aA
Jei norite automobilio su išskirtiniu prancūzišku charakteriu, jis priešais jus – Prancūzijos gamintojai gali pagrįstai didžiuotis atnaujintu „Citroën C4 Cactus“, kuriam netrūksta originalumo. Bet pratę prie vokiškų mašinų jo greičiausiai nesupras.
"Citroen C4 Cactus" bandymai
© Gamintojo archyvas

Prieš 3 metus debiutavęs „C4 Cactus“ šiemet sulaukė atnaujinimo. Ir netgi pakeitė klasę – jei anksčiau „kaktusas“ buvo pristatomas kaip krosoveris, tai dabar originalieji prancūzai nusprendė, kad neverta murkdytis šioje perpildytoje klasėje ir jį pakrikštijo... hečbeku. Akivaizdu, kad sprendimas priimtas dėl to, kad SUV /krosoverių kategorijoje gamintojui atstovauja „Aircross“ modeliai.

Bet kaip jį bepavadintum, esmė lieka ta pati – tai vis dar didesnę prošvaisą turinti mašina su plastikinėmis apsaugomis ant ratų arkų ir slenksčių. Tiesa, originaliai atrodžiusios ir dureles bei bagažinę dengusios patentuotos „Airbump“ apsaugos sumažėjo iki minimumo – senojo „Cactus“ gerbėjai jų tikrai pasiges.

Bet, pasirodo, kad pirmasis variantas net ir prancūzams pasirodė per daug ekstravagantiškas, tad ir pardavimai nedžiugino – norint įtikti daugiau pirkėjų, jie tikisi juos suvilioti labiau tradicine automobilio išvaizda. Dėl to ir gale nebeliko originalių kvadratinių žibintų, kuriuos pakeitė labiau įprastos formos šviesos.

Kai prieš kelis metus išvydau debiutavusio „C4 Cactus“ saloną, likau nesupratęs – nors originalų eksterjerą atitiko ir interjeras, bet jis buvo nepadoriai pigus. Vidinės durelių rankenos-dirželiai, kietas prietaisų skydelio plastikas atrodė lyg komercinio automobilio sprendimai, vos ne leidžiantys saloną plauti aukšto slėgio srove. Ir kad dar kaina būtų maža – bet kur tau, tai buvo vienas brangesnių segmento automobilių.

"Citroen C4 Cactus" bandymai
"Citroen C4 Cactus" bandymai
© Jurgis Paplaitis

Tad jei kalbėti apie atnaujinto modelio kokybę, salonas dabar žymiai kokybiškesnis, su minkšta salono detalių apdaila ir žymiai geresne garso izoliacija.

Ir ypatingomis naujomis sėdynėmis – prancūzai labai didžiuojasi jų patogumu. Bet tokiu krėslu aš geriau mėgaučiausi poilsio kambaryje su arbatos puodeliu rankoje, o ne prie vairo – sėdynėje posūkiuose tenka sėdėti gerokai įsikabinus į vairą, o dienos pabaigoje, nors bent jau kol kas nugaros skausmais nesiskundžiu, atrodė, kad visą kelionę stuburas raitėsi lyg ant kabliuko pamautas sliekas.

Bet ko jau ko neprikiši „Citroën“, tai komfortiško važiavimo blogu keliu. Nes čia – pirmieji šioje klasėje amortizatoriai su papildomomis hidraulinėmis kameromis, padidinančiomis jų eigą ir amortizaciją net ir pervažiuojant per didžiausias duobes.

Važiuojant tiesiai ir nelygiu keliu, komfortas išties pagirtinas, ir didesnis nei gali tikėtis šioje klasėje. Bet asmeninė patirtis išėjo tokia, kad, važiuojant Provanso kalnų keliais, pradėjo pykinti – dažniausiai taip nutinka keleiviams, bet šįkart pirmą kartą gyvenime pajaučiau maudimą ir sėdėdamas prie vairo.

