aA
Nors dar XIX amžiuje pirmą savo automobilį pagaminusi vokiška „Opel“ markė nuo 1929 metų priklausė JAV kompanijai „General Motors“, kelis paskutinius dešimtmečius nuostolingai veikusi įmonė (kartu su „Vauxhaull“ prekiniu ženklu Britų salose) 2017 metais buvo parduota vienam didžiausių markės konkurentų Europoje – „Peugeot“ ir „Citroën“ automobilius gaminančiam PSA koncernui.

Ir štai jau 2018 metai buvo pirmieji pelningi įmonės metai net nuo 1999-ųjų. Tad nėra daug priežasčių abejoti, kad, net ir atsižvelgiant į pasaulyje siaučiančią pandemiją ir su tuo kylančius iššūkius, ilgalaikėje perspektyvoje markės finansinė kreivė kils aukštyn. Ir kol prekyboje nepasirodė ilgai laukiamas naujos kartos mažasis SUVOpel Mokka“ („Peugeot 2008“ bendraplatformis), Lietuvoje debiutavo naujas „Opel Corsa“ – kitais drabužiais aprengtas „Peugeot 208“. Ir, pasirodo, skiriasi ne tik išvaizda.

Nors kalbant tiek apie abiejų automobilių išorę, tiek ir saloną, akivaizdu, kad prancūziško automobilio pirkėjas bus ieškantis ekstravagantiškos ir minioje išsiskiriančios mašinos, o „Opel“ rinksis labiau konservatyvūs vairuotojai. Ir šis automobilių dizaino skirtumas labiau pastebimas net ne išorėje, o viduje – vokiškos markės automobilyje („Corsa“ surenkamas Ispanijoje, Saragosoje, o „208“ – Slovakijoje, Trnavoje) yra tradicinis vairas, o ne mažas prancūziškas „šturvalas“, per kurio viršų reikia žiūrėti į viršuje esančius rodmenis.

Tiesa, pats prietaisų skydelis „Peugeot“ modelyje atrodo kur kas įspūdingiau ir, palyginti su juo, „Opel“ siūlomas skaitmeninis ekranas yra neišvaizdus – jis ne tik kaip „208“ modelyje neturi trimatės grafikos, bet ir vos 7 colius siekianti įstrižainė, iš šonu uždengta paprasčiausiu plastiku, atrodo nykiai – mano galva, tada geriau jau rinktis klasikinius analoginius rodmenis su informaciniu ekranėliu per vidurį.

Bet naujasis „Opel Corsa“ itin maloniai nustebino savo itin dinamiškomis važiavimo savybėmis – tiesa sakant, jo pakaba pasirodė netgi geriau suderinta nei bendraplatformio „Peugeot 208“ – labiau komfortiška ir ne taip nervingai (ir triukšmingai) veikianti nelygiame kelyje. ir dar atkreipiau dėmesį į geresnę „Opel“ garso izoliaciją – ypatingai tai pastebima vien tik elektra varomuose modeliuose, kur labai gerai girdimas bet koks pašalinis triukšmas.

Tad nors ir bendraplatformiai, „Corsa“ ir „208“ visgi yra gana skirtingi automobiliai. Tiek savo išvaizda, kuri vienus labiau trauks originaliais sprendimais, o kitus – klasikine išvaizda, tiek ir savo važiavimo savybėmis – „Opel“ yra labiau komfortiškas ir brandesnis, klase aukštesnius modelius primenantis automobilis, tuo metu kai „208“ – prancūziškai žaismingas miesto vijurkas.

Kalbant apie kainas didelių skirtumų tarp „broliukų“ tikėtis nereikia – ne tik dėl to, kad juos gamina tas pats koncernas, bet ir todėl, kad nuo šiol Lietuvoje abi markes atstovauja tas pats pardavėjas, tad didelių nuolaidų, vaikštant iš vieno salono į kitą, tikėtis neverta – „Corsa“ kaina prasideda nuo 12 990 eurų, „208“ – nuo 13 300, abiejų modelių elektrinės versijos atitinkamai kainuoja nuo 29 800 ir 30 400 eurų.

