aA
Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUVHonda CR-V“ Lietuvoje yra retas svečias. Nors kažkada ir pas mus „Honda“ turėjo neblogas pozicijas, prieš dešimtmetį praūžusi krizė šalyje nušlavė pardavimų salonus (o iš tiesų tai kaltinti reikia prastą vietos pardavėjų vadybą), tad šiandien šios markės automobilių galima įsigyti vos vienoje atstovybėje Vilniuje. Ir labai gaila.

Nes patikimumo reitinguose „Honda“ kartu su „Toyota“ reguliariai užima aukščiausias pozicijas. Debiutavęs dar 1995 metais ir tapęs vienu pirmuoju SUV bangos pradininku, šiandien „Honda CR-V“ skaičiuoja jau penktą kartą, o „JATO Dynamics“ statistika teigia, kad 2013-2017 metais tai buvo daugiausiai pasaulyje parduodamas SUV.

Apie „Honda CR-V“, pristatytą 2013 m., galite skaityti čia.

Ir nieko keisto, kad patikimas ir praktiškas modelis su ilgamete istorija yra vienas populiariausių SUV pasaulyje. Reikia tikėtis, kad kažkada ir mūsų krašte atkus šios markės pardavėjai, nes naujasis „CR-V“ yra beveik nepriekaištingas modelis – pakankamai didelis, galimas penkių arba septynių sėdimų vietų, beveik visose versijose turintis „4x4“ pavarą, pagamintas Japonijoje ir džiuginantis akį tiek markei būdinga originalia išvaizda, tiek ir puikia apdaila, taip pat subalansuotomis važiavimo savybėmis.

Nes „Honda“, jei trumpam pamiršti jų aktyviai propaguojamas kintamo perdavimo CVT transmisijas (kurios patogumu ir komfortu nusileidžia tradiciniams hidrauliniams „automatams“, o efektyvumu – dviejų sankabų greičių dėžėms) visada pasižymėjo sportiškomis važiavimo savybėmis ir naujasis „CR-V“, nors jo ilgis siekia 4,7 metro, nėra išimtis.

Be to, kadangi jis turi 35 mm didesnę prošvaisą nei anksčiau, kuri dabar siekia 20 centimetrų, juo jau galima drąsiau nuvažiuoti nuo asfalto – tuo labiau, kad beveik visos versijos siūlomos su visų ratų pavara. O 30 mm didesnis atstumas tarp ašių dar labiau padidino patogumą keleiviams, taip pat bagažinės tūris padidėjo iki 561 l.

„Honda CR-V“ atsisakė turbodyzelinių motorų ir yra komplektuojamas su vieninteliu 1,5 l VTEC turbobenzininiu 173 AG varikliu (AWD versijoje pasiekiančiu 193 AG), derinamu tiek su šiame segmente nepopuliaria mechanine greičių dėže, tiek ir su CVT transmisija.

Kaip ir kiti japonų gamintojai, išskyrus „Mazda“ ir „Suzuki“, „Honda“ atkakliai laikosi šio tipo automatinės transmisijos, kuri mėgstantiems važiuoti azartiškai nesuteikia daug smagumo prie vairo, be to, nepadeda ir sutaupyti degalų. Nors naujoje modelio kartoje ji buvo patobulinta ir prisitaiko prie važiavimo tempo, padeda stabdyti varikliu ir leidžia greičiau įsibėgėti, bet ji labiausiai tiks tik niekur neskubantiems vairuotojams.

Kuriems (ir ne tik jiems) bus kur kas svarbiau kaip įrengtas salonas. Jis šaunus, be to, ir pakankamai tylus, kas visada buvo viena silpniausių „Honda“ vietų – triukšmingumui mažinti panaudota net elektroninė triukšmą slopinanti ANC sistema, veikianti panašiu principu kaip ir aktyvios aplinkos garsą mažinančios ausinės. O drauge su sumaniai iš itin atsparaus plieno sukonstruotu kėbulu ir pažangiomis pagalbinėmis sistemomis, jis yra ir vienas saugiausių automobilių rinkoje, reikliuose NCAP bandymuose pelnęs maksimalų įvertinimą – šeimyniniam automobiliui tai taip pat yra itin svarbus kriterijus.

Daugiau apie naująjį „Honda CR-V“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Naujo „Dacia Spring“ testas: 12 000 eurų už naują elektromobilį (52)

33 kilovatai arba 44 arklio galios – iš pirmo žvilgsnio, tokio pajėgumo elektromobilį sunku...

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (72)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (81)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Pirma „Dacia Jogger“ apžvalga: geresnis nei buvo galima tikėtis (144)

Nustebino – tikriausiai taip geriausiai apibūdinčiau naują septynių vietų „ Dacia Jogger“...

Top naujienos

COVID-19 rodikliai blogėja kasdien ir kone visose kreivėse: siūlo apie atlaisvinimus negalvoti – laukia sunkiausias mėnuo (148)

Epidemiologinė situacija Lietuvoje ir toliau prastėja. Kai kuriomis dienomis nustatoma net daugiau...

Agnė Keizikienė | D+

Nemetate daiktų, nes „gal prireiks“: psichiatrė papasakojo, kada tai gali tapti rimta liga

Sutikite, kad dažnai besitvarkant išsprūsta frazė: o gal prireiks? Atidedate daiktą, o po metų...

Po rinkimų karnavalo Rusijoje įspėja: gali baigtis liūdnai (331)

Tai nebuvo rinkimai. Su tokiu teiginiu kalbėdami apie Rusijos parlamento rinkimus sutinka dauguma...

Sniego pilys | D+

SSRS sekso „nebuvo“, todėl ir kontracepcijos nereikėjo: norėdamos nutraukti nėštumą moterys ėmėsi itin drastiškų priemonių

„Tai įvyko Lvovo srities ligoninėje. Gimdymas vyko kaip įprasta, bet niekaip negalėjau suprasti,...

Lietuvos sąjungininkai – apie dūrį į nugarą: pasekmės gali atsirūgti visai NATO (205)

Dūris į nugarą, išdavystė! Tokios tulžingos reakcijos pasipylė iš Paryžiaus po to, kai...

Pajūryje sutiktas roplys nustebino daugelį: priminė žinomą lietuvišką pasaką

Rašytojas Vytautas V. Landsbergis feisbuke pasidalino vaizdo įrašu, kuriame nufilmuotas pajūryje...

Mano vestuvės buvo tikra pasaka, bet pirmoji naktis po to – kaip košmaras (19)

Papasakoti apie savo vestuves reiškia papasakoti apie tikrove tapusią pasaką. Nuostabi ceremonija...

Pirmoji didžiųjų prekybininkų savaitė su galimybių pasu: padidėjęs srautas į mažesnes parduotuves nepadėjo išvengti praradimų pasisakė apie boikotą (302)

Praėjus savaitei, kuomet didesnėse maisto prekių parduotuvėse tenka tikrinti galimybių pasus,...

Jonaviečių šturmą atlaikęs „Žalgiris“ iškovojo pirmą pergalę sezone (142)

Pirmadienio vakaras „Betsafe-LKL“ čempionate tapo istoriniu – pirmąsias savo rungtynes...