aA
Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują modelį, tarp kurių – ir tokie populiarūs SUV kaip vidutinės klasės „Tucson“, taip pat didesnysis „Sant Fe“. Tačiau subrendo laikas ir mažajam miesto krosoveriui, pakrikštytu nauju „Bayon“ vardu – šiame segmente gamintojas kol kas neturėjo ką pasiūlyti.

Tiesa, teigti, kad mažų automobilių klasėje nebuvo „Hyundai“ modelio su padidinta prošvaisa, būtų ne visiška tiesą – čia gamintoją atstovavo „Hyundai i20 Active“ – tradicinis hečbekas su didesne prošvaisa. Ir, reikia pasakyti, sekėsi jam visai neprastai.

Tačiau naujasis „Bayon“ (pavadinimas kilęs iš miesto, esančio Šiaurės Vakarų Prancūzijoje), nors ir pagamintas naudojant „Hyundai i20“ platformą, vizualiai yra visiškai kitoniškas nei jo bendraplatformis. O su madinga išvaizda galima visai pagrįstai tikėtis atsiriekti rinkos dalį šiuo metu itin populiariame mažų miesto krosoverių segmente.

Šiek tiek didesnis nei 4 metrai, su padidinta prošvaisa, turintis tik priekinius varančiuosius ratus, bet, kas kur kas svarbiau jo pirkėjams, pasižymintis originalia išvaizda – tai kur kas svaresnis argumentas, atveriantis pirkėjų pinigines, nei miestui skirto automobilio pravažumo savybės.

Nedidelis „Bayon“ yra stebėtinai talpus – pasižymi didele bagažine, ant galinių sėdynių vietos užteks ir dideliems keleiviams, priekyje erdvės pojūtį sustiprina tiek toli nuo vairuotojo esantis priekinis stiklas, tiek ir horizontalios prietaisų skydelio linijos, vizualiai padidinančios salono erdvę.

Žinoma, apdailos medžiagos yra ekonominės klasės – panašios naudojamos ir pigiausiuose „Volkswagen“ krosoveriuose, su kuriais neabejotinai ir konkuruos naujasis „Bayon“. Užtat, išskyrus pigiausią komplektaciją, visose versijose yra skaitmeninis prietaisų skydelis ir 8 colių multimedijos ekranas (papildomai galimas 10,25 colio įstrižainės ekranas su navigacijos sistema realiu laiku).

Taip pat „Bayon“ turi itin daug saugumo įrangos – tiek bazinės, tiek ir užsakomos papildomai, tarp kurios yra ir važiavimo savo eismo juosta, atstumo ir į apribojimus atsižvelgiantis greičio palaikymas, ir perspėjimas apie artėjančia transporto priemonę, kai važiuojama atbuline eiga.

„Bayon“ pakaba suderinta komfortiškai, tad labiau patiks mėgstantiems važinėti ramiai, nors galima pagirti tiksliai ir aiškiai veikiančią vairo sistemą, taip pat sklandžiai pavaras perjungiančią dviejų sankabų automatinę DCT transmisiją.

Tiesa, bandžiau brangiausią modelio versiją su hibridine technologija, turinčią starterį-generatorių, kuris įkrauna papildomą akumuliatorių ir leidžia tiek sutaupyti degalų, tiek ir greičiau bėgėtis – ši versija pasiekia 120 AG, kai su tokiu pačiu 998 cm3 motoru modelio galia yra 100 AG. Tiesa, vidutinės degalų sąnaudos po nuvažiuotų kelių šimtų kilometrų buvo ne tokios jau ir mažos ir siekė 7 l/100 km.

Tad, manau, nehibridinė automobilio versija ir bus aktualiausia rinkoje, ypatingai su automatine transmisija. „Hyundai Bayon“ kaina prasideda nuo 15 990 eurų (veiklos nuomos kaina – nuo 271 euro), versijos su turbobenzininiu varikliu kainuoja nuo 16 990 eurų, dar papildomai 2000 eurų teks sumokėti jei norėsite „automato“.

