aA
Jei norite automobilio su išskirtiniu prancūzišku charakteriu, jis priešais jus – Prancūzijos gamintojai gali pagrįstai didžiuotis atnaujintu „Citroën C4 Cactus“, kuriam netrūksta originalumo. Bet pratę prie vokiškų mašinų jo greičiausiai nesupras.
"Citroen C4 Cactus" bandymai
© Gamintojo archyvas

Prieš 3 metus debiutavęs „C4 Cactus“ šiemet sulaukė atnaujinimo. Ir netgi pakeitė klasę – jei anksčiau „kaktusas“ buvo pristatomas kaip krosoveris, tai dabar originalieji prancūzai nusprendė, kad neverta murkdytis šioje perpildytoje klasėje ir jį pakrikštijo... hečbeku. Akivaizdu, kad sprendimas priimtas dėl to, kad SUV /krosoverių kategorijoje gamintojui atstovauja „Aircross“ modeliai.

Bet kaip jį bepavadintum, esmė lieka ta pati – tai vis dar didesnę prošvaisą turinti mašina su plastikinėmis apsaugomis ant ratų arkų ir slenksčių. Tiesa, originaliai atrodžiusios ir dureles bei bagažinę dengusios patentuotos „Airbump“ apsaugos sumažėjo iki minimumo – senojo „Cactus“ gerbėjai jų tikrai pasiges.

Bet, pasirodo, kad pirmasis variantas net ir prancūzams pasirodė per daug ekstravagantiškas, tad ir pardavimai nedžiugino – norint įtikti daugiau pirkėjų, jie tikisi juos suvilioti labiau tradicine automobilio išvaizda. Dėl to ir gale nebeliko originalių kvadratinių žibintų, kuriuos pakeitė labiau įprastos formos šviesos.

Kai prieš kelis metus išvydau debiutavusio „C4 Cactus“ saloną, likau nesupratęs – nors originalų eksterjerą atitiko ir interjeras, bet jis buvo nepadoriai pigus. Vidinės durelių rankenos-dirželiai, kietas prietaisų skydelio plastikas atrodė lyg komercinio automobilio sprendimai, vos ne leidžiantys saloną plauti aukšto slėgio srove. Ir kad dar kaina būtų maža – bet kur tau, tai buvo vienas brangesnių segmento automobilių.

"Citroen C4 Cactus" bandymai
"Citroen C4 Cactus" bandymai
© Jurgis Paplaitis

Tad jei kalbėti apie atnaujinto modelio kokybę, salonas dabar žymiai kokybiškesnis, su minkšta salono detalių apdaila ir žymiai geresne garso izoliacija.

Ir ypatingomis naujomis sėdynėmis – prancūzai labai didžiuojasi jų patogumu. Bet tokiu krėslu aš geriau mėgaučiausi poilsio kambaryje su arbatos puodeliu rankoje, o ne prie vairo – sėdynėje posūkiuose tenka sėdėti gerokai įsikabinus į vairą, o dienos pabaigoje, nors bent jau kol kas nugaros skausmais nesiskundžiu, atrodė, kad visą kelionę stuburas raitėsi lyg ant kabliuko pamautas sliekas.

Bet ko jau ko neprikiši „Citroën“, tai komfortiško važiavimo blogu keliu. Nes čia – pirmieji šioje klasėje amortizatoriai su papildomomis hidraulinėmis kameromis, padidinančiomis jų eigą ir amortizaciją net ir pervažiuojant per didžiausias duobes.

Važiuojant tiesiai ir nelygiu keliu, komfortas išties pagirtinas, ir didesnis nei gali tikėtis šioje klasėje. Bet asmeninė patirtis išėjo tokia, kad, važiuojant Provanso kalnų keliais, pradėjo pykinti – dažniausiai taip nutinka keleiviams, bet šįkart pirmą kartą gyvenime pajaučiau maudimą ir sėdėdamas prie vairo.

Bet jei norite paties komfortiškiausio nedidelio automobilio, tada jums – į „Citroën“ saloną. Nes jei nesilygiuoti į Sebastieną Loebą, juo galima važiuoti visai smagiai – tiek trijų cilindrų versija su 130 AG ir „mechanika“, tiek ir su 110 AG, derinamu hidrauliniu „automatu“ (galingesnei versijai ši transmisija nesiūloma, tad pastaras derinys man atrodo labiausiai tinkantis šiai miesto mašinai).

