aA
Nors dar XIX amžiuje pirmą savo automobilį pagaminusi vokiška „Opel“ markė nuo 1929 metų priklausė JAV kompanijai „General Motors“, kelis paskutinius dešimtmečius nuostolingai veikusi įmonė (kartu su „Vauxhaull“ prekiniu ženklu Britų salose) 2017 metais buvo parduota vienam didžiausių markės konkurentų Europoje – „Peugeot“ ir „Citroën“ automobilius gaminančiam PSA koncernui.

Ir štai jau 2018 metai buvo pirmieji pelningi įmonės metai net nuo 1999-ųjų. Tad nėra daug priežasčių abejoti, kad, net ir atsižvelgiant į pasaulyje siaučiančią pandemiją ir su tuo kylančius iššūkius, ilgalaikėje perspektyvoje markės finansinė kreivė kils aukštyn. Ir kol prekyboje nepasirodė ilgai laukiamas naujos kartos mažasis SUVOpel Mokka“ („Peugeot 2008“ bendraplatformis), Lietuvoje debiutavo naujas „Opel Corsa“ – kitais drabužiais aprengtas „Peugeot 208“. Ir, pasirodo, skiriasi ne tik išvaizda.

Nors kalbant tiek apie abiejų automobilių išorę, tiek ir saloną, akivaizdu, kad prancūziško automobilio pirkėjas bus ieškantis ekstravagantiškos ir minioje išsiskiriančios mašinos, o „Opel“ rinksis labiau konservatyvūs vairuotojai. Ir šis automobilių dizaino skirtumas labiau pastebimas net ne išorėje, o viduje – vokiškos markės automobilyje („Corsa“ surenkamas Ispanijoje, Saragosoje, o „208“ – Slovakijoje, Trnavoje) yra tradicinis vairas, o ne mažas prancūziškas „šturvalas“, per kurio viršų reikia žiūrėti į viršuje esančius rodmenis.

Tiesa, pats prietaisų skydelis „Peugeot“ modelyje atrodo kur kas įspūdingiau ir, palyginti su juo, „Opel“ siūlomas skaitmeninis ekranas yra neišvaizdus – jis ne tik kaip „208“ modelyje neturi trimatės grafikos, bet ir vos 7 colius siekianti įstrižainė, iš šonu uždengta paprasčiausiu plastiku, atrodo nykiai – mano galva, tada geriau jau rinktis klasikinius analoginius rodmenis su informaciniu ekranėliu per vidurį.

Bet naujasis „Opel Corsa“ itin maloniai nustebino savo itin dinamiškomis važiavimo savybėmis – tiesa sakant, jo pakaba pasirodė netgi geriau suderinta nei bendraplatformio „Peugeot 208“ – labiau komfortiška ir ne taip nervingai (ir triukšmingai) veikianti nelygiame kelyje. ir dar atkreipiau dėmesį į geresnę „Opel“ garso izoliaciją – ypatingai tai pastebima vien tik elektra varomuose modeliuose, kur labai gerai girdimas bet koks pašalinis triukšmas.

Tad nors ir bendraplatformiai, „Corsa“ ir „208“ visgi yra gana skirtingi automobiliai. Tiek savo išvaizda, kuri vienus labiau trauks originaliais sprendimais, o kitus – klasikine išvaizda, tiek ir savo važiavimo savybėmis – „Opel“ yra labiau komfortiškas ir brandesnis, klase aukštesnius modelius primenantis automobilis, tuo metu kai „208“ – prancūziškai žaismingas miesto vijurkas.

Kalbant apie kainas didelių skirtumų tarp „broliukų“ tikėtis nereikia – ne tik dėl to, kad juos gamina tas pats koncernas, bet ir todėl, kad nuo šiol Lietuvoje abi markes atstovauja tas pats pardavėjas, tad didelių nuolaidų, vaikštant iš vieno salono į kitą, tikėtis neverta – „Corsa“ kaina prasideda nuo 12 990 eurų, „208“ – nuo 13 300, abiejų modelių elektrinės versijos atitinkamai kainuoja nuo 29 800 ir 30 400 eurų.

Daugiau apie „Opel Corsa“ technines savybes, jo privalumus ir trūkumus, važiavimo įspūdžius sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.5714

Naujo „Toyota Yaris“ testas: jokių nuobodžių automobilių! (70)

„Toyota“ koncerno vadovas Akio Toyoda laikosi žodžio – „Toyota“ pristatė ne tik tokius...

Naujo elektrinio autobuso „Scania Citywide“ testas: miesto transporto perspektyva (24)

Jei labai norima, miesto autobusus galima palyginti su lengvaisiais automobiliais. Tik jais...

Naujo „Opel Corsa“ testas: prancūziški genai ir vokiškos vertybės (21)

Nors dar XIX amžiuje pirmą savo automobilį pagaminusi vokiška „Opel“ markė nuo 1929 metų...

Naujo „Audi RS6 Avant“ testas: universalas už namo kainą (102)

120 000 eurų, o su papildoma įranga – net 180 000 eurų. Tiek kainuoja naujas „Audi RS6 Avant“...

Naujo „Subaru XV e-Boxer“ testas: ar SUV reikalingas pravažumas? (30)

Kai pasivažinėjau su „ Subaru XV “, kuris šiemet debiutavo su nauja hibridine 150 AG „2.0...

Top naujienos

Konstitucijos ekspertas įspėja: savo pareiškimais Nausėda jau įvarė save į kampą (386)

Prezidentas Gitanas Nausėda susitikimų maratoną su premjerės Ingridos Šimonytės teikiamais...

Edgaras Savickas | D+ nariams

Valstybių skoloms šturmuojant aukštumas, ekonomistai įspėja: gali grįžti „diržų veržimosi“ politika

Po pandemijos į Europą gali grįžti taip vadinama „diržų veržimosi“ politika, pasižyminti...

Alytaus savivaldybė pervedė 188 tūkstančius eurų į sukčių sąskaitą (119)

Alytaus miesto savivaldybės administracija 188 tūkstančius eurų pervedė į sąskaitą...

Po susitikimo su Nausėda Anušauskas vertinamas teigiamai, bet anglų kalbos žinios užkliuvo (122)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) deleguotas kandidatas į...

Vengrijai – įspėjimas dėl rusiškos vakcinos: pasilikit jas sau (47)

Pirmadienį Europos Sąjunga (ES) įspėjo Vengriją, kad ji gali pirkti ir naudoti rusišką...

Lyg pasakoje: Nida pavirto tikrų tikriausia ledo karalyste papildyta nuotraukų galerija (1)

Nidos gyventojai ir ten besiilsintys žmonės ketvirtadienį pastebėjo reto grožio gamtos sukurtą...

Masinė avarija Kaune: susidūrus keturiems automobiliams, vienas apsivertė (2)

Trečiadienio popietę keturiems vairuotojams labai nepasisekė Kaune, Savanorių prospekte, ties...

Karbauskis – apie Jaručio paskyrimą: tai dar ne pabaiga (170)

Tai, kad Seimas ketvirtadienį nusprendė į parlamento pirmininko pavaduotojus paskirti...

Latvijoje – rekordinis naujų COVID-19 atvejų skaičius papildyta (14)

Latvijoje per praėjusią parą nustatyta rekordiškai daug naujų koronavirusinės infekcijos...

|Maža didelių žinių kaina