Jei norite automobilio su išskirtiniu prancūzišku charakteriu, jis priešais jus – Prancūzijos gamintojai gali pagrįstai didžiuotis atnaujintu „Citroën C4 Cactus“, kuriam netrūksta originalumo. Bet pratę prie vokiškų mašinų jo greičiausiai nesupras.
"Citroen C4 Cactus" bandymai
© Gamintojo archyvas

Prieš 3 metus debiutavęs „C4 Cactus“ šiemet sulaukė atnaujinimo. Ir netgi pakeitė klasę – jei anksčiau „kaktusas“ buvo pristatomas kaip krosoveris, tai dabar originalieji prancūzai nusprendė, kad neverta murkdytis šioje perpildytoje klasėje ir jį pakrikštijo... hečbeku. Akivaizdu, kad sprendimas priimtas dėl to, kad SUV /krosoverių kategorijoje gamintojui atstovauja „Aircross“ modeliai.

Bet kaip jį bepavadintum, esmė lieka ta pati – tai vis dar didesnę prošvaisą turinti mašina su plastikinėmis apsaugomis ant ratų arkų ir slenksčių. Tiesa, originaliai atrodžiusios ir dureles bei bagažinę dengusios patentuotos „Airbump“ apsaugos sumažėjo iki minimumo – senojo „Cactus“ gerbėjai jų tikrai pasiges.

Bet, pasirodo, kad pirmasis variantas net ir prancūzams pasirodė per daug ekstravagantiškas, tad ir pardavimai nedžiugino – norint įtikti daugiau pirkėjų, jie tikisi juos suvilioti labiau tradicine automobilio išvaizda. Dėl to ir gale nebeliko originalių kvadratinių žibintų, kuriuos pakeitė labiau įprastos formos šviesos.

Kai prieš kelis metus išvydau debiutavusio „C4 Cactus“ saloną, likau nesupratęs – nors originalų eksterjerą atitiko ir interjeras, bet jis buvo nepadoriai pigus. Vidinės durelių rankenos-dirželiai, kietas prietaisų skydelio plastikas atrodė lyg komercinio automobilio sprendimai, vos ne leidžiantys saloną plauti aukšto slėgio srove. Ir kad dar kaina būtų maža – bet kur tau, tai buvo vienas brangesnių segmento automobilių.

"Citroen C4 Cactus" bandymai
"Citroen C4 Cactus" bandymai
© Jurgis Paplaitis

Tad jei kalbėti apie atnaujinto modelio kokybę, salonas dabar žymiai kokybiškesnis, su minkšta salono detalių apdaila ir žymiai geresne garso izoliacija.

Ir ypatingomis naujomis sėdynėmis – prancūzai labai didžiuojasi jų patogumu. Bet tokiu krėslu aš geriau mėgaučiausi poilsio kambaryje su arbatos puodeliu rankoje, o ne prie vairo – sėdynėje posūkiuose tenka sėdėti gerokai įsikabinus į vairą, o dienos pabaigoje, nors bent jau kol kas nugaros skausmais nesiskundžiu, atrodė, kad visą kelionę stuburas raitėsi lyg ant kabliuko pamautas sliekas.

Bet ko jau ko neprikiši „Citroën“, tai komfortiško važiavimo blogu keliu. Nes čia – pirmieji šioje klasėje amortizatoriai su papildomomis hidraulinėmis kameromis, padidinančiomis jų eigą ir amortizaciją net ir pervažiuojant per didžiausias duobes.

Važiuojant tiesiai ir nelygiu keliu, komfortas išties pagirtinas, ir didesnis nei gali tikėtis šioje klasėje. Bet asmeninė patirtis išėjo tokia, kad, važiuojant Provanso kalnų keliais, pradėjo pykinti – dažniausiai taip nutinka keleiviams, bet šįkart pirmą kartą gyvenime pajaučiau maudimą ir sėdėdamas prie vairo.

Bet jei norite paties komfortiškiausio nedidelio automobilio, tada jums – į „Citroën“ saloną. Nes jei nesilygiuoti į Sebastieną Loebą, juo galima važiuoti visai smagiai – tiek trijų cilindrų versija su 130 AG ir „mechanika“, tiek ir su 110 AG, derinamu hidrauliniu „automatu“ (galingesnei versijai ši transmisija nesiūloma, tad pastaras derinys man atrodo labiausiai tinkantis šiai miesto mašinai).