Bet jei norite paties komfortiškiausio nedidelio automobilio, tada jums – į „Citroën“ saloną. Nes jei nesilygiuoti į Sebastieną Loebą, juo galima važiuoti visai smagiai – tiek trijų cilindrų versija su 130 AG ir „mechanika“, tiek ir su 110 AG, derinamu hidrauliniu „automatu“ (galingesnei versijai ši transmisija nesiūloma, tad pastaras derinys man atrodo labiausiai tinkantis šiai miesto mašinai).

Kaip ir anksčiau čia – originalus ir erdvus salonas, didelė bagažinė, atsirado papildoma vairuotojo pagalbinė įranga – viskas pakankamai praktiška ir šiuolaikiška.

Žinoma, netrūksta ir prancūziškų keistenybių. Pavyzdžių, prietaisų rodmenis atstojančiame ekranėlyje pateikiama tik minimali informacija – čia nėra net tachometro, nes kažkodėl gamintojas nusprendė, kad užtenka pavaros perjungimo suflerio. Jei norėsite sužinoti kelionės duomenis – pvz., degalų sąnaudas, šios informacijos teks ieškoti centriniame informaciniame ekrane.

Jame – ir vėdinimo sistemos nustatymai, kadangi srautui ir temperatūrai reguliuoti minimalistinio dizaino prietaisų skydelyje atskirų rankenėlių nėra.

Daugiau apie atnaujintą „Citroën C4 Cactus“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (33)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Naujo „Honda CR-V“ testas: populiariausias pasaulyje, bet ne Lietuvoje specialiai „Motorams“ iš Austrijos (210)

Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUV „ Honda CR-V “ Lietuvoje yra retas...

Top naujienos

Egzotines keliones mėgstanti mokytoja Veronika atvira: gyventi tik iš atlyginimo būtų sunku (752)

Jau daugiau nei dvi savaites Švietimo ir mokslo ministerijoje ( ŠMM ) budinti mokytoja Veronika...

Naujausiuose prezidentiniuose reitinguose – nemaloni staigmena vienam iš lyderių (16)

Kelis mėnesius vis augęs konservatorių kandidatės į prezidentus Ingridos Šimonytės reitingas...

„Amerikietiškas“ Putino oligarchas po JAV sprendimo kraujuoja milijardais (167)

Netrukus po to, kai Michaelas Cohenas pasišalino nuo Donaldo Trumpo patvirtinto nekilnojamojo turto...

„Žalgiris“ sulaukė Westermanno, o kada sulauks Waltono?

Kauno „Žalgirio“ komanda Miunchene pirmą kartą šį sezoną vertėsi be pagrindinio savo...

Bilis ir Rapšys pateko į pusfinalį, Meilutytei ir Titeniui nepasisekė (6)

Į Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo čempionato trumpajame (25 m) baseine vyrų 100 m plaukimo...

Žaidimu nusivylęs Jasikevičius: Eurolyga negailestinga, o mes kažkodėl nesiginame specialiai Krepšinis.lt iš Miuncheno (50)

Pratęsti pergalių serijos iki trijų Lietuvos čempionams Eurolygoje nepavyko. Kauno „Žalgirio“...

Tokius Skvernelio reitingus mato pirmą kartą: taip blogai seniai nebuvo (202)

Dėl mokytojų streiko smuko ministro pirmininko Sauliaus Skvernelio populiarumas – palankiai...

Sabonis nesulaikė Embiido, bet pakartojęs rekordą padėjo „Pacers“ laimėti (1)

Joelis Embiidas surengė įspūdingą pasirodymą, tačiau jis Filadelfijoje nublanko prieš Indianos...

Žaidimai be taisyklių: 5 priežastys, kodėl juos būtina įtraukti į vaikų dienotvarkę (1)

Mažuosius gyvenime supa nemažai taisyklių – namuose, darželyje, svečiuose, viešoje vietoje. Ir...

Gwyneth Paltrow gyvenimo tiesos: apie 3 esminius įvykius, žmogų keičiančią netektį ir plastinę chirurgiją

46-erių Gwyneth Paltrow dabar, atrodo, turi viską, ko tik gali geisti moteris - puikiai...