Kaip ir anksčiau čia – originalus ir erdvus salonas, didelė bagažinė, atsirado papildoma vairuotojo pagalbinė įranga – viskas pakankamai praktiška ir šiuolaikiška.

Žinoma, netrūksta ir prancūziškų keistenybių. Pavyzdžių, prietaisų rodmenis atstojančiame ekranėlyje pateikiama tik minimali informacija – čia nėra net tachometro, nes kažkodėl gamintojas nusprendė, kad užtenka pavaros perjungimo suflerio. Jei norėsite sužinoti kelionės duomenis – pvz., degalų sąnaudas, šios informacijos teks ieškoti centriniame informaciniame ekrane.

Jame – ir vėdinimo sistemos nustatymai, kadangi srautui ir temperatūrai reguliuoti minimalistinio dizaino prietaisų skydelyje atskirų rankenėlių nėra.

Daugiau apie atnaujintą „Citroën C4 Cactus“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Audi A6“ testas: ar tai – lietuvio svajonių automobilis? (71)

Na, pasakykite man, koks žmogus nenorėtų išbandyti naujausio „ Audi A6 “? Jau aštuntą kartą...

„Opel Grandland X“ testas: ar nenukentėjo vokiškų automobilių kokybė? (24)

„ Opel Grandland X “ turi tą pačią platformą kaip ir „ Peugeot 3008 “, o „Opel“ markė...

Naujos „Toyota Supra“ testas: legenda grįžo, nesvarbu, kad su BMW širdimi specialiai DELFI iš Madrido (51)

„Tikriausiai tai paskutinis kartas, kai „Toyota“ gali sau leisti pagaminti sportinį automobilį...

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (19)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Naujo „Renault Megane R.S.“ testas: garantuotas emocijų užtaisas su vienu „bet“ (14)

Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis...

Top naujienos

Guoga traukiasi iš aktyvios politikos: kitąmet nedalyvausiu jokiuose rinkimuose (56)

Buvęs liberalas Antanas Guoga , ilgą laiką buvęs laikomas realiausiu „valstiečių“ kandidatu...

Nuošalioje Vilniaus vietoje tiekia autentišką armėnišką maistą: stulbina kainomis ir porcijų dydžiu (146)

Jeigu nebūčiau vykusi automobiliu pro šalį, apie Valakampių paplūdimyje kepamus armėniškus...

Rezultatyvumu pradžiuginęs Lekavičius padėjo „Panathinaikos“ sutriuškinti Eurolygos debiutantus (1)

Miunchene antausį gavę Atėnų „Panathinaikos“ (2-1) krepšininkai išliejo susikaupusį...

Orai: artėja šalčiai (2)

Meteorologų teigimu, penktadienis bus gerokai vėsesnis nei praėjusios dienos. Naktį daug kur...

Lietuvių augintojus prispaudė kinai ir ukrainiečiai (116)

Šalies medaus eksportuotojai išgyvena sunkmetį – pirkėjų prireikė žvalgytis net tolimoje...

Panevėžyje nugriaudėjo galingas sprogimas: visiškai sugriauti keli garažai (68)

Bendrasis pagalbos centras informavo, kad Panevėžyje, Ateities g. 28, garažų masyve nugriaudėjo...

Grigas garantuoja, kad „Žalgiris“ šį sezoną eis toli, Čeponis stabdo arklius (55)

Trys pralaimėjimai iš eilės – ne „Žalgirio“ stilius. Šarūno Jasikevičiaus pamokslo...

Kol žmona rūpinosi namais, vyras ėjo pas meilužę: viską pakeitė gimtadienio vakarėlis (81)

Šventai tikėjau, kad galima išsaugoti šeimą . Ir jei ne atleisti už išdavystę, tai bent...

Guoga atviras: kandidatu į Vilniaus merus galėtų būti Vytautas Bakas (19)

Artėjant rinkimams į Vilniaus mero kėdę spėliojama, kas galėtų tapti nauju sostinės vadovu....

VU profesoriaus elgesį tyrusi komisija nustebino studentą: pripažino, kad esu „Karbauskio b...pys“ ir „šiukšlė“ (337)

Nors profesorius Paulius Subačius viešoje erdvėje palankiai vertino itin įžeidžiančius...