aA
Šiemet Lietuvos Metų automobilio rinkimuose dalyvavo vienintelis septynvietis modelis „Hyundai Santa Fe“, kurio bendraplatformio „Kia Sorento“ apžvalgą dariau metų pradžioje. O kuo nuo jo skiriasi „Hyundai“ šeimyninis automobilis?

Pirma, jis yra kitoniškas savo išvaizda. Kuri, žinia, yra subjektyvus dalykas. Bet faktas, kad naujas ir didžiausias Europos rinkoje „Hyundai“ SUV modelis yra kur kas ryškesnis už pirmtaką. Beje, tai jau ketvirtasis „Santa Fe“ gamoje, o apskritai modelis Europoje debiutavo dar 2000 metais ir žemyne buvo pirmasis gamintojo parduodamas automobilis su padidinta prošvaisa.

Ir, žinoma, būtina aptarti sąvoką "septynvietis automobilis“. Taip, jis turi septynias sėdimas vietas (galima ir penkių vietų versija, tada bagažinė bus dar talpesnė), bet visgi jį geriau vertinti kaip erdvų penkiavietį SUV – ant dviejų trečios eilės sėdynių suaugusiems bus nepatogu sėdėti parietus kojas, nors čia sėdėsiantiems yra net atskirai reguliuojama vėdinimo sistema.

Bendrai vertinant „Hyundai Santa Fe“ džiugina „Premium“ klasės patogumais, ypatingai kalbant apie antrą sėdynių eilę – oda aptrauktos sėdynės turi puikų profilį, šildymo funkciją (priekinės – ir vėdinimo), jas galima atstumti ir pritraukti, reguliuoti atlošo padėtį ir netgi klavišu pastumti priekinio keleivio sėdynę, jei gale reikia dar daugiau erdvės – tai jau reprezentacinių modelių lygio įranga.

Šaunu ir priekyje – apdailos medžiagos ir surinkimas neleidžia abejoti, kad gamintojas kūrė ne tik erdvų, bet ir kokybišką automobilį – liesti paviršius malonu, o surinkimui priekaištų nėra.

Centre atsirado pasukamas važiavimo režimų bekele valdiklis – bandytas automobilis turėjo visų ratų pavarą. Aišku, į didelę klampyne juo tikrai nesileisite, bet jaustis labiau užtikrintai žiemą ar nuvažiavus nuo asfalto sistema, galinti iki 50 procentų sukimo momento perduoti galiniams ratams, tikrai pravers.

O dar džiugino tikrai efektyviai veikusi 230 AG hibridinė pavara – vidutinės benzino sąnaudos po nuvažiuotų daugiau kaip 800 kilometrų buvo tik 7,7 l/100 km. Be to, 1,6 l vidaus degimo variklio ir 44,2 kW elektros motoro tandemas veikia su hidrauline automatine pavarų dėžė, tad važiuojama užtikrintai ir sklandžiai, nors ir ne ypatingai greitai – įsibėgėjimas iki 100 km/val. užima 9,1 s, maksimalus greitis siekia 187 km/val. Bet šeimyniniam automobiliui tai yra daugiau nei pakankamai.

Iš trūkumų – nebent tai, kad nesiūloma reguliuojamo standumo pakaba, kuri tikrai praverstų parinkti optimalų amortizavimo lygį. Šiaip jau automobilis visada išlieka komfortiškas ir tik nelygiausiose kelio atkarpose ratai su žemo profilio padangomis į saloną pradeda perduoti kelio nelygumus.

Ir, dėmesio, dabar vienas esminių skirtumų nuo bendraplatformio „Kia Sorento“. Jei pastarasis siūlomas tik geriausios (ir, suprantama, brangiausios) TX komplektacijos, kainuojančios 53 990 eurų, tai „Hyundai Santa Fe“ kainuoja nuo 43 990 eurų (veiklos nuoma – nuo 643 eurų), hibridinė versija – nuo 47 990 eurų, mano bandytas „Premium“ modelis – 51 990 eurų. Matant tai ką gauni už šią kainą, nori nenori turi sutikti – aukščiausia klasė už prieinamą kainą.

Daugiau apie naują „Hyundai Santa Fe“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
2.5000

Atnaujinto „Porsche Macan“ testas: geriausio SUV atsisveikinimas? (24)

Akivaizdu, kad teste taikyti epitetą „geriausias“ yra pernelyg subjektyvu, bet asmenine mano...

Naudoto „Volkswagen Passat“ testas: ar verta pirkti penkerių metų senumo modelį? (135)

Lietuviams pasakoti apie skirtingų kartų „ Passat “ tikrai nėra reikalo – vienas...

Naujo „Hyundai Santa Fe“ testas: kodėl už gaminį iš Korėjos verta mokėti 50000 eurų? (123)

Šiemet Lietuvos Metų automobilio rinkimuose dalyvavo vienintelis septynvietis modelis „ Hyundai...

Naujo „Ford Mustang Mach-E“ testas: kas jį sieja su legenda? (124)

Na koks gi čia „Mustang“? Taip galvojau tikrai ne aš vienas. Bet kuo daugiau domėjausi nauju...

Naujo „Jaguar F-Pace SVR“ testas: lyg du automobiliai viename (32)

Aišku, 550 AG pasiekiantis ir iki 100 km/val. per 4 sekundes įsibėgėjantis 2 tonas sveriantis SUV...

Top naujienos

Pasienyje – provokatorius iš Sirijos: po stebinusio elgesio tapo baltarusių propagandos žvaigžde (6)

Migrantų krizę iki šiol lydi daugybė baltarusiškų propagandinių siužetų. Pasieniečiai iš...

Mokslininkai jau siunčia pirmąsias užuominas, ko tikėtis iš omikron (12)

Tuo metu, kai susirūpinimas dėl dar vieno pasaulinio COVID-19 atvejų šuolio erzina pasaulines...

Gyventojų, pirkusių automobilius pagal „kauferį“, laukia VMI klausimai (22)

Kiek daugiau nei 1000 gyventojų, kurie įsigydami automobilį sudarė užsienietišką...

Žiniasklaida: įstrigusiems migrantams – Baltarusijos režimo ultimatumas

Baltarusijos valdžia iš migrantų reikalauja naujo Lenkijos sienos puolimo. Vokiečių leidinys...

Įamžino šiurpų poelgį: „Volkswagen Golf“ vairuotojas partrenkė pėsčiąją ir spruko nė nesustojęs (168)

Portalą „ Kas vyksta Kaune “ pasiekė kauniečio vaizdo įrašas, kuriame nufilmuota, kaip K....

Kęstutis Girnius. Ar išlaikėme gailestingumo egzaminą? (11)

Lietuva didžiuojasi, kad jai pasisekė sutramdyti nelegalių migrantų antplūdį, kad ji apgynė...

Lietuvoje nustatyti 465 nauji koronaviruso infekcijos atvejai, mirė 15 žmonių papildyta

Praėjusią parą nustatyti 465 nauji COVID-19 atvejai, mirė 15 žmonių, rodo pirmadienį paskelbti...

Prieš dar vieną Šeimų sąjūdžio mitingą – apsauginė tvora aplink Seimą (31)

Lietuvos šeimų sąjūdis pirmadienį rengia piketą prie Seimo prieš privalomąjį darbuotojų...

Tarnybos aiškinasi, kaip veikia Uspaskicho reklamuotas vanduo (73)

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba jau beveik metus aiškinasi, ar Darbo partijos lyderio...