Kaip ir anksčiau čia – originalus ir erdvus salonas, didelė bagažinė, atsirado papildoma vairuotojo pagalbinė įranga – viskas pakankamai praktiška ir šiuolaikiška.

Žinoma, netrūksta ir prancūziškų keistenybių. Pavyzdžių, prietaisų rodmenis atstojančiame ekranėlyje pateikiama tik minimali informacija – čia nėra net tachometro, nes kažkodėl gamintojas nusprendė, kad užtenka pavaros perjungimo suflerio. Jei norėsite sužinoti kelionės duomenis – pvz., degalų sąnaudas, šios informacijos teks ieškoti centriniame informaciniame ekrane.

Jame – ir vėdinimo sistemos nustatymai, kadangi srautui ir temperatūrai reguliuoti minimalistinio dizaino prietaisų skydelyje atskirų rankenėlių nėra.

Daugiau apie atnaujintą „Citroën C4 Cactus“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujojo „Kia Ceed“ testas: euroautomobilis specialiai „Motorams“ iš Faro, Portugalijos (18)

Jei tikėti kiekvienu „Kia“ rinkodarininkų žodžiu, naujasis „Ceed“ yra labiausiai...

„Peugeot Rifter“ testas: naujasis partneris specialiai DELFI iš Monako (5)

Naujuoju partneriu ji vadinu neatsitiktinai – ankstesnės kartos šis automobilis mums pažįstamas...

„Ford EcoSport“ testas: aukščiau (ne)būtinai geriau (12)

Subkompaktiniai krosoveriai Europos rinkose ima dominuoti, tad nenuostabu, kad jų savo...

Naujojo „Peugeot 508“ testas: intriga paruošta specialiai DELFI iš Monako (27)

Dar visai neseniai vidutinio dydžio sedanai buvo vieni trokštamiausių automobilių. Kompanijų...

Naujojo „Volvo V60“ testas: alternatyva be kompromisų specialiai „Motorams“ iš Barselonos (29)

Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai...

Top naujienos

Branduolinių povandeninių laivų kapinyne Rusijoje apsilankęs vokiečių žurnalistas: tai, ką išvydau, sukėlė šoką (44)

Vokiečių žurnalistas Michaelis Schmidtas papasakojo apie tai, kaip Šiaurės vakarų Rusijoje,...

Egzotiškas pasiūlymas Palangoje: vietoj įprastų saldumynų – drakono vaisių, kinkanų ir karališkų uogų (5)

Vaisiais iš Tailando, Kosta Rikos, Izraelio, Turkijos bei Lenkijos Palangoje pirmus metus...

Sekmadienį – dar viena proga pasidžiaugti šiluma (4)

Sekmadienio naktis numatoma nepastoviai debesuota, be lietaus. Vėjas silpnas. Antroje nakties pusėje...

Saugojosi, bet pastojo: apie gyvybei pavojingą negimdinį nėštumą įspėjo ne vienas simptomas (29)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja, norėdama pasidalinti savo istorija. Ji viliasi, kad kitoms...

Kemzūros prognozė nepradžiugins „Žalgirio“ sirgalių: tai sportas, kitaip nebūna (63)

Laiko patikrintas Kęstučio Kemzūros ir Davido Blatto duetas, panašu, ruošia dirvą dar vienam...

Minią sujaudino „The Prodigy“ narių poelgis pasirodymo metu (2)

Ko gero labiausiai lauktas pasirodymas „ Positivus “ festivalyje pateisino visus lūkesčius. „...

Prabilo dar viena su „Alfa vyru“ pasimatyme buvusi mergina: bandė bėgti, bet jis ją sekė (294)

„Ėjau į troleibusą, jis iš paskos“, – apie bandymą pasprukti nuo „Alfa vyro“ Airino...

Visa tiesa apie nuolaidų korteles: kam jos iš tiesų naudingos? (145)

Lojalumo kortelės Lietuvoje atsirado prieš gerus 11 metų ir šiandien jau nieko nebestebina, kad...

Išskyrė 9 akivaizdžiausius partnerių neištikimybės ženklus: juos pajutus, reiktų sunerimti (13)

Vyrus ir moteris į neištikimybę pastūmėja skirtingos priežastys, tačiau ir vieni, ir kiti...

Suskambo vienintelis solinis Jazzu koncertas pajūryje: atlikėja neslėpė kvapą gniaužiančio jaudulio (71)

Palanga šį savaitgalį tapo Lietuvos centru – čia ne tik vyko „Aurum 1006 km“ lenktynės, bet...