O štai hibridinis „Bayon“ kainuoja nuo 23 590 eurų, bandytas modelis su papildoma įranga kainavo net 26 570 eurų – kaip bežiūrėtum, tai jau yra klase aukštesnių automobilių kaina.

Daugiau apie naująjį „Hyundai Bayon“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
3.8333

Atnaujinto „Jeep Compass“ testas: miestui pritaikytas džipas (40)

Europoje „ Jeep Compass “ pardavimai sudaro daugiau nei 40 proc. visų gamintojo mašinų. Tad...

Naudoto „BMW 420i Gran Coupé“ testas: ką reikėtų žinoti, panorus tokį turėti savo kieme (44)

Prieš kelerius metus su debiutavusiu šeštos kartos trečios serijos BMW (F30 kėbulas, gamintas...

Naujas „Škoda Fabia“: ar jis geresnis už SUV? (166)

Čekų automobilių gamoje mažasis „ Škoda Fabia “ populiarumu nusileidžia tik didesniam...

Naujo „Audi Q4 e-tron“ testas: įperkamiausias elektromobilis klasėje (216)

Specialiai elektromobiliams sukurta „Volkswagen“ koncerno „MEB“ platforma eksploatuojama...

Naujo „Hyundai Bayon“ testas: kas slepiasi už šio vardo? (72)

Pastaraisiais metais „Hyundai“ kompanija yra kaip niekada aktyvi ir pristatė ne vieną naują...

Top naujienos

Neteisėtų migrantų srautui nemažėjant, ragina neatmesti sienos šturmo: tai gali įvykti bet kurią minutę

Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT) antradienį pranešė, kad per nepilną spalio mėnesį...

Skirtingose laboratorijose antikūnų testo rezultatai gali skirtis: gydytoja pasakė, kokius tyrimus atlikti po ligos ir vakcinos (125)

Pastaruoju metu visuomenėje daug dėmesio sulaukia antikūnų prieš koronavirusą tyrimai –...

Armonaitė: atleiskit, bet sugadinsiu Širinskienės istoriją faktais papildyta  (163)

Po valstiečių-žaliųjų atstovės Seime Agnės Širinskienės kaltinimų dėl brangių pusryčių...

Nuo lapkričio griežtinama darbdavių atsakomybė – didės baudos (66)

Nuo šių metų lapkričio mėnesio 1 d. įsigalioja Lietuvos Respublikos administracinių...

Pandemijos kreivė lūžta? Anksčiausiai pajuodusių savivaldybių skaičiai teikia vilčių

Ir toliau augant naujų koronaviruso atvejų skaičiui, epidemiologinis šalies žemėlapis...

Kultūros ministras Kairys savo kabinetui atnaujinti pasitelkė partijos kolegas: skirta suma nustebino politikus papildyta ministerijos komentaru (199)

Kultūros ministras , liberalas Simonas Kairys atsinaujina kabinetą. LNK žinios praneša, kad iki...

COVID-19 situacija Kinijoje – vis sudėtingesnė, skelbiamas karantinas milijoniniame mieste (20)

Per pastaruosius penkis mėnesius Kinijai pavyko net tris kartus pasiekti užsibrėžtą tikslą –...

Lenkijos premjero žodžiai sukėlė skandalą: ES gali pradėti trečiąjį pasaulinį karą (386)

Lenkija siekia numalšinti Europos Sąjungos partnerių pasipiktinimą, kilusį po to, kai šalies...

The Economist | D+

Ukrainiečiai dorojasi su Rusijos agresija, tačiau bijo: artėja žiema, o Putinas turi itin skausmingą įrankį

Žvarbiam vėjui barškinant biuro langus, Sergejus Šapkinas pamirko sausainį meduje ir panyra į...

Aktualu NT savininkams: kaip sužinoti savo NT mokestinę vertę (1)

Baigiantis metams nekilnojamojo turto ( NT ) savininkai tradiciškai turi deklaruoti ir sumokėti...