Daugiau apie „Opel Corsa“ technines savybes, jo privalumus ir trūkumus, važiavimo įspūdžius sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
4.7000

Naujo „Kia Niro“ testas: mano Metų automobilio favoritas (1)

Kai šiemet bus renkamas Lietuvos Metų automobilis , manau, kad jau turėsiu favoritą. Tai –...

Naudoto „Volvo V90 “ testas: švediška alternatyva vokiškai trijulei (1)

Nuo 2016 metų gaminamas „ Volvo V90 “ neturėjo pirmtako, kadangi tai buvo pirmasis gamintojo iš...

Naujo „Range Rover“ testas: kuo gali neįtikti angliškas flagmanas

Neseniai Lietuvoje debiutavo penktos kartos „ Land Rover “ gamintojo „ Range Rover “...

Naudoto „Toyota Auris“ testas: kodėl jis – geriausias pasirinkimas klasėje

Ką daryti jei norite važiuoti taupiai, tačiau nenorite atrodyti kaip taksistas prie „Prius“...

Naujo „Audi Q4 Sportback e-tron” testas: pranašumas prieš konkurentus akivaizdus (1)

Šio testo net neplanavau, kadangi esu bandęs įprastą „ Audi Q4 e-tron ” versiją. Tačiau...

Top naujienos

Koks yra tikrasis Ukrainos planas dėl Krymo: po JAV signalų rusai pradeda suprasti, į ką įsivėlė

Krymas – tai Ukraina . Daug metų ši frazė tebuvo šūkis, kuriuo vieni nuoširdžiai tikėjo,...

Atsargos pulkininkas: manau, kare vyksta persilaužimas, pastarieji Rusijos grasinimai – ypač pavojingi (3)

Atsargos pulkininkas Gintaras Bagdonas Žinių radijas laidoje „ Dienos klausimas “ teigė, jog...

Virš Kauno pastebėtas ratus sukęs „Aeroflot“ lėktuvas – atimtas iš Rusijos (1)

Ketvirtadienį iš Kauno oro uosto pakilo ir už 1 val. 53 min. ten pat nusileido lėktuvas „ Airbus...

Karas Ukrainoje. Rusijai – juoda naktis: sprogimai griaudėjo ir Kryme, ir jos pačios teritorijoje Rusija pirmą kartą nuo liepos nepasiekė jokių teritorinių laimėjimų

Yra kelios galimos sprogimų Rusijos okupuotame Kryme priežastys, tačiau sprogimų šaltinis...

Raskevičius apie Suomijos premjerės skandalą: jei būtų vyras, reakcija – nuspėjama (10)

Seimo narys, Laisvės partijos atstovas Tomas Vytautas Raskevičius feisbuke stojo ginti į...

Paauglio poelgis sukėlė paniką lėktuve: tęsti skrydžio jaunuoliui nebuvo leista

Nyderlanduose iš skrydžio pašalintas paauglys, kuris prieš pat skrydį kitiems keleiviams...

„Net gamta siunčia rusams žinią nešdintis iš Krymo“: pusiasalyje šėlo stichija (4)

Didžiulis viesulas Kryme naikino viską, kas pasitaikė jo kelyje – smarkiai nukentėjo stručių...

Atrankos uodegoje likusi Lietuvos šuolininkė paskendo apmaude: tiesiog susimoviau specialiai Delfi iš Miuncheno (1)

Iš kepinančio karščio į vėsų lietų. Toks penktadienis išaušo Europos lengvosios atletikos...

Tiesioginė transliacija / Krepšinio zona apie antrą pasimatymą su ispanais ir rinktinės dvyliktuką

Antroje „Delfi TV“ laidoje „ Krepšinio zona “, skirtoje artėjančiam Europos čempionatui,...

Kasdien – po naują karščio rekordą: miesto gyventojus perspėja ir dėl kito pavojaus, pataria iš namų neiti (4)

Tokio karščio, kaip ketvirtadienį, Lietuvoje nebuvo daugiau kaip 80 metų. Sinoptikai fiksuoja...