aA
Dešimtmetį auganti SUV populiarumo banga turi ir savų trūkumų – norintiems ne tik važinėti madingu automobiliu, bet ir išsiskirti minioje, vis sunkiau rasti originalų sprendimą – šiandien automobiliai su padidinta prošvaisa kepami beveik visų gamintojų cechuose. Tačiau naujas „Kia XCeed“ kitoks.

Jis – tai šiandien itin madingo SUV-kupė klubo atstovas. Reikia pastebėti, kad šio kėbulo tipo modeliai populiarėja tarp „premium“ gamintojų, viliodami pirkėjus ne tik praktiškomis savybėmis, bet ir stilinga išvaizda, už kurią pirkėjai dosniai purto nemažus pinigus.

Tačiau ir pigesnės klasės mašinose atsiranda dizaino įvairovių. Vienas tokių įdomesnių pasiūlymų yra naujas „Kia XCeed“. Pavadinimas panašus į „Ceed“, dydis – taip pat, nes gamyboje panaudota ta pati kaip ir kompaktinio hečbeko platforma, tačiau iš bendrų kėbulo dalių – tik priekinės durelės.

Madingos išvaizdos krosoveris (būtent taip jį vadina pats „Kia“ gamintojas) turi ne tik gerokai didesnę nei hečbeko prošvaisą (+42 mm), bet ir ūgtelėjo į visas puses. O jo išvaizda – šiandien madingo SUV-kupė tipo su nuožulnia galine stogo linija (jei anksčiau kupė dažniausiai vadindavome dviejų durelių uždaro kėbulo automobilius, tai dabar šiuo vardu krikštijamas kiekvienas modelis, turintis į galą žemėjančią stogo liniją). Sėsti ant tokios mašinos galinių sėdynių ne taip patogu kaip į tradicinį SUV, bet už tai išvaizda tikrai neliks nepastebėta.

„Kia XCeed“ salone didžiausia naujiena – pirmą kartą „Kia“ automobiliuose sumontuotas 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, taip pat kitoks 10,25 colių multimedijos ekranas su jutikliniais valdikliais ir „Kia Live“ internetinėmis paslaugomis. Tiesa, kad jos veiktų reikės pasidalinti savo mobilaus telefono internetu.

Pirmuose modelio bandymuose buvo tik pačios galingiausios versijos su 1.6 204 AG turbobenzininiu varikliu, tad netenka stebėtis, kad degalų sąnaudos, negailint akceleratoriaus, viršijo 10 l/100 km. Tačiau gamoje yra ir kuklesnių modelių pasirinkimas su 1.0 l 120 AG motoru, kurie neabejotinai labiausiai tiks važinėjantiems mieste. O optimalus pasirinkimas būtų versija su 1.4 140 AG varikliu, kuri turėtų džiuginti ir užtektina dinamika, ir saikingomis degalų sąnaudomis.

Ieškantiems ekologiškų sprendimų – kitais metais debiutuosianti iš tinklo įkraunama versija su papildomu 44,5 kW galios varikliu ir 8,9 kWh talpos akumuliatoriumi, vien tik elektra galinti nuvažiuoti iki 60 kilometrų.

Tiesa, akivaizdu, kad ši versija bus ir brangiausia, o kitų „Kia XCeed“ kainos prasideda nuo 19 990 eurų (pristatymo metu Baltijos šalių rinkodarininkai minėjo, kad į mūsų rinką bus tiekiami tik geresnių komplektacijų modeliai su 1.4 140 AG varikliu (matyt, tokie ir bus populiariausi) ir automatine 7DCT pavarų dėže, kainuosiantys nuo 24 000 eurų, tačiau visgi buvo apsigalvota ir kainos prasideda nuo akiai žymiai malonesnių skaičių).

Daugiau apie naujo „Kia XCeed“ privalumus ir trūkumus žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(11 žmonių įvertino)
4.0909

Naudoto „BMW 420i Gran Coupé“ testas: ką reikėtų žinoti, panorus tokį turėti savo kieme (24)

Prieš kelerius metus su debiutavusiu šeštos kartos trečios serijos BMW (F30 kėbulas, gamintas...

Naujas „Škoda Fabia“: ar jis geresnis už SUV? (165)

Čekų automobilių gamoje mažasis „ Škoda Fabia “ populiarumu nusileidžia tik didesniam...

Naujo „Audi Q4 e-tron“ testas: įperkamiausias elektromobilis klasėje (216)

Specialiai elektromobiliams sukurta „Volkswagen“ koncerno „MEB“ platforma eksploatuojama...

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (72)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (261)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Top naujienos

Arūnas Dulkys: nelieskite mano šeimos

Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys teigia vis dar sulaukiantis grasinimų, o jo vaikai...

Raminta Rakauskė | D+

Krizių nesustabdomos „Teltonikos“ grupės planuose – įspūdinga plėtra: 11 naujų projektų ir 33 tūkst. darbuotojų

2030-aisiais – 33 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje bei 3,5 mlrd. Eur siekianti įmonių grupės...

Valerijus Morozovas, šeimos gydytojas | D+

Gydytojas Morozovas: 3 pavyzdžiai, kada reikia valyti kepenis, ir 3 priežastys, dėl kurių nereikėtų juo užsiimti

Sveiki, sveiki atvykę į gydytojo kabinetą. To, apie ką kalbėsime, reikia tiems, kas: vartoja...

Nuo pirmadienio įsigalioja pokyčiai: raudonųjų šalių sąraše – dar trys šalys (8)

Nuo pirmadienio į raudoną zoną patenka Liuksemburgas , Nyderlandai ir Suomija, į geltonąją...

Henrikas Stelmokaitis | D+

Teisininkas atsako: ar galima naudotis klientų kontaktais, surinktais pas buvusį darbdavį?

Esant aštriai konkurencijai rinkoje, nieko keista, kad labiausiai vertinami ir ieškomi tokie nauji...

Toks atviras kovotojas Rimkenzo dar nebuvo: prabilo apie lovos reikalus be tabu ir atsakė, ką mano apie Maslobojevą ir Misiūną (7)

„Mane labiausiai nervina sportiniai interviu , kur klausiama, kaip tau sekėsi ar ką manai apie...

Gamtinių kataklizmų kupina vasara Europoje – vienkartinis pavojaus signalas ar naujoji realybė?

Ši vasara Europai nepagailėjo gausybės gamtos sukeltų nelaimių – Vokietiją, Belgija ir...

Trąšų brangimas ardo Europos ūkininkų planus: paveiks ir kito sezono kainas

Sparčiai kylančios trąšų kainos verčia Europos ūkininkus svarstyti, ar nereikėtų sumažinti...

Kokiu tikslu sovietmečio pradžioje statytuose butuose tarp kambarių būdavo įrengiami slenksčiai? (8)

Šiuolaikinių statybų tempai negali nestebinti – naujų namų pridygsta it grybų po lietaus ir ne...