais, bet ir elektros pavara. Žinoma, šiandien elektromobiliais jau nieko nenustebinsi, bet visgi tą patį „Peugeot 2008“ – pirmąjį gamintojo vien tik elektra varomą SUV – galima rinktis tiek su tradiciniais motorais, tiek ir su elektros varikliu. Iš segmento konkurentų bent jau kol kas toks yra tik „Hyundai Kona“ modelis.

Todėl norint atskirti įprastą versiją nuo elektrinės, reikia žinoti į kur žiūrėti. Didžiausias skirtumas – ne papildomi žymėjimai ant kėbulo, skirtingo atspalvio logotipas, bet vientisos priekinės grotelės, nudažytos kėbulo spalva. Akivaizdu, kad priekinės grotelės elektromobiliui nereikalingos, o jei jau kalbame apie aušinimą, tai čia kur kas aktualiau akumuliatorių temperatūra – reikiamą lygį palaiko kondicionavimo sistema.

Pačių akumuliatorių talpa siekia 50 kWh, o su jais gamintojas žada didesnį kaip 300 km nuvažiuojamą atstumą – testo metu to patikrinti nepavyko, bet pagal energijos sąnaudas ir labai savęs nevaržant visai realu įveikti iki 250 kilometrų. Elektra varoma versija palaiko iki 100 kWh galios įkrovimą, naudojant buitinius įkroviklius įkrovimas užimtų nuo 5 iki 8 valandų.

Palyginti su įprastomis versijomis, važiuojant elektromobiliu juntamas papildomas 300 kilogramų akumuliatorių svoris, tačiau kaip ir kituose „Peugeot“ modeliuose smagiai suderinta vairo sistema ir pakaba, kartu su 100 kW elektros varikliu ir maksimaliu sukimo momentu visame diapazone, leidžia mėgautis vairavimo malonumu.

Žinoma, su sąlyga, kad kelias gana lygus, kadangi kaip ir su kitais naujais „Peugeot“, važiuojant per dideles duobes stiprūs smūgiai praneša apie pasiektas pakabos eigos ribas – pakaba neatleidžia didelių kelio nelygumų. Tačiau jei nesirinkti bekelės lenktynių greičio ruožų, automobilis, tuo labiau varomas elektra, džiugina komfortišku ir tyliu važiavimu.

Naujasis "Peugeot 2008"
Naujasis "Peugeot 2008"
© Gamintojo archyvas

Gaila tik, kad kol kas neskelbiama elektrinės versijos kaina. Žinoma, ji bus nemaža – bendraplatformis „e-208“ kainuoja nuo 28 900 eurų, tad SUV ji išaugs dar kokiais 3000 eurų.

Brangu, tad populiariausios versijos bus su benzininiais varikliais – visi jie yra trijų cilindrų 1199 cm3 darbinio tūrio, kurių galia siekia nuo 110 iki 155 AG (beje, galingiausias motoras „208“ hečbekui net nesiūlomas) – optimalus pasirinkimas būtų 130 AG versija, komplektuojama su mechanine arba, kas kur kas aktualiau važinėjant mieste, automatine aštuonių greičių pavarų dėže. Tiesa, visgi turiu pastebėti, kad konkurentų siūlomos dviejų sankabų transmisijos, palyginti su tradiciniu PSA koncerno hidrauliniu automatu, pavaras perjungia greičiau ir užtikrina netgi mažesnes degalų sąnaudas nei versijos su„mechanika“.

Daugiau apie naują „Peugeot 2008“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(12 žmonių įvertino)
4.3333

„Yamaha Niken“ testas: tokio motociklo dar nebuvo (11)

Jei jau taip sutapo, kad mėgstate keliauti motociklu ir esate neabejingas mokslinei fantastikai,...

„Volkswagen Tiguan R-Line Black Style“ testas: sukurtas autobanams, bet patiks ir lietuviams specialiai „Motorams“ iš Frankfurto (31)

Dar prieš kelis mėnesius Europa atrodė saulėta ir graži, kai staiga viskas griuvo lyg kortų...

Naujo „BMW R 1250 R“ testas: beveik svajonių motociklas (5)

Pernai „ BMW Motorrad“ padalinys pristatė tris naujus modelius – „BMW R 1250 R“, „R 1250...

Naujo MAN TG pristatymas: alternatyvų dyzeliui nėra specialiai „Motorams“ iš Ispanijos (28)

Jeigu būčiau sunkvežimio vairuotojas, iš darbdavio reikalaučiau, kad mano transporto priemonė...

Pirmasis prisilietimas prie „Porsche Taycan“: įspūdingi skaičiai ir dėmesį patraukę sprendimai specialiai „Delfi“ iš Prahos (8)

Automobilių ir technikos pažangą ilgus metus daugelis siejo su degimo varikliais, kiek vėliau...

Top naujienos

Lukašenka atkirto Nausėdai: tegu užsiima savo virusu (355)

Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka ketvirtadienį pareiškė, kad jo šalies patirtis...

Įspėjo dirbančiuosius: atlyginimai už kovą gali vėluoti

Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos vadovė Daiva Čibirienė sako, kad dėl to, jog...

Mirčių nuo koronaviruso – jau 9 (295)

Mirusiųjų nuo koronaviruso skaičius - 9, iš jų 6 iš Ukmergės. Visi mirusieji ukmergiškiai...

Policija pradėjo tyrimą dėl COVID-19 sergančios moters: rado lauke vedžiojančią šunį (160)

Klaipėdos apskrities policija ketvirtadienį pranešė, jog pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl...

Skvernelis: tiems, kuriems prašymai ir raginimai nė motais, turėtų padėti baudos (64)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis po ketvirtadienį Vyriausybėje įvykusio COVID – 19...

Rumunijos COVID-19 istorija – viena skaudžiausių visame ES rytų flange: kas čia nutiko?

Rumunijoje sparčiai auga koronaviruso aukų skaičius, o tokią situaciją lėmė masinis šalies...

Investuotojas Variakojis siūlo planą Lietuvai: mažinti PVM, pamiršti biurokratiją ir gyventojams išdalyti vienkartines išmokas (11)

„Naikinkime visas biurokratines užkardas ir, tebūnie, su rizika verslui ir žmonėms dalinkime...

Ieškoma būdų, kaip Lietuvai įsisavinti ECB kuriamus 750 mlrd. eurų (77)

Sprendžiant valstybei strategiškai svarbių įmonių finansines problemas, reikia įsteigti...

Aštri situacija uostamiestyje: karščiavimo kliniką nori palikti tik miesto problema, o KUL prasidėjo patikros (45)

Klaipėdos miesto savivaldybė dėl Karščiavimo klinikos steigimo kreipėsi į Lietuvos Respublikos...

Veryga: turime ruoštis, kaip išeisime iš karantino 14 pacientų reanimacijoje (242)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga ketvirtadienį nuotolinėje spaudos konferencijoje...

|Maža didelių žinių kaina